Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Лисицький Денис Геннадійович (44) 249-15-17 LYSYTSKYI.DH@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2020 15:19 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 72000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару та Акту належного надання Послуг (далі – Акти) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Актів) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі : 32422000-7 Мережеві компоненти. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2020 12:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2020 12:33 |
ТД_01_093820_Маршрутизатор_зміни2.docx | |
21 серпня 2020 12:33 |
Зміни 2 Маршрутизатори.pdf | |
20 серпня 2020 11:07 |
Зміни 1 Маршрутизатори.pdf | |
04 серпня 2020 14:08 |
Титульний аркуш ТД Маршрутизатори.jpg |
21 серпня 2020 12:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 серпня 2020 12:33 |
ТД_01_093820_Маршрутизатор_зміни2.docx
|
||||||
21 серпня 2020 12:33 |
Зміни 2 Маршрутизатори.pdf
|
||||||
20 серпня 2020 11:07 |
Зміни 1 Маршрутизатори.pdf
|
||||||
04 серпня 2020 14:08 |
Титульний аркуш ТД Маршрутизатори.jpg
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розглянувши вимогу про внесення змін до Додатку №3 до тендерної документації, вважаємо, що підстави для зміни тендерної документації - відсутні, у зв’язку із нижченаведеним: Відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає такі відомості, як: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до положень частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
1. Щодо пункту п. 13.4. Таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації - відповідно до якого в частині «Технології мережевої безпеки» «Пристрій повинен підтримувати всі наведені нижче механізми та технології захисту від мережевих загроз: 4. Централізовану автентифікацію та авторизацію адміністративних облікових записів, а також аудит їхніх дій (Authentication, Authorization, Audit, або AAA) з використанням протоколів «Remote Authentication Dial In User Service» (RADIUS) та «Terminal Access Controller Access Control System Plus» (TACACS+)» зазначаємо про те, що існують стандарти IETF щодо Radius, NFv9 та Tacacs+. Останній фактично став стандартом (в його розробці дійсно активну участь приймала Cisco) і даний протокол, наприклад, реалізовано в обладнанні Fortinet, HPE, Check Point тощо. Tacacs+ є подальшим розвитком протоколу Tacacs, у зв’язку із чим, просимо зауважити щодо доцільності пропонувати обладнання, яке не має підтримки сучасних протоколів.
2. Щодо пункту П. 14.5. Таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації - відповідно до якої в частині «Механізми керування пристроєм» «Пристрій повинен підтримувати всі наведені нижче протоколи та технології: 5. Протоколи «NetFlow Version 9» (NFv9) або JFlow або «Internet Protocol Flow Information Export» (IPFIX)» для збору телеметричної інформації про мережевий трафік. Телеметрична інформація, що експортуватиметься у вигляді повідомлень NFv9 або IPFIX, повинна базуватися на аналізі абсолютно всього трафіку, тобто аналіз фрагментів даних не припускається» зазначаємо про те, що: А) Протокол «NetFlow version 9» на поточний момент є відкритим протоколом, що підтримується різними виробниками мережевого обладнання. Поточна редакція документу IETF, що описує цей протокол, доступна за посиланням https://tools.ietf.org/html/rfc3954. Б) Протокол IPFIX не є, і ніколи не був патентованим протоколом ні однієї з компаній. Це відкритий протокол, який підтримується багатьма виробниками мережевого обладнання. Поточна редакція документу IETF, що описує цей протокол, доступна за посиланням https://tools.ietf.org/html/rfc7011.
Замовнику потрібен один з вище зазначених протоколів (тобто – один з трьох), оскільки Замовник має необхідні компетенції, кваліфікацію та системи, що, очевидно, знижує витрати Замовника (які б були б вищими і визвали б необхідність додаткового навчання, модернізації або впровадження додаткових систем тощо) та підтримка одного з зазначених протоколів мережевим обладнанням дозволить швидко впровадити обладнання Замовником і почати його експлуатацію.
3. Щодо пунктів 15-17 Таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації, Замовник потребує саме таких якісних та кількісних характеристик, що зазначені в тендерній документації. Звертаємо увагу на вимоги зазначені в пунктах 16-17 Таблиці №1, оскільки Замовником визначена можливість приймати участь обладнанню без будь-яких архітектурно-апаратних особливостей (варіант Б в п. 16) – та усі ці вимоги (п. 16 та 17 Таблиці №1) можливо реалізувати за допомогою відповідних модулів чи накопичувачів. Зауважимо, що, окрім обладнання Cisco, щонайменше, повністю відповідає даному ТЗ. обладнання Juniper. Таким чином, Замовник орієнтований на сучасні рішення (а не застарілі), та встановив технічні вимоги до обладнання виходячи із власних потреб, що можуть бути реалізовані різними виробниками.
3.2. Оплата здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару та Акту належного надання Послуг (далі – Акти) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Актів) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України.
Відвантаження товару та надання послуг можливо прийняти як в один день так і в окремі дні. Оплата здійснюється Покупцем протягом 25 календарних днів, строк відраховується після поставки всього комплекту та підписання всіх відповідних Актів.
Вимоги про усунення порушення
З іншої сторони, поставка мережевого обладнання передбачає як безпосередньо передачу Замовнику товару (маршрутизатори), так і супутньої програмної продукції та необхідних послуг.
Просимо внести необхідні зміни у проект договору та передбачити поставку товару і програмної продукції та надання послуг.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-26-000007 ● 7adb093876b9494c883459b2f98702d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.10.2020 № 321
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-04-001425-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04 серпня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю. П.1 ч.1 ст.1 Закону визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. П.36 ч.1 ст.1 Закону визначено, що Уповноважений орган – центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Разом з тим п.5 ч.1 ст.1 Закону встановлено зокрема, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 "Про веб-портал Уповноваженого з питань закупівель" наказано «Визначити інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал). Визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО”». Відповідно до ч. 8 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету міністрів у шестимісячний строк із дня набуття чинності Закону необхідно: • привести свої нормативно-правові акти у відповідність із Законом; • забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом; • забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень Закону. Відтак, станом на 04.08.2020 (дату публікації оголошення про проведення закупівлі в електронної системи закупівель PROZORRO), не реалізовано відповідної можливості та функції, що покладені на ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО” відповідними обов’язками, зокрема відповідно до п. 9 частини 2 статті 21 Закону, що також підтверджується листом авторизованого електронного майданчика SmartTender від 23.10.2020р. №976 (додається). При тому 17 липня 2020 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 11.06.2020 р. № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок). Відповідно в цьому Наказі зазначена інформація про те, яку інформація потрібно вказувати при публікації закупівель в Прозорро. Згідно зі статтею 58 Конституції України "закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення." Водночас повідомляємо, що під час використання електронної системи закупівель користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи, про що також зазначено в Постанові Сьомий апеляційний адміністративний суду Справа № 120/3003/19-а від 26 серпня 2020 року (http://reyestr.court.gov.ua/Review/91159179). Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Дата публікації Тендерної документації та дата публікації оголошення про проведення відкритих торгів, повністю співпадають, що підтверджується інформацією на веб-портал Уповноваженого з питань закупівель у системі “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua). Тендерна документація розроблена відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» з урахуванням вимог нової редакції Закону. Так в ч.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ Тендерної документації зазначені умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Підсумовуючи викладене зазначаємо, що Замовник при проведенні процедур закупівель діє в рамках норм чинного законодавства та функціональних можливостей сервісів, забезпечення якими покладені в рамках Закону на Уповноважений орган. Оскільки Уповноваженим органом не виконані обов’язки, покладені на нього Законом, Замовник позбавлений фізичної можливості усунення виявлених порушень.
2020-11-12 17:04:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Інтеграційні системи |
2 371 890,23
UAH
|
2 130 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "НЕТВЕЙВ" |
2 589 255,00
UAH
|
2 130 675,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" |
2 845 038,00
UAH
|
2 845 038,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд" |
2 997 300,00
UAH
|
2 997 300,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Інтеграційні системи #35431019 |
Відхилено |
2 130 000,00
UAH
|
10 вересня 2020 12:24
|
ТОВ "НЕТВЕЙВ" #37470306 |
Переможець |
2 130 675,00
UAH
|
17 вересня 2020 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 10:09
|
Договір №01-093820-20 від 07.10.2020.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 10:08
|