Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва.» Капітальний ремонт тротуару площі Привокзальної в м. Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)]
Очікувана вартість
3 200 513,00 UAH
UA-2020-08-04-003866-a dc18afb8881b4166bb1eb2035fbfd36f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смольянинова

+380617171886 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Оксана Смольянинова
+380617171886
tend2016@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 17:00
Очікувана вартість: 3 200 513,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 002,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг фінансування на 2020 рік становить: 1 256 571,00 грн.
Обсяг фінансування на 2021 рік становить: 1 943 942,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва.» Капітальний ремонт тротуару площі Привокзальної в м. Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, площа Привокзальна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  01 травня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 13:34
Додаток 4.docx
04 серпня 2020 13:34
Додаток 7.docx
04 серпня 2020 13:34
Додаток 8.docx
04 серпня 2020 13:34
Титул.pdf
04 серпня 2020 13:34
ТД.docx
04 серпня 2020 13:34
Оголошення.pdf
04 серпня 2020 13:34
Додаток 12.docx
04 серпня 2020 13:34
Додаток 11.docx
04 серпня 2020 13:34
Додаток 10.docx
04 серпня 2020 13:34
Додаток 9.docx
04 серпня 2020 13:34
Додаток 6.docx
04 серпня 2020 13:34
Додаток 5 ст.17.docx
04 серпня 2020 13:34
Додаток 3.docx
04 серпня 2020 13:34
Додаток 2.docx
04 серпня 2020 13:34
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проведення закупівлі
Дата подання: 07 серпня 2020 15:45
Дата відповіді: 12 серпня 2020 13:10
Доброго дня, про процедурі закупівлі UA-2020-06-18-007275-c подано скаргу. Прохання надати роз'яснення, що буде з цією процедурою закупівлі UA-2020-08-04-003866-a у разі задоволення скарги по тим торгам, ви її відміните? Чи можливо продовжити строк подання тендерних пропозиції хоча б до кінця серпня, щоб учасники даремно не витрачали кошти на участь у торгах у період оскарження попередньої процедури.Ми розуміємо, що Замовнику зручно провести паралельно процедуру, але ознайомившись з поданою скаргою зрозуміло, що підстави для її задоволення можуть бути. Срок виконання робіт за предметом закупівлі дозволяє замовнику не поспішати з торгами і нормально проводити нові торги, коли немає незакритих оскаржень. Уже є практика, коли замовник оголошує нові торги, а скарги по старим торгам АМКУ задовольняє. Це звичайно порушує інтереси учасників, адже доводиться брати участь у закупівлі і витрачати чималі кошти даремно, завідомо знаючи, що великий ризик відміни торгів. Проте зараз і торги відмінити не так просто, можна таку відміну оскаржити. Тому прохання до Замовника по можливості не створювати ситуацій, коли на один і той же предмет закупівлі є відкриті дві процедури . Така ситуація порушує інтереси учасників та не передбачена законодавством. Логічно - спочатку завершити всі питання за попередніми торгами, а потім оголошувати нові. Сподіваємось на розуміння та продовження строку подання пропозицій як мінімум до кінця серпня, щоб після розгляду скарги був хоча б тиждень підготуватись. Я у разі перенесення розгляду скарги, прохання до Замовника - переносити строк подачі пропозицій. Проте все ж таки оголошення нової процедури при незавершеній попередній не зовсім передбачене ЗУ "Про публічні закупівлі", тому можливо є сенс відмінити поки що ці торги. Сподіваємось на розуміння з боку замовника стосовно учасників, які витрачають чималі кошти на ризиковані процедури.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Все буде залежить від рішення АМКУ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" 2 840 000,00
UAH з ПДВ
2 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:40
77. Розрахунок ціни ч.2.pdf
20 серпня 2020 16:40
76. Розрахунок ціни ч.1.pdf
20 серпня 2020 16:40
75. Лист відгук.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:40
75. Лист відгук.pdf
20 серпня 2020 16:40
74. Довідка з банку.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:40
74. Довідка з банку.pdf
20 серпня 2020 16:40
73. Сертифікат (Плитка).pdf
20 серпня 2020 16:40
71. Довідка з банку.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:40
71. Довідка з банку.pdf
20 серпня 2020 16:40
70. Cертифікат суміш.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:40
70. Cертифікат суміш.pdf
20 серпня 2020 16:40
64. Довідка ст. 17.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:40
64. Довідка ст. 17.pdf
20 серпня 2020 16:40
40. Інвентарні картки.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:40
40. Інвентарні картки.pdf
20 серпня 2020 16:40
24. СТАТУТ (копія).pdf.p7s
20 серпня 2020 16:40
24. СТАТУТ (копія).pdf
20 серпня 2020 16:40
23. СТАТУТ (сканкопія).pdf.p7s
20 серпня 2020 16:40
23. СТАТУТ (сканкопія).pdf
20 серпня 2020 16:40
19. Проект договору.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:40
19. Проект договору.pdf
20 серпня 2020 16:40
6. Додаток 7.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:40
6. Додаток 7.pdf
20 серпня 2020 16:40
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:40
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
20 серпня 2020 16:40
Наказ Фролова Ю.М.pdf
20 серпня 2020 16:40
Лист для клієнтів.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:40
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s
20 серпня 2020 16:40
Лист для клієнтів.pdf
20 серпня 2020 16:40
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:40
Витяг Протокол НР.pdf (1).p7s
20 серпня 2020 16:40
Витяг Протокол НР.pdf
20 серпня 2020 16:40
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
20 серпня 2020 16:40
Банківська ліцензія.pdf.p7s
20 серпня 2020 16:40
Банківська ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ"

Інформація про відміну

Дата відміни
20 серпня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій