Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання для закладів освіти - 2 лоти
Очікувана вартість
4 360 820,00 UAH
UA-2020-08-07-003315-a c5f04b2c65814188a6a0f7d79b1db111
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderosv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderosv@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 4 360 820,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Мова тендерних пропозицій - українська; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.

Тендерна документація

25 вересня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 16:38
2.Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
25 вересня 2020 16:38
2. Тендерна документація (нова редакція).doc
14 серпня 2020 15:12
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
14 серпня 2020 15:12
Тендерна документація (нова редакція).doc
07 серпня 2020 12:09
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 10 серпня 2020 21:21
Дата відповіді: 11 серпня 2020 08:21
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.6 Розділу 1 "Загальні положення" тендерної документації "Учасник визначає ціни на товар, який він пропонує постачати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також враховує витрати на страхування, транспортування, навантаження, розвантаження, інсталяцію та монтаж обладнання, а також інші можливі витрати".
Також згідно п.1 "Основних вимог" Додатку 1 тендерної документації "Доставка Товару, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, інсталяція, монтаж обладнання забезпечується Постачальником власними силами".
Технічні вимоги
Дата подання: 11 серпня 2020 19:54
Дата відповіді: 12 серпня 2020 11:26
Шановний Замовник! Ви вказуєте у вимогах до технічних характеристиках дошки її вагу? Підкажіть будь-ласка, на скільки ця вимога є важливою для Вас? Так як дана характеристика не впливає на якість роботи дошки вцілому, але значно зменшує коло потенційних виробників да свідчить, про бажання придбати дошку конкретного Виробника, що в свою чергу дискрімінує інших Виробників, які моглиб запропонувати аналогічну дошку, але з іншими параметрами ваги. І якщо ця вимога важлива, то чи будете Ви розглядати пропозицію, в якій буде запропонована дошка з дещо більшою вагою. за результатами розгяляду просимо внести зміни до Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Замовник планує найближчим часом внести зміни до тендерної документації, про що буде оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Технічне завдання
Дата подання: 14 серпня 2020 12:04
Дата відповіді: 14 серпня 2020 15:20
Шановний Замовник! 1. Чи буде вважатися аналогом інтерактивна дошка більшої діагоналі з співвідношенням сторін 16:10 та проектор також із співвідношенням сторін 16:10? Зазначимо, що всі сучасні ноутбуки, які будуть джерелом виводу зображення на проектор, мають співвідношення сторін 16:9. У разі використання дошки із співвідношенням 4:3 зображення буде "обрізано" зверху і знизу і ефективна площа використання дошки буде значно менша. Відповідно, доцільним є використання дошки і проектору із співвідношенням 16:9 або 16:10
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. В тендерну документацію внесено зміни в частині Додатку 1 «Технічні характеристики (специфікація) товару. Детальний опис окремої частини предмета закупівлі (лота)». Зміни в тендерну документацію оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону України «про публічні закупівлі».
Технічне завдання
Дата подання: 14 серпня 2020 16:08
Дата відповіді: 17 серпня 2020 09:32
Шановний Замовнику просимо Вас внести уточнення стосовно Бокових клавіш з обох сторін дошки(не менше 36 штук), які саме функції повині виконувати кожна з цих клавіш, які розміри повині бути у цих клавіш. А також чому Ви обмежуєте користувачів програмного забезпечення MacOs, Додайте будь-лазка до ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ) ТОВАРУ, що Інтерактивна дошка Підтримує OCWin 7/Win 8/Win10 32 bit чи 64 bit та MacOs.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Клавіші потрібні для меню швидкого доступу, функції різні у кожного виробника ми не прив'язуємось до конкретного виробника. Операційна система MacOs не використовується в Чернівецьких закладах освіти.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-003315-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д., Код ЄДРПОУ:2378611811
Дата подання: 12 серпня 2020 14:39
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 Тендерної документації у вимогах до проектора (Мультимедійний комплекс №1 та Мультимедійний комплекс №2) зазначено, що технологія проектора має бути LCD. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників. Окрім того, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Звертаємо Вашу увагу, що при формуванні зображень використовують 2 технології - технологію DLP та LCD. Проте лише в технології LCD використовують формування зображення за допомогою 3 (трьох) матриць. Якісне та чітке зображення може бути досягнене не лише за допомогою використання технології LCD, а також за допомогою технології DLP, яка теж є всесвітньо відомою та поширеною. Крім того, на якість зображення впливають формат зображення, вживана потужність, коригування зображення, коефіцієнт оптичної трансфокації, проекційне співвідношення, фокусування (вимоги до них не зазначені у ТД) та інші. Також, для проведення якісного та продуктивного навчального процесу потрібно орієнтуватися на допустиму шумність у приміщенні, чого теж у вимогах не прописано, хоча це важливий чинник для здійснення навчального процесу. Наголошуємо, що жоден з Наказів МОН не встановлює вимоги щодо конкретної технології проектора= LCD. Зважаючи на це, вимагаємо не порушувати законодавство України та принципи здійснення публічних закупівель, розширити вимоги до предмету закупівлі, внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та вказати «Технологія проектора DLP або LCD».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2020 10:15
Вимога задоволена. Замовник планує внести зміни до тендерної документації, про що буде оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-003315-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП БОНДАР ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2342110189
Дата подання: 13 серпня 2020 21:59
Наявність дискримінаційних вимог у Документації
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі нами вбачається ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог.
Встановивши технічні вимоги до проекторів, нами здійснено аналіз ринку та зроблено висновок що у сукупності встановлені вимоги до проектора дають змогу запропонувати товар конкретного виробника а саме компанії Epson, на ринку не існує «еквіваленту» з такими ж, або кращими технічними характеристиками.
Дискримінація вбачається в наявності вимоги щодо: "Наявність української мови в «МЕНЮ»", оскільки на ринку України враховуючи інші технічні вимоги до проектора присутня модель тільки одного Виробника, яким є компанія Epson!
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не визначально ні в роботі проектора ні в зручності в організації освітнього процесу, оскільки в навчальних класах достатньо включати та виключати проектор, що потребує наявності в меню певної мови, керування проектором може здійснюватись через інтерфейс операційної системи через ноутбук або персональний комп'ютер, що є єдиним комплеком.
Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації а Документація приведена у відповідність вимог Закону.
В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ проекторів, враховуючи наявні вимоги, що викладені у тендерній документації, та підтвердити, що за такими характеристикам У СУКУПНОСТІ на ринку України присутня продукція мінімум ДВОХ виробників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2020 15:18
Вимога задоволена. В тендерну документацію внесено зміни в частині Додатку 1 «Технічні характеристики (специфікація) товару. Детальний опис окремої частини предмета закупівлі (лота)». Зміни в тендерну документацію оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону України «про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-08-07-003315-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АМЕР, Код ЄДРПОУ:39474150
Дата подання: 14 серпня 2020 20:20
Вимога усунення дискримінаційних вимог.
Шановний Замовник!
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно статті 23 пункт 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".

В даному випадку сукупності вимог до предмету закупівлі відповідає лише проектор конкретного виробника а саме компанії Optoma моделі X308ST або X308STе. На ринку не існує «еквіваленту» з такими ж (насправді, штучно створеними), або кращими технічними характеристиками, бо виробник навмисно зменшує максимальну яскравість щоб показати більші показники часу роботі лампи при максимальній яскравості та меншої споживаної максимальної потужності проектору.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації а Документація приведена у відповідність вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 14:37
На ринку України є проектори з кращими параметрами, ви можете надати товар, які перевищують дані параметри
Номер вимоги: UA-2020-08-07-003315-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Індило Олександр Володимирович, Код ЄДРПОУ:3011807818
Дата подання: 14 серпня 2020 20:43
Дискримінаційні вимоги до проекторів
Обґрунтуванням наявності у тендерній документації будь-якої вимоги, слід вважати наведення вичерпного переліку необхідних характеристик товару, що планується закуповувати – тобто саме тих характеристик, які важливі для Замочника. Але згідно змісту вищевказаних статей Закону України «Про публічні закупівлі» ці вимоги не повинні бути дискримінаційними, та повинні відповідати не тільки якомусь одному товару конкретного виробника, а повинні давати можливість запропонувати еквівалентний товар.

Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме до проекторів (НУШ-98шт; НУШпілот-2ШТ; Інклюзія-8шт.) - нами вбачається ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог. Конкретно це стосується вимоги про ресурс лампи не менше 6000 годин (в режимі максимальної яскравості) та вимоги про споживану потужність не більше 225 Вт.

На ринку проекторів існує безліч моделей, які мають значно більшу яскравість ніж 3500 лм., що вимагаються Вами (наприклад 3700 лм і більше). Такий проектор в режимі максимальної яскравості не зможе задовольнити вимогу стосовно ресурсу лампи 6000 годин і його потужність в такому режимі становитиме більше ніж 225Вт – тобто він не підходить під вимоги Замовника. Але якщо зменшити яскравість зображення даного проектору до тих же самих 3500лм, що Цілком задовольнить Замовника, то ресурс лампи збільшиться, і цілком вірогідно становитиме 6000 годин або більше, а споживана потужність в свою чергу зменшиться і вірогідно становитиме 225 Вт, або менше. Таким чином той же самий проектор, який в режимі максимальної яскравості не відповідає вимогам Замовника, в режимі зменшеної яскравості може задовольнити тім же самим вимогам.

Цілком логічно з точки зору виробника проекторів створити проектор, який в стандартному режимі буде видавати зменшену яскравість лампи, але забезпечить більш тривалий ресурс ії використання. І цілком логічно для Замовника, прописати вимоги під єдиний в Україні проектор з ресурсом лампи 6000 годин (за рахунок зменшеної до 3500лм. яскравості), що у сукупності з вимогою про надання гарантійного листа від виробника або офіційного представника обмежить коло потенційних учасників до одного.

Таким чином, зміни до Тендерної документації, які Ви внесли під впливом написаних раніше скарг, жодним чином не зробили дану закупівлю менш дискримінаційною, а просто замінили вимоги з конкретної моделі проектору Epson на конкретну модель проектору Optoma, яка до речі має значно дешевшу ціну і дозволить конкретному учаснику за умови повної відсутності конкуренції значно підвищити свій заробіток.

Вимагаємо внести зміни до технічних вимог до предмету закупівлі, а саме видалити вимогу стосовно ресурсу лампи з 6000 годин в режимі максимальної яскравості, та видалити вимогу стосовно споживаної потужності не більше 225 Вт. Ці зміни жодним чином не погіршать якість предмету закупівлі, але в свою чергу дадуть можливість взяти участь в ній і іншим Учасникам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 14:33
На ринку України існує велика кількість DLP мультимедійних проекторів, зі значно більшим ресурсом роботи лампи Benq, Casio, Maxell, Vivitek, Xiaomi, Infocus, Panasonic та інші. Стосовно потужності ви можете запропонувати проектор із нижчим рівнем споживання.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-003315-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д., Код ЄДРПОУ:2378611811
Дата подання: 15 серпня 2020 09:50
Про внесення доповнень до тендерної документації
Відповідно до Наказу МОН № 704 комплекс це системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, функціонально пов’язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети; Замовник закуповує саме комплекс як окрему одиницю товару, що складається з товарів які гармонічно поєднуються між собою забезпечуючи навчальний процес. Виходячи з такого формулювання Замовник повинен вимагати надання відповідних документів саме на комплекс, а не на окремі його складові, адже саме виробник комплексів як єдиного цілого буде забезпечувати гарантійне обслуговування та безперебійну роботу.
Прошу внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 14:30
Предметом закупівлі є інтерактивні дошки та проектори, а не комплекси. І обладнання повинно бути сумісне між собою.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-003315-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д., Код ЄДРПОУ:2378611811
Дата подання: 15 серпня 2020 09:57
Щодо гарантійного листа від виробника
Шановний Замовник. Ви вимагайте надання листа від виробника, або офіційного представника на окремі складові комплекту. А чого постачальником продукції не може бути офіційний партнер, ділер? Це значно розширює коло учасників та дає змогу провести процедуру прозорро.
Прошу внести доповнення до тендерної документації, про те, що гарантійний лист може надаватись не тільки від виробника або офіційного представника (офіційного дистриб’ютора)а й від офіційних партнерів, ділерів.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 14:16
Постачальником продукції для потреб Замовника може бути офіційний партнер, дилер виробника. В ТД вимагається гарантійний лист саме від виробника або офіційного представника (офіційного дистриб’ютора) виробника на території України, тому, що зміст гарантійного листа повинен підтверджувати можливість поставки учасником товару у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даній тендерній документації та першоджерелом даної інформації про доступність товару на ринку України в певній кількості, про якість, про терміни поставки товару є безпосередньо виробник або офіційний представник (офіційний дистриб’ютор) виробника на території України. При цьому вимога надати гарантійний лист не звужує коло потенційних учасників торгів, а лише гарантує, що товар Замовнику буде поставлено у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даній тендерній документації
Номер вимоги: UA-2020-08-07-003315-a.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 09 жовтня 2020 15:51
Вимога про скасування рішення про визначення переможцем ФОП ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (надалі Учасник) згідно Статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
--1. Запропонований Учасником проектор Viewsonic PS600X не відповідає технічним вимогам Додатку 1 ТД, оскільки споживана потужність даного проектора становить 260Вт (дана інформація підтверджується на офіційному сайті виробника компанії Viewsonic https://www.viewsonic.com/ua/products/projectors/PS600X.php), що не відповідає вимозі Додатку 1: «Споживана потужність – не більше 250 Вт». В Технічній специфікації (файл «Таблиця відповідності» ) Учасник зазначає в описі проектора Viewsonic PS600X споживану потужність – 250 Вт, що є НЕПРАВДИВОЮ інформацією, оскільки на офіційному сайті виробника https://www.viewsonic.com/ua/products/projectors/PS600X.php вказана споживана потужність даного проектора – 260 Вт. Вказана інформація про споживану потужність проектора міститься у вільному доступі на офіційному сайті виробника. Роздруківка з вказаного сайту виробника з технічними характеристиками проектора Viewsonic PS600X додається до Вимоги.
--2.В Технічній специфікації (файл «Таблиця відповідності» ) Учасник зазначає 2 різні значення гарантії на запропонований проектор Viewsonic PS600X 3 роки та 5 років, що не дає однозначно встановити відповідність вимозі Замовника про те, що гарантія на проектор повинна бути – не менше 5 років.
--3. У вимогах ТД вимагається надати: «Завірені учасником копії ЧИННИХ НА ДАТУ РОЗКРИТТЯ пропозицій сертифікату відповідності,…» та вказується: «Документи, що розміщуються учасником в системі, повинні бути НАЛЕЖНОГО РІВНЯ ЗОБРАЖЕННЯ». В поданих Учасником Сертифікатах відповідності на проектор NEC MC342X (Сторінки 26 та 27 файлу «Копії сертифікатів») недостатній рівень зображення дати терміну дії Сертифікатів відповідності, до якої дати дані Сертифікати є дійсними, та недостатній рівень зображення цифр в номерах Сертифікатів, за якими вони зареєстровані в реєстрі органу з оцінки відповідності, що унеможливлює встановлення їх чинності на момент розкриття пропозицій. В датах терміну дії видно лише рік – 2020, але ні дня, ні місяця встановити не можливо внаслідок неналежного рівня зображення, крім цього печатка «копія вірна» в обидвох сертифікатах поставлена на дату так, щоб неможливо було встановити дату дії сертифікатів. Постає запитання, яким чином Замовник встановив, що дані Сертифікати відповідності є чинними на дату розкриття пропозицій. На підставі надання Учасником документів неналежного рівня зображення, що робить неможливим встановити їх чинність, Замовник повинен був відхилити пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає вимогам ТД.
Вважаємо, що рішення Тендерного комітету Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі не задоволення нашої Вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України, а також звернутись із заявою до Державної аудиторської служби України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 11:07
1.Щодо споживчої потужності проектора.
Учасник ФОП Яременко С.В. у складі тендерної пропозиції (файл «Таблиця відповідності.pdf.») завантажив технічну специфікацію (гарантійний лист). Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, в якій зазначено стосовно проектора 108 шт. споживча потужність 250 Вт., що відповідає вимогам замовника.
Тендерною документацією не передбачено умова перевірки інформації технічної частини товару через офіційні сайти виробника.

2.Щодо гарантії на проектор.
Учасник ФОП Яременко С.В. у складі тендерної пропозиції (файл «Таблиця відповідності.pdf.») завантажив технічну специфікацію (гарантійний лист). Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, в якій зазначено гарантія на проектор 3 роки, на лампу – 1 рік або 1 000 год. в робочому режимі. Також зазначено гарантія на проектор – 5 років, що відповідає вимогам замовника.
Було розглянуто словосполучення гарантія на проектор 3 роки як технічна помилка, оскільки у документі відображено гарантія на проектор – 5 років у повній відповідності до вимог замовника.

3.Щодо сертифікатів якості.
Учасник ФОП Яременко С.В. у складі тендерної пропозиції завантажив копії сертифікатів якості, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та інші документи, які були передбачені.
Сертифікати є дійсними з достатнім рівнем зображення.

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-07-003315-a.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3352514548
Дата подання: 20 серпня 2020 22:04
Оскарження умов закупівлі
08.07.2020 року Управлінням освіти Чернівецької міської ради (надалі – Замовник) було оголошено закупівлю в електронній системі PROZORRO з ідентифікатором закупівлі UA-2020-08-07-003315-a по предмету закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання для закладів освіти - 2 лоти) за процедурою відкриті торги, застосовуючи положення Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон). Ознайомившись з тендерною документацією (далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які обмежують конкуренцію та порушують вимоги Закону, зокрема, частини 1 статті 5 Закону щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них та частини 4 статті 5 Закону відсутності у Замовників права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Порушення даних пунктів Закону призводить до неможливості ФОП Здоренко Анни Валеріївни прийняти участь в даній закупівлі. Замовником встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати тільки товар конкретного виробника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 серпня 2020 18:36
рішення від 25.08.2020 №15985+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 18:35
рішення від 16.09.2020№17469.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 22:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. В тендерну документацію внесено зміни.
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2020 16:41
Номер скарги: UA-2020-08-07-003315-a.c9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 16 жовтня 2020 15:18
Скарга на рішення про визначення переможцем ФОП ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на підставі ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Повний текст Скарги додається.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2020 22:48
Рішення від 20.10.2020 № 19565 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 22:48
Рішення від 11.11.2020 № 21008.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2020 23:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. Рішення щодо визначення переможцем ФОП Яременка С.В. скасовано
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2020 10:34
Номер скарги: UA-2020-08-07-003315-a.c10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 20 листопада 2020 18:17
Скарга на рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
В даній Скарзі вимагаємо Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕР ЧЕ" на підставі ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Текст Скарги додається
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 20:06
рішення від 25.11.2020 № 21854.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 20:06
рішення від 02.12.2020 № 22355.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 22:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. Рішення щодо визначення переможцем ТОВ "Лідер Че" скасовано
Дата виконання рішення замовником: 08 грудня 2020 10:19

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 17:42
Довіреність Песін 02-01-2020.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

25 листопада 2020 20:06
рішення від 25.11.2020 № 21854.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Інтерактивні дошки, пректори
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 885 480,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 19 427,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 116564 UAH

Аукціон

Початок: 06 жовтня 2020 12:39
Закінчення: 06 жовтня 2020 13:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

108 шт
Інтерактивні дошки
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 25 листопада 2020
116 шт
Проектори
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 25 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 25.12.2020р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-003315-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д., Код ЄДРПОУ:2378611811
Дата подання: 12 серпня 2020 14:39
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 Тендерної документації у вимогах до проектора (Мультимедійний комплекс №1 та Мультимедійний комплекс №2) зазначено, що технологія проектора має бути LCD. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників. Окрім того, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Звертаємо Вашу увагу, що при формуванні зображень використовують 2 технології - технологію DLP та LCD. Проте лише в технології LCD використовують формування зображення за допомогою 3 (трьох) матриць. Якісне та чітке зображення може бути досягнене не лише за допомогою використання технології LCD, а також за допомогою технології DLP, яка теж є всесвітньо відомою та поширеною. Крім того, на якість зображення впливають формат зображення, вживана потужність, коригування зображення, коефіцієнт оптичної трансфокації, проекційне співвідношення, фокусування (вимоги до них не зазначені у ТД) та інші. Також, для проведення якісного та продуктивного навчального процесу потрібно орієнтуватися на допустиму шумність у приміщенні, чого теж у вимогах не прописано, хоча це важливий чинник для здійснення навчального процесу. Наголошуємо, що жоден з Наказів МОН не встановлює вимоги щодо конкретної технології проектора= LCD. Зважаючи на це, вимагаємо не порушувати законодавство України та принципи здійснення публічних закупівель, розширити вимоги до предмету закупівлі, внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та вказати «Технологія проектора DLP або LCD».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2020 10:15
Вимога задоволена. Замовник планує внести зміни до тендерної документації, про що буде оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-003315-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АМЕР, Код ЄДРПОУ:39474150
Дата подання: 14 серпня 2020 20:20
Вимога усунення дискримінаційних вимог.
Шановний Замовник!
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно статті 23 пункт 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".

В даному випадку сукупності вимог до предмету закупівлі відповідає лише проектор конкретного виробника а саме компанії Optoma моделі X308ST або X308STе. На ринку не існує «еквіваленту» з такими ж (насправді, штучно створеними), або кращими технічними характеристиками, бо виробник навмисно зменшує максимальну яскравість щоб показати більші показники часу роботі лампи при максимальній яскравості та меншої споживаної максимальної потужності проектору.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації а Документація приведена у відповідність вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 14:37
На ринку України є проектори з кращими параметрами, ви можете надати товар, які перевищують дані параметри
Номер вимоги: UA-2020-08-07-003315-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Індило Олександр Володимирович, Код ЄДРПОУ:3011807818
Дата подання: 14 серпня 2020 20:43
Дискримінаційні вимоги до проекторів
Обґрунтуванням наявності у тендерній документації будь-якої вимоги, слід вважати наведення вичерпного переліку необхідних характеристик товару, що планується закуповувати – тобто саме тих характеристик, які важливі для Замочника. Але згідно змісту вищевказаних статей Закону України «Про публічні закупівлі» ці вимоги не повинні бути дискримінаційними, та повинні відповідати не тільки якомусь одному товару конкретного виробника, а повинні давати можливість запропонувати еквівалентний товар.

Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме до проекторів (НУШ-98шт; НУШпілот-2ШТ; Інклюзія-8шт.) - нами вбачається ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог. Конкретно це стосується вимоги про ресурс лампи не менше 6000 годин (в режимі максимальної яскравості) та вимоги про споживану потужність не більше 225 Вт.

На ринку проекторів існує безліч моделей, які мають значно більшу яскравість ніж 3500 лм., що вимагаються Вами (наприклад 3700 лм і більше). Такий проектор в режимі максимальної яскравості не зможе задовольнити вимогу стосовно ресурсу лампи 6000 годин і його потужність в такому режимі становитиме більше ніж 225Вт – тобто він не підходить під вимоги Замовника. Але якщо зменшити яскравість зображення даного проектору до тих же самих 3500лм, що Цілком задовольнить Замовника, то ресурс лампи збільшиться, і цілком вірогідно становитиме 6000 годин або більше, а споживана потужність в свою чергу зменшиться і вірогідно становитиме 225 Вт, або менше. Таким чином той же самий проектор, який в режимі максимальної яскравості не відповідає вимогам Замовника, в режимі зменшеної яскравості може задовольнити тім же самим вимогам.

Цілком логічно з точки зору виробника проекторів створити проектор, який в стандартному режимі буде видавати зменшену яскравість лампи, але забезпечить більш тривалий ресурс ії використання. І цілком логічно для Замовника, прописати вимоги під єдиний в Україні проектор з ресурсом лампи 6000 годин (за рахунок зменшеної до 3500лм. яскравості), що у сукупності з вимогою про надання гарантійного листа від виробника або офіційного представника обмежить коло потенційних учасників до одного.

Таким чином, зміни до Тендерної документації, які Ви внесли під впливом написаних раніше скарг, жодним чином не зробили дану закупівлю менш дискримінаційною, а просто замінили вимоги з конкретної моделі проектору Epson на конкретну модель проектору Optoma, яка до речі має значно дешевшу ціну і дозволить конкретному учаснику за умови повної відсутності конкуренції значно підвищити свій заробіток.

