Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 111 на вулиці Здолбунівська, 7-б Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»)
Очікувана вартість
43 938 002,00 UAH
UA-2020-09-16-003888-b cc8cca0f27584379b4376572a519b18f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 13:32
Очікувана вартість: 43 938 002,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 219 690,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 219690.01 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 111 на вулиці Здолбунівська, 7-б Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 111 на вулиці Здолбунівська, 7-б Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, Київська область, Київ, вул. Здолбунівська, 7-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 17:31
Протокол 3816.pdf
23 вересня 2020 15:47
Протокол № 3156.pdf
23 вересня 2020 15:28
ТД_ реконструкція 111 редагов. 23.09..doc
23 вересня 2020 15:28
Додаток № 5 редагов 23.09..doc
23 вересня 2020 15:28
Додаток № 3 редагов. 23.09..doc
17 вересня 2020 14:48
Додаток № 1.doc
16 вересня 2020 16:24
Додаток № 6.doc
16 вересня 2020 16:23
Додаток № 4.doc
16 вересня 2020 16:23
Додаток № 2.doc
01 жовтня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 17:31
Протокол 3816.pdf
23 вересня 2020 15:47
Протокол № 3156.pdf
23 вересня 2020 15:28
ТД_ реконструкція 111 редагов. 23.09..doc
16 вересня 2020 16:23
ТД_ реконструкція 111.doc
23 вересня 2020 15:28
Додаток № 5 редагов 23.09..doc
16 вересня 2020 16:24
Додаток № 5.doc
23 вересня 2020 15:28
Додаток № 3 редагов. 23.09..doc
16 вересня 2020 16:23
Додаток № 3.doc
17 вересня 2020 14:48
Додаток № 1.doc
16 вересня 2020 16:23
Додаток № 1.doc
16 вересня 2020 16:24
Додаток № 6.doc
16 вересня 2020 16:23
Додаток № 4.doc
16 вересня 2020 16:23
Додаток № 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність інформації в додатку 1
Дата подання: 17 вересня 2020 10:15
Дата відповіді: 17 вересня 2020 14:49
В Додатку 1 до тендерної документації відсутня інформація. Просимо загрузити Додаток 1 в повному обсязі.
Відповідь: Дякуємо за інформацію. Додаток № 1 завантажено.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000042 ● 480f304eb7444daf8b26710b3006e4cf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-09-16-003888-b 16.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Начальнику Державної аудиторської служби України Північний Офіс Держаудитслужби О. КАРАБАНОВУ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2020-10-26-000042 від 13.11.2020 р. щодо закупівлі Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 111 на вулиці Здолбунівська, 7-б Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи», надаємо пояснення: 1. У відповідності до п.9 ч.2 ст.21 Закону України про публічні закупівлі, в оголошенні про проведення відкритих торгів на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України ProZorro та оголошенні в форматі PDF (що додається) зазначено Сума тендерного забезпечення - «219 690,01UAN» та Вид тендерного забезпечення – «Електронна гарантія», що чітко зазначено в оголошенні (рис.1) Рис.1 Оголошення про проведення відкритих торгів формується системою автоматично, за результатами внесення інформації в поля, які є обов’язковими для заповнення та виділені червоним кольором. У системі ProZorro при заповненні форми оголошення не реалізовано поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». Відсутність можливості заповнення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції підтверджено скрін-шотами інтерфейсу офіційного майданчика електронної системи публічних закупівель України ProZorro - E-tender та копією оголошенні в форматі PDF (що додається). В свою чергу, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації в п.7 розділу І тендерної документації зазначило : 7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, у разі викладення їх іноземною мовою, повинні бути перекладені українською мовою та засвідчені підписом перекладача. 2. ТОВ "СВП Мастер" надав лист-відгук до аналогічного договору, в якому міститься інформація про те, що Замовник не має претензій до виконання договору, виконано всі умови договору, будівництво проведено якісно та у зазначений строк, з урахуванням всіх вимог. Слід зазначити, що форми КБ2 та КБ3 формуються на підставі фактично виконаних робіт та можуть відрізнятись від запланованих у зв’язку з неможливістю абсолютно точного розрахунку запланованих необхідних робіт. На підтвердження фінансової спроможності учасником надано фінансову звітність в повному обсязі за 2019 та 2020 роки. 3.