Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти інтерактивного обладнання, Комплекти мультимедійного обладнання, інтерактивні панелі, проектори, телевізори) 32320000-2 ДК 021:2015
Очікувана вартість
2 270 000,00 UAH
UA-2020-08-04-007830-a b7268d248d0f43ee9b9ac3d8dde2881f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita.mkrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 13:11
Очікувана вартість: 2 270 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
2. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штуки
Комплекти інтерактивного обладнання, Комплекти мультимедійного обладнання, інтерактивні панелі, проектори, телевізори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 серпня 2020 20:25
Електронний цифровий підпис
04 серпня 2020 20:23
Додаток 2.doc
04 серпня 2020 20:23
Додаток 1.doc
04 серпня 2020 20:23
Додаток 3.docx
04 серпня 2020 20:23
Додаток 4.docx
04 серпня 2020 20:23
Тендерна документацiя.doc
04 серпня 2020 20:23
Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 05 серпня 2020 17:42
Дата відповіді: 10 серпня 2020 20:36
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику на Ваше запитання щодо закупівлі Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти інтерактивного обладнання, Комплекти мультимедійного обладнання, інтерактивні панелі, проектори, телевізори) 32320000-2 ДК 021:2015 повідомляємо таке.
Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації доставка, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснюється за рахунок Постачальника.

Тендер
Дата подання: 05 серпня 2020 17:56
Дата відповіді: 10 серпня 2020 20:38
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику на Ваше запитання щодо закупівлі Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти інтерактивного обладнання, Комплекти мультимедійного обладнання, інтерактивні панелі, проектори, телевізори) 32320000-2 ДК 021:2015 повідомляємо таке.
Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вислів «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Разом з тим згідно вимог тендерної документації пакет програмних засобів офісного призначення має складатися з преінстальованого ліцензійного пакету офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарного з україномовним інтерфейсом, сумісного з обраною ОС.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНОР" 2 238 500,00
UAH з ПДВ
2 238 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 2 269 500,00
UAH з ПДВ
2 269 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 12:51
Документи переможця ч2.pdf
06 вересня 2020 20:40
sign.p7s
06 вересня 2020 20:38
Документи переможця.pdf
19 серпня 2020 23:39
sign.p7s
19 серпня 2020 23:37
Технічна частина.pdf
19 серпня 2020 23:37
Гарантія.rar

Публічні документи

18 серпня 2020 16:52
sign.p7s
18 серпня 2020 16:51
Технічне завдання.pdf
18 серпня 2020 16:51
Тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 16:51
Статут.PDF
18 серпня 2020 16:51
Паспорт код директора.PDF
18 серпня 2020 16:51
Опис.PDF
18 серпня 2020 16:51
Довідка щодо ліцензії.pdf
18 серпня 2020 16:51
Довідка по ст.17.pdf
18 серпня 2020 16:51
Довідка МТБ.pdf
18 серпня 2020 16:51
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
18 серпня 2020 16:51
Витяг ПДВ.PDF
18 серпня 2020 16:51
Витяг з ЄДР.PDF
18 серпня 2020 16:51
Виписка з ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНОР"
#31192638
Переможець 2 238 500,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНОР"
#31192638
2 238 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 вересня 2020 12:39
Договір №6-55.pdf укладений
23 вересня 2020 12:39
sign.p7s зміни до договору
24 вересня 2020 14:25
Додаткова угода №1 до договору №6-55.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.3 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» покращити якість предмета закупівлі наступним чином: Intel Core i5-7200U у Інтерактивна панель Тип 1 змінити на Intel Core i5-9400 без збільшення суми, визначеної в договорі; Intel Core i5-7200U у Інтерактивна панель Тип 2 змінити на Intel Core i5-9400 без збільшення суми, визначеної в договорі; Intel Core i3-8145U у Інтерактивна панель Тип 1 змінити на Intel Core i3-9100 без збільшення суми, визначеної в договорі; 2. На підставі п.1 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяг закупівлі Інтерактивна панель Тип 1 Smart Board SBID-MX275-V2 (OPS PC: Intel Core i5-9400, 8 Гб, SSD 256 Гб, мобільна стійка на коліщатах) на 1 одиницю після зменшення обсяг закупівлі Інтерактивна панель Тип 1 Smart Board SBID-MX275-V2 (OPS PC: Intel Core i5-9400, 8 Гб, SSD 256 Гб, мобільна стійка на коліщатах) складає 2 одиниці; 3. Зменшити суму договору на 190 000,00 грн. з ПДВ, загальна сума договору після зменшення складає 2 048 500,00 грн. (два мільйона сорок вісім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 341416,67 грн. 4. Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку