Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-06 /Т-03-02/ ‒ Шацьк ‒ Вілиця ‒ Прип'ять ‒ Любохини ‒ /Т-03-08/ на ділянці км 0+490-км 9+747 (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Services on current average repair of the highway of the state value T-03-06 / T-03-02 / - Shatsk - Vilitsa - Pripyat - Lyubokhin - / T-03-08 / on section km 0 + 490-km 9 + 747 (45233142-6 Road repair)
Очікувана вартість
64 638 621,00 UAH
UA-2020-09-07-001627-c 4eb290659f4b4377b1fd9cd520c88758
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 13:34
Очікувана вартість: 64 638 621,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 646 386,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1939158.63 UAH
Publication date: 07 вересня 2020 14:09
Enquiries until: 27 вересня 2020 15:00
Complaints submission until: до 03 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 жовтня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 64 638 621 UAH including VAT
Minimal lowering step: 646 386 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Information on the language in which the tender proposals should be prepared: during the procurement procedure, all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-06 /Т-03-02/ ‒ Шацьк ‒ Вілиця ‒ Прип'ять ‒ Любохини ‒ /Т-03-08/ на ділянці км 0+490-км 9+747 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Services on current average repair of the highway of the state value T-03-06 / T-03-02 / - Shatsk - Vilitsa - Pripyat - Lyubokhin - / T-03-08 / on section km 0 + 490-km 9 + 747 (45233142-6 Road repair)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 10 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 14:32
Перелік ЗМІН.doc
30 вересня 2020 14:32
ТД ПСР Т-03-06_0+490-9+747 із змінами.doc
30 вересня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 14:32
Перелік ЗМІН.doc
30 вересня 2020 14:32
ТД ПСР Т-03-06_0+490-9+747 із змінами.doc
07 вересня 2020 14:07
ТД ПСР Т-03-06_0+490-9+747.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 10 вересня 2020 15:43
Дата відповіді: 15 вересня 2020 11:33
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Вами як Замовником торгів, було оголошено закупівлю ID UA-2020-09-07-001627-c на ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-06 /Т-03-02/ ‒ Шацьк ‒ Вілиця ‒ Прип'ять ‒ Любохини ‒ /Т-03-08/ на ділянці км 0+490-км 9+747 (45233142-6 Ремонт доріг). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. У Додатку №2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ в частині 4 наявність досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога щодо наявності досвіду з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення. Частиною 2 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (наділ – Закон) зокрема передбачається, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до ст. 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити зокрема інформацію назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) Згідно розміщеного оголошення предметом закупівлі є на ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-06 /Т-03-02/ ‒ Шацьк ‒ Вілиця ‒ Прип'ять ‒ Любохини ‒ /Т-03-08/ на ділянці км 0+490-км 9+747 (45233142-6 Ремонт доріг), а сам нормативний документ відповідно до якого було визначено предмет закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”. Вами у не відповідності до предмету закупівлі встановлено вимоги підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів щодо робіт на дорогах державного значення, а не виконання робіт Ремонт автомобільних доріг загального користування чи/або Ремонт доріг. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не виконували роботи на дорогах державного значення, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом так і по вказаному предмету закупівлі - 45233142-6 Ремонт доріг, а також з наявною матеріально-технічною базою, кваліфікованих працівників та наявності усіх інших умов, які дають можливість прийняти належну участь у вказаній закупівлі. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації містять обмеження щодо участі інших учасників, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Враховуючи вищевикладене та вимоги чинного законодавства, вимагаємо внести зміни до вказаних положень тендерної документації з метою забезпечення участі більшого кола учасників. У випадку незадоволення вказаних вимог ми змушені будемо звернутись до уповноважених органів з метою забезпечення учасникам рівного доступу до закупівлі та усунення порушень Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У проханні щодо внесення змін до тендерної документації відмовлено.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-02-000031 ● 95793320943d49d2986b96acb22df1ac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 11:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.12.2020 № 55-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 01.12.2020 № 55-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-07-001627-c від 07.09.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник зобов’язується в подальшому не допускати порушень під час оприлюднення інформації щодо закупівлі

2020-12-18 14:26:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 жовтня 2020
UA-2020-09-07-001627-c4eb290659f4b4377b1fd9cd520c88758
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:46
Кошторисні документи.rar
07 жовтня 2020 10:45
Трудові книжки_ІТП_ 2.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Трудові книжки_ІТП_1.pdf
07 жовтня 2020 10:45
НАКАЗИ.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Документи щодо АБЗ ч.1.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Трудові книжки_водії_4.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Трудові книжки_водії_3.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Дипломи.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Трудові книжки_водії_5.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Трудові книжки_водії_1.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Документи щодо АБЗ ч.2.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Витяг ЄДР (копія) (2).pdf
07 жовтня 2020 10:45
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Ліцензія ПБС.PDF
07 жовтня 2020 10:45
Відомості з ЄДРПОУ (1).PDF
07 жовтня 2020 10:45
Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Ст.17.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Пояснювальна записка.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Трудові книжки_водії_2.pdf
07 жовтня 2020 10:45
21156 ТОВ ПБС p7s.zip
07 жовтня 2020 10:45
Виписка 21156.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Транспортна схема.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Довідка_санкції.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Довідка_повноваження.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Гарантійний лист_АБЗ.PDF

