Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт кімнат та коридору блоку №2 КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» за адресою м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 94» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
23 719 736,00 UAH
UA-2020-09-14-002732-b 30bd17c749494a88845ea20d72cc68d6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ланецька

+380432511147 vinbigp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Вебсайт: http://vinnitcainternat.org.ua/
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94
Контактна особа: Наталія Ланецька
+380432511147
vinbigp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 13:44
Очікувана вартість: 23 719 736,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 598,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт кімнат та коридору блоку №2 КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» за адресою м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 94» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться по виставлених Підрядником рахунках на оплату виконаних робіт, які формуються на підставі підписаних двома сторонами актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідок (Форма КБ-3) про вартість виконаних робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється після отримання рахунку на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника. Інша інформація:Тендерні пропозиції готуються української мовою; Гарантія надається згідно Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 та повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття);Тендерна документація додається окремим додатком Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 09:42
Додаток 3 кваліфікаційні вимоги (нова редакція).docx
18 вересня 2020 09:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
18 вересня 2020 09:42
ТД кап ремонт (нова редакція).docx
14 вересня 2020 11:22
Додаток 1 проект договору.docx
14 вересня 2020 11:22
Додаток 2 тех вимоги.rar
14 вересня 2020 11:22
ТД кап ремонт.docx
14 вересня 2020 11:22
Додаток 3 кваліфікаційні вимоги.docx
14 вересня 2020 11:22
Додаток 4 цінова пропозиція.docx
18 вересня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 09:42
Додаток 3 кваліфікаційні вимоги (нова редакція).docx
18 вересня 2020 09:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
18 вересня 2020 09:42
ТД кап ремонт (нова редакція).docx
14 вересня 2020 11:22
Додаток 1 проект договору.docx
14 вересня 2020 11:22
Додаток 2 тех вимоги.rar
14 вересня 2020 11:22
ТД кап ремонт.docx
14 вересня 2020 11:22
Додаток 3 кваліфікаційні вимоги.docx
14 вересня 2020 11:22
Додаток 4 цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційнні вимоги
Дата подання: 18 вересня 2020 10:31
Дата відповіді: 21 вересня 2020 17:09
З якою метою і для яких цілей тендерною документацією додатком 3 вимагається наявність підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомність 5 т.? Якщо для транспортування вантажів між поверхами, то такі ж функції може виконувати лебідка, кран, автокран. З метою забзпечення дотримання законодавства про захист економічної конкуренції , просимо внести зміни в тендерну документацію з можливістю використання еквівалента або аналога зазначеного обладнання, наприклад, вказаної вище лебідки, крану, автокрану
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерною документацією вимагається наявність саме підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомність 5 т, оскільки на територію об’єкту не має можливості доступу великогабаритної техніки, такої як автокран, а використання лебідки та крану потребує створення додаткових конструкцій або розбирання перекриттів даху. Тому дане обладнання не може використовуватись як еквівалент.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-14-002732-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: КП "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 16 вересня 2020 22:48
щодо усунення дискримінаційних вимог у ТД Замовника
ВИМОГА

Відповідно до додатку 3 "Кваліфікаційні вимоги" до Тендерної документації Замовника вимагається:

2.4 З метою визначення необхідності здійснення коригування проектно-кошторисної документації та вчасного інформування замовника про такі обставини під час виконання робіт, якісного їх виконання, в штаті учасника має бути не менше двох працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт. Для підтвердження відповідності зазначеним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції подає належно засвідчені копії: штатного розпису з такими посадами; наказів про прийняття на роботу працівників на ці посади; дипломи працівників, які працюють на зазначених посадах; першої сторінки трудової книжки де вказано прізвище відповідного працівника та сторінки трудової книжки, де міститься запис про прийняття на роботу такого працівника.

Вважаємо що вказана умова щодо наявності у штаті учасника має бути не менше двох працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт є такою що порушує законодавство про публічні закупівлі а тому повинна бути скасована Замовником з наступних підстав.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У закупівлі «Капітальний ремонт кімнат та коридору блоку №2 КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» за адресою м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 94» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код за ДК 021:2015 (CPV)- код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-09-14-002732-b) Замовник придбаває роботи, а саме капітальний ремонт кімнат та коридору блоку №2 КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку». Відповідно до вимог тендерної документації під час капітального ремонту кімнат та коридору блоку № 2 не вимагається здійснювати коригування проектно-кошторисної документації. Отже це фактично є супутньою послугою (видом робіт), які Замовник планує здійснити.
Це означає що Замовник допускає що проектні роботи на капітальний ремонт кімнат та коридору блоку виконані проектною організацією на неналежному рівні, обсяги робіт по проекту можуть не відповідати фактичним обсягам (наприклад прихованих робіт) робіт, які переможець процедури закупівлі мусить виконати для повної здачі об’єкта у строк. Тим самим Замовник перекладає тягар відповідальності за неправильно розраховану проектно-кошторисну документацію не на проектну організацію, а на переможця процедури закупівлі.
В свою чергу відповідно до:
- п. 4.5. Проекту договору до вказаної процедури закупівлі, саме "Замовник зобов’язаний забезпечити Підрядника усією необхідною для виконання умов Договору проектно-кошторисною документацією."
п. 6.2. Забезпечення робіт по будівництву проектно-кошторисною документацією, її погодження з уповноваженими державними органами та органами місцевого самоврядування, а також проведення в установленому порядку експертизи цієї документації здійснюється Замовником.
Отже коригування проектно-кошторисної документації є ВИКЛЮЧНО ОБОВ’ЯЗКОМ Замовника, в свою чергу переможець (Виконавець) має тільки вчасного інформувати замовника необхідність здійснення коригування проектно-кошторисної документації (п. 4.6. Проекту договору: Про всі питання, що можуть виникнути в процесі виконання робіт по будівництву, Підрядник зобов’язується письмово повідомляти Замовника для узгодження подальшого порядку дій) та п 6.7. Проекту договору: Підрядник може звертатися до Замовника з пропозиціями щодо внесення змін до проектно-кошторисної документації.
Крім того, для виконання робіт визначених в тендерній документації замовника, відповідно до тендерної документації - відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. Отже виконання вказаних робіт потребує наявності у суб’єкта господарювання ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками.
Вказана ліцензія видавалась відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності, затверджених Постановою КМУ № 256 від 30 березня 2016 р. Відповідно до п. 13 вказаних Ліцензійних умов до виконання будівельних та монтажних робіт загального призначення встанволювались кадрові вимоги, а саме наявність у:
 головного інженера або відповідного зазначеній посаді фахівця вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за посадою нижчого рівня повинен становити: для магістра - не менше двох років, спеціаліста - не менше трьох років. Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання;
 начальника будівельної дільниці вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, молодший спеціаліст, бакалавр або молодший бакалавр). Стаж роботи за професією керівників нижчого рівня повинен становити: для магістра або спеціаліста - не менше двох років, бакалавра, молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра - не менше трьох років. Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання;
 виконавця робіт вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, молодший спеціаліст, бакалавр або молодший бакалавр). Стаж роботи майстром на будівництві повинен становити не менше двох років. Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання;
 майстра будівельних та монтажних робіт вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, молодший спеціаліст, бакалавр, молодший бакалавр). Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання;
 техніка-будівельника вищої освіти відповідної спеціалізації (молодший спеціаліст, бакалавр або молодший бакалавр). Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання.
Отже вищевказані умови не передбачають у ліцензіата наявність працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт.
Отже дана вимога є дискримінаційною оскільки не відповідає вимогам Ліцензійних умов.
До аналогічного висновку прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішеннях № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018, № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018
Варто зазначити що вище вказані Ліцензійні умови відмінені Постановю КМУ № 219 від 13 березня 2020 р. "Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду".
Щодо вимоги про наявність в штаті Учасника не менше двох працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт варто зазначити наступне. Залучення Учасником працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах чи діють на підставі цивільно-правових угод, не може бути підставою для відмови Учаснику в участі, оскільки це було б дискримінацією учасників за критерієм наявність працівників на умовах лише перебування у штаті підприємства Учасника.
До аналогічного висновку щодо встановлення критеріїв, визначених в ст. 16 Закону, прийшла постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 3723-р/пк-пз від 12.06.2017.
З урахуванням вищевикладеного, на підставі Закону України "Про публічні закупівлі"
ВИМАГАЄМО:
Усунуту в тендерній документації вимогу щодо наявності в штаті учасника не менше двох працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 вересня 2020 10:43
Ваші зауваження враховано, до тендерної документації буде внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 17 236 986,40
UAH з ПДВ
17 236 986,40
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД" 21 860 068,88
UAH з ПДВ
21 860 068,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2020 12:40
Електронний підпис
03 жовтня 2020 12:39
Наказ Янчук.pdf
03 жовтня 2020 12:39
Копія трудової Янчук.pdf
03 жовтня 2020 12:39
Довідка обладнання.pdf
29 вересня 2020 21:45
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:30
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:29
61. Кошторисна частина 2.pdf
29 вересня 2020 19:29
60. Кошторисна частина 1.pdf
29 вересня 2020 19:29
59. Договірна ціна.pdf
29 вересня 2020 19:29
57. Коефіцієнти ЗВВ.pdf
29 вересня 2020 19:29
49. Договір.pdf
29 вересня 2020 19:29
47. Статут.pdf
29 вересня 2020 19:29
42. Гарантія.rar
29 вересня 2020 19:29
36. Довідка ст. 17.pdf
29 вересня 2020 19:29
35. Довідка ст. 17 вся.pdf
29 вересня 2020 19:29
34. Лист відгук Бар.pdf
29 вересня 2020 19:29
29. Відгук ЦРЛ.pdf
29 вересня 2020 19:29
26. Відгук Пушкіна 11.pdf
29 вересня 2020 19:29
20. Штатний розпис з 01.07.pdf
29 вересня 2020 19:29
19. Посвідчення з ОП.pdf
29 вересня 2020 19:29
17. Диплом Янчук Вітюк.pdf
29 вересня 2020 19:29
16. Диплом Яворська Н.П..pdf
29 вересня 2020 19:29
15. Трудові відносини.pdf
29 вересня 2020 19:29
14. Трудові відносини.pdf
29 вересня 2020 19:29
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 17:35
Електронний підпис
29 вересня 2020 17:35
Ліцензія з додатком.PDF
29 вересня 2020 17:35
Підписаний_G0920-3349-GL_tender.pdf
29 вересня 2020 17:35
Установчий документ.pdf
29 вересня 2020 17:35
Фінансова спроможність.pdf
29 вересня 2020 17:35
Проект договору підряду.PDF
29 вересня 2020 17:35
Договірна ціна.pdf
29 вересня 2020 17:35
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО
#13302754
Відхилено 17 236 986,40
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 09:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 15:48
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД"
#35200610
Відхилено 21 860 068,88
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 10:04

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції надає Довідку про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі та відповідно до п. 2.4 цього Додатку, з метою визначення необхідності здійснення коригування проектно-кошторисної документації та вчасного інформування замовника про такі обставини під час виконання робіт, якісного їх виконання, в учасника має бути не менше двох працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах чи діють на підставі цивільно-правових угод, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи. На підтвердження цих вимог Учасник надав зокрема: довідку про наявність працівників №8 від 28.09.2020, Наказ про призначення на посаду, копію диплома про освіту, копію трудової книжки інженера з проектно-кошторисної роботи Вітюк Інни Володимирівни. При цьому виявлено невідповідність прізвищ у довідці та вказаних вище документах. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно привести у відповідність інформацію у довідці з іншими документами, або додати документи, що підтверджують зміну прізвища. Відповідно до п.1.1 Додатку 3 до Тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати довідку, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), необхідного для виконання умов договору, а саме: автогiдропiдiймачi, висота пiдйому 22 м; компресори пересувнi з двигуном внутрiшнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв; пiдiймачi щоглові будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т; установки для свердління отворiв в залiзобетонi дiаметром до 160 мм;з наданням документів, що підтверджують право власності або користування, або залучення*. *Наявність в Учасника власного автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів. Наявність в Учасника орендованого автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями договорів оренди транспортних засобів, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів). Залучення автотранспорту (будівельних машин) на підставі договору про надання послуг підтверджується копіями договорів про надання послуг відповідно до яких залучаються транспортні засоби, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів). Для підтвердження права користування підйомною робочою платформою НЕК MSM Super Учасник надав сканкопію Договору оренди обладнання А/2809-20 від 28.09.20 без додатків передбачених згідно п.8.8, а саме: Додаток 2- Акт прийому передачі та Дотаток 3 – Довіреність на отримання обладнання. Для підтвердження права користування автопідіймачем ЗИЛ 130 Учасник надав сканкопію Договору на транспортне обслуговування №36 від 24.09.20, проте не надав документальне підтвердження наявності у іншої сторони договору транспортних засобів, а саме копії свідоцтв про реєстрацію (копії технічних паспортів) транспортних засобів. Крім того у назві вказаного Договору зазначено «Договір на транспортне обслуговування». Термін «транспортні послуги» (транспортне обслуговування) означає послуги, пов'язані з перевезенням готової продукції, сировини та напівфабрикатів із місць виробництва до пунктів споживання чи подальшого перероблення або перевезення пасажирів та їх багажу. Для підтвердження права користування установкою алмазного буріння Титан ПДАКБ-260 Учасник надав Договір про надання послуг спецтехніки №20/09-21 від 21.09.20, де згідно Розділу 1 предметом договору є оренда обладнання. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати Акт прийому передачі та Довіреність на отримання обладнання до Договору оренди обладнання А/2809-20 від 28.09.20; копію свідоцтва про реєстрацію (копію технічного паспорту) на автопідіймач ЗИЛ 130 та привести у відповідність назву Договору №36 від 24.09.20 з інформацією про предмет Договору; привести у відповідність назву Договору №20/09-21 від 21.09.20 з інформацією про предмет Договору.

Документи

06 жовтня 2020 09:39
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 жовтня 2020 10:04
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
06 жовтня 2020 10:04
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі