Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця – Гнівань – Тиврів км 19+700 – 23+000, протяжність 3,3 км (в межах м. Гнівань) в межах Вінницької області
Тhe current average repair of the public roads of local importance О-02-03-01 Vinnytsya - Hnivan - Tyvriv on the section km 19+700 – 23+000, length of 3,3 km (within the city of Hnivan) within the Vinnytsia region
Очікувана вартість
63 214 206,00 UAH
UA-2020-09-14-001386-b 5de8c3bf96784fc98f1f3555b37f436d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Володимирович

+380432560707 dpsmadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Контактна особа: Вадим Володимирович
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S"
National ID: 42434474
Contact point: Vadim Volodymyrovych
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 11:19
Очікувана вартість: 63 214 206,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 316 071,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1896426.18 UAH
Publication date: 14 вересня 2020 10:18
Enquiries until: 05 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 11 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 жовтня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 63 214 206 UAH including VAT
Minimal lowering step: 316 071 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця – Гнівань – Тиврів км 19+700 – 23+000, протяжність 3,3 км (в межах м. Гнівань) в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тhe current average repair of the public roads of local importance О-02-03-01 Vinnytsya - Hnivan - Tyvriv on the section km 19+700 – 23+000, length of 3,3 km (within the city of Hnivan) within the Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 серпня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі до 30 відсотків від вартості робіт, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. За письмовим зверненням Виконавця Замовник може прийняти рішення щодо авансування у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру ціни, наведеної в п.3.1 Договору, (у разі наявності фінансування) який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 10:18
Технічне завдання.docx
14 вересня 2020 10:18
ТД Вінниця – Гнівань – Тиврів 3,3 км.docx
14 вересня 2020 10:18
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Цінова пропозиція
Дата подання: 02 жовтня 2020 16:11
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 12:03
Доброго дня. У Додатку 3 до Тендерної документації міститься фраза: "Тендерна пропозиція згідно Додатку №3 подається за результатами аукціону. Якщо Учасник у складі пропозиції надав заповнену тендерну пропозицію згідно Додатку №3, де інформація про ціну пропозиції є відкритою для усіх учасників та Замовника, то таку пропозицію буде відхилено, на етапі розгляду (прекваліфікації), згідно Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»." Просимо роз'яснити: 1) Чи повинен Учасник подавати форму Цінова пропозиція в складі тендерної пропозиції в закритому на етапі прекваліфікації вигляді? (оскільки є тип файлів "Цінова пропозиція", що дозволяє приховати даний документ до результатів аукціону). 2) Якщо не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції, то яким чином буде визначено переможця? Оскільки в зв'язку зі змінами функціоналу усіх акредитованих майданчиків у відповідності до нової редакції Закону - Учасник на етапі розгляду його пропозиції після аукціону НЕ МАЄ технічної можливості дозавантажувати будь-які документи. Тоді як буде визначено переможця, в якого фактично буде відсутня форма Додаток 3 "Цінова пропозиція" в складі тендерної пропозиції. Просимо звернути увагу, що дані невідповідності можуть призвести в подальшому до моніторингу ДАСУ та відміні процедури.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 3.1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція Учасника (згідно з додатком № 3) подається за результатами аукціону. Згідно пункту 5.3 Розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі подання заповненої тендерної пропозиції згідно Додатку №3, де інформація про ціну пропозиції є відкритою для усіх учасників та Замовника, то таку пропозицію буде відхилено, на етапі розгляду (прекваліфікації), згідно Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна пропозиція подається переможцем закупівлі за результатами аукціону. Так, у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця, а коли учасник-переможець отримає повідомлення про намір укладення договору, то така можливість з'явиться. Згідно Статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації."
Учасник не подає заповнену тендерну пропозицію згідно Додатку №3, а завантажує її переможець закупівлі за результатами аукціону.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 02 жовтня 2020 16:53
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 14:24
Просимо надати пояснення щодо примітки до додатку № 4 Тендерної документації. До чого саме (до якої таблиці) відноситься ця примітка, а саме: *Примітка: Вказана інформація підтверджується: - довідкою, що затверджується керівником підприємства/організації за підписом головного бухгалтера або особи яка його заміняє. - у разі оренди, лізингу, послуг, суборенди, тощо – скан - копіями чинних договорів оренди лізингу, послуг, суборенди, інших документів, якщо власна техніка (на кожну одиницю техніки, вказаної в таблиці Додатку № 1).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Примітка відноситься до Таблиці 1 Додатку №4.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-14-001386-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 11 листопада 2020 21:07
Скарга на рішення Замовника про недопуск Учасника до аукціону
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області (далі – Замовник торгів) проводиться процедури закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця – Гнівань – Тиврів км 19+700 – 23+000, протяжність 3,3 км (в межах м. Гнівань) в межах Вінницької області ». Скаржник не погоджується із рішенням тендерного комітету, в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» (далі ТОВ «ЕДБ») та допущення до оцінки тендерної пропозиції - КОНСОРЦІУМУ "НАДОРОЖНИЙ", виходячи із нижченаведених обставин.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2020 18:08
рішення від 13.11.2020 № 21101 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 14 листопада 2020 18:08
рішення від 24.11.2020 № 21804.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2020 18:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21804-р/пк-пз від 24.11.2020 виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 30 листопада 2020 15:09
Номер скарги: UA-2020-09-14-001386-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Шляхбудматеріали, Код ЄДРПОУ:13333602
Дата подання: 11 листопада 2020 17:47
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Суть викладено у Скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2020 18:23
рішення від 13.11.2020 № 21112 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2020 18:23
рішення від 24.11.2020 № 21779.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2020 17:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21779-р/пк-пз від 24.11.2020 виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 30 листопада 2020 14:52
Номер скарги: UA-2020-09-14-001386-b.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "НАДОРОЖНИЙ", Код ЄДРПОУ:43860214
Незаконне рішення Замовника
деталі викладено у скарзі
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-09-14-001386-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "НАДОРОЖНИЙ", Код ЄДРПОУ:43860214
Дата подання: 05 грудня 2020 19:54
Незаконне рішення Замовника
деталі викладено у скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2020 19:55
рішенняв від 09.12.2020 № 22748 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 19:55
рішення від 17.12.2020 № 23375 .pdf
Дата публікації: 22 грудня 2020 22:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №23375-р/пк-пз від 17.12.2020 виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 23 грудня 2020 13:11

Документи подані скаржником

11 листопада 2020 20:55
Cкарга Вінницька СМАД_ст. 18.pdf
11 листопада 2020 20:55
Cкарга Вінницька СМАД_ст. 18.doc

Документи подані замовником

18 листопада 2020 11:54
3. ФАЙЛ № 4.pdf
18 листопада 2020 11:54
4. ФАЙЛ № 5.pdf
18 листопада 2020 11:54
6. ФАЙЛ № 2.pdf
18 листопада 2020 11:54
1. ФАЙЛ № 7.pdf
18 листопада 2020 11:54
2. ФАЙЛ № 3_.pdf
18 листопада 2020 11:54
5. ФАЙЛ № 6.pdf
18 листопада 2020 11:54
7. РЕЄСТР ОСНОВНИЙ.pdf
18 листопада 2020 11:54
Пояснення по суті скарги.PDF

Документи Органу Оскарження

27 листопада 2020 18:13
рішення від 24.11.2020 № 21804.pdf

Документи подані скаржником

11 листопада 2020 12:55
Скарга АМКУ Скан.PDF
11 листопада 2020 12:55
Скарга АМКУ.doc
11 листопада 2020 12:55
1. ФАЙЛ _ 7.pdf

Документи подані замовником

18 листопада 2020 11:36
Пояснення по суті скарги.PDF
18 листопада 2020 11:36
2. ФАЙЛ № 9.pdf
18 листопада 2020 11:36
1. ФАЙЛ № 7.pdf

Документи Органу Оскарження

27 листопада 2020 17:51
рішення від 24.11.2020 № 21779.pdf

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

14 грудня 2020 15:56
Рішення 21804.pdf
14 грудня 2020 15:57
Рішення 21779.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-09-14-001386-b5de8c3bf96784fc98f1f3555b37f436d
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Учасник Документи Рішення Додатково
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 14:50
ТОВ Шляхбудматеріали Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 14:58
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
Рішення скасоване
Документи
КОНСОРЦІУМ "НАДОРОЖНИЙ" Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 14:41
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 14:36
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
КОНСОРЦІУМ "НАДОРОЖНИЙ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2020 15:22
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
Очікується рішення
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей 1. Всупереч вимогам Тендерної документації (Додаток 4, вимоги до Таблиці 2) Учасник надав у складі пропозиції чорно-білу копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ), а також скановану копію його перекладу на українську мову, не завіривши їх належним чином. 2. Всупереч вимогам Тендерної документації (Додаток 4, вимоги до Таблиці 1) Учасник не надав посвідчених відповідно до умов тендерної документації актів приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує (ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів. 3. Учасник надав у складі пропозиції копії аналогічних договорів (№ 19 від 07.03.2018 р. та № 20 від 07.03.2018 р.), які не завірені належним чином (згідно ДСТУ), а саме – не посвідчені печаткою. Порушені вимоги Тендерної документації 1. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Відповідно до Додатку 4 (вимоги до Таблиці 2): Крім того учасником надаються: 1) копія належним чином оформленого паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Відповідно до пункту 3.1. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Накази, положення, рішення, протоколи, акти. Листи, документи видані іншою установою, організацією чи містять підписи від іншої організації, то такі документи мають бути завірені згідно ДСТУ. 2. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Відповідно до Додатку 4 (вимоги до Таблиці 1): Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує (ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Відповідно до пункту 3.1. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Накази, положення, рішення, протоколи, акти. Листи, документи видані іншою установою, організацією чи містять підписи від іншої організації, то такі документи мають бути завірені згідно ДСТУ. Учасник не надав посвідчених належним чином актів приймання-передачі техніки до договорів оренди: № 010220/1 від «01» лютого 2020 року, № 0201/3 від 02 січня 2020 року. 3. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за період 2018-2019 р., завірену копію не менше ніж одного аналогічного договору (поточного або капітального ремонту) за яким учасником виконувались роботи (надавались послуги) щодо ремонту дорожнього покриття. Відповідно до вимог пункту 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Накази, положення, рішення, протоколи, акти. Листи, документи видані іншою установою, організацією чи містять підписи від іншої організації, то такі документи мають бути завірені згідно ДСТУ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати завірені згідно ДСТУ копії паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ), а також його перекладу на українську мову. 2. Надати завірені згідно ДСТУ копії актів приймання-передачі техніки (що подана Учасником у складі пропозиції) до договорів оренди: № 010220/1 від «01» лютого 2020 року, № 0201/3 від 02 січня 2020 року. 3. Надати копії аналогічних договорів (№ 19 від 07.03.2018 р. та № 20 від 07.03.2018 р.), завірені належним чином (згідно ДСТУ).

Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 17:11
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:05
Частина 4.5.1.49. Повх В.О..pdf
13 жовтня 2020 16:05
Частина 4.5.1.45. Бунт І.Ф..pdf
13 жовтня 2020 16:05
Частина 4.5.1.37. Дяк В.Б.pdf
13 жовтня 2020 16:04
Частина 4.5.1.18. Бевз В.А..pdf
13 жовтня 2020 16:04
Частина 4.5.1.17. Дусь С.А..pdf
13 жовтня 2020 16:04
Частина 4.5.1.6. Бас А.В..pdf

Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис
14 жовтня 2020 14:23
0.Реєстр документів.pdf
13 жовтня 2020 20:48
Електронний підпис
13 жовтня 2020 18:39
Електронний підпис
13 жовтня 2020 18:31
78.Свідоцтво ПДВ.pdf
13 жовтня 2020 18:31
72.Копія Статуту.pdf
13 жовтня 2020 18:30
63.Наказ Геодезист.pdf
13 жовтня 2020 18:30
106.Виписка 21107.pdf
13 жовтня 2020 18:30
105.Лист-згода 21107.pdf
13 жовтня 2020 18:30
104.Довідка покриття 21107.pdf
13 жовтня 2020 18:30
103._ліцензія Банку.pdf
13 жовтня 2020 18:30
102._довіреність Мороз.pdf
13 жовтня 2020 18:30
59.Атестати АБЗ.pdf
13 жовтня 2020 18:30
58.Паспорт АБЗ 2.pdf
13 жовтня 2020 18:30
37.Технічне завдання.pdf
13 жовтня 2020 18:29
57.Паспорт АБЗ 1.pdf
13 жовтня 2020 18:29
36.Проєкт договору.pdf
13 жовтня 2020 18:29
32.Транспортна схема.pdf
13 жовтня 2020 18:29
54.Копії свідоцтв ТЗ.pdf
13 жовтня 2020 18:29
48.Договір акт АБЗ.pdf
13 жовтня 2020 18:29
23.Довідка щодо витрат.pdf
13 жовтня 2020 18:29
46.Договір ІНТЕР.БУД.pdf
13 жовтня 2020 18:28
4.Наявність МТБ і АБЗ.pdf
13 жовтня 2020 18:28
3.Тендерна пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 18:28
0.Реєстр документів.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1. Всупереч вимогам Тендерної документації (Додаток 4, вимоги до Таблиці 1) Учасник надав у складі пропозиції завірені копії договорів оренди на техніку (№ 20/03-20-1 від «20» березня 2020 року, № 04062020-1ОМ від «04» червня 2020 року) замість сканкопій оригіналів таких договорів. 2. Надані Учасником у складі пропозиції посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці по ряду працівників є простроченими на дату подання пропозиції, а саме по працівниках: Бурмістр В.П., Діхтяр Р.В., Слободяник А.П., Покаместов В.А., Ходик В.В., Дозорець Ю.Г. Також по працівнику Бевз О.А. надана копія посвідчення, яка не дає можливості встановити дату останнього навчання з охорони праці. 3. Учасник, на підтвердження виконання аналогічних договорів, надав у складі пропозиції копії аналогічних договорів та акти виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 до аналогічних договорів. Згідно наданих документів по договору 111/19-П від 17.07.2019 року, кінцева сума договору склала 135 059 593,35 грн. Сума наданих довідок за формою КБ-3 склала 135 059 593,34 грн, що не відповідає сумі договору. Порушені вимоги Тендерної документації: 1. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Відповідно до Додатку 4 (вимоги до Таблиці 1): Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємні, та додатковими угодами) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. 2. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також учасник має надати інформацію, що свідчить про проходження навчання з питань охорони праці та по кожному з таких працівників надати підтверджуючі документи (посвідчення), у разі відсутності надати лист-пояснення. 3. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за період 2018-2019 р., завірену копію не менше ніж одного аналогічного договору (поточного або капітального ремонту) за яким учасником виконувались роботи (надавались послуги) щодо ремонту дорожнього покриття, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (послуг), згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати скановані копії з оригіналів договорів оренди (з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємні, та додатковими угодами) на техніку (№ 20/03-20-1 від «20» березня 2020 року, № 04062020-1ОМ від «04» червня 2020 року), що подана у складі пропозиції. 2. Надати чинні посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці по працівниках: Бурмістр В.П., Діхтяр Р.В., Слободяник А.П., Покаместов В.А., Ходик В.В., Дозорець Ю.Г. По працівнику Бевз О.А. надати копію чинного посвідчення, що дасть можливість встановити дату останнього навчання з охорони праці. 3. Надати скановані копії з оригіналів довідок за формою КБ-3 на суму, що відповідає сумі договору або надати обгрунтоване пояснення невідповідності.

Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 14:26
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:22
Ходик_В_В.pdf
06 листопада 2020 14:22
Слободяник_А_П.pdf
06 листопада 2020 14:22
Покоместов_В_А.pdf
06 листопада 2020 14:22
Дозорець_Ю_Г.pdf
06 листопада 2020 14:21
Діхтяр_Р_В.pdf
06 листопада 2020 14:21
Бурмістр_В_П.pdf
06 листопада 2020 14:21
Бевз_О.PDF
14 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
14 жовтня 2020 14:45
21268 ТОВ ШЛЯХБУД p7s.zip
14 жовтня 2020 14:45
73. Довідка санкції.pdf
14 жовтня 2020 14:45
71. СвідоцтвоПДВ.pdf
14 жовтня 2020 14:45
68_довіреність Мороз.pdf
14 жовтня 2020 14:45
67._витяг з наказу Мороз.pdf
14 жовтня 2020 14:45
66.Виписка.pdf
14 жовтня 2020 14:45
65.Довідка покриття.pdf
14 жовтня 2020 14:45
61. Довідка пояснення.pdf
14 жовтня 2020 14:45
60. інвентарна_картка.pdf
14 жовтня 2020 14:45
58. довідка статистика.pdf
14 жовтня 2020 14:45
55_ліцензія Банку.pdf
14 жовтня 2020 14:45
51.Лист-згода.pdf
14 жовтня 2020 14:45
43. Статут новий.pdf
14 жовтня 2020 14:45
43. статут копія.pdf
14 жовтня 2020 14:45
29. Довідк азгідно дод.7.pdf
14 жовтня 2020 14:45
25.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 жовтня 2020 14:45
24. Витяг ЄДР.pdf
14 жовтня 2020 14:45
17. Копія паспорта і код.pdf
14 жовтня 2020 14:45
16. протокол_40.pdf
14 жовтня 2020 14:45
13. Проект договору.pdf
14 жовтня 2020 14:45
8. календарний_графік.pdf
14 жовтня 2020 14:45
5. Довідка ст 17.pdf
14 жовтня 2020 14:45
4.5. Ліцензія ШБ.pdf
14 жовтня 2020 14:45
4.4 транспортна схема.pdf
14 жовтня 2020 14:45
4.3 Відгуки.pdf
14 жовтня 2020 14:45
2.17 Дозвіл на викиди.pdf
14 жовтня 2020 14:45
2.12 Техпаспорт АБЗ.pdf
14 жовтня 2020 14:45
2.11 Відомості про АБЗ.pdf
14 жовтня 2020 14:45
1. Реєстр.pdf

Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 14:17
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:14
6. комощук_а_ю_наказ.pdf
01 грудня 2020 13:55
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:54
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:46
6. комощук_а_ю_наказ.pdf
01 грудня 2020 13:44
5. рег_док_власні.7z
01 грудня 2020 13:44
8. серт_геод_ориг.pdf
14 жовтня 2020 21:05
Електронний підпис
14 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис
14 жовтня 2020 16:10
9. Аналогічні договори.7z
14 жовтня 2020 16:10
7. Технічна частина.7z
14 жовтня 2020 16:10
3.1 Техніка.7z
14 жовтня 2020 16:10
3.3. Працівники.7z
14 жовтня 2020 16:10
3.4. АБЗ.7z
14 жовтня 2020 16:10
5. Повноваження.7z
14 жовтня 2020 16:10
10. Банківська гарантія.7z
14 жовтня 2020 16:10
2. Довідка ст 17.7z
14 жовтня 2020 16:09
8. Календарний графік.7z
14 жовтня 2020 16:09
3.2. Лабораторія.7z

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1. Всупереч вимогам Тендерної документації (Додаток 4, вимоги до Таблиці 2) Учасник не надав у складі пропозиції копії акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором (засвідчену належним чином). 2. Всупереч вимогам Тендерної документації (Додаток 4, вимоги до Таблиці 1) Учасник надав у складі пропозиції завірені чорно-білі копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів замість сканованих копій з оригіналів таких документів. 3. Всупереч вимогам Тендерної документації (Додаток 4, вимоги до Таблиці 1) Учасник надав у складі пропозиції завірену чорно-білу копію договору оренди транспортних засобів № 3 від 03.01.2019 року замість сканованої копії з оригіналу документа. 4. Всупереч вимогам Тендерної документації, Учасник надав у складі пропозиції завірені чорно-білі копії актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідок за формою КБ-3 замість сканованих копій з оригіналів таких документів. 5. Всупереч вимогам Тендерної документації Учасник у складі пропозиції надав чорно-білу копію кваліфікаційного сертифікату на інженера-геодезиста замість сканованої копії з оригіналу документа. Порушені вимоги Тендерної документації: 1. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Відповідно до Додатку 4 (вимоги до Таблиці 2): Крім того учасником надаються: 4) копія акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором (засвідчену належним чином). 2. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Відповідно до Додатку 4 (вимоги до Таблиці 1): В підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). 3. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Відповідно до Додатку 4 (вимоги до Таблиці 1): Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємні, та додатковими угодами) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. 4. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за період 2018-2019 р., завірену копію не менше ніж одного аналогічного договору (поточного або капітального ремонту) за яким учасником виконувались роботи (надавались послуги) щодо ремонту дорожнього покриття, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (послуг), згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції. 5. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник також повинен надати у складі тендерної пропозиції сканкопію кваліфікаційного сертифікату на інженера-геодезиста. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати завірену згідно ДСТУ копію акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором купівлі-продажу. 2. Надати скановані копії з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, що подані у складі пропозиції. 3. Надати скановану копію з оригіналу договору оренди транспортних засобів № 3 від 03.01.2019 року, поданого у складі пропозиції. 4. Надати скановані копії з оригіналів підписаних сторонами актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідок за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання), що подані у складі пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору. 5. Надати скановану копію з оригіналу кваліфікаційного сертифікату на інженера-геодезиста.

Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 14:24
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:24
Інформація на вимогу.pdf.p7s
06 листопада 2020 14:24
Інформація на вимогу.pdf
06 листопада 2020 14:24
Інформація на вимогу.rar.p7s
06 листопада 2020 14:24
Інформація на вимогу.rar
06 листопада 2020 14:22
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:10
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:09
Супровідний лист.pdf
06 листопада 2020 12:08
Акти прийому передачі АБЗ.pdf
06 листопада 2020 12:08
Автогудронатор техпаспорт.pdf
14 жовтня 2020 19:57
Електронний підпис
14 жовтня 2020 19:13
Електронний підпис
14 жовтня 2020 19:12
Електронний підпис
14 жовтня 2020 19:11
лист згода.pdf
14 жовтня 2020 19:11
Довідка про рахунок.pdf
14 жовтня 2020 19:11
довідка покриття.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ВИПИСКА ПО РАХУНКУ.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ФАЙЛ № 9.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ФАЙЛ № 7.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ФАЙЛ № 6.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ФАЙЛ № 5.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ФАЙЛ № 4.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ФАЙЛ № 3_.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ФАЙЛ № 2.pdf
14 жовтня 2020 19:11
РЕЄСТР ОСНОВНИЙ.pdf
14 жовтня 2020 19:11
Календарний графік.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1. Всупереч вимогам Тендерної документації Учасник у складі пропозиції надав чорно-білу копію кваліфікаційного сертифікату на інженера-геодезиста замість сканованої копії з оригіналу документа. 2. Учасник надав у складі пропозиції копії наказів про прийняття на роботу працівників, які не завірені належним чином (згідно ДСТУ), а саме – відсутня дата завірення документа. 3. Учасник надав у складі пропозиції чорно-білу копію договору фінансового лізингу, замість сканованої копії з оригіналу документа. Порушені вимоги Тендерної документації: 1. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник також повинен надати у складі тендерної пропозиції сканкопію кваліфікаційного сертифікату на інженера-геодезиста. 2. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник у складі пропозиції має надати інформаційну довідку встановленої форми (Додаток № 4) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі інженерно-технічних працівників та робітників) та документи, які підтверджують наявність працівників у штаті або інші документи, окремо надати: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників. Відповідно до вимог пункту 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Накази, положення, рішення, протоколи, акти. Листи, документи видані іншою установою, організацією чи містять підписи від іншої організації, то такі документи мають бути завірені згідно ДСТУ. 3. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Відповідно до Додатку 4 (вимоги до Таблиці 1): Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємні, та додатковими угодами) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати скановану копію з оригіналу кваліфікаційного сертифікату на інженера-геодезиста. 2. Надати копії наказів про прийняття на роботу працівників, завірені належним чином (згідно ДСТУ). 3. Надати скановану копію з оригіналу договору фінансового лізингу, що стосується техніки, поданої Учасником на підтвердження кваліфікційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій».

Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 18:03
Електронний підпис
05 листопада 2020 18:02
Наказ Печериця
05 листопада 2020 17:49
Електронний підпис
05 листопада 2020 17:47
ОТП Ч2
05 листопада 2020 17:47
ОТП Ч1
05 листопада 2020 17:47
Накази
14 жовтня 2020 21:50
Електронний підпис
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _12.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _11.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _10.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _9.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _8.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _7.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _6.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _5.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _4.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу _3.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу _2.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу _1.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 16.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 15.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 13.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 12.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 10.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 9.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 8.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 7.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 5.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 1.pdf
14 жовтня 2020 21:36
77. Звітність 2019 рік.pdf
14 жовтня 2020 21:36
Рамковий договір _3620-FL.pdf
14 жовтня 2020 21:36
75. Про виїзд Замовника.pdf
14 жовтня 2020 21:36
74. АБЗ власна.pdf
14 жовтня 2020 21:36
Протокол лізингу _16.pdf
14 жовтня 2020 21:36
Протокол лізингу _15.pdf
14 жовтня 2020 21:36
Протокол лізингу _14.pdf
14 жовтня 2020 21:36
Протокол лізингу _13.pdf
14 жовтня 2020 21:36
72. Балансова на АБЗ.pdf
14 жовтня 2020 21:36
43. Баланс.pdf
14 жовтня 2020 21:35
41. Транспортна схема.pdf
14 жовтня 2020 21:35
69. Атетст виробництва.pdf
14 жовтня 2020 21:35
37. Довідка про досвід.pdf
14 жовтня 2020 21:35
64. Тех.огляд.pdf
14 жовтня 2020 21:34
34. Накази.pdf
14 жовтня 2020 21:34
54. Проект договору.pdf
14 жовтня 2020 21:34
28_63. ОТП1.pdf
14 жовтня 2020 21:33
24. Захист довкілля.pdf
14 жовтня 2020 21:33
23. Персональні дані.pdf
14 жовтня 2020 21:33
20. Санкції.pdf
14 жовтня 2020 21:33
19. Календарний графік.pdf
14 жовтня 2020 21:33
17_46. Довідки з банків.pdf
14 жовтня 2020 21:33
15. Витяг ПДВ.pdf
14 жовтня 2020 21:33
3. Додаток 2.pdf
14 жовтня 2020 21:33
2. Додаток 1.pdf
14 жовтня 2020 21:32
12. Субпідрядники.pdf
14 жовтня 2020 21:32
5. ст 17.pdf
14 жовтня 2020 21:32
4. Тендерна пропозиція.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 23:47
Електронний підпис
14 жовтня 2020 23:46
1. Реєстр документів.pdf
14 жовтня 2020 23:26
Електронний підпис
14 жовтня 2020 23:25
1. Реєстр документів.pdf
14 жовтня 2020 23:25
20. Проект Договору.PDF
14 жовтня 2020 23:25
16.3. Копія Дозволів.PDF
14 жовтня 2020 23:25
16.2. Копія Ліцензії.PDF
14 жовтня 2020 23:25
17. Календарний графік.pdf

Документи

30 листопада 2020 09:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 листопада 2020 14:24
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:24
Інформація на вимогу.pdf.p7s
06 листопада 2020 14:24
Інформація на вимогу.pdf
06 листопада 2020 14:24
Інформація на вимогу.rar.p7s
06 листопада 2020 14:24
Інформація на вимогу.rar
06 листопада 2020 14:22
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:10
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:09
Супровідний лист.pdf
06 листопада 2020 12:08
Акти прийому передачі АБЗ.pdf
06 листопада 2020 12:08
Автогудронатор техпаспорт.pdf
14 жовтня 2020 19:57
Електронний підпис
14 жовтня 2020 19:13
Електронний підпис
14 жовтня 2020 19:12
Електронний підпис
14 жовтня 2020 19:11
лист згода.pdf
14 жовтня 2020 19:11
Довідка про рахунок.pdf
14 жовтня 2020 19:11
довідка покриття.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ВИПИСКА ПО РАХУНКУ.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ФАЙЛ № 9.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ФАЙЛ № 7.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ФАЙЛ № 6.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ФАЙЛ № 5.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ФАЙЛ № 4.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ФАЙЛ № 3_.pdf
14 жовтня 2020 19:11
ФАЙЛ № 2.pdf
14 жовтня 2020 19:11
РЕЄСТР ОСНОВНИЙ.pdf
14 жовтня 2020 19:11
Календарний графік.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1. Всупереч вимогам Тендерної документації (Додаток 4, вимоги до Таблиці 1) Учасник надав у складі пропозиції завірені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів замість сканованих копій з оригіналів таких документів. 2. Всупереч вимогам Тендерної документації Учасник надав у складі пропозиції завірену копію договору про надання послуг дорожньо-будівельною технікою № 0809-01П від 08 вересня 2020 року, завірені копії договорів фінансового лізингу № КІЕ-ФЛ-6390 від 26 липня 2019 року, КІЕ-ФЛ-6391 від 26 липня 2019 року, КІЕ-ФЛ-8814 від 20 травня 2020 року, КІЕ-ФЛ-8537 від 22 квітня 2020 року, замість сканованих копій з оригіналів таких документів. 3. Всупереч вимогам Тендерної документації Учасник надав у складі пропозиції завірену чорно-білу копію договору оренди транспортних засобів № 3108-06 від 31 серпня 2020 року. 4. Всупереч вимогам Тендерної документації Учасник у складі пропозиції надав завірену кольорову копію кваліфікаційного сертифікату на інженера-геодезиста замість сканованої копії з оригіналу документа. 5. Надані Учасником у складі пропозиції посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці по ряду працівників є простроченими на дату подання пропозиції, а саме по працівниках: Білава В.П., Бойко В.В., Вакуляк С.В., Федоров А.В., Гуйван О.В. 6. На підтвердження наявності трудових відносин з працівниками Комащуком А.Ю. та Височанським В.І., Учасник надав у складі пропозиції копії наказів про прийняття на роботу даних працівників. Посади, зазначені в наказах про прийняття на роботу, не відповідають посадам, зазначеним у Відомостях про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання договору, наданими Учасником у складі пропозиції. Порушені вимоги Тендерної документації: 1. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Відповідно до Додатку 4 (вимоги до Таблиці 1): В підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). 2. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Відповідно до Додатку 4 (вимоги до Таблиці 1): Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємні, та додатковими угодами) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. 3. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Відповідно до Додатку 4 (вимоги до Таблиці 1): У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу, тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами), укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі; 4. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник також повинен надати у складі тендерної пропозиції сканкопію кваліфікаційного сертифікату на інженера-геодезиста. 5. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також учасник має надати інформацію, що свідчить про проходження навчання з питань охорони праці та по кожному з таких працівників надати підтверджуючі документи (посвідчення), у разі відсутності надати лист-пояснення. 6. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник у складі пропозиції має надати інформаційну довідку встановленої форми (Додаток № 4) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі інженерно-технічних працівників та робітників) та документи, які підтверджують наявність працівників у штаті або інші документи, окремо надати: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати скановані копії з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, що подані у складі пропозиції. 2. Надати скановані копії з оригіналів договорів, а саме: № 0809-01П від 08 вересня 2020 року, № КІЕ-ФЛ-6390 від 26 липня 2019 року, КІЕ-ФЛ-6391 від 26 липня 2019 року, КІЕ-ФЛ-8814 від 20 травня 2020 року, КІЕ-ФЛ-8537 від 22 квітня 2020 року, що стосується техніки, поданої Учасником на підтвердження кваліфікційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій». 3. Надати скановану копію з оригіналу договору № 3108-06 від 31 серпня 2020 року, що стосується техніки, поданої Учасником на підтвердження кваліфікційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій». 4. Надати скановану копію з оригіналу кваліфікаційного сертифікату на інженера-геодезиста. 5. Надати чинні посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці по працівниках: Білава В.П., Бойко В.В., Вакуляк С.В., Федоров А.В., Гуйван О.В. 6. Надати відповідні документи по працівниках Комащук А.Ю. та Височанський В.І., що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та вищезазначеними працівниками, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників з зазначенням посад, які відповідатимуть посадам у відомостях про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання договору, наданими Учасником у складі пропозиції.

Документи

30 листопада 2020 09:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 грудня 2020 14:17
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:14
6. комощук_а_ю_наказ.pdf
01 грудня 2020 13:55
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:54
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:46
6. комощук_а_ю_наказ.pdf
01 грудня 2020 13:44
5. рег_док_власні.7z
01 грудня 2020 13:44
8. серт_геод_ориг.pdf
14 жовтня 2020 21:05
Електронний підпис
14 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис
14 жовтня 2020 16:10
9. Аналогічні договори.7z
14 жовтня 2020 16:10
7. Технічна частина.7z
14 жовтня 2020 16:10
3.1 Техніка.7z
14 жовтня 2020 16:10
3.3. Працівники.7z
14 жовтня 2020 16:10
3.4. АБЗ.7z
14 жовтня 2020 16:10
5. Повноваження.7z
14 жовтня 2020 16:10
10. Банківська гарантія.7z
14 жовтня 2020 16:10
2. Довідка ст 17.7z
14 жовтня 2020 16:09
8. Календарний графік.7z
14 жовтня 2020 16:09
3.2. Лабораторія.7z

Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 14:17
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:14
6. комощук_а_ю_наказ.pdf
01 грудня 2020 13:55
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:54
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:46
6. комощук_а_ю_наказ.pdf
01 грудня 2020 13:44
5. рег_док_власні.7z
01 грудня 2020 13:44
8. серт_геод_ориг.pdf
14 жовтня 2020 21:05
Електронний підпис
14 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис
14 жовтня 2020 16:10
9. Аналогічні договори.7z
14 жовтня 2020 16:10
7. Технічна частина.7z
14 жовтня 2020 16:10
3.1 Техніка.7z
14 жовтня 2020 16:10
3.3. Працівники.7z
14 жовтня 2020 16:10
3.4. АБЗ.7z
14 жовтня 2020 16:10
5. Повноваження.7z
14 жовтня 2020 16:10
10. Банківська гарантія.7z
14 жовтня 2020 16:10
2. Довідка ст 17.7z
14 жовтня 2020 16:09
8. Календарний графік.7z
14 жовтня 2020 16:09
3.2. Лабораторія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ Шляхбудматеріали

ТОВ "ШЛЯХБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

КОНСОРЦІУМ "НАДОРОЖНИЙ"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

КОНСОРЦІУМ "НАДОРОЖНИЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
ТОВ Шляхбудматеріали Документи
ТОВ "ШЛЯХБУД" Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 17:11
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:05
Частина 4.5.1.49. Повх В.О..pdf
13 жовтня 2020 16:05
Частина 4.5.1.45. Бунт І.Ф..pdf
13 жовтня 2020 16:05
Частина 4.5.1.37. Дяк В.Б.pdf
13 жовтня 2020 16:04
Частина 4.5.1.18. Бевз В.А..pdf
13 жовтня 2020 16:04
Частина 4.5.1.17. Дусь С.А..pdf
13 жовтня 2020 16:04
Частина 4.5.1.6. Бас А.В..pdf

Публічні документи

14 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис
14 жовтня 2020 14:23
0.Реєстр документів.pdf
13 жовтня 2020 20:48
Електронний підпис
13 жовтня 2020 18:39
Електронний підпис
13 жовтня 2020 18:31
78.Свідоцтво ПДВ.pdf
13 жовтня 2020 18:31
72.Копія Статуту.pdf
13 жовтня 2020 18:30
63.Наказ Геодезист.pdf
13 жовтня 2020 18:30
106.Виписка 21107.pdf
13 жовтня 2020 18:30
105.Лист-згода 21107.pdf
13 жовтня 2020 18:30
104.Довідка покриття 21107.pdf
13 жовтня 2020 18:30
103._ліцензія Банку.pdf
13 жовтня 2020 18:30
102._довіреність Мороз.pdf
13 жовтня 2020 18:30
59.Атестати АБЗ.pdf
13 жовтня 2020 18:30
58.Паспорт АБЗ 2.pdf
13 жовтня 2020 18:30
37.Технічне завдання.pdf
13 жовтня 2020 18:29
57.Паспорт АБЗ 1.pdf
13 жовтня 2020 18:29
36.Проєкт договору.pdf
13 жовтня 2020 18:29
32.Транспортна схема.pdf
13 жовтня 2020 18:29
54.Копії свідоцтв ТЗ.pdf
13 жовтня 2020 18:29
48.Договір акт АБЗ.pdf
13 жовтня 2020 18:29
23.Довідка щодо витрат.pdf
13 жовтня 2020 18:29
46.Договір ІНТЕР.БУД.pdf
13 жовтня 2020 18:28
4.Наявність МТБ і АБЗ.pdf
13 жовтня 2020 18:28
3.Тендерна пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 18:28
0.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 14:26
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:22
Ходик_В_В.pdf
06 листопада 2020 14:22
Слободяник_А_П.pdf
06 листопада 2020 14:22
Покоместов_В_А.pdf
06 листопада 2020 14:22
Дозорець_Ю_Г.pdf
06 листопада 2020 14:21
Діхтяр_Р_В.pdf
06 листопада 2020 14:21
Бурмістр_В_П.pdf
06 листопада 2020 14:21
Бевз_О.PDF
14 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
14 жовтня 2020 14:45
21268 ТОВ ШЛЯХБУД p7s.zip
14 жовтня 2020 14:45
73. Довідка санкції.pdf
14 жовтня 2020 14:45
71. СвідоцтвоПДВ.pdf
14 жовтня 2020 14:45
68_довіреність Мороз.pdf
14 жовтня 2020 14:45
67._витяг з наказу Мороз.pdf
14 жовтня 2020 14:45
66.Виписка.pdf
14 жовтня 2020 14:45
65.Довідка покриття.pdf
14 жовтня 2020 14:45
61. Довідка пояснення.pdf
14 жовтня 2020 14:45
60. інвентарна_картка.pdf
14 жовтня 2020 14:45
58. довідка статистика.pdf
14 жовтня 2020 14:45
55_ліцензія Банку.pdf
14 жовтня 2020 14:45
51.Лист-згода.pdf
14 жовтня 2020 14:45
43. Статут новий.pdf
14 жовтня 2020 14:45
43. статут копія.pdf
14 жовтня 2020 14:45
29. Довідк азгідно дод.7.pdf
14 жовтня 2020 14:45
25.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 жовтня 2020 14:45
24. Витяг ЄДР.pdf
14 жовтня 2020 14:45
17. Копія паспорта і код.pdf
14 жовтня 2020 14:45
16. протокол_40.pdf
14 жовтня 2020 14:45
13. Проект договору.pdf
14 жовтня 2020 14:45
8. календарний_графік.pdf
14 жовтня 2020 14:45
5. Довідка ст 17.pdf
14 жовтня 2020 14:45
4.5. Ліцензія ШБ.pdf
14 жовтня 2020 14:45
4.4 транспортна схема.pdf
14 жовтня 2020 14:45
4.3 Відгуки.pdf
14 жовтня 2020 14:45
2.17 Дозвіл на викиди.pdf
14 жовтня 2020 14:45
2.12 Техпаспорт АБЗ.pdf
14 жовтня 2020 14:45
2.11 Відомості про АБЗ.pdf
14 жовтня 2020 14:45
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 14:17
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:14
6. комощук_а_ю_наказ.pdf
01 грудня 2020 13:55
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:54
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:46
6. комощук_а_ю_наказ.pdf
01 грудня 2020 13:44
5. рег_док_власні.7z
01 грудня 2020 13:44
8. серт_геод_ориг.pdf
14 жовтня 2020 21:05
Електронний підпис
14 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис
14 жовтня 2020 16:10
9. Аналогічні договори.7z
14 жовтня 2020 16:10
7. Технічна частина.7z
14 жовтня 2020 16:10
3.1 Техніка.7z
14 жовтня 2020 16:10
3.3. Працівники.7z
14 жовтня 2020 16:10
3.4. АБЗ.7z
14 жовтня 2020 16:10
5. Повноваження.7z
14 жовтня 2020 16:10
10. Банківська гарантія.7z
14 жовтня 2020 16:10
2. Довідка ст 17.7z
14 жовтня 2020 16:09
8. Календарний графік.7z
14 жовтня 2020 16:09
3.2. Лабораторія.7z

Публічні документи

05 листопада 2020 18:03
Електронний підпис
05 листопада 2020 18:02
Наказ Печериця
05 листопада 2020 17:49
Електронний підпис
05 листопада 2020 17:47
ОТП Ч2
05 листопада 2020 17:47
ОТП Ч1
05 листопада 2020 17:47
Накази
14 жовтня 2020 21:50
Електронний підпис
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _12.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _11.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _10.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _9.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _8.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _7.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _6.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _5.pdf
14 жовтня 2020 21:38
Протокол лізингу _4.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу _3.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу _2.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу _1.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 16.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 15.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 13.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 12.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 10.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 9.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 8.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 7.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 5.pdf
14 жовтня 2020 21:37
Протокол лізингу 1.pdf
14 жовтня 2020 21:36
77. Звітність 2019 рік.pdf
14 жовтня 2020 21:36
Рамковий договір _3620-FL.pdf
14 жовтня 2020 21:36
75. Про виїзд Замовника.pdf
14 жовтня 2020 21:36
74. АБЗ власна.pdf
14 жовтня 2020 21:36
Протокол лізингу _16.pdf
14 жовтня 2020 21:36
Протокол лізингу _15.pdf
14 жовтня 2020 21:36
Протокол лізингу _14.pdf
14 жовтня 2020 21:36
Протокол лізингу _13.pdf
14 жовтня 2020 21:36
72. Балансова на АБЗ.pdf
14 жовтня 2020 21:36
43. Баланс.pdf
14 жовтня 2020 21:35
41. Транспортна схема.pdf
14 жовтня 2020 21:35
69. Атетст виробництва.pdf
14 жовтня 2020 21:35
37. Довідка про досвід.pdf
14 жовтня 2020 21:35
64. Тех.огляд.pdf
14 жовтня 2020 21:34
34. Накази.pdf
14 жовтня 2020 21:34
54. Проект договору.pdf
14 жовтня 2020 21:34
28_63. ОТП1.pdf
14 жовтня 2020 21:33
24. Захист довкілля.pdf
14 жовтня 2020 21:33
23. Персональні дані.pdf
14 жовтня 2020 21:33
20. Санкції.pdf
14 жовтня 2020 21:33
19. Календарний графік.pdf
14 жовтня 2020 21:33
17_46. Довідки з банків.pdf
14 жовтня 2020 21:33
15. Витяг ПДВ.pdf
14 жовтня 2020 21:33
3. Додаток 2.pdf
14 жовтня 2020 21:33
2. Додаток 1.pdf
14 жовтня 2020 21:32
12. Субпідрядники.pdf
14 жовтня 2020 21:32
5. ст 17.pdf
14 жовтня 2020 21:32
4. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ Шляхбудматеріали

ТОВ "ШЛЯХБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 28 грудня 2020 13:45
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відміна закупівлі керуючись частиною 1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
28 грудня 2020 13:45
Протокол №472 від 28 грудня 2020 року.PDF
Виконано
Дата оприлюднення: 28 грудня 2020 13:50
Кінець періоду оскарження: 08 січня 2021 00:00
Дата відміни: 08 січня 2021 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відміна закупівлі згідно частини 1 Статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
28 грудня 2020 13:50
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:48
Протокол №472 від 28 грудня 2020 року.PDF