Документи

07 жовтня 2020 15:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

02 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:16
ДЦ погоджена Шацьк 0_9.rar
20 жовтня 2020 17:28
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:22
Довідка НАЗК під-во.zip
20 жовтня 2020 17:22
Довідка НАЗК керівник.zip
20 жовтня 2020 17:21
Довідка МВС 29.09..pdf
20 жовтня 2020 17:21
Довідка ГУ ДПС.rar
20 жовтня 2020 17:21
Гар. лист ч.2. ст.17 0_9.pdf
20 жовтня 2020 17:21
Гар. лист п.8.ч.1 ст.17 0_9.pdf
20 жовтня 2020 17:21
Гар. лист п.12.ч.1.ст.17 0_9.pdf
07 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:24
4. Виписка з ЄДР.pdf
07 жовтня 2020 13:24
13. Проєкт договору 0_9.pdf
07 жовтня 2020 13:24
1. Гарантійний лист 0_9.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 61 851 144,00
UAH з ПДВ
61 204 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 62 598 831,86
UAH з ПДВ
61 850 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:16
ДЦ погоджена Шацьк 0_9.rar
20 жовтня 2020 17:28
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:22
Довідка НАЗК під-во.zip
20 жовтня 2020 17:22
Довідка НАЗК керівник.zip
20 жовтня 2020 17:21
Довідка МВС 29.09..pdf
20 жовтня 2020 17:21
Довідка ГУ ДПС.rar
20 жовтня 2020 17:21
Гар. лист ч.2. ст.17 0_9.pdf
20 жовтня 2020 17:21
Гар. лист п.8.ч.1 ст.17 0_9.pdf
20 жовтня 2020 17:21
Гар. лист п.12.ч.1.ст.17 0_9.pdf
07 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:24
4. Виписка з ЄДР.pdf
07 жовтня 2020 13:24
13. Проєкт договору 0_9.pdf
07 жовтня 2020 13:24
1. Гарантійний лист 0_9.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:46
Кошторисні документи.rar
07 жовтня 2020 10:45
Трудові книжки_ІТП_ 2.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Трудові книжки_ІТП_1.pdf
07 жовтня 2020 10:45
НАКАЗИ.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Документи щодо АБЗ ч.1.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Трудові книжки_водії_4.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Трудові книжки_водії_3.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Дипломи.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Трудові книжки_водії_5.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Трудові книжки_водії_1.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Документи щодо АБЗ ч.2.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Витяг ЄДР (копія) (2).pdf
07 жовтня 2020 10:45
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Ліцензія ПБС.PDF
07 жовтня 2020 10:45
Відомості з ЄДРПОУ (1).PDF
07 жовтня 2020 10:45
Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Ст.17.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Пояснювальна записка.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Трудові книжки_водії_2.pdf
07 жовтня 2020 10:45
21156 ТОВ ПБС p7s.zip
07 жовтня 2020 10:45
Виписка 21156.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Транспортна схема.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Довідка_санкції.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Довідка_повноваження.pdf
07 жовтня 2020 10:45
Гарантійний лист_АБЗ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Переможець 61 204 750,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 10:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
61 204 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 08:50
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 11:49
Додаткова угода №318-21.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 12:43
Додаткова угода №264-21.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 12:43
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 12:05
Додаткова угода №261-21.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 09:56
Додаткова угода №261-21.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 09:56
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2021 10:07
Додаткова угода №190-21 (1).pdf зміни до договору
08 липня 2021 10:06
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 09:32
Додаткова угода №167-21 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2021 09:32
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 14:25
Додаткова угода №116-21 (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 16:10
Додаткова угода №44-21 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:06
Додаткова угода №298-20 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:16
Додаткова угода №262-20 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 15:41
Договір №01.3-55-20.pdf укладений
02 листопада 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/55/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 262/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку договору. Внесення змін в Додоток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг)"
Номер договору про закупівлю: 01.3/55/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 298/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: 01.3/55/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 44/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У тексті Договору та додатках до нього слово "роботи", замінити словом "послуги"; словосполучення "виконання робіт" та "виконання послуг" замінити словосполученням "надання послуг". Внесення змін в пункти 1.1, 13.1 договору. Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/55/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 116/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 01.3/55/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 167/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 01.3/55/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 190/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/55/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 261/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 01.3/55/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 261/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: 01.3/55/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 264/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору ""План фінансування", та Додаток 3 "Календарний графік надання послуг".
Номер договору про закупівлю: 01.3/55/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 318/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 59 208 281,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 868 046,83 UAH)