Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт парку «Спортивний» в Заводському районі м. Миколаєва (ділянка обмежена просп. Центральним, центральним міським стадіоном, вул. Генерала Карпенка – громадський простір Athletik Park)
Очікувана вартість
891 946,80 UAH
UA-2020-09-02-006748-b 2ed880adea304db6832420b8d2ac2878
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Набатов

380512537448 i.nabatov@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Ігор Набатов
380512537448
i.nabatov@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 14:33
Очікувана вартість: 891 946,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 919,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1) Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, бюджетна установа. 2) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі). 3) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
388.5 метри квадратні
Капітальний ремонт парку «Спортивний» в Заводському районі м. Миколаєва (ділянка обмежена просп. Центральним, центральним міським стадіоном, вул. Генерала Карпенка – громадський простір Athletik Park)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, парк «Спортивний» в Заводському районі м. Миколаєва (ділянка обмежена просп. Центральним, центральним міським стадіоном, вул. Генерала Карпенка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 14:14
документація на закупівлю - кап. ремонт парку Спортивний.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-02-006748-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД", Код ЄДРПОУ:42153329
Дата подання: 30 вересня 2020 21:49
Безпідстставне відхилення пропозиції
Відповідно до рішення уповноваженої особи ,щодо відхилення пропозиції учасника №48-3 від 22.09.2020, зазначено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), та вимогам до предмета закупівлі.
- учасник не надав підтвердження наявності трудових відносин мінімум із половиною працівників, яких ним вказано у довідці відносно працівників учасника, що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею
Повідомляємо, що відповідно наданої до пропозиції Учасника довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №156 від 10.09.2020 ( файл «Довідка про працівників.pdf») було надано інформацію про осіб що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею. В довідці наведено перелік, який складається з 11 осіб.
Так відповідно до вимог оголошення про закупівлю» Кількість працівників вказаних у довідці повинна бути не менше 8 осіб.» Що перевищує вимоги оголошення.
До зазначеної довідки було надано таблицю 6 (файл «таблиця 6.pdf») яка зареєстрована у встановлений законодавством спосіб де зазначені особи, про яких звітує підприємство. Інформація наведена в таблиці 6 звіту містить відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт. В зазначеній таблиці зазначено 3 особи, такі що мають трудові відносини, однак станом на 08.09.2020 на роботу прийнятий Абушик О.Л. і до тендерної документації відповідно доданий наказ про його призначення (файл «додаток до довідки про працівники договори накази.pdf» арк 3.) та відповідно повідомлення про прийняття на роботу ( в цьому файлі), а тому він не міг бути відображений у таблиці 6 як працівник який має трудові відносини.
Таким чином до тендерної пропозиції надано інформацію про половину працівників з підтвердженням наявності трудових відносин, яка вимагається замовником, а саме про 4 осіб, від 8 що вимагається оголошенням про проведення закупівлі.

Ознайомившись з таким рішенням та вивчивши пропозиції інших учасників у цій закупівлі вбачається зацікавленість у визнані переможця Учасника ТОВ «Благоустрій-НК, де ціна пропозиції більша на 101 920 грн від пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД що підтверджується загальнодоступною інформацією (https://inshe.tv/nikolaev/2020-07-20/536179/ https://nikcenter.org/newsItem/60065 ) Та інформація зазначена в таблиці 6 поданої ними не співпадає з даними поданими у пропозиції, щодо наявності саме трудових відносин з працівниками зазначеними у довідці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 09:46
Вимога не розглядається у звязку із тим, що ТОВ "Вектор-Гранд" самостійно скасував свою ж вимогу.

У випадку, якщо буде подано нову вимогу, департамент ЖКГ ММР готовий її розглянути та надати відповідну інформацію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-02-006748-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД", Код ЄДРПОУ:42153329
Дата подання: 30 вересня 2020 21:53
Безпідставне відхилення пропозиціх
Відповідно до рішення уповноваженої особи ,щодо відхилення пропозиції учасника №48-3 від 22.09.2020, зазначено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), та вимогам до предмета закупівлі.
- учасник не надав підтвердження наявності трудових відносин мінімум із половиною працівників, яких ним вказано у довідці відносно працівників учасника, що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею
Повідомляємо, що відповідно наданої до пропозиції Учасника довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №156 від 10.09.2020 ( файл «Довідка про працівників.pdf») було надано інформацію про осіб що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею. В довідці наведено перелік, який складається з 11 осіб.
Так відповідно до вимог оголошення про закупівлю» Кількість працівників вказаних у довідці повинна бути не менше 8 осіб.» Що перевищує вимоги оголошення.
До зазначеної довідки було надано таблицю 6 (файл «таблиця 6.pdf») яка зареєстрована у встановлений законодавством спосіб де зазначені особи, про яких звітує підприємство. Інформація наведена в таблиці 6 звіту містить відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт. В зазначеній таблиці зазначено 3 особи, такі що мають трудові відносини, однак станом на 08.09.2020 на роботу прийнятий Абушик О.Л. і до тендерної документації відповідно доданий наказ про його призначення (файл «додаток до довідкп про працівники договори накази.pdf» арк 3.) та відповідно повідомлення про прийняття на роботу ( в цьому файлі), а тому він не міг бути відображений у таблиці 6 як працівник який має трудові відносини.
Таким чином до тендерної пропозиції надано інформацію про половину працівників з підтвердженням наявності трудових відносин, яка вимагається замовником, а саме про 4 осіб, від 8 що вимагається оголошенням про проведення закупівлі.

Ознайомившись з таким рішенням та вивчивши пропозиції інших учасників у цій закупівлі вбачається зацікавленість у визнані переможця Учаснка ТОВ «Благоустрій-НК, де ціна пропозиції більша на 101 920 грн від пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД що підтверджується загальнодоступною інформацією (https://inshe.tv/nikolaev/2020-07-20/536179/ https://nikcenter.org/newsItem/60065 ) Та інформація зазначена в таблиці 6 поданої ними не співпадає з даними поданими у пропозиції, щодо наявності саме трудових відносин з працівниками зазначеними у довідці.

Враховуючи викладене, прошу скасувати Рішення (протокол) уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника № 48-3 від 22.09.2020, та акцептувати пропозицію ТОВ "ВЕКТОР-ГРАНД"
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 30 вересня 2020 21:53
Причина: не повна вимога
Номер вимоги: UA-2020-09-02-006748-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД", Код ЄДРПОУ:42153329
Дата подання: 01 жовтня 2020 12:37
Безпідставне відхилення пропозиціх
Попередня вимога помилково скасована.

Відповідно до рішення уповноваженої особи ,щодо відхилення пропозиції учасника №48-3 від 22.09.2020, зазначено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), та вимогам до предмета закупівлі. - учасник не надав підтвердження наявності трудових відносин мінімум із половиною працівників, яких ним вказано у довідці відносно працівників учасника, що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею Повідомляємо, що відповідно наданої до пропозиції Учасника довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №156 від 10.09.2020 ( файл «Довідка про працівників.pdf») було надано інформацію про осіб що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею. В довідці наведено перелік, який складається з 11 осіб. Так відповідно до вимог оголошення про закупівлю» Кількість працівників вказаних у довідці повинна бути не менше 8 осіб.» Що перевищує вимоги оголошення. До зазначеної довідки було надано таблицю 6 (файл «таблиця 6.pdf») яка зареєстрована у встановлений законодавством спосіб де зазначені особи, про яких звітує підприємство. Інформація наведена в таблиці 6 звіту містить відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт. В зазначеній таблиці зазначено 3 особи, такі що мають трудові відносини, однак станом на 08.09.2020 на роботу прийнятий Абушик О.Л. і до тендерної документації відповідно доданий наказ про його призначення (файл «додаток до довідкп про працівники договори накази.pdf» арк 3.) та відповідно повідомлення про прийняття на роботу ( в цьому файлі), а тому він не міг бути відображений у таблиці 6 як працівник який має трудові відносини. Таким чином до тендерної пропозиції надано інформацію про половину працівників з підтвердженням наявності трудових відносин, яка вимагається замовником, а саме про 4 осіб, від 8 що вимагається оголошенням про проведення закупівлі. Ознайомившись з таким рішенням та вивчивши пропозиції інших учасників у цій закупівлі вбачається зацікавленість у визнані переможця Учаснка ТОВ «Благоустрій-НК, де ціна пропозиції більша на 101 920 грн від пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД що підтверджується загальнодоступною інформацією (https://inshe.tv/nikolaev/2020-07-20/536179/ https://nikcenter.org/newsItem/60065 ) Та інформація зазначена в таблиці 6 поданої ними не співпадає з даними поданими у пропозиції, щодо наявності саме трудових відносин з працівниками зазначеними у довідці. Враховуючи викладене, прошу скасувати Рішення (протокол) уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника № 48-3 від 22.09.2020, та акцептувати пропозицію ТОВ "ВЕКТОР-ГРАНД"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 13:48
Ознайомившись з Вашою вимогою, департамент ЖКГ ММР повідомляє наступне.
1) Оцінка пропозиції ТОВ "Благоустрій-НК" наразі триває, а тому немає підтсав говорити про документи зазначеного учасника.
2) Що стосується рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Вектор-Гранд" від 28.09.2020 (у рішенні помилково зазначено дату - "22.09.2020"), то воно було відхилено саме з мотивів його невідповідності вимогам документації, що є підтсавою для відхилення відповідно до вимог ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні азкупівлі".
Невідповідність, як вже було зазначено у рішенні про відхилення була повязані з тим, що ТОВ "Вектор-Гранд" не підтвердив наявність трудових відносин мінімум з половиною працівників, що вказані ним у інформаційній довідці.
У інформаційній довідці щодо працівників ТОВ "Вектор-Гранд" показав 11 осіб, а відтак мінімум половиною працівників в цій ситуації є 6 осіб (5,5 осіб є неможливим з точки зору формальної логіки, а 5 осіб було б менше половини від 11).
ТОВ "Вектор-Гранд" підтвердив трудові відносини із 4 особами з 11 вказаних у довідці, а відтак це є менше половини від кількості осіб, що вказав ТОВ "Вектор-Гранд" і у інформаційній довідці.
Прошу звернути увагу, що половину необхідно відліковувати саме з 11 осіб, а не з 8 у звязку із тим, що документація передбачає наступний зміст: "Додатково учасник надає документи*, які підтверджують наявність відносин між ним та вказаними у довідці працівниками. При цьому, мінімум половина працівників, що вказані у зазначеній інформаційній довідці повинні мати трудові відносини з учасником закупівлі (накази про прийняття на роботу та/або копії трудових книжок (сторінки, які містять запис) та/або трудові договори (у т.ч. контракти укладені на строк не менше ніж строк виконання робіт за даною закупівлею)." .
Документація чітко зазначає: "мінімум половина працівників, що вказані у зазначеній інформаційній довідці...", а не мінімум половина від мінімально запитуваної Замовником кількості працівників.
За такого, факт недотримання вимог документації ТОВ "Вектор-Гранд" має місце, а тому департамент ЖКГ ММР зобовязаний був відхилити таку пропозицію на підставі ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-02-006748-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД", Код ЄДРПОУ:42153329
Дата подання: 01 жовтня 2020 12:39
Безпідставне відхилення пропозиції
Відповідно до рішення уповноваженої особи ,щодо відхилення пропозиції учасника №48-3 від 22.09.2020, зазначено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), та вимогам до предмета закупівлі. - учасник не надав підтвердження наявності трудових відносин мінімум із половиною працівників, яких ним вказано у довідці відносно працівників учасника, що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею Повідомляємо, що відповідно наданої до пропозиції Учасника довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №156 від 10.09.2020 ( файл «Довідка про працівників.pdf») було надано інформацію про осіб що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею. В довідці наведено перелік, який складається з 11 осіб. Так відповідно до вимог оголошення про закупівлю» Кількість працівників вказаних у довідці повинна бути не менше 8 осіб.» Що перевищує вимоги оголошення. До зазначеної довідки було надано таблицю 6 (файл «таблиця 6.pdf») яка зареєстрована у встановлений законодавством спосіб де зазначені особи, про яких звітує підприємство. Інформація наведена в таблиці 6 звіту містить відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт. В зазначеній таблиці зазначено 3 особи, такі що мають трудові відносини, однак станом на 08.09.2020 на роботу прийнятий Абушик О.Л. і до тендерної документації відповідно доданий наказ про його призначення (файл «додаток до довідкп про працівники договори накази.pdf» арк 3.) та відповідно повідомлення про прийняття на роботу ( в цьому файлі), а тому він не міг бути відображений у таблиці 6 як працівник який має трудові відносини. Таким чином до тендерної пропозиції надано інформацію про половину працівників з підтвердженням наявності трудових відносин, яка вимагається замовником, а саме про 4 осіб, від 8 що вимагається оголошенням про проведення закупівлі. Ознайомившись з таким рішенням та вивчивши пропозиції інших учасників у цій закупівлі вбачається зацікавленість у визнані переможця Учаснка ТОВ «Благоустрій-НК, де ціна пропозиції більша на 101 920 грн від пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД що підтверджується загальнодоступною інформацією (https://inshe.tv/nikolaev/2020-07-20/536179/ https://nikcenter.org/newsItem/60065 ) Та інформація зазначена в таблиці 6 поданої ними не співпадає з даними поданими у пропозиції, щодо наявності саме трудових відносин з працівниками зазначеними у довідці. Враховуючи викладене, прошу скасувати Рішення (протокол) уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника № 48-3 від 22.09.2020, та акцептувати пропозицію ТОВ "ВЕКТОР-ГРАНД"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 13:48
Ознайомившись з Вашою вимогою, департамент ЖКГ ММР повідомляє наступне.
1) Оцінка пропозиції ТОВ "Благоустрій-НК" наразі триває, а тому немає підтсав говорити про документи зазначеного учасника.
2) Що стосується рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Вектор-Гранд" від 28.09.2020 (у рішенні помилково зазначено дату - "22.09.2020"), то воно було відхилено саме з мотивів його невідповідності вимогам документації, що є підтсавою для відхилення відповідно до вимог ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні азкупівлі".
Невідповідність, як вже було зазначено у рішенні про відхилення була повязані з тим, що ТОВ "Вектор-Гранд" не підтвердив наявність трудових відносин мінімум з половиною працівників, що вказані ним у інформаційній довідці.
У інформаційній довідці щодо працівників ТОВ "Вектор-Гранд" показав 11 осіб, а відтак мінімум половиною працівників в цій ситуації є 6 осіб (5,5 осіб є неможливим з точки зору формальної логіки, а 5 осіб було б менше половини від 11).
ТОВ "Вектор-Гранд" підтвердив трудові відносини із 4 особами з 11 вказаних у довідці, а відтак це є менше половини від кількості осіб, що вказав ТОВ "Вектор-Гранд" і у інформаційній довідці.
Прошу звернути увагу, що половину необхідно відліковувати саме з 11 осіб, а не з 8 у звязку із тим, що документація передбачає наступний зміст: "Додатково учасник надає документи*, які підтверджують наявність відносин між ним та вказаними у довідці працівниками. При цьому, мінімум половина працівників, що вказані у зазначеній інформаційній довідці повинні мати трудові відносини з учасником закупівлі (накази про прийняття на роботу та/або копії трудових книжок (сторінки, які містять запис) та/або трудові договори (у т.ч. контракти укладені на строк не менше ніж строк виконання робіт за даною закупівлею)." .
Документація чітко зазначає: "мінімум половина працівників, що вказані у зазначеній інформаційній довідці...", а не мінімум половина від мінімально запитуваної Замовником кількості працівників.
За такого, факт недотримання вимог документації ТОВ "Вектор-Гранд" має місце, а тому департамент ЖКГ ММР зобовязаний був відхилити таку пропозицію на підставі ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-02-006748-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД", Код ЄДРПОУ:42153329
Дата подання: 07 жовтня 2020 00:08
порушення закону "Про закупівлі"
Ураховуючи вимоги п. 5 частини першої ст. 1 Закону, документація конкурсних торгів розробляється та затверджується замовником самостійно і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках торгів.
Закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розуміємо, що Вами як замовником самостійно встановлюються вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. При цьому просимо дотримуватись ст. 5 Закону та принципів, встановлених у ст. 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас ст. 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, ВІЛЬНОГО НАЙМУ ПІДПРИЄМЦЕМ ПРАЦІВНИКІВ. Своєю вимогою щодо кількості працівників Вами, як Замовником здійснюється втручання у господарську діяльність підприємства, що заборонено ст. 6 Господарського Кодексу України.
Таким чином Ви як замовник Керуючись норами Закону України «Про публічні закупівлі» маєте право самостійно встановлювати вимоги у документації конкурсних торгів, але ж зловживаючи цим правом встановлюєте вимоги, які суперечать вимогам інших законів.

З огляду на надання довідки в якій було зазначено 11 осіб, а не 8, як цього вимагало оголошення про проведення торгів, чи можна вважати зазначення більшої чисельності осіб, які будуть задіяні у виконанні робіт технічною помилкою., відповідно до п.19 ч.2 ст.22 (Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки). Та врахувати тільки 8 чоловік, які зазначені в довідці. В разі необхідності ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» може залучити більшу кількість працівників, для якісного своєчасного виконання договору, в разі його укладення.

У разі якщо підрядник буде використовувати для виконання робіт не 8 працівників на об’єкті, а наприклад 11, то чи являється це порушенням? Якщо так, то чому ТОВ «Благоустрій МК» використовує працівників не зазначених в довідці або взагалі непрацевлаштованих осіб і Департамент ЖКГ ММР це в повній мірі влаштовує? Якщо це не є порушенням то чому ТОВ «ВЕКОР ГРАНД» дискваліфіковано?

Прошу скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» та визнати переможцем у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 13:23
На стадії проведення спрощеної закупівлі, Замовником було чітко визначено критерії відбору та перелік документів, які необхідно додати до пропозиції учасника.
Кожен учасник має право ознайомитись із документацією і прийняти для себе рішення щодо можливості чи неможливості прийняття участі у спрощеній закупівлі, а також побачити, чи відповідає учасник умовам документації чи не відповідає.
У випадку, якщо учасник не відповідає вимогам документації, тоді є сенс говорити про те, що учасник може здійснити ті чи інші дії для приведення до вимог документації, або ж прийняти для себе рішення про те, що він не буде приймати участь у спрощеній закупівлі.

Окрему увагу слід звернути, що ЗАмовник визначає умови документції в залежності від особливості предмету закупівлі і з урахуванням необхідності максимально швидко та якісно виконати ті чи інші роботи. Більш того, Замовник визначає певні критерії відповідність яких буде давати Замовнику більшу упевненість в тому, що роботи будуть виконані максимально якісно ту у строк, що передбачений умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також вимог технічного завдання до предмету закупівлі.

Що стосується конкретно Вашої ситуації, то якщо розглядати вимоги документаціїЮ то там було чітко визначено які документи необхідно надати. З боку ТОВ "Вектор-Гранд" ці вимоги не було виконано і в даному випадку це не є формальною помилкою чи опискою, адже Вами було надано конкретну кількість працівників і Вами не було виконано вимоги щодо того, щоб половина таких працівників були у трудових відносинах з підприємством.
При цьому, фактично саме з Вашого боку було допущено помилку, яка призвела до відхилення Вашої пропозиції, адже вона саме не відповідала вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. І ігнорування порушення з Вашої сторони вказаних вимог могло би призвести до ситуації, коли департаментом ЖКГ ММР було б створено прецедент, відповідно до якого потенційні учасники заявляли б, що не є обовязковим дотримання вимог документації і це в свою чергу могло б породити у майбутньому велику кількість спорів стосовно правомірності чи неправомірності дій департаменту ЖКГ ММР.
Таким чином, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документація) є фактично чіткими правилами, яких необхідно дотримуватися і тільки дотримання вимог цих правил всіма субєктами подібних правовідносин є запорукою дотримання всіх принципів публічних закупівель. Якщо ж департамент ЖКГ ММР буде вибірково слідувати своїм же правилам, тоді про забезпечення виконання вимог принципу обєктивності годі й говорити.
Єдине, що департамент ЖКГ ММР може зазначити, що всі учасники повинні уважно ознайомлюватися із вимогами документації і забезпечувати їх виконання. Якщо ж на думку учасника документація не відповідає вимогам діючих нормативних документів (не тільки у сфері публічних закупівель, хоча саме Закон України "Про публічні закупівлі в даному випадку виступає спеціальним законом з-поміж інших), тоді учасник в рамках періоду уточнення може зазначити про це із відповідним обгрунтуванням і у випадку виявлення дійсно порушень вимог діючого законодавства, Замовник матиме можливість внести відповідні зміни. Але ж як було зазначено, всі вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є дискримінаційними і дозволяють будь-якому підприємству у випадку, якщо воно відповідає вимогам документації, прийняти участь у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-09-02-006748-b.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД", Код ЄДРПОУ:42153329
Дата подання: 07 жовтня 2020 00:12
порушення закону "Про закупівлі"
Ураховуючи вимоги п. 5 частини першої ст. 1 Закону, документація конкурсних торгів розробляється та затверджується замовником самостійно і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках торгів.
Закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розуміємо, що Вами як замовником самостійно встановлюються вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. При цьому просимо дотримуватись ст. 5 Закону та принципів, встановлених у ст. 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас ст. 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, ВІЛЬНОГО НАЙМУ ПІДПРИЄМЦЕМ ПРАЦІВНИКІВ. Своєю вимогою щодо кількості працівників Вами, як Замовником здійснюється втручання у господарську діяльність підприємства, що заборонено ст. 6 Господарського Кодексу України.
Таким чином Ви як замовник Керуючись норами Закону України «Про публічні закупівлі» маєте право самостійно встановлювати вимоги у документації конкурсних торгів, але ж зловживаючи цим правом встановлюєте вимоги, які суперечать вимогам інших законів.

З огляду на надання довідки в якій було зазначено 11 осіб, а не 8, як цього вимагало оголошення про проведення торгів, чи можна вважати зазначення більшої чисельності осіб, які будуть задіяні у виконанні робіт технічною помилкою., відповідно до п.19 ч.2 ст.22 (Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки). Та врахувати тільки 8 чоловік, які зазначені в довідці. В разі необхідності ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» може залучити більшу кількість працівників, для якісного своєчасного виконання договору, в разі його укладення.

У разі якщо підрядник буде використовувати для виконання робіт не 8 працівників на об’єкті, а наприклад 11, то чи являється це порушенням? Якщо так, то чому ТОВ «Благоустрій МК» використовує працівників не зазначених в довідці або взагалі непрацевлаштованих осіб і Департамент ЖКГ ММР це в повній мірі влаштовує? Якщо це не є порушенням то чому ТОВ «ВЕКОР ГРАНД» дискваліфіковано?

Прошу скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» та визнати переможцем у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 13:24
На стадії проведення спрощеної закупівлі, Замовником було чітко визначено критерії відбору та перелік документів, які необхідно додати до пропозиції учасника.
Кожен учасник має право ознайомитись із документацією і прийняти для себе рішення щодо можливості чи неможливості прийняття участі у спрощеній закупівлі, а також побачити, чи відповідає учасник умовам документації чи не відповідає.
У випадку, якщо учасник не відповідає вимогам документації, тоді є сенс говорити про те, що учасник може здійснити ті чи інші дії для приведення до вимог документації, або ж прийняти для себе рішення про те, що він не буде приймати участь у спрощеній закупівлі.

Окрему увагу слід звернути, що ЗАмовник визначає умови документції в залежності від особливості предмету закупівлі і з урахуванням необхідності максимально швидко та якісно виконати ті чи інші роботи. Більш того, Замовник визначає певні критерії відповідність яких буде давати Замовнику більшу упевненість в тому, що роботи будуть виконані максимально якісно ту у строк, що передбачений умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також вимог технічного завдання до предмету закупівлі.

Що стосується конкретно Вашої ситуації, то якщо розглядати вимоги документаціїЮ то там було чітко визначено які документи необхідно надати. З боку ТОВ "Вектор-Гранд" ці вимоги не було виконано і в даному випадку це не є формальною помилкою чи опискою, адже Вами було надано конкретну кількість працівників і Вами не було виконано вимоги щодо того, щоб половина таких працівників були у трудових відносинах з підприємством.
При цьому, фактично саме з Вашого боку було допущено помилку, яка призвела до відхилення Вашої пропозиції, адже вона саме не відповідала вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. І ігнорування порушення з Вашої сторони вказаних вимог могло би призвести до ситуації, коли департаментом ЖКГ ММР було б створено прецедент, відповідно до якого потенційні учасники заявляли б, що не є обовязковим дотримання вимог документації і це в свою чергу могло б породити у майбутньому велику кількість спорів стосовно правомірності чи неправомірності дій департаменту ЖКГ ММР.
Таким чином, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документація) є фактично чіткими правилами, яких необхідно дотримуватися і тільки дотримання вимог цих правил всіма субєктами подібних правовідносин є запорукою дотримання всіх принципів публічних закупівель. Якщо ж департамент ЖКГ ММР буде вибірково слідувати своїм же правилам, тоді про забезпечення виконання вимог принципу обєктивності годі й говорити.
Єдине, що департамент ЖКГ ММР може зазначити, що всі учасники повинні уважно ознайомлюватися із вимогами документації і забезпечувати їх виконання. Якщо ж на думку учасника документація не відповідає вимогам діючих нормативних документів (не тільки у сфері публічних закупівель, хоча саме Закон України "Про публічні закупівлі в даному випадку виступає спеціальним законом з-поміж інших), тоді учасник в рамках періоду уточнення може зазначити про це із відповідним обгрунтуванням і у випадку виявлення дійсно порушень вимог діючого законодавства, Замовник матиме можливість внести відповідні зміни. Але ж як було зазначено, всі вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є дискримінаційними і дозволяють будь-якому підприємству у випадку, якщо воно відповідає вимогам документації, прийняти участь у закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАСТОРІЯ" 718 725,00
UAH
700 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД" 860 727,00
UAH
708 080,53
UAH
Документи
ТОВ Благоустрій-НК 872 000,00
UAH
810 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРГАНІЗАЦІЯ ЛАНДШАФТНОГО ДИЗАЙНУ І ІНТЕР'ЄРУ" 890 000,00
UAH
890 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 18:39
Електронний підпис
10 вересня 2020 18:37
Таблиця 6.pdf
10 вересня 2020 18:37
Проект договору.PDF
10 вересня 2020 18:37
Документи працівники.PDF
10 вересня 2020 18:37
Довідка про договори.pdf
10 вересня 2020 18:37
Довідка працівники.pdf
10 вересня 2020 18:37
Відгук.pdf
10 вересня 2020 18:37
Банківська гарантія.zip
10 вересня 2020 18:37
2._Наказ_НАСТОРIЯ.pdf
10 вересня 2020 18:37
1_Рішеення Насторія.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 09:51
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:49
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:49
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:49
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:49
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:45
Довідка про працівників.pdf
11 вересня 2020 09:45
тех паспорт на укладчик.pdf
11 вересня 2020 09:45
Наказ Фролова Ю.М.7Z
11 вересня 2020 09:45
Протокол НР.7Z
11 вересня 2020 09:45
таблиця 6.pdf
11 вересня 2020 09:45
Витяг із Статуту.7z
11 вересня 2020 09:45
виписка_compressed.pdf
11 вересня 2020 09:45
Банківська ліцензі1.7z
11 вересня 2020 09:45
Витяг ПДВ.pdf
11 вересня 2020 09:45
Лист для клієнті1.7z
11 вересня 2020 09:45
Гарантія 7528-20.7z
11 вересня 2020 09:45
довідка про учасника.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 09:50
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:46
довідка договори2020....pdf
10 вересня 2020 15:55
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:38
Решение стр 1.pdf
10 вересня 2020 15:38
накази_цпх.pdf
10 вересня 2020 15:38
наказ уповн особа.pdf
10 вересня 2020 15:38
табл. 6.pdf
10 вересня 2020 15:38
довідка договори2020.pdf
10 вересня 2020 15:38
аналог догов_відгук акт.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 04:31
Електронний підпис
11 вересня 2020 04:27
Наказ Ткачук.pdf
11 вересня 2020 04:27
Відгук ДЖКГ.pdf
11 вересня 2020 04:27
Акт Бровченко.pdf
11 вересня 2020 04:27
Наказ Вознюк.pdf
11 вересня 2020 04:27
Договір Бровченко.pdf
11 вересня 2020 04:27
Наказ Палійчук.pdf
11 вересня 2020 04:27
Акт військова частина.pdf
11 вересня 2020 04:27
Договір техніка.pdf
11 вересня 2020 04:27
Наказ Олійник.pdf
11 вересня 2020 04:27
Наказ Врублевський.pdf
11 вересня 2020 04:27
Наказ Васюра.pdf
11 вересня 2020 04:27
Наказ Шамровський.pdf
11 вересня 2020 04:27
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАСТОРІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД"

ТОВ Благоустрій-НК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРГАНІЗАЦІЯ ЛАНДШАФТНОГО ДИЗАЙНУ І ІНТЕР'ЄРУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАСТОРІЯ"
#41621410
Відхилено 700 000,00
UAH
22 вересня 2020 12:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД"
#42153329
Відхилено 708 080,53
UAH
29 вересня 2020 23:44
ТОВ Благоустрій-НК
#41917991
Переможець 810 000,00
UAH
06 жовтня 2020 20:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 20:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Благоустрій-НК
#41917991
810 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 14:36
Примітка.doc укладений
24 січня 2022 14:35
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 12:19
ДУ №12 від 30.12.2021 до договору №1702 від 23.10.2020.pdf зміни до договору
04 січня 2022 12:19
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 21:11
Додаткова угода №11 від 29.10.2021 до Договору №1702 від 23.10.2021.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 21:09
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 17:43
ДУ №10 від 30.07.21 до договору №1702 від 23.10.20.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 17:43
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 14:33
ДУ № 9 від 30.06.2021 (№ 1702).pdf зміни до договору
05 липня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 20:11
ДУ № 8 від 28.05.2021 (№ 1702).pdf зміни до договору
02 червня 2021 20:10
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 17:26
ДУ № 7 від 31.03.2021 (1702).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 17:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:34
ДУ 4 від 28.12.2020 (1702).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 12:32
ДУ 3 від 18.12.2020 (1702).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:31
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 09:44
ДУ 2 від 10.12.2020 (1702).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 19:40
ДУ №1 від 09.11.2020 (Договір №1702 від 23.10.2020).pdf зміни до договору
09 листопада 2020 19:39
ДУ №1 від 09.11.2020 (Договір №1702 від 23.10.2020).pdf зміни до договору
09 листопада 2020 19:39
Договір №1702 від 23.10.2020.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 19:33
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 20:47
Договір №1702 від 23.10.2020.pdf укладений
28 жовтня 2020 20:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 10.12.2020
Номер договору про закупівлю: 1702
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 18.12.2020
Номер договору про закупівлю: 1702
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строкв виконання робіт до 28.12.2020
Номер договору про закупівлю: 1702
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 01.04.2021
Номер договору про закупівлю: 1702
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1702
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження загальних строків виконання робіт до 30.06.2021
Номер договору про закупівлю: 1702
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 31.07.2021
Номер договору про закупівлю: 1702
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконаня робіт до 30.10.2021
Номер договору про закупівлю: 1702
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1702
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми під фактичне виконання
Номер договору про закупівлю: 1702
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 480,24
UAH