Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти інтерактивного обладнання, Комплекти мультимедійного обладнання, інтерактивні панелі, проектори, телевізори) 32320000-2 ДК 021:2015
Очікувана вартість
2 270 000,00 UAH
UA-2020-08-04-007830-a b7268d248d0f43ee9b9ac3d8dde2881f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita.mkrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 20:23
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 13:11
Очікувана вартість: 2 270 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
2. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штуки
Комплекти інтерактивного обладнання, Комплекти мультимедійного обладнання, інтерактивні панелі, проектори, телевізори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 20:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 20:23
Додаток 2.doc
04 серпня 2020 20:23
Додаток 1.doc
04 серпня 2020 20:23
Додаток 3.docx
04 серпня 2020 20:23
Додаток 4.docx
04 серпня 2020 20:23
Тендерна документацiя.doc
04 серпня 2020 20:23
Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 05 серпня 2020 17:42
Дата відповіді: 10 серпня 2020 20:36
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику на Ваше запитання щодо закупівлі Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти інтерактивного обладнання, Комплекти мультимедійного обладнання, інтерактивні панелі, проектори, телевізори) 32320000-2 ДК 021:2015 повідомляємо таке.
Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації доставка, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснюється за рахунок Постачальника.

Тендер
Дата подання: 05 серпня 2020 17:56
Дата відповіді: 10 серпня 2020 20:38
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику на Ваше запитання щодо закупівлі Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти інтерактивного обладнання, Комплекти мультимедійного обладнання, інтерактивні панелі, проектори, телевізори) 32320000-2 ДК 021:2015 повідомляємо таке.
Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вислів «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Разом з тим згідно вимог тендерної документації пакет програмних засобів офісного призначення має складатися з преінстальованого ліцензійного пакету офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарного з україномовним інтерфейсом, сумісного з обраною ОС.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНОР" 2 238 500,00
UAH з ПДВ
2 238 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 2 269 500,00
UAH з ПДВ
2 269 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 12:51
Документи переможця ч2.pdf
06 вересня 2020 20:40
Електронний підпис
06 вересня 2020 20:38
Документи переможця.pdf
19 серпня 2020 23:39
Електронний підпис
19 серпня 2020 23:37
Технічна частина.pdf
19 серпня 2020 23:37
Гарантія.rar

Публічні документи

18 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:51
Технічне завдання.pdf
18 серпня 2020 16:51
Тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 16:51
Статут.PDF
18 серпня 2020 16:51
Паспорт код директора.PDF
18 серпня 2020 16:51
Опис.PDF
18 серпня 2020 16:51
Довідка щодо ліцензії.pdf
18 серпня 2020 16:51
Довідка по ст.17.pdf
18 серпня 2020 16:51
Довідка МТБ.pdf
18 серпня 2020 16:51
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
18 серпня 2020 16:51
Витяг ПДВ.PDF
18 серпня 2020 16:51
Витяг з ЄДР.PDF
18 серпня 2020 16:51
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНОР"
#31192638
Переможець 2 238 500,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНОР"
#31192638
2 238 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 17:18
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 17:37
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 17:36
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 08:34
Додаткова угода №2 до договору №6-55.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 08:33
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 14:25
Додаткова угода №1 до договору №6-55.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 14:21
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 12:39
Договір №6-55.pdf укладений
23 вересня 2020 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.3 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» покращити якість предмета закупівлі наступним чином: Intel Core i5-7200U у Інтерактивна панель Тип 1 змінити на Intel Core i5-9400 без збільшення суми, визначеної в договорі; Intel Core i5-7200U у Інтерактивна панель Тип 2 змінити на Intel Core i5-9400 без збільшення суми, визначеної в договорі; Intel Core i3-8145U у Інтерактивна панель Тип 1 змінити на Intel Core i3-9100 без збільшення суми, визначеної в договорі; 2. На підставі п.1 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяг закупівлі Інтерактивна панель Тип 1 Smart Board SBID-MX275-V2 (OPS PC: Intel Core i5-9400, 8 Гб, SSD 256 Гб, мобільна стійка на коліщатах) на 1 одиницю після зменшення обсяг закупівлі Інтерактивна панель Тип 1 Smart Board SBID-MX275-V2 (OPS PC: Intel Core i5-9400, 8 Гб, SSD 256 Гб, мобільна стійка на коліщатах) складає 2 одиниці; 3. Зменшити суму договору на 190 000,00 грн. з ПДВ, загальна сума договору після зменшення складає 2 048 500,00 грн. (два мільйона сорок вісім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 341416,67 грн. 4. Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.3 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» покращити якість предмета закупівлі наступним чином: акустична система Trust 2.0 Arys Compact у Комплект інтерактивного обладнання змінити на Trust 2.0 Cronos Black без збільшення суми, визначеної в договорі; Телевізор Тип 1 ERGO 55DU6510 змінити на Телевізор Тип 1 ERGO 55DUS8000 без збільшення суми, визначеної в договорі; Телевізор Тип 2 ERGO 43DU6510 змінити на Телевізор Тип 2 ERGO 43DUS7000 без збільшення суми, визначеної в договорі; 2. Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-55
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.3 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» покращити якість предмета закупівлі наступним чином: багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) EPSON L3100 у Комплект інтерактивного обладнання змінити на багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) EPSON L3150 без збільшення суми, визначеної в договорі; багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) EPSON L3100 у Комплект мультимедійного обладнання змінити на багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) EPSON L3150 без збільшення суми, визначеної в договорі. 2. Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-55
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 048 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 341 416,66 UAH)