Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Мельник Віталій Михайлович +380 (44) 249-1996 MELNYK.VM@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 28 580 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 285 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 142900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник здійснює попередню оплату (аванс), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури, за умови надання Підрядником забезпечення авансового платежу у формі безвідкличної та безумовної банківської гарантії на суму авансового платежу | Аванс | 25 | Банківські | 20 |
Виконання робіт | Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 14:04 |
Зміни № 1 до закупівлі 01 097801.pdf | |
25 вересня 2020 14:04 |
01_097801_ТД_із змінами від 24.09__ПЛ_220_Трихати-Добр.doc | |
14 вересня 2020 16:18 |
01 097801 Титулка.pdf |
25 вересня 2020 14:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 вересня 2020 14:04 |
Зміни № 1 до закупівлі 01 097801.pdf
|
|||
25 вересня 2020 14:04 |
01_097801_ТД_із змінами від 24.09__ПЛ_220_Трихати-Добр.doc
|
|||
14 вересня 2020 16:18 |
01 097801 Титулка.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформуємо, що:
- згідно пункту 10 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі встановлено:
«10) забезпечення тендерної пропозицїї/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія».
- згідно абзацу другого частини першої статті 25 Закону про публічні закупівлі встановлено:
«….учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Також пунктом 37 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі установлено поняття учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а саме:
«37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Пунктом 2 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції
Інформуємо, що в проектній документації передбачено закріплення залізобетонних стояків опор ПЛ в свердленні котловани без використання ригелів. Котловани для демонтажу існуючих фундаментів передбачено виконувати механізованим способом з доробкою ґрунту вручну.
Верх фундаментів існуючої опори ПБ52 розташовані в осях на відстані 11.3м (5,65м від осі ПЛ), плита в осях на відстані 11.7м (5,85м від осі ПЛ). Стояки опори ПБ330-7н*, що встановлюється, розташовані в осях на відстані 8,4м (4,2 м від осі ПЛ). Відстань між віссю існуючого фундаменту до осі стояка становить 1,45м, до краю пробуреного котловану – 1,050м.
Для забезпечення непорушеної структури ґрунту для свердленного котловану опори ПБ330-7н*, розробку котловану та демонтаж фундаментів існуючої опори ПБ 52 необхідно виконувати з однієї сторони (зовнішньої по відношенню осі ПЛ). По трасі залягають суглинки та глини твердої консистенції, що дозволяє стінки котлованів до 2м виконувати прямими під кутом 90?. При мінімальній розробці котловану зі сторони встановлення стояків нової опори непорушена структура ґрунту для встановлення нової опори буде збережена. Свердловини для стояків опори ПБ330-7н* виконувати після засипки котлованів демонтованих фундаментів. Засипку котлованів виконувати з пошаровим (20-30см) ущільненням ґрунту засипки. Засипку пазух свердловин під стояки опори ПБ330-7н* виконувати піщано-гравійною сумішшю відповідно до рішень проекту.
Інформуємо, що:
- згідно підпункту 4.4. пункту 4 «Інші документи» Розділу І «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
«Копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, яка надає право Учаснику виконувати роботи, які є предметом закупівлі (якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом;): «З класом наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва, не нижче: клас СС2 – середні наслідки.
Примітка: у разі відсутності в учасника – нерезидента ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, учасник в своїй пропозиції має надати гарантійний лист із зобов’язанням щодо її отримання до моменту укладення Договору.»;
- згідно абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону про публічні закупівлі та пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства»
Також, інформуємо, що:
- згідно пункту 2 частини 2 статті 41 Закону про публічні закупівлі та пункту 2 Розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
2)достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом...
У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.»
- згідно абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону про публічні закупівлі та пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: Переможець процедури закупівлі: не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Додатково інформуємо, що пунктом 4 Постанови Кабміну Міністрів від 13 березня 2020 року № 218 установлено, що Державна архітектурно-будівельна інспекція продовжує здійснювати повноваження та функції до завершення здійснення заходів з утворення Державної сервісної служби містобудування.»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000144 ● 49258c05f1b94da390271a212dc0b184
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-09-14-008328-b 14.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-16 13:34:05
Запит про надання пояснень
11.12.2020 року Державною аудиторською службою України опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b яким Держаудитслужба зобов’язала здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось за роз’ясненням щодо змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме яким чином розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України враховуючи, що відповідно ч. 1. ст. 188 ГКУ зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Аналогічна норма міститься у ч. 1 ст. 651 ЦКУ, а саме: зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Законами України не передбачено такої підстави для розірвання договору як висновок Державної аудиторської служби України.
За результатами процедури закупівлі був укладений договір від 11.11.2020 р. №01-097801-20 умовами якого також не передбачено такої підстави для розірвання, як висновок Державної аудиторської служби України.
Відповідно до умов договору від 11.11.2020 р. №01-097801-20 сторони виконують свої зобов’язання належним чином відповідно до умов договору (здійснені заходи, понесені витрати обома сторонами), обоюдної згоди сторін на розірвання договору не має.
Враховуючи вищевикладене та те що, а ні Договір від 11.11.2020 р. №01-097801-20, а ні жоден закон не містить такої підстави для розірвання договору як висновок Державної аудиторської служби України, прошу надати роз’яснення, яким чином виконати зобов’язання викладені у Висновку Держаудитслужбі про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b від 11.12.2020 року щодо розірвання договору не порушуючи норми Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державною аудиторською службою України було здійснено моніторинг процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b за результатами якого був опублікований висновок від 11.12.2020 року в якому встановлено, що відповідно до таблиці № 1 розділу ІV додатку № 3 до тендерної документації, Замовник установив вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників переліку запропонованого устаткування (обладнання) та основних матеріалів згідно з робочим проєктом «ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ «Березань». Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування» (далі – робочий проєкт), який містить інформацію про найменування та тип устаткування (обладнання) та основних матеріалів, досвід виробництва, виробника (із зазначенням країни виробника), необхідних для виконання робіт. Учасник ТОВ «ПЕК» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.10.2020 № ЮЭ-10/34 в таблиці № 1 розділу ІV якої наведено перелік устаткування (обладнання) та основних матеріалів згідно з робочим проєктом, проте, за порядковими номерами із 3 по 35 – країна виробник не зазначена, чим не дотримано вимоги таблиці № 1 розділу ІV додатку № 3 до тендерної документації, що визнано достатньою правовою підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ПЕК» на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, а саме: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» За результатами розгляду Висновку Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b від 11.12.2020 року встановлено, що дійсно у розділі IV додаток 3 ТД міститься таблиця №1 у стовбцях якої зазначений обсяг інформації який необхідно викласти у таблиці, в тому числі інформація щодо назви та країни виробника. Учасник ТОВ «ПЕК» надав довідку від 12.10.2020 № ЮЭ-10/34 в таблиці № 1 розділу ІV якої в стовбці «назва та країна виробника» учасником наведені інформація щодо назви виробника, а саме: ТОВ «Метало Гальва Україна», ПРАТ «ЗКЗ», ПРАТ «ВО «Стальканат Сілур», ТОВ «НВП Вольтен». Відповідно до абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Скориставшись правом, наданим замовнику абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник НЕК «Укренерго» звернувся до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України в результаті чого була отримана інформація щодо реєстраційних даних виробників з підтвердженням, в тому числі, їх місяця реєстрації в Україні по кожному окремо, які додаються, а саме: ТОВ «Метало Гальва Україна» Україна, 07544, Київська обл., Баришівський р-н, село Коржі, вул. Господарська, будинок 2 ПРАТ «ЗКЗ», Україна, 69093, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Гладкова, будинок 2 ПРАТ «ВО «Стальканат Сілур», Україна, 65007, Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна, будинок 16 ТОВ «НВП «Вольтен» Україна, 08130, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, село Петропавлівська Борщагівка, вул. Черкаська, будинок 26 Таким чином під час перевірки підтвердженням інформації, наданої учасником на підставі абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником була отримана інформація щодо країни реєстрації виробника щодо кожного виробника зазначеного учасником у Довідці від 12.10.2020 № ЮЭ-10/34. Висновком Держаудитслужбою про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b від 11.12.2020 року встановлена не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Процес встановлення невідповідності передбачає співставлення умов технічної специфікації з інформацією викладеною у тендерній пропозиції учасника в результаті чого встановлюється невідповідність. Тобто, в Держаудитслужбою встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації в частині критерію «країна виробника». Звертаю увагу, що відповідно до Розділу IV Додатку №3 до ТД устаткування (обладнання), яке пропонує учасник, повинно відповідати технічним характеристикам відповідно до проектних рішень з урахуванням що після посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, джерело його походження або виробника слід сприймати з виразом «або еквівалент». Технічні характеристики устаткування (обладнання) викладені в робочому проекті ПЛ220кВ Трихатки – Доброславська (інв.№13713) з відгалуженням на ПС 220кВ «Березань». Реконструкція анкерного прогону оп. №130-оп. №196 Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада № 1789 (далі по тексту – Робочий проект). Таким чином, відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону повинна була бути встановлена не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації, а саме проектним рішенням, які містяться в Робочому проекті. Аналізуючи характеристики устаткування (обладнання) зазначені в Робочому проекті за критерієм «країна виробника», звертаю увагу, що такий критерій не зазначений. Тобто, неможливо провести співставлення характеристики устаткування (обладнання) за критерієм «країна виробника» зазначеного у Робочому проекті та характеристики устаткування (обладнання) зазначеним учасником у Довідці від 12.10.2020 № ЮЭ-10/34. Крім іншого, згідно умов ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та Розділу IV Додатку №3 до ТД конкретне місце походження устаткування (обладнання) повинно містити та сприйматися з виразом «або еквівалент». Тобто, місце походження товару, країна виробник не може використовуватися як критерій для встановлення відповідності пропозиції учасника умовам технічної специфікація, відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Зазначення у графі «назва та країна виробник» у таблиці №1 розділу ІV додатку № 3 до ТД носить довідковий характер та не є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі. Оскільки використання таких характеристик устаткування (обладнання) як місце походження товару, країна виробник не може бути критерієм для оцінки тендерної пропозиції учасника то і не може впливати на зміст тендерної пропозиції. В зв’язку з чим не зазначення учасником у довідці від 12.10.2020 р. №ЮЭ-10/34 у графі «назва та країна виробник» у таблиці №1 розділу ІV додатку № 3 до ТД країни виробника пов’язано суто з оформленням тендерної пропозиції та має характер формальної (несуттєвої) помилки в розумінні п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ та п. 1 Розділу ІІІ ТД. Крім іншого зазначаю, що відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» критерії та методика оцінки визначаються замовником у тендерній документації. Згідно п. 1 розділу V ТД оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Електронною системою закупівель автоматично на підставі визначеного у тендерній документації критерію була здійснена оцінка тендерних пропозицій учасників за результатами якої найбільш економічно вигідною пропозицією була визнана цінова пропозиція ТОВ «ПЕК», яка склала 24 895 000,00 грн. Таким чином, у повній відповідності до чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель ТОВ «ПЕК» було визнано переможцем на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ПЛ 220 кВ Трихати – Доброславська (інв. №13713) з відгалуженням на ПС 220 кВ "Березань". Реконструкція анкерного прогону оп. № 130 – оп. № 196. Миколаївська область, Березанський район, Дмитровська сільська рада. Коригування 45454000-4 Реконструкція» та укладено договір від 11.11.2020 р. №01-097801-20 відповідно до умов якого сторони виконують свої зобов’язання належним чином (здійснені заходи, понесені витрати обома сторонами), а саме: учасником торгів понесено витрати для підготовки в участі у закупівлі, Замовником відповідно до умов договору здійснено авансовий платіж, ТОВ «ПЕК» здійснено зустрічні договори з постачальниками устаткування та матеріалі, вищевказані роботи внесено до графіку вимкнення ліній. На підставі вищевикладеного, просимо Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b від 11.12.2020 року скасувати.
2020-12-17 14:20:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява НЕК "Укренерго" від 09.11.2020р. про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ (додається у вкладенні). Інформація про відкриття провадження у справі та номер провадження будуть зазначені Замовником протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про його відкриття. |
Дата публікації: | 28 грудня 2020 |
Документи:
29 грудня 2020 09:14
|
Електронний підпис |
28 грудня 2020 18:54
|
Опис вкладення.pdf |
28 грудня 2020 18:54
|
Інформація про відправлення позову .pdf |
28 грудня 2020 18:54
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЕК" |
26 797 599,28
UAH
|
24 895 000,00
UAH
|
Документи |
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" |
27 480 811,40
UAH
|
24 900 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД-СПМ+" |
27 236 185,69
UAH
|
25 999 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" |
28 180 000,00
UAH
|
26 999 000,00
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВДЕНЬЗАХІДЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУД |
28 277 777,00
UAH
|
27 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» |
28 562 683,32
UAH
|
27 600 000,00
UAH
|
Документи |
АРЕС-С |
28 578 000,00
UAH
|
28 578 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПЕК" #13877727 |
Переможець |
24 895 000,00
UAH
|
22 жовтня 2020 15:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2022 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2022 17:17
|
ДУ № 4 від 13.12.2022 до договору 01-097801-20 ПЕК.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 17:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 14:53
|
ДУ 2 01-097801-20 від 11.11.2020 ПЕК .pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 16:29
|
Договір 01-097801-20 від 11.11.20 ТОВ ПЕК.pdf | укладений |
13 листопада 2020 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 01-097801-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, враховуючи листи Підрядника № ЮЭ-11-19 від 18.11.2022 та № ЮЭ-09/28 від 19.09.2022, керуючись п. 17.2.1 Договору та частиною першою пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали дану Додаткову угоду № 4 до Договору № 01-097801-20 від 11.11.2020 року про таке: |
Номер договору про закупівлю: | 01-097801-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |