Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 190+020 – км 190+442, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on section km 190+020 - km 190+442, Transcarpathian region
Очікувана вартість
15 733 000,00 UAH
UA-2020-08-28-001509-c 6a0a00d89faa4367b8b3d629b90c6634
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Мохня Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Михайло Мохня Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Pustovoitenko Mykhailo Oleksandrovych
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 13:51
Очікувана вартість: 15 733 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 665,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 470000 UAH
Publication date: 28 серпня 2020 10:14
Enquiries until: 18 вересня 2020 12:00
Complaints submission until: до 24 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 вересня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 15 733 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 78 665 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 100 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Motor Road Service of Zakarpatska region, IBAN UA898201720355199001000018420 in DKSU in the Kyiv, USREOU - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 190+020 – км 190+442, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька,39(згідно умов договору та Технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-09 — Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів

Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on section km 190+020 - km 190+442, Transcarpathian region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - Державний бюджет України. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 10:22
Н-09 км 190 020-км 190 442 - відомості.rar
28 серпня 2020 10:21
ТД Н-09 190-190.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 жовтня 2020
UA-2020-08-28-001509-c6a0a00d89faa4367b8b3d629b90c6634
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

28 вересня 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис
28 жовтня 2020 11:16
Довідка МВС
26 жовтня 2020 12:54
Електронний підпис
26 жовтня 2020 12:51
Довідка МВС
26 жовтня 2020 12:51
Ліцензія (копія)
25 вересня 2020 16:16
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:16
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:11
67. Копія Витягу ЄДР.pdf
25 вересня 2020 16:11
62. Сертифікат ISO9001.pdf
25 вересня 2020 16:10
41. Відомості робіт.pdf
25 вересня 2020 16:10
40. Технічне завдання.pdf
25 вересня 2020 16:10
23. Транспортна схема.pdf