Вимагаємо внести зміни до технічних вимог до предмету закупівлі, а саме видалити вимогу стосовно ресурсу лампи з 6000 годин в режимі максимальної яскравості, та видалити вимогу стосовно споживаної потужності не більше 225 Вт. Ці зміни жодним чином не погіршать якість предмету закупівлі, але в свою чергу дадуть можливість взяти участь в ній і іншим Учасникам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 14:33
На ринку України існує велика кількість DLP мультимедійних проекторів, зі значно більшим ресурсом роботи лампи Benq, Casio, Maxell, Vivitek, Xiaomi, Infocus, Panasonic та інші. Стосовно потужності ви можете запропонувати проектор із нижчим рівнем споживання.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-003315-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д., Код ЄДРПОУ:2378611811
Дата подання: 15 серпня 2020 09:50
Про внесення доповнень до тендерної документації
Відповідно до Наказу МОН № 704 комплекс це системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, функціонально пов’язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети; Замовник закуповує саме комплекс як окрему одиницю товару, що складається з товарів які гармонічно поєднуються між собою забезпечуючи навчальний процес. Виходячи з такого формулювання Замовник повинен вимагати надання відповідних документів саме на комплекс, а не на окремі його складові, адже саме виробник комплексів як єдиного цілого буде забезпечувати гарантійне обслуговування та безперебійну роботу.
Прошу внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 14:30
Предметом закупівлі є інтерактивні дошки та проектори, а не комплекси. І обладнання повинно бути сумісне між собою.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-003315-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д., Код ЄДРПОУ:2378611811
Дата подання: 15 серпня 2020 09:57
Щодо гарантійного листа від виробника
Шановний Замовник. Ви вимагайте надання листа від виробника, або офіційного представника на окремі складові комплекту. А чого постачальником продукції не може бути офіційний партнер, ділер? Це значно розширює коло учасників та дає змогу провести процедуру прозорро.
Прошу внести доповнення до тендерної документації, про те, що гарантійний лист може надаватись не тільки від виробника або офіційного представника (офіційного дистриб’ютора)а й від офіційних партнерів, ділерів.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 14:16
Постачальником продукції для потреб Замовника може бути офіційний партнер, дилер виробника. В ТД вимагається гарантійний лист саме від виробника або офіційного представника (офіційного дистриб’ютора) виробника на території України, тому, що зміст гарантійного листа повинен підтверджувати можливість поставки учасником товару у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даній тендерній документації та першоджерелом даної інформації про доступність товару на ринку України в певній кількості, про якість, про терміни поставки товару є безпосередньо виробник або офіційний представник (офіційний дистриб’ютор) виробника на території України. При цьому вимога надати гарантійний лист не звужує коло потенційних учасників торгів, а лише гарантує, що товар Замовнику буде поставлено у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даній тендерній документації

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-08-07-003315-a.c9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 16 жовтня 2020 15:18
Скарга на рішення про визначення переможцем ФОП ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ на підставі ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Повний текст Скарги додається.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2020 22:48
Рішення від 20.10.2020 № 19565 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 22:48
Рішення від 11.11.2020 № 21008.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2020 23:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. Рішення щодо визначення переможцем ФОП Яременка С.В. скасовано
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2020 10:34
Номер скарги: UA-2020-08-07-003315-a.c10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 20 листопада 2020 18:17
Скарга на рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
В даній Скарзі вимагаємо Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕР ЧЕ" на підставі ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Текст Скарги додається
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 20:06
рішення від 25.11.2020 № 21854.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 20:06
рішення від 02.12.2020 № 22355.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 22:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. Рішення щодо визначення переможцем ТОВ "Лідер Че" скасовано
Дата виконання рішення замовником: 08 грудня 2020 10:19

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 17:42
Довіреність Песін 02-01-2020.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

25 листопада 2020 20:06
рішення від 25.11.2020 № 21854.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 3 689 200,00
UAH з ПДВ
3 669 772,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 3 743 952,48
UAH з ПДВ
3 689 199,36
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 3 882 360,00
UAH з ПДВ
3 882 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" 3 884 822,88
UAH з ПДВ
3 884 822,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2020 15:20
Банкротство.pdf
08 жовтня 2020 23:39
Довідка.zip
08 жовтня 2020 23:32
Довідка ст 17_загальна.pdf
08 жовтня 2020 23:32
Ст 17 переможець.pdf
08 жовтня 2020 23:31
public_doc.p7s
08 жовтня 2020 23:31
public_doc-4.pdf
08 жовтня 2020 23:31
Dovidka_20272307730870814265.pdf.p7s
08 жовтня 2020 23:31
Dovidka_20272307730870814265.pdf
04 жовтня 2020 22:17
Електронний підпис
04 жовтня 2020 22:04
Passport Yaremenko 25 2 per page.pdf
04 жовтня 2020 22:04
IPN.pdf
04 жовтня 2020 22:04
Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2020 22:04
Таблиця відповідності.pdf
04 жовтня 2020 22:04
Погодження ТЗ.pdf
04 жовтня 2020 22:04
Копії сертифікатів.pdf
04 жовтня 2020 22:04
Довідка товар РФ.pdf
04 жовтня 2020 22:04
Довідка ст 17_загальна.pdf
04 жовтня 2020 22:04
Довідка не є ЮО.pdf
04 жовтня 2020 22:04
Довідка ліцензування.pdf
04 жовтня 2020 22:04
Витяг ре_стр платник_в.pdf
04 жовтня 2020 22:04
Витяг _ДРПОУ.pdf
04 жовтня 2020 22:04
Виписка.pdf
04 жовтня 2020 22:04
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

20 листопада 2020 15:46
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:46
8. Лист-гарантія ст. 17.pdf
20 листопада 2020 15:46
6. Протоколи.pdf
20 листопада 2020 15:46
5. Статут.pdf
20 листопада 2020 15:46
4. Лист щодо накладення КЕП.pdf
20 листопада 2020 15:46
3. Лист щодо довіреності.pdf
20 листопада 2020 15:46
14. Лист щодо ліцензування.pdf
20 листопада 2020 15:46
12. Довідка МВС 28.10.2020.zip
02 жовтня 2020 15:45
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:44
Підписаний_G1020-4075-GL_tender.pdf
02 жовтня 2020 15:44
5. Протоколи.pdf
02 жовтня 2020 15:44
4. Статут.pdf
02 жовтня 2020 15:44
33. Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 15:44
32. Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 15:44
3. Витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 15:44
24. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
02 жовтня 2020 15:44
21. Паспорт Лєбєдєва.pdf
02 жовтня 2020 15:44
2. Витяг ЄДРПОУ 16.09.2020.pdf
02 жовтня 2020 15:44
1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 12:02
Електронний підпис
11 грудня 2020 12:00
Довідки Переможця.rar
02 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:55
ПРОПОЗИЦІЯ ЛОТ 1.rar

Публічні документи

29 вересня 2020 14:33
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:23
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:23
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:22
Цінова пропоз Лот 1.pdf.zip
21 серпня 2020 17:22
Проекторы Benq HBO.pdf
21 серпня 2020 17:21
Проектори Benq EMC.pdf
21 серпня 2020 17:21
Cан гігієна INTECH.pdf
21 серпня 2020 17:21
2_Серт_21.07.20_UA.PN.060.0740-19.PDF
21 серпня 2020 17:21
1_Серт_21.07.20_UA.PN.060.0739-19_.PDF
21 серпня 2020 17:21
Декларація INTECH.pdf
21 серпня 2020 17:21
Паспорт та код.pdf.zip
21 серпня 2020 17:21
_Довідка ст 17.pdf.zip
21 серпня 2020 17:21
Гарантійний лист.pdf.zip
21 серпня 2020 17:21
Витяг зі статуту.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3482313597
Рішення скасоване 3 669 772,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 10:27
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3482313597
Рішення скасоване 3 669 772,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 09:55
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Рішення скасоване 3 689 199,36
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 09:55
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3482313597
Відхилено 3 669 772,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 10:04
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 3 689 199,36
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 10:16
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
Переможець 3 882 360,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 10:25

Документи

19 листопада 2020 10:30
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
3 882 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:11
Додатковий договір 1 Лот 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 10:01
Договір Лот 1.pdf укладений
21 грудня 2020 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни в частині продовження строку поставки товару та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: ТЕ20-1221/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 882 360,00
UAH (в тому числі ПДВ 647 060,00 UAH)