Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212012 Садове - Катеринівка км 3+060 - км 3+350; км 21+000 - км 24+500 (окремими ділянками) у Харківській області
Current average repair of the public road network of local importance С212012 Sadove - Katerynivka km 3+060 - km 3+350; km 21+000 - km 24+500 (separate sections) in the Kharkiv region
Очікувана вартість
48 084 407,29 UAH
UA-2020-08-25-001649-b 5c9438627abd4b868b2ca551cd4247b4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва К.С.

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва К.С.
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Dmytriieva Kateryna
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 11:12
Очікувана вартість: 48 084 407,29 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480 844,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 480840 UAH
Publication date: 25 серпня 2020 16:00
Enquiries until: 14 вересня 2020 17:00
Complaints submission until: до 20 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 вересня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 48 084 407 UAH including VAT
Minimal lowering step: 480 844 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In the case of participation of a non-resident Bidder, his tender offer shall be presented in the language of the non-resident state with a mandatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212012 Садове - Катеринівка км 3+060 - км 3+350; км 21+000 - км 24+500 (окремими ділянками) у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance С212012 Sadove - Katerynivka km 3+060 - km 3+350; km 21+000 - km 24+500 (separate sections) in the Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.25. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Пункт 4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 15:58
ТД_Садове-Катеринівка.docx
25 серпня 2020 15:58
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Садове-Катеринівка.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 вересня 2020
UA-2020-08-25-001649-b5c9438627abd4b868b2ca551cd4247b4
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2020 09:36

Документи

24 вересня 2020 17:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 вересня 2020 10:18
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:18
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:18
Пакет 5 (працівники).pdf
24 вересня 2020 10:18
Пакет 4 (АБЗ_лабораторія).pdf
24 вересня 2020 10:18
Пакет 2 (техніка).pdf
24 вересня 2020 10:18
Пакет 1.pdf
24 вересня 2020 10:18
лист покриття.pdf
24 вересня 2020 10:18
лист згода.pdf
24 вересня 2020 10:18
виписка по рахунку.pdf
24 вересня 2020 10:18
20989 СЛАВДОРСТРОЙ p7s.7z

Документи

24 вересня 2020 17:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 вересня 2020 12:12
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:12
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:10
32 Тезнічне завдання.pdf
24 вересня 2020 12:10
27 копія статуту.pdf
24 вересня 2020 12:10
19.2 копія відгуку.pdf
24 вересня 2020 12:10
18.2 копія відгуку.pdf
24 вересня 2020 12:10
17.2 копія відгуку.pdf
24 вересня 2020 12:10
16.2 копія відгуку.pdf
24 вересня 2020 12:10
15.7 копія листа відгуку.pdf
24 вересня 2020 12:10
6 Листи-підтвердження.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. ПЕРЕЛІК виявленних невідповідностей в інформації та/або документах: Відсутні листи-підтвердження на залучену техніку за договорами від 20.07.2020р. №ПА2007/20 з ТОВ «АЛЬТЕРА АВТО» та від 21.08.2020р. №А2108/20 з ТОВ «ВЛАСТ-2013», які зазначено у довідці від 22.09.2020р. №3310т. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п.1 Додатку №2 Тендерної документації «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» “Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає:… …- листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати листи-підтвердження на залучену техніку за договорами від 20.07.2020р. №ПА2007/20 з ТОВ «АЛЬТЕРА АВТО» та від 21.08.2020р. №А2108/20 з ТОВ «ВЛАСТ-2013». Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

24 вересня 2020 17:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:20
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:20
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:15
Документи переможця.rar
29 вересня 2020 15:25
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:25
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:02
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:02
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:59
2.1.2. Залучена техніка ч.1.pdf
24 вересня 2020 13:59
2.5.7. Відгук замовника.pdf
24 вересня 2020 13:59
2.4.1. Копії наказів.pdf
24 вересня 2020 13:58
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
24 вересня 2020 13:58
2.1.2. Залучена техніка ч. 2.pdf
24 вересня 2020 13:58
2.2.4. Транспортна схема.pdf
24 вересня 2020 13:58
2.2.2. Гарантійний лист.pdf
24 вересня 2020 13:58
8. Проект Договору.pdf
24 вересня 2020 13:58
Банківська гарантія.rar
24 вересня 2020 13:58
7. Лист про повноваження.pdf
24 вересня 2020 13:58
1. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 40 390 902,00
UAH з ПДВ
39 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 46 641 870,00
UAH з ПДВ
40 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 47 122 700,00
UAH з ПДВ
40 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:20
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:20
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:15
Документи переможця.rar
29 вересня 2020 15:25
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:25
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:02
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:02
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:59
2.1.2. Залучена техніка ч.1.pdf
24 вересня 2020 13:59
2.5.7. Відгук замовника.pdf
24 вересня 2020 13:59
2.4.1. Копії наказів.pdf
24 вересня 2020 13:58
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
24 вересня 2020 13:58
2.1.2. Залучена техніка ч. 2.pdf
24 вересня 2020 13:58
2.2.4. Транспортна схема.pdf
24 вересня 2020 13:58
2.2.2. Гарантійний лист.pdf
24 вересня 2020 13:58
8. Проект Договору.pdf
24 вересня 2020 13:58
Банківська гарантія.rar
24 вересня 2020 13:58
7. Лист про повноваження.pdf
24 вересня 2020 13:58
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 10:18
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:18
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:18
Пакет 5 (працівники).pdf
24 вересня 2020 10:18
Пакет 4 (АБЗ_лабораторія).pdf
24 вересня 2020 10:18
Пакет 2 (техніка).pdf
24 вересня 2020 10:18
Пакет 1.pdf
24 вересня 2020 10:18
лист покриття.pdf
24 вересня 2020 10:18
лист згода.pdf
24 вересня 2020 10:18
виписка по рахунку.pdf
24 вересня 2020 10:18
20989 СЛАВДОРСТРОЙ p7s.7z

Публічні документи

24 вересня 2020 12:12
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:12
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:10
32 Тезнічне завдання.pdf
24 вересня 2020 12:10
27 копія статуту.pdf
24 вересня 2020 12:10
19.2 копія відгуку.pdf
24 вересня 2020 12:10
18.2 копія відгуку.pdf
24 вересня 2020 12:10
17.2 копія відгуку.pdf
24 вересня 2020 12:10
16.2 копія відгуку.pdf
24 вересня 2020 12:10
15.7 копія листа відгуку.pdf
24 вересня 2020 12:10
6 Листи-підтвердження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Переможець 39 500 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 11:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
39 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 15:45
ДУ№5 до Договору №39_10-20.pdf укладений
25 грудня 2023 15:45
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:20
ДУ№4 до Договору №39-10-20.pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:20
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 13:43
ДУ №3 до Договору №39-10-20.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 10:46
ДУ№2 до Договору№39-10-20 (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 10:39
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 10:03
Договір №39-10-20.pdf укладений
27 жовтня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.4. чинного Договору №39/10-20 про закупівлю послуг від 27 жовтня 2020р.: Пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору - "Календарний план фінансування послуг" - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 39/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", підпунктом 3 пункту 3.6. та пунктом 12.4 та підпунктом 12.9.3. пункту 12.9. чинного Договору №39/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 27 жовтня 2020 року уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1 Договору, пункт 11.1. Договору, Розділ №14 Договору, Додаток №2 до Договору та Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 39/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4. чинного ДОГОВОРУ №39/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 27 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 11.1. Договору та Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 39/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Додаткова угода №5 від 25.12.2023р. до ДОГОВОРУ №39/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 27.10.2020р.