Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32420000-3 Мережеве обладнання, Маршрутизатори
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-08-04-001425-b 9771365952374f52ad5fa668034956bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисицький Денис Геннадійович

(44) 249-15-17 LYSYTSKYI.DH@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Лисицький Денис Геннадійович
(44) 249-15-17
LYSYTSKYI.DH@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 15:19
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Джерело фінансування - кошти підприємства. Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі : 32422000-7 Мережеві компоненти
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комп.
32420000-3 Мережеве обладнання, Маршрутизатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару та Акту належного надання Послуг (далі – Акти) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Актів) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі : 32422000-7 Мережеві компоненти. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 12:33
ТД_01_093820_Маршрутизатор_зміни2.docx
21 серпня 2020 12:33
Зміни 2 Маршрутизатори.pdf
20 серпня 2020 11:07
Зміни 1 Маршрутизатори.pdf
04 серпня 2020 14:08
Титульний аркуш ТД Маршрутизатори.jpg
21 серпня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 12:33
ТД_01_093820_Маршрутизатор_зміни2.docx
20 серпня 2020 11:07
ТД_01_093820_Маршрутизатор_зміни1.docx
04 серпня 2020 14:08
ТД_01_093820_Маршрутизатор_public.docx
21 серпня 2020 12:33
Зміни 2 Маршрутизатори.pdf
20 серпня 2020 11:07
Зміни 1 Маршрутизатори.pdf
04 серпня 2020 14:08
Титульний аркуш ТД Маршрутизатори.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо внести зміни в Додаток 3 "ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ".
Дата подання: 10 серпня 2020 11:17
Дата відповіді: 13 серпня 2020 10:31
Добрий день, шановні панове! Розділ ІІ «Технічні вимоги» (далі – «Вимоги») містить окремі пункти, які обмежують можливість участі у конкурсі з продукцією провідних світових виробників телекомунікаційного обладнання, окрім деяких. В окремих пунктах Вимог наведені протоколи (або їх комбінації) певних виробників, а також технологічні, архітектурні, або апаратно-програмні особливості обладнання цих виробників, які не дозволяють пропонувати еквівалент та звужують конкуренцію. А саме: П. 13.4. «Централізовану автентифікацію та авторизацію адміністративних облікових записів, а також аудит їхніх дій (Authentication, Authorization, Audit, або AAA) з використанням протоколів «Remote Authentication Dial In User Service» (RADIUS) та «Terminal Access Controller Access Control System Plus» (TACACS+)». Протоколом TACACS+ є патентованим протоколом Cisco Systems, отже чинна редакція орієнтована на обладнання одного виробника. Для запобігання обмеженню вільної конкуренції, просимо викласти ці вимоги в наступній редакції: «Централізовану автентифікацію та авторизацію адміністративних облікових записів, а також аудит їхніх дій (Authentication, Authorization, Audit, або AAA) з використанням протоколів «Remote Authentication Dial In User Service» (RADIUS), або «Terminal Access Controller Access Control System» (TACACS), або їх еквіваленту.» П.14.5: «Протоколи «NetFlow Version 9» (NFv9) або J-Flow або «Internet Protocol Flow Information Export» (IPFIX)» для збору телеметричної інформації про мережевий трафік. Телеметрична інформація, що експортуватиметься у вигляді повідомлень NFv9 або IPFIX, повинна базуватися на аналізі абсолютно всього трафіку, тобто аналіз фрагментів даних не припускається» Перераховані протоколи є патентованими протоколами певних виробників, або базуються на них. Інші виробники підтримують аналогічні сумісні відкриті та власні протоколи, які виконують аналогічні функції. Для запобігання обмеженню вільної конкуренції, просимо викласти ці вимоги в наступній редакції: «Протоколи «NetFlow Version 9» (NFv9) або J-Flow або «Internet Protocol Flow Information Export» (IPFIX)», або їх еквівалент для збору телеметричної інформації про мережевий трафік. Телеметрична інформація, що експортуватиметься у вигляді повідомлень NFv9 або IPFIX, або в еквівалентному вигляді, повинна базуватися на аналізі абсолютно всього трафіку, тобто аналіз фрагментів даних не припускається». Щодо п. 16, 17 Вимог. Вони містять опис окремих архітектурно-апаратних особливостей обладнання певних виробників. Разом з цим п.15 містить вимоги до продуктивності, яка є однією з найважливіших характеристик пристрою. Різні виробники обладнання вирішують питання досягнення необхідної продуктивності, відмовостійкості та відновлюваності різними архітектурними, програмними та технологічними рішеннями, з урахуванням достатності апаратних ресурсів для кожного виробу. Вимоги п.16 та п.17 штучно обмежують конкуренцію та не дозволяють пропонувати обладнання інших виробників з відповідними Вимогам, або кращими характеристиками. Просимо видалити з Вимог пункти 16, 17, як дискримінаційні по відношенню до обладнання інших провідних виробників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні панове!
Розглянувши вимогу про внесення змін до Додатку №3 до тендерної документації, вважаємо, що підстави для зміни тендерної документації - відсутні, у зв’язку із нижченаведеним: Відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає такі відомості, як: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до положень частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
1. Щодо пункту п. 13.4. Таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації - відповідно до якого в частині «Технології мережевої безпеки» «Пристрій повинен підтримувати всі наведені нижче механізми та технології захисту від мережевих загроз: 4. Централізовану автентифікацію та авторизацію адміністративних облікових записів, а також аудит їхніх дій (Authentication, Authorization, Audit, або AAA) з використанням протоколів «Remote Authentication Dial In User Service» (RADIUS) та «Terminal Access Controller Access Control System Plus» (TACACS+)» зазначаємо про те, що існують стандарти IETF щодо Radius, NFv9 та Tacacs+. Останній фактично став стандартом (в його розробці дійсно активну участь приймала Cisco) і даний протокол, наприклад, реалізовано в обладнанні Fortinet, HPE, Check Point тощо. Tacacs+ є подальшим розвитком протоколу Tacacs, у зв’язку із чим, просимо зауважити щодо доцільності пропонувати обладнання, яке не має підтримки сучасних протоколів.
2. Щодо пункту П. 14.5. Таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації - відповідно до якої в частині «Механізми керування пристроєм» «Пристрій повинен підтримувати всі наведені нижче протоколи та технології: 5. Протоколи «NetFlow Version 9» (NFv9) або JFlow або «Internet Protocol Flow Information Export» (IPFIX)» для збору телеметричної інформації про мережевий трафік. Телеметрична інформація, що експортуватиметься у вигляді повідомлень NFv9 або IPFIX, повинна базуватися на аналізі абсолютно всього трафіку, тобто аналіз фрагментів даних не припускається» зазначаємо про те, що: А) Протокол «NetFlow version 9» на поточний момент є відкритим протоколом, що підтримується різними виробниками мережевого обладнання. Поточна редакція документу IETF, що описує цей протокол, доступна за посиланням https://tools.ietf.org/html/rfc3954. Б) Протокол IPFIX не є, і ніколи не був патентованим протоколом ні однієї з компаній. Це відкритий протокол, який підтримується багатьма виробниками мережевого обладнання. Поточна редакція документу IETF, що описує цей протокол, доступна за посиланням https://tools.ietf.org/html/rfc7011.
Замовнику потрібен один з вище зазначених протоколів (тобто – один з трьох), оскільки Замовник має необхідні компетенції, кваліфікацію та системи, що, очевидно, знижує витрати Замовника (які б були б вищими і визвали б необхідність додаткового навчання, модернізації або впровадження додаткових систем тощо) та підтримка одного з зазначених протоколів мережевим обладнанням дозволить швидко впровадити обладнання Замовником і почати його експлуатацію.
3. Щодо пунктів 15-17 Таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації, Замовник потребує саме таких якісних та кількісних характеристик, що зазначені в тендерній документації. Звертаємо увагу на вимоги зазначені в пунктах 16-17 Таблиці №1, оскільки Замовником визначена можливість приймати участь обладнанню без будь-яких архітектурно-апаратних особливостей (варіант Б в п. 16) – та усі ці вимоги (п. 16 та 17 Таблиці №1) можливо реалізувати за допомогою відповідних модулів чи накопичувачів. Зауважимо, що, окрім обладнання Cisco, щонайменше, повністю відповідає даному ТЗ. обладнання Juniper. Таким чином, Замовник орієнтований на сучасні рішення (а не застарілі), та встановив технічні вимоги до обладнання виходячи із власних потреб, що можуть бути реалізовані різними виробниками.
Специфікація. Одиниця виміру. Оплата.
Дата подання: 21 серпня 2020 16:38
Дата відповіді: 25 серпня 2020 11:14
Доброго дня! Згідно з вимог до тендерної документації від 21.08.2020 в специфікації відокремлюються Товар, ПЗ, та послуги, але залишаеться вимога, що це має бути 6 комплектів. Відповідно, одиниця виміру комплект, яка передбачає поєднання товару, програмного забезпечення та послуги з інсталяції в 1 комплект. Чи потрібно в специфікації розмежовувати кожну складову окремо, у тому числі, і послуги надаючи відповідні одиниці виміру шт., послуги, грн.? Чи передбачено, що відвантаження товару та надання послуги відбуваються в один день? Якщо ні, то з якого моменту відраховується 25 календарних днів для оплати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні панове! Одиниця виміру комплект - в специфікації потрібно зазначити вартість комплекту(ів), а також зазначити вартість та кількість складових комплекту(ів), а саме: вартість та кількість товару, програмного забезпечення та послуг у відповідності з системою оподаткування (без або з ПДВ). В пункті 3.2. Проекту Договору до тендерної документації зазначено:
3.2. Оплата здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару та Акту належного надання Послуг (далі – Акти) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Актів) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України.

Відвантаження товару та надання послуг можливо прийняти як в один день так і в окремі дні. Оплата здійснюється Покупцем протягом 25 календарних днів, строк відраховується після поставки всього комплекту та підписання всіх відповідних Актів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-001425-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НЕТВЕЙВ", Код ЄДРПОУ:37470306
Дата подання: 21 серпня 2020 09:30
Зміни до проекту Договору
Шановний Замовник, проект Договору, наведений у Додатку №4 до тендерної документації, передбачає виключно поставку товару.
З іншої сторони, поставка мережевого обладнання передбачає як безпосередньо передачу Замовнику товару (маршрутизатори), так і супутньої програмної продукції та необхідних послуг.
Просимо внести необхідні зміни у проект договору та передбачити поставку товару і програмної продукції та надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2020 11:21
Шановні панове! За результатами розгляду Вимоги в тендерну документацію буде внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro, відповідно до положень ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000007 ● 7adb093876b9494c883459b2f98702d8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 14:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

26.10.2020 № 321

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-04-001425-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04 серпня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю. П.1 ч.1 ст.1 Закону визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. П.36 ч.1 ст.1 Закону визначено, що Уповноважений орган – центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Разом з тим п.5 ч.1 ст.1 Закону встановлено зокрема, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 "Про веб-портал Уповноваженого з питань закупівель" наказано «Визначити інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал). Визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО”». Відповідно до ч. 8 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету міністрів у шестимісячний строк із дня набуття чинності Закону необхідно: • привести свої нормативно-правові акти у відповідність із Законом; • забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом; • забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень Закону. Відтак, станом на 04.08.2020 (дату публікації оголошення про проведення закупівлі в електронної системи закупівель PROZORRO), не реалізовано відповідної можливості та функції, що покладені на ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО” відповідними обов’язками, зокрема відповідно до п. 9 частини 2 статті 21 Закону, що також підтверджується листом авторизованого електронного майданчика SmartTender від 23.10.2020р. №976 (додається). При тому 17 липня 2020 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 11.06.2020 р. № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок). Відповідно в цьому Наказі зазначена інформація про те, яку інформація потрібно вказувати при публікації закупівель в Прозорро. Згідно зі статтею 58 Конституції України "закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення." Водночас повідомляємо, що під час використання електронної системи закупівель користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи, про що також зазначено в Постанові Сьомий апеляційний адміністративний суду Справа № 120/3003/19-а від 26 серпня 2020 року (http://reyestr.court.gov.ua/Review/91159179). Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Дата публікації Тендерної документації та дата публікації оголошення про проведення відкритих торгів, повністю співпадають, що підтверджується інформацією на веб-портал Уповноваженого з питань закупівель у системі “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua). Тендерна документація розроблена відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» з урахуванням вимог нової редакції Закону. Так в ч.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ Тендерної документації зазначені умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Підсумовуючи викладене зазначаємо, що Замовник при проведенні процедур закупівель діє в рамках норм чинного законодавства та функціональних можливостей сервісів, забезпечення якими покладені в рамках Закону на Уповноважений орган. Оскільки Уповноваженим органом не виконані обов’язки, покладені на нього Законом, Замовник позбавлений фізичної можливості усунення виявлених порушень.

2020-11-12 17:04:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інтеграційні системи 2 371 890,23
UAH
2 130 000,00
UAH
Документи
ТОВ "НЕТВЕЙВ" 2 589 255,00
UAH
2 130 675,00
UAH
Документи
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" 2 845 038,00
UAH
2 845 038,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд" 2 997 300,00
UAH
2 997 300,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 16:22
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:12
public_doc.pdf
18 вересня 2020 16:12
public_doc.p7s
18 вересня 2020 16:12
2.1.МВС_Горпинчук В.П..pdf
02 вересня 2020 09:05
Електронний підпис
02 вересня 2020 08:53
Розрахунок вартості.xlsx
02 вересня 2020 08:53
Лист НБУ по ліцензії.pdf
02 вересня 2020 08:53
3.Технічна частина.pdf
02 вересня 2020 08:53
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 14:49
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:48
Наказ Давидчук КС.ZIP
01 вересня 2020 14:48
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
01 вересня 2020 14:48
Dovirenist Davidchuk.zip
01 вересня 2020 14:48
Dovidka pro nazvu.zip
01 вересня 2020 14:48
Bankivska Licenzia.zip
01 вересня 2020 14:48
202414_19_77_29_72 000.zip
01 вересня 2020 14:48
13. Д-ка про санкції.pdf
01 вересня 2020 14:48
12. Копія Статуту та Опис.pdf
01 вересня 2020 14:48
8. Д-ка про аналог. дог.pdf
01 вересня 2020 14:48
5. Support Service Model_30052019.pdf
01 вересня 2020 14:48
3. Технічна частина.pdf
01 вересня 2020 14:48
2. Д-ка ст 17.pdf
01 вересня 2020 14:48
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 11:52
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:52
цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2020 11:52
технічна частина.pdf
02 вересня 2020 11:52
кваліфікаційна частина.pdf
02 вересня 2020 11:52
БГ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інтеграційні системи

ТОВ "НЕТВЕЙВ"

ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інтеграційні системи
#35431019
Відхилено 2 130 000,00
UAH
10 вересня 2020 12:24
ТОВ "НЕТВЕЙВ"
#37470306
Переможець 2 130 675,00
UAH
17 вересня 2020 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НЕТВЕЙВ"
#37470306
2 130 675,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:37
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 10:09
Договір №01-093820-20 від 07.10.2020.pdf укладений
08 жовтня 2020 10:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 лютого 2021
Сума оплати за договором: 2 499 774,00
UAH (в тому числі ПДВ 369 099,00 UAH)