Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-09 /Т-03-08/ - Дубечне - Стара Вижівка - /М-07/ - Турійськ - Рожище - Ківерці - Піддубці - /Н-22/ на ділянці км 30+270-км 41+197. Влаштування зовнішнього освітлення та тротуару. (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Services for the in-line middle repair of the state-owned motor road T-03-09 / T-03-08 / - Dubechnya - Stara Vyzhivka - / M-07 / - Turіysk - Rozhische - Kіvertsі - Piddubtsі - / Н-22 / at the distance of km 30 + 270-km 41 + 197. Vlashtuvannya zvnishnogo illumination of the sidewalk. (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
9 509 181,00 UAH
UA-2020-09-14-004455-a ca0a97e8cc654cba857852b6761a211c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 15:45
Очікувана вартість: 9 509 181,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 091,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 285275.43 UAH
Publication date: 14 вересня 2020 16:12
Enquiries until: 06 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 12 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 жовтня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 9 509 181 UAH including VAT
Minimal lowering step: 95 092 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Information on the language in which the tender proposals should be prepared: during the procurement procedure, all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-09 /Т-03-08/ - Дубечне - Стара Вижівка - /М-07/ - Турійськ - Рожище - Ківерці - Піддубці - /Н-22/ на ділянці км 30+270-км 41+197. Влаштування зовнішнього освітлення та тротуару. (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Services for the in-line middle repair of the state-owned motor road T-03-09 / T-03-08 / - Dubechnya - Stara Vyzhivka - / M-07 / - Turіysk - Rozhische - Kіvertsі - Piddubtsі - / Н-22 / at the distance of km 30 + 270-km 41 + 197. Vlashtuvannya zvnishnogo illumination of the sidewalk. (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 10 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 15:32
Перелік ЗМІН (3).doc
08 жовтня 2020 15:32
ТД ПСР Т-03-09_30+270-41+197_із змінами (3).doc
14 вересня 2020 16:09
ТД ПСР Т-03-09_30+270-41+197.doc
08 жовтня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 15:32
Перелік ЗМІН (3).doc
07 жовтня 2020 10:53
Перелік ЗМІН (2).doc
28 вересня 2020 11:11
Зміни_30+270-41+197.doc
08 жовтня 2020 15:32
ТД ПСР Т-03-09_30+270-41+197_із змінами (3).doc
07 жовтня 2020 10:53
ТД ПСР Т-03-09_30+270-41+197_із змінами (2).doc
28 вересня 2020 11:11
ТД ПСР Т-03-09_30+270-41+197_НР.doc
14 вересня 2020 16:09
ТД ПСР Т-03-09_30+270-41+197.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-13-000026 ● 1db2a56ee42f4ff18a85f74d2befb545
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.11.2020 № 51-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 13.11.2020 № 51-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-14-004455-a від 14.09.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків та інформація, отримана від громадських обʾєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник здійснить заходи щодо недопущення в подальшому порушень під час оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів

2020-11-23 15:44:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 жовтня 2020
UA-2020-09-14-004455-aca0a97e8cc654cba857852b6761a211c
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ТКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 15:32
ТОВ ВілКом Монтаж
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 15:39

Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 12:38
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:38
283.imd
06 листопада 2020 12:29
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:29
КД Пояснювальна записка.pdf
06 листопада 2020 12:29
КД Локальний кошторис 7-1-2.pdf
06 листопада 2020 12:29
КД Локальний кошторис 7-1-1.pdf
06 листопада 2020 12:29
КД Договірна ціна.pdf
02 листопада 2020 13:20
Електронний підпис
02 листопада 2020 13:19
License.pdf..P7S
02 листопада 2020 13:19
License.pdf
02 листопада 2020 13:19
Статут Банк Львів.pdf..P7S
02 листопада 2020 13:19
Статут Банк Львів.pdf
02 листопада 2020 13:19
дозвіл небезпека, ліцензія.pdf
02 листопада 2020 13:19
довідка про банкрутство.pdf
02 листопада 2020 13:19
Dovidka_20303626770900312034.pdf.p7s
02 листопада 2020 13:19
Dovidka_20303626770900312034.pdf
02 листопада 2020 13:19
Довідка.pdf.p7s
02 листопада 2020 13:19
Довідка.pdf
02 листопада 2020 13:19
Гарантія.pdf..P7S
02 листопада 2020 13:19
Гарантія.pdf
15 жовтня 2020 18:35
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:35
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:31
Довідка банк.pdf
14 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:16
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Протокол 01 від 03.02.2020р..pdf
14 жовтня 2020 15:16
Витяг з ЄДР від 27.07.2020р..pdf
14 жовтня 2020 15:16
Виписка з протоколу.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Виписка з ЄДР.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Договір 132_140_ориг..pdf
14 жовтня 2020 15:16
Відгук М19 132_140.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Відгук М19 125_132.pdf
14 жовтня 2020 15:16
1.Відомості про суб-ка.pdf
14 жовтня 2020 15:16
License.pdf..P7S
14 жовтня 2020 15:16
License.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Статут Банк Львів.pdf..P7S
14 жовтня 2020 15:16
Статут Банк Львів.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Норми безпеки руху.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Лабораторія.pdf
14 жовтня 2020 15:16
інформація про АБЗ. 1.pdf
14 жовтня 2020 15:16
інформація про АБЗ 2.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Гарантія.pdf..P7S
14 жовтня 2020 15:16
Гарантія.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Викиди АБЗ.pdf
14 жовтня 2020 15:16
кошторисна ЗП.pdf
14 жовтня 2020 15:16
адмін. витрати.pdf
14 жовтня 2020 15:16
266.imd
14 жовтня 2020 15:16
266_ДЦ_ОС_7-1_2.pdf
10 жовтня 2020 20:40
Електронний підпис
10 жовтня 2020 20:40
Електронний підпис
10 жовтня 2020 20:40
Ст.17.pdf
10 жовтня 2020 20:40
Кошторис.pdf
10 жовтня 2020 20:40
Document_USR_1006918666.pdf
10 жовтня 2020 20:40
фінансовий звіт..pdf
10 жовтня 2020 20:40
Транспортні засоби.pdf
10 жовтня 2020 20:40
статут, опис, протокол.pdf
10 жовтня 2020 20:40
мат.тех база.pdf
10 жовтня 2020 20:40
Захист довкілля.pdf
10 жовтня 2020 20:40
Відомості статистика.pdf
10 жовтня 2020 20:40
виписка ткс 2018.pdf
10 жовтня 2020 20:40
Гарантійний лист дод.1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: В довідці ТОВ "РАУН" №198-02/20 від 15.10.2020 року Інформація про виконання аналогічного договору зазначено два аналогічних договори, які не відповідають вимог тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації (таблиця об’ємів основних робіт) вимагалось підтвердити досвід із встановлення 77 опор та світильників, - учасником підтверджено встановлення 75 світильників та 73 опори. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати договір (-ри) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, що передбачає ремонт, влаштування, будівництво, реконструкцію ліній зовнішнього освітлення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного ремонту зовнішнього освітлення одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 4 Додатку №2 тендерної документації; У відповідності до пункту 16 Статті 29 Антонян Ншан Аршалуйсович запропонував розмістити на веб порталі Уповноваженого органу повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.

Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 21:14
Електронний підпис
20 жовтня 2020 21:14
Електронний підпис
15 жовтня 2020 23:11
Електронний підпис
15 жовтня 2020 23:11
Електронний підпис
15 жовтня 2020 23:10
18. РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ.pdf
15 жовтня 2020 23:10
20.imd
15 жовтня 2020 23:10
63529114930592.pdf
15 жовтня 2020 23:10
6. АБЗ Ч.2.pdf
15 жовтня 2020 23:10
6. АБЗ Ч.3.3..pdf
15 жовтня 2020 23:10
6. АБЗ Ч.3.1..pdf
15 жовтня 2020 23:10
11. СТ.17.pdf
15 жовтня 2020 23:10
5. ДОСВІД Ч.4.pdf
15 жовтня 2020 23:10
9. ФІН ЗВІТНІСТЬ.pdf
15 жовтня 2020 23:10
2. ТЕХНІКА.pdf
15 жовтня 2020 23:10
5. ДОСВІД Ч.3.pdf
15 жовтня 2020 23:10
6. АБЗ Ч.1.pdf
15 жовтня 2020 23:09
Підписаний_G1020-4670-GL_tender.pdf
15 жовтня 2020 23:09
0000001958347712.1.0.pdf
15 жовтня 2020 23:09
6. АБЗ Ч.3.2..pdf
15 жовтня 2020 23:09
17. ІНШЕ.pdf
15 жовтня 2020 23:09
8. ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
15 жовтня 2020 23:09
5. ДОСВІД Ч.1.pdf
15 жовтня 2020 23:09
5. ДОСВІД Ч.2.pdf
15 жовтня 2020 23:09
4.4. ПРАЦІВНИКИ, ДИПЛОМИ.pdf
15 жовтня 2020 23:09
4. ПРАЦІВНИКИ.pdf
15 жовтня 2020 23:09
1. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: В довідці ТОВ «ВілКом Монтаж» №12/10-9 від 12.10.2020 року Інформація про виконання аналогічного договору зазначено договір, який не відповідає вимогам тендерної документації, - надано договір на реконструкцію вулиці комунальної власності (м. Львів), а не дороги державного значення. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати договір (-ри) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, що передбачає ремонт, влаштування, будівництво, реконструкцію ліній зовнішнього освітлення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного ремонту зовнішнього освітлення одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 4 Додатку №2 тендерної документації;

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВілКом Монтаж #41905200

№ рішення у справі

63/42- р/к

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 00:05
Електронний підпис
16 жовтня 2020 00:04
фін звітність.pdf
16 жовтня 2020 00:04
Типові схеми ОДР.pdf
16 жовтня 2020 00:04
Статут_ опис.pdf
16 жовтня 2020 00:04
Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 00:04
Пояснювальна записка.pdf
16 жовтня 2020 00:04
Ліцензія.pdf
16 жовтня 2020 00:03
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 жовтня 2020 00:03
Виписка.pdf
16 жовтня 2020 00:03
Техніка.rar
16 жовтня 2020 00:03
Витяг платника ПДВ.pdf
16 жовтня 2020 00:03
Приміщення та бази.rar
16 жовтня 2020 00:03
Працівники.rar
16 жовтня 2020 00:03
Досвід.rar
16 жовтня 2020 00:03
АБЗ_3.rar
16 жовтня 2020 00:03
АБЗ_2.rar
16 жовтня 2020 00:03
АБЗ_1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ТКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН"

ТОВ ВілКом Монтаж

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ТКС" 9 484 283,38
UAH з ПДВ
8 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН" 8 340 522,00
UAH з ПДВ
8 340 522,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 12:38
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:38
283.imd
06 листопада 2020 12:29
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:29
КД Пояснювальна записка.pdf
06 листопада 2020 12:29
КД Локальний кошторис 7-1-2.pdf
06 листопада 2020 12:29
КД Локальний кошторис 7-1-1.pdf
06 листопада 2020 12:29
КД Договірна ціна.pdf
02 листопада 2020 13:20
Електронний підпис
02 листопада 2020 13:19
License.pdf..P7S
02 листопада 2020 13:19
License.pdf
02 листопада 2020 13:19
Статут Банк Львів.pdf..P7S
02 листопада 2020 13:19
Статут Банк Львів.pdf
02 листопада 2020 13:19
дозвіл небезпека, ліцензія.pdf
02 листопада 2020 13:19
довідка про банкрутство.pdf
02 листопада 2020 13:19
Dovidka_20303626770900312034.pdf.p7s
02 листопада 2020 13:19
Dovidka_20303626770900312034.pdf
02 листопада 2020 13:19
Довідка.pdf.p7s
02 листопада 2020 13:19
Довідка.pdf
02 листопада 2020 13:19
Гарантія.pdf..P7S
02 листопада 2020 13:19
Гарантія.pdf
15 жовтня 2020 18:35
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:35
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:31
Довідка банк.pdf
14 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:16
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Протокол 01 від 03.02.2020р..pdf
14 жовтня 2020 15:16
Витяг з ЄДР від 27.07.2020р..pdf
14 жовтня 2020 15:16
Виписка з протоколу.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Виписка з ЄДР.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Договір 132_140_ориг..pdf
14 жовтня 2020 15:16
Відгук М19 132_140.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Відгук М19 125_132.pdf
14 жовтня 2020 15:16
1.Відомості про суб-ка.pdf
14 жовтня 2020 15:16
License.pdf..P7S
14 жовтня 2020 15:16
License.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Статут Банк Львів.pdf..P7S
14 жовтня 2020 15:16
Статут Банк Львів.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Норми безпеки руху.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Лабораторія.pdf
14 жовтня 2020 15:16
інформація про АБЗ. 1.pdf
14 жовтня 2020 15:16
інформація про АБЗ 2.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Гарантія.pdf..P7S
14 жовтня 2020 15:16
Гарантія.pdf
14 жовтня 2020 15:16
Викиди АБЗ.pdf
14 жовтня 2020 15:16
кошторисна ЗП.pdf
14 жовтня 2020 15:16
адмін. витрати.pdf
14 жовтня 2020 15:16
266.imd
14 жовтня 2020 15:16
266_ДЦ_ОС_7-1_2.pdf
10 жовтня 2020 20:40
Електронний підпис
10 жовтня 2020 20:40
Електронний підпис
10 жовтня 2020 20:40
Ст.17.pdf
10 жовтня 2020 20:40
Кошторис.pdf
10 жовтня 2020 20:40
Document_USR_1006918666.pdf
10 жовтня 2020 20:40
фінансовий звіт..pdf
10 жовтня 2020 20:40
Транспортні засоби.pdf
10 жовтня 2020 20:40
статут, опис, протокол.pdf
10 жовтня 2020 20:40
мат.тех база.pdf
10 жовтня 2020 20:40
Захист довкілля.pdf
10 жовтня 2020 20:40
Відомості статистика.pdf
10 жовтня 2020 20:40
виписка ткс 2018.pdf
10 жовтня 2020 20:40
Гарантійний лист дод.1.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 21:14
Електронний підпис
20 жовтня 2020 21:14
Електронний підпис
15 жовтня 2020 23:11
Електронний підпис
15 жовтня 2020 23:11
Електронний підпис
15 жовтня 2020 23:10
18. РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ.pdf
15 жовтня 2020 23:10
20.imd
15 жовтня 2020 23:10
63529114930592.pdf
15 жовтня 2020 23:10
6. АБЗ Ч.2.pdf
15 жовтня 2020 23:10
6. АБЗ Ч.3.3..pdf
15 жовтня 2020 23:10
6. АБЗ Ч.3.1..pdf
15 жовтня 2020 23:10
11. СТ.17.pdf
15 жовтня 2020 23:10
5. ДОСВІД Ч.4.pdf
15 жовтня 2020 23:10
9. ФІН ЗВІТНІСТЬ.pdf
15 жовтня 2020 23:10
2. ТЕХНІКА.pdf
15 жовтня 2020 23:10
5. ДОСВІД Ч.3.pdf
15 жовтня 2020 23:10
6. АБЗ Ч.1.pdf
15 жовтня 2020 23:09
Підписаний_G1020-4670-GL_tender.pdf
15 жовтня 2020 23:09
0000001958347712.1.0.pdf
15 жовтня 2020 23:09
6. АБЗ Ч.3.2..pdf
15 жовтня 2020 23:09
17. ІНШЕ.pdf
15 жовтня 2020 23:09
8. ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
15 жовтня 2020 23:09
5. ДОСВІД Ч.1.pdf
15 жовтня 2020 23:09
5. ДОСВІД Ч.2.pdf
15 жовтня 2020 23:09
4.4. ПРАЦІВНИКИ, ДИПЛОМИ.pdf
15 жовтня 2020 23:09
4. ПРАЦІВНИКИ.pdf
15 жовтня 2020 23:09
1. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ТКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ТКС"
#40314370
Переможець 8 340 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 09:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ТКС"
#40314370
8 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 09:07
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 18:43
Додаткова угода №477-21-7.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 18:43
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 10:12
Додаткова угода №41-21 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:58
Додаткова угода №301-20 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:58
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:14
Додаткова угода №201-20 (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:14
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 14:47
Договір №01.3-61-20.pdf укладений
18 листопада 2020 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/61/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 201/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/61/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 301/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт (послуг)"
Номер договору про закупівлю: 01.3/61/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 41/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 01.3/61/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 477-7/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 840 899,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 140 149,83 UAH)