Документи

28 вересня 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 вересня 2020 09:31
Електронний підпис
28 вересня 2020 09:31
Електронний підпис
28 вересня 2020 09:30
65.PDF
28 вересня 2020 09:29
64. Відомості робіт .PDF
28 вересня 2020 09:29
61. Технічне завдання.PDF
28 вересня 2020 09:29
58. Проект договору .pdf
28 вересня 2020 09:29
56. Транспортна схема.PDF
28 вересня 2020 09:29
55. Технічний паспорт.zip
28 вересня 2020 09:29
52 Листи.zip
28 вересня 2020 09:29
51. Копії договорів.zip
28 вересня 2020 09:29
36. Гарантійний лист .PDF
28 вересня 2020 09:29
48 КБ2В_ КБ3 ч2.pdf
28 вересня 2020 09:29
48 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
28 вересня 2020 09:29
47 Копія дог._26 з ДУ.pdf
28 вересня 2020 09:29
28. Листи підтвердження .zip
28 вересня 2020 09:28
25 Копії свідоцтв та ІК.zip
28 вересня 2020 09:28
23.PDF
28 вересня 2020 09:28
20. Лист (и) зобов_язання.PDF
28 вересня 2020 09:28
16 Оригінал ліцензії.pdf
28 вересня 2020 09:28
16 Ліцензія (копія ) .PDF
28 вересня 2020 09:28
15. Гарантійний лист .PDF
28 вересня 2020 09:28
43 Листи пояснення.zip
28 вересня 2020 09:28
42 дипломи.zip
28 вересня 2020 09:28
41 Копії наказів та ЦПУ ч2.zip
28 вересня 2020 09:28
41 Копії наказів та ЦПУ ч1.zip
28 вересня 2020 09:28
7. Доручення.PDF
28 вересня 2020 09:28
6. Копія Статуту.PDF
28 вересня 2020 09:28
5. Виписки з протоколу .PDF
28 вересня 2020 09:28
37. Повірка обладнання.zip
28 вересня 2020 09:28
_Гарантія 470 000 (001509-c).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 15 410 000,00
UAH з ПДВ
15 252 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 15 700 000,00
UAH з ПДВ
15 329 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис
28 жовтня 2020 11:16
Довідка МВС
26 жовтня 2020 12:54
Електронний підпис
26 жовтня 2020 12:51
Довідка МВС
26 жовтня 2020 12:51
Ліцензія (копія)
25 вересня 2020 16:16
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:16
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:11
67. Копія Витягу ЄДР.pdf
25 вересня 2020 16:11
62. Сертифікат ISO9001.pdf
25 вересня 2020 16:10
41. Відомості робіт.pdf
25 вересня 2020 16:10
40. Технічне завдання.pdf
25 вересня 2020 16:10
23. Транспортна схема.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 09:31
Електронний підпис
28 вересня 2020 09:31
Електронний підпис
28 вересня 2020 09:30
65.PDF
28 вересня 2020 09:29
64. Відомості робіт .PDF
28 вересня 2020 09:29
61. Технічне завдання.PDF
28 вересня 2020 09:29
58. Проект договору .pdf
28 вересня 2020 09:29
56. Транспортна схема.PDF
28 вересня 2020 09:29
55. Технічний паспорт.zip
28 вересня 2020 09:29
52 Листи.zip
28 вересня 2020 09:29
51. Копії договорів.zip
28 вересня 2020 09:29
36. Гарантійний лист .PDF
28 вересня 2020 09:29
48 КБ2В_ КБ3 ч2.pdf
28 вересня 2020 09:29
48 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
28 вересня 2020 09:29
47 Копія дог._26 з ДУ.pdf
28 вересня 2020 09:29
28. Листи підтвердження .zip
28 вересня 2020 09:28
25 Копії свідоцтв та ІК.zip
28 вересня 2020 09:28
23.PDF
28 вересня 2020 09:28
20. Лист (и) зобов_язання.PDF
28 вересня 2020 09:28
16 Оригінал ліцензії.pdf
28 вересня 2020 09:28
16 Ліцензія (копія ) .PDF
28 вересня 2020 09:28
15. Гарантійний лист .PDF
28 вересня 2020 09:28
43 Листи пояснення.zip
28 вересня 2020 09:28
42 дипломи.zip
28 вересня 2020 09:28
41 Копії наказів та ЦПУ ч2.zip
28 вересня 2020 09:28
41 Копії наказів та ЦПУ ч1.zip
28 вересня 2020 09:28
7. Доручення.PDF
28 вересня 2020 09:28
6. Копія Статуту.PDF
28 вересня 2020 09:28
5. Виписки з протоколу .PDF
28 вересня 2020 09:28
37. Повірка обладнання.zip
28 вересня 2020 09:28
_Гарантія 470 000 (001509-c).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 15 252 670,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 11:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
15 252 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2024 13:48
дод.уг.№52.10.pdf зміни до договору
27 березня 2024 13:46
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2023 11:02
Дод.угода №52-9.pdf зміни до договору
20 квітня 2023 11:01
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2023 11:57
Дод.угода №52-8.pdf зміни до договору
23 березня 2023 11:56
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2022 15:11
д.у.№52.7 від 03.08.22. до дог.№52 від 03.11.20..pdf зміни до договору
03 серпня 2022 15:11
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2022 13:56
Дод.угода №52-6.pdf зміни до договору
12 травня 2022 13:55
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 14:37
Дод.угода №52-5.pdf зміни до договору
30 березня 2022 14:36
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2021 09:29
Дод.угода №52-4.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 15:01
Дод.угода №52-3.pdf зміни до договору
09 березня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:06
Дод.угода №52-2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 10:51
Дод.угода №52-1.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 11:55
Договір №52.pdf укладений
03 листопада 2020 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, продовження строку дії договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження строку дії договору по 31.03.2023
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2023 року
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2023 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2024 року, зміна назви Замовника
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року. Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: №52/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML