Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт кімнат та коридору блоку №2 КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» за адресою м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 94» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
23 719 736,00 UAH
UA-2020-09-14-002732-b ● 30bd17c749494a88845ea20d72cc68d6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" |
Код ЄДРПОУ: | 02770067 |
Вебсайт: | http://vinnitcainternat.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94 |
Контактна особа: |
Наталія Ланецька +380432511147 vinbigp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2020 13:44 |
Очікувана вартість: | 23 719 736,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 118 598,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт кімнат та коридору блоку №2 КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» за адресою м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 94» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться по виставлених Підрядником рахунках на оплату виконаних робіт, які формуються на підставі підписаних двома сторонами актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідок (Форма КБ-3) про вартість виконаних робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється після отримання рахунку на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника. Інша інформація:Тендерні пропозиції готуються української мовою; Гарантія надається згідно Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 та повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття);Тендерна документація додається окремим додатком | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2020 09:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2020 09:42 |
Додаток 3 кваліфікаційні вимоги (нова редакція).docx | |
18 вересня 2020 09:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
18 вересня 2020 09:42 |
ТД кап ремонт (нова редакція).docx | |
14 вересня 2020 11:22 |
Додаток 1 проект договору.docx | |
14 вересня 2020 11:22 |
Додаток 2 тех вимоги.rar | |
14 вересня 2020 11:22 |
ТД кап ремонт.docx | |
14 вересня 2020 11:22 |
Додаток 3 кваліфікаційні вимоги.docx | |
14 вересня 2020 11:22 |
Додаток 4 цінова пропозиція.docx |
18 вересня 2020 09:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 вересня 2020 09:42 |
Додаток 3 кваліфікаційні вимоги (нова редакція).docx
|
|||
18 вересня 2020 09:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
18 вересня 2020 09:42 |
ТД кап ремонт (нова редакція).docx
|
|||
14 вересня 2020 11:22 |
Додаток 1 проект договору.docx
|
|||
14 вересня 2020 11:22 |
Додаток 2 тех вимоги.rar
|
|||
14 вересня 2020 11:22 |
ТД кап ремонт.docx
|
|||
14 вересня 2020 11:22 |
Додаток 3 кваліфікаційні вимоги.docx
|
|||
14 вересня 2020 11:22 |
Додаток 4 цінова пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційнні вимоги
Дата подання: 18 вересня 2020 10:31
Дата відповіді: 21 вересня 2020 17:09
З якою метою і для яких цілей тендерною документацією додатком 3 вимагається наявність підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомність 5 т.? Якщо для транспортування вантажів між поверхами, то такі ж функції може виконувати лебідка, кран, автокран.
З метою забзпечення дотримання законодавства про захист економічної конкуренції , просимо внести зміни в тендерну документацію з можливістю використання еквівалента або аналога зазначеного обладнання, наприклад, вказаної вище лебідки, крану, автокрану
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерною документацією вимагається наявність саме підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомність 5 т, оскільки на територію об’єкту не має можливості доступу великогабаритної техніки, такої як автокран, а використання лебідки та крану потребує створення додаткових конструкцій або розбирання перекриттів даху. Тому дане обладнання не може використовуватись як еквівалент.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-14-002732-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: КП "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 16 вересня 2020 22:48
щодо усунення дискримінаційних вимог у ТД Замовника
ВИМОГА
Відповідно до додатку 3 "Кваліфікаційні вимоги" до Тендерної документації Замовника вимагається:
2.4 З метою визначення необхідності здійснення коригування проектно-кошторисної документації та вчасного інформування замовника про такі обставини під час виконання робіт, якісного їх виконання, в штаті учасника має бути не менше двох працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт. Для підтвердження відповідності зазначеним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції подає належно засвідчені копії: штатного розпису з такими посадами; наказів про прийняття на роботу працівників на ці посади; дипломи працівників, які працюють на зазначених посадах; першої сторінки трудової книжки де вказано прізвище відповідного працівника та сторінки трудової книжки, де міститься запис про прийняття на роботу такого працівника.
Вважаємо що вказана умова щодо наявності у штаті учасника має бути не менше двох працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт є такою що порушує законодавство про публічні закупівлі а тому повинна бути скасована Замовником з наступних підстав.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У закупівлі «Капітальний ремонт кімнат та коридору блоку №2 КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» за адресою м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 94» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код за ДК 021:2015 (CPV)- код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-09-14-002732-b) Замовник придбаває роботи, а саме капітальний ремонт кімнат та коридору блоку №2 КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку». Відповідно до вимог тендерної документації під час капітального ремонту кімнат та коридору блоку № 2 не вимагається здійснювати коригування проектно-кошторисної документації. Отже це фактично є супутньою послугою (видом робіт), які Замовник планує здійснити.
Це означає що Замовник допускає що проектні роботи на капітальний ремонт кімнат та коридору блоку виконані проектною організацією на неналежному рівні, обсяги робіт по проекту можуть не відповідати фактичним обсягам (наприклад прихованих робіт) робіт, які переможець процедури закупівлі мусить виконати для повної здачі об’єкта у строк. Тим самим Замовник перекладає тягар відповідальності за неправильно розраховану проектно-кошторисну документацію не на проектну організацію, а на переможця процедури закупівлі.
В свою чергу відповідно до:
- п. 4.5. Проекту договору до вказаної процедури закупівлі, саме "Замовник зобов’язаний забезпечити Підрядника усією необхідною для виконання умов Договору проектно-кошторисною документацією."
п. 6.2. Забезпечення робіт по будівництву проектно-кошторисною документацією, її погодження з уповноваженими державними органами та органами місцевого самоврядування, а також проведення в установленому порядку експертизи цієї документації здійснюється Замовником.
Отже коригування проектно-кошторисної документації є ВИКЛЮЧНО ОБОВ’ЯЗКОМ Замовника, в свою чергу переможець (Виконавець) має тільки вчасного інформувати замовника необхідність здійснення коригування проектно-кошторисної документації (п. 4.6. Проекту договору: Про всі питання, що можуть виникнути в процесі виконання робіт по будівництву, Підрядник зобов’язується письмово повідомляти Замовника для узгодження подальшого порядку дій) та п 6.7. Проекту договору: Підрядник може звертатися до Замовника з пропозиціями щодо внесення змін до проектно-кошторисної документації.
Крім того, для виконання робіт визначених в тендерній документації замовника, відповідно до тендерної документації - відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. Отже виконання вказаних робіт потребує наявності у суб’єкта господарювання ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками.
Вказана ліцензія видавалась відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності, затверджених Постановою КМУ № 256 від 30 березня 2016 р. Відповідно до п. 13 вказаних Ліцензійних умов до виконання будівельних та монтажних робіт загального призначення встанволювались кадрові вимоги, а саме наявність у:
головного інженера або відповідного зазначеній посаді фахівця вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за посадою нижчого рівня повинен становити: для магістра - не менше двох років, спеціаліста - не менше трьох років. Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання;
начальника будівельної дільниці вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, молодший спеціаліст, бакалавр або молодший бакалавр). Стаж роботи за професією керівників нижчого рівня повинен становити: для магістра або спеціаліста - не менше двох років, бакалавра, молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра - не менше трьох років. Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання;
виконавця робіт вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, молодший спеціаліст, бакалавр або молодший бакалавр). Стаж роботи майстром на будівництві повинен становити не менше двох років. Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання;
майстра будівельних та монтажних робіт вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, молодший спеціаліст, бакалавр, молодший бакалавр). Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання;
техніка-будівельника вищої освіти відповідної спеціалізації (молодший спеціаліст, бакалавр або молодший бакалавр). Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання.
Отже вищевказані умови не передбачають у ліцензіата наявність працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт.
Отже дана вимога є дискримінаційною оскільки не відповідає вимогам Ліцензійних умов.
До аналогічного висновку прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішеннях № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018, № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018
Варто зазначити що вище вказані Ліцензійні умови відмінені Постановю КМУ № 219 від 13 березня 2020 р. "Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду".
Щодо вимоги про наявність в штаті Учасника не менше двох працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт варто зазначити наступне. Залучення Учасником працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах чи діють на підставі цивільно-правових угод, не може бути підставою для відмови Учаснику в участі, оскільки це було б дискримінацією учасників за критерієм наявність працівників на умовах лише перебування у штаті підприємства Учасника.
До аналогічного висновку щодо встановлення критеріїв, визначених в ст. 16 Закону, прийшла постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 3723-р/пк-пз від 12.06.2017.
З урахуванням вищевикладеного, на підставі Закону України "Про публічні закупівлі"
ВИМАГАЄМО:
Усунуту в тендерній документації вимогу щодо наявності в штаті учасника не менше двох працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до додатку 3 "Кваліфікаційні вимоги" до Тендерної документації Замовника вимагається:
2.4 З метою визначення необхідності здійснення коригування проектно-кошторисної документації та вчасного інформування замовника про такі обставини під час виконання робіт, якісного їх виконання, в штаті учасника має бути не менше двох працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт. Для підтвердження відповідності зазначеним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції подає належно засвідчені копії: штатного розпису з такими посадами; наказів про прийняття на роботу працівників на ці посади; дипломи працівників, які працюють на зазначених посадах; першої сторінки трудової книжки де вказано прізвище відповідного працівника та сторінки трудової книжки, де міститься запис про прийняття на роботу такого працівника.
Вважаємо що вказана умова щодо наявності у штаті учасника має бути не менше двох працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт є такою що порушує законодавство про публічні закупівлі а тому повинна бути скасована Замовником з наступних підстав.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У закупівлі «Капітальний ремонт кімнат та коридору блоку №2 КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» за адресою м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 94» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код за ДК 021:2015 (CPV)- код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-09-14-002732-b) Замовник придбаває роботи, а саме капітальний ремонт кімнат та коридору блоку №2 КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку». Відповідно до вимог тендерної документації під час капітального ремонту кімнат та коридору блоку № 2 не вимагається здійснювати коригування проектно-кошторисної документації. Отже це фактично є супутньою послугою (видом робіт), які Замовник планує здійснити.
Це означає що Замовник допускає що проектні роботи на капітальний ремонт кімнат та коридору блоку виконані проектною організацією на неналежному рівні, обсяги робіт по проекту можуть не відповідати фактичним обсягам (наприклад прихованих робіт) робіт, які переможець процедури закупівлі мусить виконати для повної здачі об’єкта у строк. Тим самим Замовник перекладає тягар відповідальності за неправильно розраховану проектно-кошторисну документацію не на проектну організацію, а на переможця процедури закупівлі.
В свою чергу відповідно до:
- п. 4.5. Проекту договору до вказаної процедури закупівлі, саме "Замовник зобов’язаний забезпечити Підрядника усією необхідною для виконання умов Договору проектно-кошторисною документацією."
п. 6.2. Забезпечення робіт по будівництву проектно-кошторисною документацією, її погодження з уповноваженими державними органами та органами місцевого самоврядування, а також проведення в установленому порядку експертизи цієї документації здійснюється Замовником.
Отже коригування проектно-кошторисної документації є ВИКЛЮЧНО ОБОВ’ЯЗКОМ Замовника, в свою чергу переможець (Виконавець) має тільки вчасного інформувати замовника необхідність здійснення коригування проектно-кошторисної документації (п. 4.6. Проекту договору: Про всі питання, що можуть виникнути в процесі виконання робіт по будівництву, Підрядник зобов’язується письмово повідомляти Замовника для узгодження подальшого порядку дій) та п 6.7. Проекту договору: Підрядник може звертатися до Замовника з пропозиціями щодо внесення змін до проектно-кошторисної документації.
Крім того, для виконання робіт визначених в тендерній документації замовника, відповідно до тендерної документації - відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. Отже виконання вказаних робіт потребує наявності у суб’єкта господарювання ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками.
Вказана ліцензія видавалась відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності, затверджених Постановою КМУ № 256 від 30 березня 2016 р. Відповідно до п. 13 вказаних Ліцензійних умов до виконання будівельних та монтажних робіт загального призначення встанволювались кадрові вимоги, а саме наявність у:
головного інженера або відповідного зазначеній посаді фахівця вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за посадою нижчого рівня повинен становити: для магістра - не менше двох років, спеціаліста - не менше трьох років. Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання;
начальника будівельної дільниці вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, молодший спеціаліст, бакалавр або молодший бакалавр). Стаж роботи за професією керівників нижчого рівня повинен становити: для магістра або спеціаліста - не менше двох років, бакалавра, молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра - не менше трьох років. Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання;
виконавця робіт вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, молодший спеціаліст, бакалавр або молодший бакалавр). Стаж роботи майстром на будівництві повинен становити не менше двох років. Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання;
майстра будівельних та монтажних робіт вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, молодший спеціаліст, бакалавр, молодший бакалавр). Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання;
техніка-будівельника вищої освіти відповідної спеціалізації (молодший спеціаліст, бакалавр або молодший бакалавр). Спеціалізація за освітою повинна відповідати напряму діяльності суб’єкта господарювання.
Отже вищевказані умови не передбачають у ліцензіата наявність працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт.
Отже дана вимога є дискримінаційною оскільки не відповідає вимогам Ліцензійних умов.
До аналогічного висновку прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішеннях № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018, № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018
Варто зазначити що вище вказані Ліцензійні умови відмінені Постановю КМУ № 219 від 13 березня 2020 р. "Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду".
Щодо вимоги про наявність в штаті Учасника не менше двох працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт варто зазначити наступне. Залучення Учасником працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах чи діють на підставі цивільно-правових угод, не може бути підставою для відмови Учаснику в участі, оскільки це було б дискримінацією учасників за критерієм наявність працівників на умовах лише перебування у штаті підприємства Учасника.
До аналогічного висновку щодо встановлення критеріїв, визначених в ст. 16 Закону, прийшла постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 3723-р/пк-пз від 12.06.2017.
З урахуванням вищевикладеного, на підставі Закону України "Про публічні закупівлі"
ВИМАГАЄМО:
Усунуту в тендерній документації вимогу щодо наявності в штаті учасника не менше двох працівників, котрі мають освіту, що дозволяє виконувати проектні роботи та котрі займають посади, виконання обов’язків, перебуваючи на яких, передбачає здійснення проектних робіт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 вересня 2020 10:43
Ваші зауваження враховано, до тендерної документації буде внесено зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО |
17 236 986,40
UAH з ПДВ
|
17 236 986,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД" |
21 860 068,88
UAH з ПДВ
|
21 860 068,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО #13302754 |
Відхилено |
17 236 986,40
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 09:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 15:48
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД" #35200610 |
Відхилено |
21 860 068,88
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 10:04
|
Інформація про відміну
Дата відміни
06 жовтня 2020 10:04
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі