Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ "Березань". Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
28 580 000,00 UAH
UA-2020-09-14-008328-b 40570327adc2493ba5586f77acc0d3a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Віталій Михайлович

+380 (44) 249-1996 MELNYK.VM@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Мельник Віталій Михайлович
+380 (44) 249-1996
MELNYK.VM@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 14:00
Очікувана вартість: 28 580 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 285 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 142900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація, що вимагається част.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана у оголошенні про проведення відкритих торгів, вказана у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ "Березань". Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату (аванс), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури, за умови надання Підрядником забезпечення авансового платежу у формі безвідкличної та безумовної банківської гарантії на суму авансового платежу Аванс 25 Банківські 20
Виконання робіт Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:04
Зміни № 1 до закупівлі 01 097801.pdf
25 вересня 2020 14:04
01_097801_ТД_із змінами від 24.09__ПЛ_220_Трихати-Добр.doc
14 вересня 2020 16:18
01 097801 Титулка.pdf
25 вересня 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:04
Зміни № 1 до закупівлі 01 097801.pdf
25 вересня 2020 14:04
01_097801_ТД_із змінами від 24.09__ПЛ_220_Трихати-Добр.doc
14 вересня 2020 16:18
01_097801_ТД___ПЛ_220_Трихати-Добр.doc
14 вересня 2020 16:18
01 097801 Титулка.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

обсяги робіт.
Дата подання: 18 вересня 2020 10:40
Дата відповіді: 22 вересня 2020 17:00
Опрацьовуючи кошторисну документацію ЛК 02-001-01- Реконструкція анкерного прогону оп. №130-оп.№196, були виявлені невідповідності: • Розділ 5. «Очищення та фарбування існуючих металевих опор»: - п.31 Фарбування металевих погрунтованих поверхонь за нормою Е13-26-6 замінити на РН 12-33-7 - для виконання робіт по ремонту опор потрібно автогiдропiдiймач, висота пiдйому 22 м 1456 маш.час. - нормами не передбачена • Розділ 6 «Заземлення»: - Додати - механiзоване забивання заземлювачiв на глибину 10 м, арматура 12А-І • Розділ 8 «Встановлення протипташиних загороджувачів»: - не передбачена виготовлення металоконструкцій протипташиних загороджувачів, або п.37-41 виключити та додати вартисть: протипташинний загороджувач ПЗ «Гребінка» - 622 комп, протипташинний загороджувач типу «Ерш» - 122 комп. - для виконання робіт по монтажу протипташинного загороджувача потрібно автогiдропiдiймач, висота пiдйому 22 м 74 маш.час. • Розділ 9 «Перевезення»: проектом 1789.03-БР.ЕП.ВР, арк..1 передбачена перевезення з/б конструкцій на 70 км, металеве конструкцій на 210 км. В локальному коштористу перевезення відсутні Просимо привести обсяги робіт у відповідність
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В межах компетенції зазначаємо, що НЕК «Укренерго» розроблено проєктну документацію, яка пройшла експертизу в експертній організації, що відповідають Критеріям, встановленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 № 204 з отриманням позитивного експертного звіту виданого ДП «Укрдежбудекспертиза» №00-0535-20/ІЗ від 31.07.2020. У зв’язку з цим вважаємо, на даний час, недоцільним внесення запропонованих змін до проєктної документації.
внесення змін в проект договору
Дата подання: 18 вересня 2020 14:26
Дата відповіді: 22 вересня 2020 17:03
У зв’язку з тривалим терміном виконання робіт, що передбачено Тендерної документацією (Строк виконання до 31.12.2022року), а також враховуючи не прогнозованість розвитку економічної ситуацією, у період виконання робіт, та враховуючи, що даною закупівлею передбачено придбання значної кількості матеріальних ресурсів (матеріалів та обладнання), крім того враховуючи вимоги виробників та постачальників цих ресурсів (обладнання та матеріалів) щодо обов'язкового перерахування попередньої оплати (авансу) у розмірі від 50 % до 100% відсотків від вартості таких ресурсів за договором, а решту вартості необхідно сплатити по їх готовності до відвантаження, такі вимоги негативно вплинуть на фінансовий стан підприємства, просимо внести зміни до тендерної документації (Проект Договору Додаток №4 до ТД), а саме: 1. Пункт 2.5. проекту Договору викласти в наступній редакції: «2.5. Ціна Договору є динамічною та відповідно до чинного законодавства може уточнюватись в порядку, визначеному чиним Законодавством та цим Договором.» 2. У п.п. 3.3.2.1. слова та число «…не більше 20%...» замінити на слова та число«..не більше 30%...» 3. Викласти п.п. 3.3.2.2. в наступній редакції: « 3.3.2.2. Проміжних платежів протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3(далі - Довідка КБ-3), на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури з врахуванням пропорційно, щомісячним, вирахуванням авансового платежу, що був сплачений Замовником на виконання будівельних робіт.» 4. У п.п. 3.3.3.1. слова та число «…не більше 20%...» замінити на слова та число «…не більше 50%...» 5. Викласти п.п. 3.3.3.2. в наступній редакції: «3.3.3.2. Остаточні платежі за поставлене устаткування, здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання-передачі устаткування у звітному періоді, з пропорційним щомісячним, вирахуванням авансового платежу, по такому устаткуванню що був сплачений Замовником на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури.» 6. Викласти п. п. 4.2.3, 4.3.6. та 4.3.7 в наступних редакціях: «4.2.3. Підрядник має також інші права, передбачені, як договором підряду, так і Цивільним та Господарським кодексами України, а також іншими актами законодавства у тому числі Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджено ПОСТАНОВОЮ КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 1 серпня 2005 р. N 668; «4.3.6. приймати та оплачувати в установленому порядку виконані роботи та поставлене устаткування; «4.3.7. виконувати належним чином інші зобов'язання, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови) та іншими актами законодавства.» 7. Доповнити п.4.3. статті 3 «Права та обов’язки Сторін» Додатку 4 до тендерної документації проекту Договору підпунктами 4.3.8 та 4.3.9. в наступній редакції: «4.3.8 своєчасно перерахувати авансові платежі згідно умов Договору; 4.3.9 сплатити неустойку, відшкодувати збитки та моральну шкоду в разі невиконання або неналежного виконання ним зобов'язань за Договором, якщо він не доведе, що порушення Договору сталося не з його вини». 8. Викласти п. 18.5 в наступних редакціях (Редакція пунктів у разі надання Підрядником забезпечення у вигляді банківської гарантії): «18.5.Строк дії гарантії повинен закінчуватись не раніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів після закінчення строку дії Договору, але у будь-якому випадку не пізніше 30 календарних днів після підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт по даному об'єкту» 9. Викласти п. п 17.2. та 17.2.1. в наступних редакціях: «п.17.1. Істотні умови Договору не можуть змінюватись до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, за винятком умов, визначених Договором, чинним законодавством України з питань здійснення закупівель державними підприємствами. «п.17.2.1. Зміни та (або) доповнення можуть стосуватись, у тому числі таких умов, як: - узгодження зміни вартості робіт (Ціни Договору) без зміни її загальної вартості, якості робіт, умов їх виконання; - зменшення Замовником обсягу закупівлі та зменшення ціни Договору на вартість такого зменшення; - продовження строку дії Договору та виконання зобов'язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, інших форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі; - зміни та : - виникнення обставин непереборної сили (форс-мажор) - внесення Замовником змін до проектної документації; - зміни Замовником обсягів і складу робіт; - суттєвих розходжень фактичних і проектних умов будівництва, передбачити які при узгодженні ціни Сторони не могли; - потреби в усуненні недоліків робіт, що виникли внаслідок невідповідності встановленим вимогам проектно-кошторисної документації, забезпечення якою покладено на Замовника; - зміни законодавства України з питань оподаткування, якщо це впливає на вартість робіт; - врахування інфляційних факторів, у разі істотного зростання, після укладення цього Договору, вартості обладнання та матеріалів, послуг сторонніх організацій (на 5 % і більше), які забезпечує Підрядник та надаються Підряднику сторонніми організаціями; - зміни рівня середньомісячної заробітної плати Підрядника у поточному та наступних роках, який визначається Підрядником на підставі розрахунку середньомісячної заробітної плати, виконананого згідно Порядку, затвердженому наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Мін’юсті України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (зі змінами, внесеними наказами Мінрегіону від 20.02.2017 № 33, зареєстрованому у Мін’юсті 28.02.2017 за № 273/30141 та зареєстрованому в Мін’юсті 16.08. 2018 за № 931/32383). - відомостей (реквізитів) Сторін; - строків здійснення оплати (в межах відповідних умов Договору). Підрядник має право, дотримуючись вищевикладених умов, пропонувати перегляд цін не раніше ніж через півроку після укладання договору.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не вбачаємо доцільним внесення запропонованих змін в проєкт договору.
Банківська гарантія
Дата подання: 01 жовтня 2020 13:28
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 10:40
Іноземна компанія, через відкрите в Україні представництво, планує брати участь у закупівлі через Консорціум, що створено разом з резидентом України (ТОВ). Просимо підтвердити, чи вимога стосовно банківської гарантії стосується одного (будь-якого) з участників, чи власне самого Консорціуму?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Інформуємо, що:
- згідно пункту 10 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі встановлено:
«10) забезпечення тендерної пропозицїї/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія».
- згідно абзацу другого частини першої статті 25 Закону про публічні закупівлі встановлено:
«….учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Також пунктом 37 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі установлено поняття учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а саме:
«37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Пунктом 2 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції
Щодо проектної документації
Дата подання: 02 жовтня 2020 17:10
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 09:06
В проектній документації, яка додана до технічного завдання, при заміні проміжних опор наведено закріплення залізобетонних стійок опор в пробурені котловани без використання ригелів (див. схему А, тип I, по серіі 3.407.1-154 «Закрепление в грунте железобетонных стоек опор ВЛ 35-750 кВ). Але слід зазначити, що для можливості виконання демонтажу існуючих фундаментів проміжних опор ПБ-52 буде виконано розроблення ґрунту екскаватором, яке унеможливлює виконання закріплення стійки нової опори по схемі «А», тип I, по серіі 3.407.1-154, тому що ґрунт основи буде розрихлений. Виходячи з цього можливі варіанти: - треба розробити розрахунок закріплення стійки в ґрунті по схемі «В» тип І-ІV, серіі 3.407.1-154 де використовуються ригелі та внести коригування в проектно-кошторисну документацію, де врахувати необхідні ресурси на монтаж ригелів та лабораторні випробування зразків ґрунту зворотної засипки після трамбування; - виконати зміщення місця встановлення нової опори по створу ПЛ, в наслідок чого виникають витрати по відведенню землі та перевізуванню проводу та тросу, яке також не враховано проектно-кошторисною документацією. Просимо надати пояснення по суті питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Інформуємо, що в проектній документації передбачено закріплення залізобетонних стояків опор ПЛ в свердленні котловани без використання ригелів. Котловани для демонтажу існуючих фундаментів передбачено виконувати механізованим способом з доробкою ґрунту вручну.
Верх фундаментів існуючої опори ПБ52 розташовані в осях на відстані 11.3м (5,65м від осі ПЛ), плита в осях на відстані 11.7м (5,85м від осі ПЛ). Стояки опори ПБ330-7н*, що встановлюється, розташовані в осях на відстані 8,4м (4,2 м від осі ПЛ). Відстань між віссю існуючого фундаменту до осі стояка становить 1,45м, до краю пробуреного котловану – 1,050м.
Для забезпечення непорушеної структури ґрунту для свердленного котловану опори ПБ330-7н*, розробку котловану та демонтаж фундаментів існуючої опори ПБ 52 необхідно виконувати з однієї сторони (зовнішньої по відношенню осі ПЛ). По трасі залягають суглинки та глини твердої консистенції, що дозволяє стінки котлованів до 2м виконувати прямими під кутом 90?. При мінімальній розробці котловану зі сторони встановлення стояків нової опори непорушена структура ґрунту для встановлення нової опори буде збережена. Свердловини для стояків опори ПБ330-7н* виконувати після засипки котлованів демонтованих фундаментів. Засипку котлованів виконувати з пошаровим (20-30см) ущільненням ґрунту засипки. Засипку пазух свердловин під стояки опори ПБ330-7н* виконувати піщано-гравійною сумішшю відповідно до рішень проекту.
Стосовно ліцензії
Дата подання: 03 жовтня 2020 22:19
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 10:11
Доброго дня ! Ми плануємо брати участь у тендері та відповідаємо усім кваліфікаційним вимогам тендерної документації , в тому числі стосовно кваліфікації відповідного технічного персоналу. Однако, вимога стосовно наявності ліцензії СС2 не може бути виконана у зв'язку з реформуванням компетентного органу та відсутності врегулювання процедури подальшого отримання ліцензій. Таким чином, просимо повідомити про те, чи матимемо мо змогу брати участь у тендері, враховуючи неможливість отримання ліцензії. При відповіді на це питання просимо окремо підтвердити необхідність такої ліцензії як в частині кваліфікаційних вимог до участі у тендері, так і на етапі підписання відповідного контракту з переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Інформуємо, що:
- згідно підпункту 4.4. пункту 4 «Інші документи» Розділу І «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
«Копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, яка надає право Учаснику виконувати роботи, які є предметом закупівлі (якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом;): «З класом наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва, не нижче: клас СС2 – середні наслідки.
Примітка: у разі відсутності в учасника – нерезидента ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, учасник в своїй пропозиції має надати гарантійний лист із зобов’язанням щодо її отримання до моменту укладення Договору.»;
- згідно абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону про публічні закупівлі та пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства»
Також, інформуємо, що:
- згідно пункту 2 частини 2 статті 41 Закону про публічні закупівлі та пункту 2 Розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
2)достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом...
У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.»
- згідно абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону про публічні закупівлі та пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: Переможець процедури закупівлі: не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.

Додатково інформуємо, що пунктом 4 Постанови Кабміну Міністрів від 13 березня 2020 року № 218 установлено, що Державна архітектурно-будівельна інспекція продовжує здійснювати повноваження та функції до завершення здійснення заходів з утворення Державної сервісної служби містобудування.»
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000144 ● 49258c05f1b94da390271a212dc0b184
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-09-14-008328-b 14.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-16 13:34:05

Запит про надання пояснень

11.12.2020 року Державною аудиторською службою України опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b яким Держаудитслужба зобов’язала здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням щодо змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме яким чином розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України враховуючи, що відповідно ч. 1. ст. 188 ГКУ зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Аналогічна норма міститься у ч. 1 ст. 651 ЦКУ, а саме: зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Законами України не передбачено такої підстави для розірвання договору як висновок Державної аудиторської служби України.
За результатами процедури закупівлі був укладений договір від 11.11.2020 р. №01-097801-20 умовами якого також не передбачено такої підстави для розірвання, як висновок Державної аудиторської служби України.
Відповідно до умов договору від 11.11.2020 р. №01-097801-20 сторони виконують свої зобов’язання належним чином відповідно до умов договору (здійснені заходи, понесені витрати обома сторонами), обоюдної згоди сторін на розірвання договору не має.
Враховуючи вищевикладене та те що, а ні Договір від 11.11.2020 р. №01-097801-20, а ні жоден закон не містить такої підстави для розірвання договору як висновок Державної аудиторської служби України, прошу надати роз’яснення, яким чином виконати зобов’язання викладені у Висновку Держаудитслужбі про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b від 11.12.2020 року щодо розірвання договору не порушуючи норми Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державною аудиторською службою України було здійснено моніторинг процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b за результатами якого був опублікований висновок від 11.12.2020 року в якому встановлено, що відповідно до таблиці № 1 розділу ІV додатку № 3 до тендерної документації, Замовник установив вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників переліку запропонованого устаткування (обладнання) та основних матеріалів згідно з робочим проєктом «ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ «Березань». Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування» (далі – робочий проєкт), який містить інформацію про найменування та тип устаткування (обладнання) та основних матеріалів, досвід виробництва, виробника (із зазначенням країни виробника), необхідних для виконання робіт. Учасник ТОВ «ПЕК» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.10.2020 № ЮЭ-10/34 в таблиці № 1 розділу ІV якої наведено перелік устаткування (обладнання) та основних матеріалів згідно з робочим проєктом, проте, за порядковими номерами із 3 по 35 – країна виробник не зазначена, чим не дотримано вимоги таблиці № 1 розділу ІV додатку № 3 до тендерної документації, що визнано достатньою правовою підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ПЕК» на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, а саме: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» За результатами розгляду Висновку Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b від 11.12.2020 року встановлено, що дійсно у розділі IV додаток 3 ТД міститься таблиця №1 у стовбцях якої зазначений обсяг інформації який необхідно викласти у таблиці, в тому числі інформація щодо назви та країни виробника. Учасник ТОВ «ПЕК» надав довідку від 12.10.2020 № ЮЭ-10/34 в таблиці № 1 розділу ІV якої в стовбці «назва та країна виробника» учасником наведені інформація щодо назви виробника, а саме: ТОВ «Метало Гальва Україна», ПРАТ «ЗКЗ», ПРАТ «ВО «Стальканат Сілур», ТОВ «НВП Вольтен». Відповідно до абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Скориставшись правом, наданим замовнику абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник НЕК «Укренерго» звернувся до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України в результаті чого була отримана інформація щодо реєстраційних даних виробників з підтвердженням, в тому числі, їх місяця реєстрації в Україні по кожному окремо, які додаються, а саме: ТОВ «Метало Гальва Україна» Україна, 07544, Київська обл., Баришівський р-н, село Коржі, вул. Господарська, будинок 2 ПРАТ «ЗКЗ», Україна, 69093, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Гладкова, будинок 2 ПРАТ «ВО «Стальканат Сілур», Україна, 65007, Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна, будинок 16 ТОВ «НВП «Вольтен» Україна, 08130, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, село Петропавлівська Борщагівка, вул. Черкаська, будинок 26 Таким чином під час перевірки підтвердженням інформації, наданої учасником на підставі абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником була отримана інформація щодо країни реєстрації виробника щодо кожного виробника зазначеного учасником у Довідці від 12.10.2020 № ЮЭ-10/34. Висновком Держаудитслужбою про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b від 11.12.2020 року встановлена не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Процес встановлення невідповідності передбачає співставлення умов технічної специфікації з інформацією викладеною у тендерній пропозиції учасника в результаті чого встановлюється невідповідність. Тобто, в Держаудитслужбою встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації в частині критерію «країна виробника». Звертаю увагу, що відповідно до Розділу IV Додатку №3 до ТД устаткування (обладнання), яке пропонує учасник, повинно відповідати технічним характеристикам відповідно до проектних рішень з урахуванням що після посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, джерело його походження або виробника слід сприймати з виразом «або еквівалент». Технічні характеристики устаткування (обладнання) викладені в робочому проекті ПЛ220кВ Трихатки – Доброславська (інв.№13713) з відгалуженням на ПС 220кВ «Березань». Реконструкція анкерного прогону оп. №130-оп. №196 Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада № 1789 (далі по тексту – Робочий проект). Таким чином, відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону повинна була бути встановлена не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації, а саме проектним рішенням, які містяться в Робочому проекті. Аналізуючи характеристики устаткування (обладнання) зазначені в Робочому проекті за критерієм «країна виробника», звертаю увагу, що такий критерій не зазначений. Тобто, неможливо провести співставлення характеристики устаткування (обладнання) за критерієм «країна виробника» зазначеного у Робочому проекті та характеристики устаткування (обладнання) зазначеним учасником у Довідці від 12.10.2020 № ЮЭ-10/34. Крім іншого, згідно умов ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та Розділу IV Додатку №3 до ТД конкретне місце походження устаткування (обладнання) повинно містити та сприйматися з виразом «або еквівалент». Тобто, місце походження товару, країна виробник не може використовуватися як критерій для встановлення відповідності пропозиції учасника умовам технічної специфікація, відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Зазначення у графі «назва та країна виробник» у таблиці №1 розділу ІV додатку № 3 до ТД носить довідковий характер та не є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі. Оскільки використання таких характеристик устаткування (обладнання) як місце походження товару, країна виробник не може бути критерієм для оцінки тендерної пропозиції учасника то і не може впливати на зміст тендерної пропозиції. В зв’язку з чим не зазначення учасником у довідці від 12.10.2020 р. №ЮЭ-10/34 у графі «назва та країна виробник» у таблиці №1 розділу ІV додатку № 3 до ТД країни виробника пов’язано суто з оформленням тендерної пропозиції та має характер формальної (несуттєвої) помилки в розумінні п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ та п. 1 Розділу ІІІ ТД. Крім іншого зазначаю, що відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» критерії та методика оцінки визначаються замовником у тендерній документації. Згідно п. 1 розділу V ТД оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Електронною системою закупівель автоматично на підставі визначеного у тендерній документації критерію була здійснена оцінка тендерних пропозицій учасників за результатами якої найбільш економічно вигідною пропозицією була визнана цінова пропозиція ТОВ «ПЕК», яка склала 24 895 000,00 грн. Таким чином, у повній відповідності до чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель ТОВ «ПЕК» було визнано переможцем на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ "Березань". Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування 45454000-4 Реконструкція» та укладено договір від 11.11.2020 р. №01-097801-20 відповідно до умов якого сторони виконують свої зобов’язання належним чином (здійснені заходи, понесені витрати обома сторонами), а саме: учасником торгів понесено витрати для підготовки в участі у закупівлі, Замовником відповідно до умов договору здійснено авансовий платіж, ТОВ «ПЕК» здійснено зустрічні договори з постачальниками устаткування та матеріалі, вищевказані роботи внесено до графіку вимкнення ліній. На підставі вищевикладеного, просимо Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b від 11.12.2020 року скасувати.

2020-12-17 14:20:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява НЕК "Укренерго" від 09.11.2020р. про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ (додається у вкладенні). Інформація про відкриття провадження у справі та номер провадження будуть зазначені Замовником протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про його відкриття.
Дата публікації: 28 грудня 2020

Документи:

29 грудня 2020 09:14
Електронний підпис
28 грудня 2020 18:54
Опис вкладення.pdf
28 грудня 2020 18:54
Інформація про відправлення позову .pdf
28 грудня 2020 18:54
Позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЕК" 26 797 599,28
UAH
24 895 000,00
UAH
Документи
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" 27 480 811,40
UAH
24 900 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД-СПМ+" 27 236 185,69
UAH
25 999 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" 28 180 000,00
UAH
26 999 000,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВДЕНЬЗАХІДЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУД 28 277 777,00
UAH
27 000 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» 28 562 683,32
UAH
27 600 000,00
UAH
Документи
АРЕС-С 28 578 000,00
UAH
28 578 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 16:11
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:11
public_doc (1).p7s
26 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:23
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:23
Dovidka_20300354770950429606.pdf.p7s
26 жовтня 2020 14:23
Dovidka_20300354770950429606.pdf
21 жовтня 2020 13:44
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:59
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:51
Технічна частина.rar
15 жовтня 2020 09:51
Конкурсна пропозиція.rar
15 жовтня 2020 09:51
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

15 жовтня 2020 10:12
Електронний підпис
15 жовтня 2020 10:11
Тендерна пропозиція.zip
15 жовтня 2020 10:11
Технічна частина.zip

Публічні документи

15 жовтня 2020 09:53
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:53
Технічна частина.zip
15 жовтня 2020 09:53
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 19:34
Електронний підпис
13 жовтня 2020 19:32
3.4.4.Копія ліцензії.pdf
13 жовтня 2020 19:32
3.2.3.Відгуки.pdf
13 жовтня 2020 19:32
3.2.2.3.Дод_угода № 1 _Акти.pdf
13 жовтня 2020 19:32
3.2.2.2.Договір № 14 _Акти.pdf
13 жовтня 2020 19:32
3.2.2.1.Договір № 1_Акти.pdf
13 жовтня 2020 19:32
Лицензия заверенная.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 09:58
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:58
банківська гарантія.7z

Публічні документи

15 жовтня 2020 09:39
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 09:39
Технічна частина.pdf
15 жовтня 2020 09:39
G8460.20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЕК"

КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД-СПМ+"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВДЕНЬЗАХІДЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»

АРЕС-С

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПЕК"
#13877727
Переможець 24 895 000,00
UAH
22 жовтня 2020 15:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 16:14

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пп. 2.4. Додатку 2 Тендерної документації Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), повинен надати документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: - акти завершених робіт (КБ-2в), або акт готовності об'єкта, або акт вводу в експлуатацію, або інший документ передбачений чинним законодавством України в сфері будівництва; Учасником на вимогу пп. 2.4. Додатку 2 Тендерної документації надано копії документів які не підтверджують факт повного виконання робіт за договором підряду № 5990-ДнОЭ від 23.05.2019 укладеного із АТ «ДТЕК Дніпровські Електромережі». Згідно умов договору вартість робіт складає 19 855 691,96 грн. з ПДВ. У підтвердження було надано Акти приймання виконаних робіт за період жовтень-січень 2019 р. та квітень-липень 2020 р. на загальну вартість 17 659 020, 09 грн. з ПДВ. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону про публічні закупівлі «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель наступні документи у сканованому вигляді в форматі PDF: - акти завершених робіт (КБ-2в), або акт готовності об'єкта, або акт вводу в експлуатацію, або інший документ передбачений чинним законодавством України в сфері будівництва, що підтверджує факт повного виконання робіт за договором підряду № 5990-ДнОЭ від 23.05.2019 укладеного із АТ «ДТЕК Дніпровські Електромережі».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕК"
#13877727
24 895 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2022 12:03
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2022 17:17
ДУ № 4 від 13.12.2022 до договору 01-097801-20 ПЕК.pdf зміни до договору
13 грудня 2022 17:17
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 14:53
ДУ 2 01-097801-20 від 11.11.2020 ПЕК .pdf зміни до договору
02 листопада 2021 14:52
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 16:29
Договір 01-097801-20 від 11.11.20 ТОВ ПЕК.pdf укладений
13 листопада 2020 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01-097801-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, враховуючи листи Підрядника № ЮЭ-11-19 від 18.11.2022 та № ЮЭ-09/28 від 19.09.2022, керуючись п. 17.2.1 Договору та частиною першою пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали дану Додаткову угоду № 4 до Договору № 01-097801-20 від 11.11.2020 року про таке:
Номер договору про закупівлю: 01-097801-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 січня 2023
Сума оплати за договором: 24 701 510,84
UAH