Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 617+500 км 618+500 автомобільній дорозі державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог)
Current average repair-arrangement of elements of the monitoring system according to the condition of roads and traffic conditions at km 617 + 500-km 618 + 500 of the highway of state importance M-14 Odessa-Melitopol-Novoazovsk (Taganrog)
Очікувана вартість
25 966 000,00 UAH
UA-2020-09-04-002587-c 57e5879cdb22463b863200179d904e07
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Donetsk Oblast
National ID: 25946285
Contact point: Shuranova Tetiana
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 18:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 11:51
Очікувана вартість: 25 966 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 830,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 259660 UAH
Publication date: 04 вересня 2020 18:53
Enquiries until: 25 вересня 2020 12:00
Complaints submission until: до 01 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 жовтня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 25 966 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 129 830 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 617+500 км 618+500 автомобільній дорозі державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог)
Current average repair-arrangement of elements of the monitoring system according to the condition of roads and traffic conditions at km 617 + 500-km 618 + 500 of the highway of state importance M-14 Odessa-Melitopol-Novoazovsk (Taganrog)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 617+500 км 618+500 автомобільній дорозі державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: M-14 — Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог)

Current average repair-arrangement of elements of the monitoring system according to the condition of roads and traffic conditions at km 617 + 500-km 618 + 500 of the highway of state importance M-14 Odessa-Melitopol-Novoazovsk (Taganrog)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за послуги, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу послу. Попередня оплата може здійснюватися частково з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується надати послуги в обсязі суми попередньої оплати впродовж двох місяців з дня її отримання, але в будь якому випадку не пізніше строку надання послуг встановленого цим Договором. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Виконавець повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в) До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата наданих послуг проводиться поетапно проміжними платежами в міру надання послуг і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 18:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 18:50
Відомість обсягів послуг.docx
04 вересня 2020 18:50
Тендерна документація.docx
04 вересня 2020 18:50
Проект договору.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 жовтня 2020
UA-2020-09-04-002587-c57e5879cdb22463b863200179d904e07
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 14:51
ТОВ "РАДІО ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 14:50

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №431 від 15.10.2020 у тендерній пропозиції Учасника ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ" на закупівлю послуг «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 617+500 км 618+500 автомобільній дорозі державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог)», UA-2020-09-04-002587-c (відкриті торги з публікацією англійською мовою) виявлені невідповідності у документах тендерної пропозиції вимогам тендерної документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1). У таблиці №1 додатку №4 тендерної документації «Інформація щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» не вказана інформація щодо наявності або залучення таких одиниць техніки, як кран на автомобільному ходу (1 одиниця), коток самохідний на пневмоколісному ходу (1 одиниця), коток самохідний вібраційний (1 одиниця), бульдозер потужністю не менш 59 кВт (80к.с.) (1 одиниця), необхідних для надання послуг за об’єктом. 2. Керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо від Учасника виправити невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після аукціону, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, наступних документів: 1) Надати таблицю №1 та документи, які підтверджують наявність або залучення необхідної техніки згідно з вимогами таблиці №1 додатку 4 тендерної документації.

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №430 від 15.10.2020 у тендерній пропозиції Учасника ТОВ "РАДІО ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" на закупівлю послуг «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 617+500 км 618+500 автомобільній дорозі державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог)», UA-2020-09-04-002587-c (відкриті торги з публікацією англійською мовою) виявлені невідповідності у документах тендерної пропозиції вимогам тендерної документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1). Інформація, надана Учасником на підтвердження наявності працівників не відповідає вимогам таблиці №2 «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» додатку №4 тендерної документації. 2). Інформація про виконання аналогічного договору не відповідає вимогам Таблиці №3 «Інформація про виконання аналогічного договору(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку №4 тендерної документації. 3). При наданні інформації про субпідрядну організацію: - на підтвердження інформації про працівників надано документи, які не відповідають вимогам таблиці №2 додатку №4 тендерної документації; - на підтвердження наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) надано документи, які не відповідають вимогам таблиці №1 додатку №4 тендерної документації. 2. Керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо від Учасника виправити невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після аукціону, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, наступних документів: 1). привести у відповідності документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації згідно з вимогами таблиці №2 додатку №4 тендерної документації (заповнити таблицю №2 відповідно до вказаних у тендерній документації граф, додати накази на призначення на посаду). 2). привести у відповідність документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного договору згідно з вимогами таблиці №3 додатку №4 тендерної документації (заповнити таблицю №3, додати відгук до аналогічного договору згідно вимог до таблиці). 3). привести у відповідність документи субпідрядника, а саме: - привести у відповідність таблицю №4 (вказати номер і дату наказів про призначення на посаду по всіх працівниках, відкоригувати у п.5 стаж роботи); - надати документи, які підтверджують наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з гідно з вимогами таблиці №1

Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 13:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:52
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.pdf
05 жовтня 2020 11:52
Фін. звітність РІТ 2019.pdf
05 жовтня 2020 11:52
Статут РІТ .pdf
05 жовтня 2020 11:52
Лист-згода.pdf
05 жовтня 2020 11:52
Реєстр № 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ"

ТОВ "РАДІО ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ" 23 820 000,00
UAH з ПДВ
23 689 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАДІО ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 24 765 996,00
UAH з ПДВ
23 689 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 13:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:52
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.pdf
05 жовтня 2020 11:52
Фін. звітність РІТ 2019.pdf
05 жовтня 2020 11:52
Статут РІТ .pdf
05 жовтня 2020 11:52
Лист-згода.pdf
05 жовтня 2020 11:52
Реєстр № 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ"

ТОВ "РАДІО ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ"
#33901492
Переможець 23 689 992,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 14:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ"
#33901492
23 689 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:14
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:25
ДУ від 29.12.2020 до договору №2-139 від 02.11.2020 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 09:30
Договір №2-139 від 02.11.2020.pdf укладений
02 листопада 2020 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2-139
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 490 733,82
UAH (в тому числі ПДВ 3 915 122,30 UAH)