У відповідності до п.32 ст.1 Закону України про публічні закупівлі, тендерна пропозиція це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В свою чергу, згідно з п 4 ст. 41 закону «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі». Умови договору про закупівлю № 1267 від 04.11.2020р. не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 111 на вулиці Здолбунівська, 7-б Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи», в тому числі в частині ціни за одиницю товару, вартості робіт та обсягу робіт вцілому, що підтверджується розрахунковими кошторисними документами, які надано в складі тендерної пропозиції учасника та у складі договору як його невід’ємні додатки. Вартість та обсяги робіт, ціна вартості товарів (устаткування) зазначено в локальних кошторисах, що є первинними кошторисними документами, які визначають кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно- транспортної інфраструктури і складаються на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації в даному випадку у відповідності з технічним завданням замовника. (п.2 Додатку № 3 до тендерної документації). В свою чергу, зведений кошторисний розрахунок це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складено на основі локальних кошторисів. В складі тендерної пропозиції, у відповідності до вимог Додатку №3 (Технічні вимоги) до тендерної документації, ТОВ "СВП Мастер" надав розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація розроблена в програмному комплексі АВК-5, скріплена печаткою та підписана організацією, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%, та з урахуванням витрат на авторський нагляд 1%); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно виділеним фінансуванням цільових коштів програми розвитку –спеціальний фонд на здійснення Плану заходів на 2019 – 2020 роки з реалізації Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року в цілому на об’єкт відповідно до кошторисних призначень на бюджетний рік, з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. Відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який має обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Тож ТОВ "СВП Мастер" згідно вимог замовника, визначених в Додатку №4: «Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації», надав тендерну пропозицію в якій включені всі витрати вартості робіт в тому числі витрати на проходження експертизи кошторисної документації , витрати на технічний нагляд 1,5% та витрати на авторський нагляд 1%. Обсяги робіт, та їх вартість в повній мірі відповідають тендерній пропозиції, що підтверджується розрахунковою кошторисною документацією у складі тендерної пропозиції та договорі. Управлінням освіти підписано договір про закупівлю № 1267 від 04.11.2020р. з ТОВ "СВП Мастер", умови якого не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 111 на вулиці Здолбунівська, 7-б Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»), на підставі договірної ціни - кошторису, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду, без урахування витрат на технічний нагляд, тому що витрати на технічний нагляд сплачуються Замовником та не можуть бути включені в договірну ціну, але є складовою вартості об’єкта в цілому (які зазначено в зведеному кошторисному розрахунку вартості капітального ремонту об’єкта). Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації , повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю закупівлю Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 111 на вулиці Здолбунівська, 7-б Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи», було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-11-20 16:54:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (У оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВП Мастер" 41 471 687,00
UAH з ПДВ
41 471 687,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРАССЕР 41 803 111,21
UAH з ПДВ
41 803 111,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:02
Довідка - податкова.jpg
19 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис
08 жовтня 2020 19:25
Електронний підпис
08 жовтня 2020 19:22
Статут.pdf
08 жовтня 2020 19:19
Додаток 6.pdf
08 жовтня 2020 19:18
Додаток 5.pdf
08 жовтня 2020 19:17
Інші довідки та листи.pdf
08 жовтня 2020 19:17
Додаток 4.pdf
08 жовтня 2020 19:15
Додаток 3.pdf
08 жовтня 2020 19:14
Додаток 2.pdf
08 жовтня 2020 19:13
Банківська гарантія.rar
08 жовтня 2020 19:12
Додаток 1.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 16:37
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:36
43 Цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 16:35
35 Паспорт директора.pdf
08 жовтня 2020 16:35
34 Протокол 1.pdf
08 жовтня 2020 16:35
25 Опис до статуту.pdf
08 жовтня 2020 16:35
23 КБ-3 Фоменка.pdf
08 жовтня 2020 16:35
22 Акт КБ-2 Фоменка.pdf
08 жовтня 2020 16:35
17 Договірна ціна РДА.pdf
08 жовтня 2020 16:35
13 Проект договору.pdf
08 жовтня 2020 16:35
12 Диплом скан.pdf
08 жовтня 2020 16:35
07 про працівників.pdf
08 жовтня 2020 16:35
03 ст17.pdf
08 жовтня 2020 16:35
Кошторис ч6.pdf
08 жовтня 2020 16:35
Кошторис ч5.pdf
08 жовтня 2020 16:35
Кошторис ч4.pdf
08 жовтня 2020 16:35
Кошторис ч3.pdf
08 жовтня 2020 16:35
Кошторис ч2.pdf
08 жовтня 2020 16:35
Кошторис ч1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВП Мастер"

ТОВ ГРАССЕР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СВП Мастер"
#35100184
Переможець 41 471 687,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 13:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 09:07

Вимога про усунення невідповідностей

На підтвердження наявності матеріально-технічної бази згідно вимог п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації, учасником надано договір оренди обладнання, в якому відсутній перелік обладнання. Просимо надати перелік обладнання до договору оренди обладнання.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВП Мастер"
#35100184
41 471 687,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 21:21
ДУ № 2 до договору № 1267.pdf зміни до договору
05 липня 2021 21:15
ДУ № 2 до договору № 1267.pdf зміни до договору
05 липня 2021 21:15
ДУ № 2 до договору № 1267 ч.2.pdf зміни до договору
05 липня 2021 21:11
ДУ № 2 до договору № 1267 ч.1.pdf зміни до договору
05 липня 2021 21:11
ДУ № 2 до договору № 1267 ч.5.pdf зміни до договору
05 липня 2021 21:11
ДУ № 2 до договору № 1267 ч.3.pdf зміни до договору
05 липня 2021 21:11
ДУ № 2 до договору № 1267 ч.4.pdf зміни до договору
05 липня 2021 21:11
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 14:30
ДУ № 1 до дог. № 1267.pdf зміни до договору
25 березня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 13:10
Договір № 1267 ч.1.pdf укладений
04 листопада 2020 13:08
Договір № 1267 ч.2.pdf укладений
04 листопада 2020 13:08
Договір № 1267 ч.4.pdf укладений
04 листопада 2020 13:08
Договір № 1267 ч.3.pdf укладений
04 листопада 2020 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись пунктом 3.5 Договору Сторони дійшли згоди пункт 3.6. Договору викласти в наступній редакції"3.6. Бюджетні зобов"язання Замовника за цим Договором виникають у межах наявних відповідних бюджетних призначень(асигнувань), встановлених кошторисом на затвердженний період(згідно ч.1ст.48 Бюджетного кодексу України) та корегуються шляхом укладання додаткових угод.У 2020 році бюлжетні зобов"язання становлять: 4 388 635,20 грн., відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2020 рік. У 2021 році бюджетні зобов"язання становлять: 4 875 469,20 грн. відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради № 101 від 28 січня 2021 року, з дня затвердження кошторисних призначень. 2.Пункт 14 Договору в частині місцезнаходження і банківських реквізитів Підрядника викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1267
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 3,5, 13,4 та 13,8 Договору Сторони дійшли згоди пункт 3.6. Договору викласти в наступній редакції" 3.6. Бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором виникають у межах наявних відповідних бюджетних призначень (асигнувань), встановлених кошторисом на затверджений період (згідно ч. 1 ст. 48 Бюджетного кодексу України) та коригуються шляхом укладання додаткових угод. Загальна вартість фактично виконаних робіт у 2020 році складає 4387521,60 грн у т.ч ПДВ 731253,60 грн. відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2020 рік. ( Додаток до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2019.р ( в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.05.2020р № 697). У 2021 році відповідно рішення Київської міської ради від 22.04.2021 № 573/614 "Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки бюджетні зобов’язання становлять 36086676,00 грн у т.ч. ПДВ 6014446,00 грн., з дня затвердження кошторисних призначень.
Номер договору про закупівлю: 1267
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 474 197,60
UAH (в тому числі ПДВ 6 745 699,60 UAH)