Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання машин для збору, транспортування побутових та інших відходів, а саме: 4 сміттєвозів
Purchase of machines for collection, transportation of household and other waste, namely: 4 garbage trucks
Purchase of machines for collection, transportation of household and other waste, namely: 4 garbage trucks
Очікувана вартість
9 300 000,00 UAH
UA-2020-09-11-013196-b ● 41f4767db46349dfbf6dbb9293837933
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 38707906 |
Вебсайт: | http://ecology.donoda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька область обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6 |
Контактна особа: |
Дмитро Сергійович Шевченко +380956442525 buxgalter85@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Шевченко Дмитрий Сергеевич +380956442525 buxgalter85@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | DEPARTAMENT OF ECOLOGY AND NATURAL RESOURCES OF THE DONETSK REGIONAL STATE ADMINISTRATION |
National ID: | 38707906 |
Contact point: |
Shevchenko Dmitry Sergeevich +380956442525 buxgalter85@gmail.com |
Additional contacts: |
Шевченко Дмитрий Сергеевич +380956442525 buxgalter85@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 13:57 |
Очікувана вартість: | 9 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 11 вересня 2020 18:14 |
Enquiries until: | 05 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 жовтня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 9 300 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 93 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Придбання машин для збору, транспортування побутових та інших відходів, а саме: 4 сміттєвозів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, Б.Хмельницького будинок 6
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
Purchase of machines for collection, transportation of household and other waste, namely: 4 garbage trucks
CPV: 34140000-0
Період постачання:
по 15 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2020 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2020 16:46 |
2 - ТД.docx | |
07 жовтня 2020 16:46 |
4 - Додаток 2 - ТЗ.docx | |
07 жовтня 2020 16:46 |
Перелік змін від 07.10.2020.docx | |
07 жовтня 2020 16:46 |
1 - Оголошення.docx | |
11 вересня 2020 18:14 |
5 - Додаток 3 - Проект договору.docx | |
11 вересня 2020 18:14 |
3 - Додаток 1 - Кваліфікаційні вимоги.docx |
07 жовтня 2020 16:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 жовтня 2020 16:46 |
2 - ТД.docx
|
||||||
07 жовтня 2020 16:46 |
4 - Додаток 2 - ТЗ.docx
|
||||||
07 жовтня 2020 16:46 |
Перелік змін від 07.10.2020.docx
|
||||||
07 жовтня 2020 16:46 |
1 - Оголошення.docx
|
||||||
11 вересня 2020 18:14 |
5 - Додаток 3 - Проект договору.docx
|
||||||
11 вересня 2020 18:14 |
3 - Додаток 1 - Кваліфікаційні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо усунення помилок та розширення можливого кола учасників закупівлі.
Дата подання: 23 вересня 2020 13:06
Дата відповіді: 25 вересня 2020 16:31
Уважно вивчивши тендерну документація просимо пояснити або убрати з додатку 2. до тендерної документації п. 1. та п. 4 словосполучення - "1 екскаватора", в розділі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ вказано шасі з відвалом - просимо уточнити характеристики відвалу (ширина, кут повороту тощо).
Для розширення можливого кола учасників закупівлі пропонуємо в додатку 2 до тендерної документації - “об’єм бункеру не менш 20,0м3” змінити на “ об’єм бункеру не менш 18,0 - 20,0м3”
Також з метою усунення можливих протиріч на момент приймання передачі товару уточнити комплектацію ЗІП на сміттєвоз (вона буває різною) тобто розписати (запасне колесо, автомобільний трос, вогнегасник порошковий, медична аптечка, знак аварійної зупинки тощо на розгляд Замовника)
Для підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасників щодо технічних, якісних та кількісних вимог предмета закупівлі доповнити додаток 2 до тендерної документації в розділі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ перечнем підтверджуючих документів ( копію першого листа ТУ, завірений печаткою заводу-виробника;
- копію свідоцтва про присвоєння Міжнародного ідентифікаційного коду (WMI) виробника колісних транспортних засобів та символів міжнародного ідентифікаційного номера (VIN) колісних транспортних засобів;
- копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 щодо виробництва автотранспортних засобів (для виробника), завірену печаткою заводу-виробника.
- копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 щодо торгівлі автотранспортними засобами (для учасника), завірену печаткою учасника; тощо на розгляд Замовника).
Зазначені документи нададуть Вам, як замовнику, додаткової впевненості в потенційному постачальнику, причому в жодному разі не будуть дискримінаційними по відношенню до надійних учасників ринку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В електронній системі закупівель23.09.2020 розміщено запитання до процедури. Вивчивши поставлені запитання повідомляємо наступне.
Щодо словосполучення «1 екскаватора» п. 1 та п. 4 додатку 2 до тендерної документації пояснюємо. Закупівля 4 сміттєвозів здійснюється в рамках централізованого заходу «Придбання машин для збору, транспортування побутових та інших відходів, а саме: 4 сміттєвозів, 1 екскаватора» на виконання розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 04 лютого 2020 р.№ 104/5-20 «Про затвердженняПрограмних заходів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища на 2020 рік»(із змінами). Саме назва цього заходу використовується у технічному завданні до закупівлі. Внесення змін до назви заходу вважаємо не доцільним.
Щодо внесення змін до додатку 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» технічного завданняв частині питань уточнення характеристик відвалу, зміни об’єму бункеру, уточнення комплектації ЗІП вважаємо за можливе внести відповідні зміни до технічного завдання та врахувати пропозиції потенційного учасника.
Щодо доповнення додатку 2 до тендерної документаціїпереліком підтверджуючих документів ( копія першого листа ТУ, завірений печаткою заводу-виробника; - копія свідоцтва про присвоєння Міжнародного ідентифікаційного коду (WMI) виробника колісних транспортних засобів та символів міжнародного ідентифікаційного номера (VIN) колісних транспортних засобів; - копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 щодо виробництва автотранспортних засобів (для виробника), завірену печаткою заводу-виробника. - копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 щодо торгівлі автотранспортними засобами (для учасника), завірену печаткою учасника) вважаємо, що зазначені документи значно звузять коло потенційних учасників торгів, що є порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлено до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Щодо словосполучення «1 екскаватора» п. 1 та п. 4 додатку 2 до тендерної документації пояснюємо. Закупівля 4 сміттєвозів здійснюється в рамках централізованого заходу «Придбання машин для збору, транспортування побутових та інших відходів, а саме: 4 сміттєвозів, 1 екскаватора» на виконання розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 04 лютого 2020 р.№ 104/5-20 «Про затвердженняПрограмних заходів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища на 2020 рік»(із змінами). Саме назва цього заходу використовується у технічному завданні до закупівлі. Внесення змін до назви заходу вважаємо не доцільним.
Щодо внесення змін до додатку 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» технічного завданняв частині питань уточнення характеристик відвалу, зміни об’єму бункеру, уточнення комплектації ЗІП вважаємо за можливе внести відповідні зміни до технічного завдання та врахувати пропозиції потенційного учасника.
Щодо доповнення додатку 2 до тендерної документаціїпереліком підтверджуючих документів ( копія першого листа ТУ, завірений печаткою заводу-виробника; - копія свідоцтва про присвоєння Міжнародного ідентифікаційного коду (WMI) виробника колісних транспортних засобів та символів міжнародного ідентифікаційного номера (VIN) колісних транспортних засобів; - копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 щодо виробництва автотранспортних засобів (для виробника), завірену печаткою заводу-виробника. - копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 щодо торгівлі автотранспортними засобами (для учасника), завірену печаткою учасника) вважаємо, що зазначені документи значно звузять коло потенційних учасників торгів, що є порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлено до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 жовтня 2020
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 38707906 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна, Донецька область обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Укравтокомплект лтд" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" #32670703 |
Переможець |
9 296 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2020 18:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 14:04
|
Дод.уг.1 від 15.12.2020.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 16:19
|
Договір 81 від 10.11.2020.PDF | укладений |
10 листопада 2020 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |