Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50 |
Контактна особа: |
Полякова Катерина Петрівна +380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 1 191 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 957,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11914.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником за поставлений Учасником Товар на підставі рахунку на оплату і накладної та при наявності фінансування по цьому Договору. Умови платежу: відстрочка платежу не менше ніж 30 календарних днів від дати поставки Товару Замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2020 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2020 16:41 |
Перелік змін бензин.docx | |
12 серпня 2020 16:41 |
Нова редакція Проекту договору.doc | |
03 серпня 2020 17:23 |
ТД Бензин і дизпаливо.doc |
12 серпня 2020 16:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 серпня 2020 16:41 |
Перелік змін бензин.docx
|
|||
12 серпня 2020 16:41 |
Нова редакція Проекту договору.doc
|
|||
03 серпня 2020 17:23 |
ТД Бензин і дизпаливо.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
• Предмет закупівлі – нафтопродукти в асортименті, а не талони, для прикладу редакція пункту щодо предмету:
Постачальник/Учасник приймає на себе зобов'язання передати Покупцю/Замовнику у власність Товари, а Покупець зобов'язується сплатити і прийняти вказаний Товар, відповідно до ДК 021:2015 – код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне пальне).
Найменування Товару: Бензин А-95, дизельне пальне.
Асортимент, кількість та ціна Товару зазначається в специфікації, яка є невід’ємною частиною даного Договору (Додаток № 1).
Відпуск Товару з АЗС здійснюється за довірчими документами (скретч-картками або талонами номіналом по ___ літрів) на отримання товару відповідно «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р.
• Чіткий опис інструменту продажу нафтопродуктів:
1. Талони/скретч-картки/картки на пальне (штрих-картки)/бланки-дозволи – документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони/скретч-картки/картки на пальне (штрих-картки)/бланки-дозволи – є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
2. Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
3. Детальний опис інструменту продажу:
Після погодження Сторонами асортименту, кількості та ціни Товару (товарної партії) Постачальник/Учасник надає за видатковою накладною Покупцю/Замовнику картку(и) на пальне встановленої форми відповідного номіналу (далі по тексту – картка(и) на пальне або картка(и). Картка на пальне виготовляється на паперовому носії; глянцевому паперовому носії, заламінованого плівкою; пластиковому носії. Містить емблему торгової марки, вказівку на вид (марку) Товару та номінал. На картку нанесено штрих-код, голографічне зображення та/або інші ступені захисту.
Передача Покупцю карток на пальне здійснюється за місцезнаходженням офісу Постачальника уповноваженій особі Покупця. Факт передачі карток на пальне від Постачальника Покупцю підтверджується підписанням Сторонами видаткової накладної на Товар
Товар видається Покупцю/Замовнику лише на підставі та в обмін на картку на пальне, видану Постачальником/Учасником Покупцеві/Замовнику на умовах, передбачених даним Договором. Картка на пальне є товарно-розпорядчим документом на Товар, на підставі якого здійснюється видача (повернення) Товару за місцем знаходження Товару (АЗС). Картка на пальне не є розрахунковим чи платіжним засобом. Для отримання Товару (заправки пальним транспортного засобу на АЗС) водій пред’являє оператору АЗС картку на пальне. Оператор АЗС здійснює відповідну ідентифікацію картки на пальне, і на підставі цього здійснює фактичну передачу (видачу) Товару відповідної марки та кількості. При видачі Товару, картка на пальне залишається у оператора, що є підтвердженням факту отримання Покупцем Товару відповідного асортименту та кількості.
Видача (передача) Товарів Покупцю/Замовнику підтверджується фактом отоварення картки на пальне (тобто повернення Постачальнику/Учаснику картки на пальне в обмін на виданий (переданий) ним Товар), що підтверджується чеком касового апарату (РРО).
Товар Покупця видається Постачальником/Учасником (Користувачем АЗС) тільки пред'явнику картки на пальне. Покупець/Замовник підтверджує, що кожен пред’явник картки на пальне є його уповноваженим представником на отримання Товару.
Видача Товару на пошкоджену, протерміновану, заблоковану, підроблену картку на пальне або таку, що не містить реквізитів, вказаних у Договорі, Постачальником/Учасником (Користувачем АЗС) не здійснюється.
• Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
˗ збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
˗ покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
˗ погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
˗ зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
˗ зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
• Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити такі істотні умови за договором:
Талони/скретч-картки/картки на пальне (штрих-картки)/бланки-дозволи – документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони/скретч-картки/картки на пальне (штрих-картки)/бланки-дозволи – є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Наголошуємо на тому, що тендерна документація не містила вимог стосовно обов'язкової наявності в учасника АЗС (зокрема, партнерських) в УСІХ ОБЛАСТЯХ України, а лише містила вимоги щодо наявності АЗС у м. Запоріжжі (не менше п'яти) та ІНШИХ (не вказано яких саме!) регіонах України.
Враховуючи наявність у ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" розгалуженої партнерської мережі АЗС в м. Запоріжжі (GLUSCO), а також наявність ще більше 100 АЗС по всій Україні, ми подавали свою тендерну пропозицію і маємо змогу виконати у повному обсязі (якісно та вчасно) вимоги замовника, у тому числі, технічні, по розташуванню АЗС тощо.
Також повідомляємо про свій намір, у разі ігнорування та/або незадоволення даної вимоги, передати відповідні матеріали та інформацію до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, інших правоохоронних органів (у тому числі, СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ та НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ), для вжиття ними заходів у межах компетенції, а також до органу оскарження у сфері публічних закупівель – АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ - з відповідною скаргою.
Зауважуємо, що згідно з абзацами шістнадцятим та сімнадцятим підпункту 1 пункту 7 розділу X ЗУ "Про публічні закупівлі" стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає НАКЛАДЕННЯ ШТРАФУ на службових (посадових), уповноважених осіб замовника - від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25 500 - 51 000 грн) за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) (що і має місце бути).
Крім того, окрім неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" замовник незаконно визначив переможця процедури закупівлі - ТОВ "ВОГ КАРД", пропозиція якого підлягали відхиленню відповідно до закону, що ДОДАТКОВО тягне за собою НАКЛАДЕННЯ ШТРАФУ на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі 25 500 - 51 000 грн.
Отже, такі неправомірні дії замовника, які наразі не скасовані у визначеному законодавством порядку, можуть "КОШТУВАТИ" ПОСАДОВИМ ОСОБАМ ЗАМОВНИКА близько 100 тис. грн.
Разом з цим, у разі усунення вищевказаних порушень, у контролюючих органів не буде підстав для накладення штрафів.
Сподіваємось на об’єктивний та неупереджений розгляд вами даної вимоги та прийняття виваженого і справедливого рішення, спрямованого на усунення порушень законодавства.
Тендерною документацією, а саме абзацом 4 п. 3.6.4, чітко визначено наступну вимогу до тендерних пропозицій учасників процедури відкритих торгів:
«Учасник повинен забезпечити можливість відпуску Товару безпосередньо з АЗС у м. Запоріжжі та по інших регіонах України. При цьому кількість АЗС у м. Запоріжжя повинна бути не менше п’яти.»
Доводимо до відома Учасника, що згідно ст. 133 Конституції України, під поняття «регіони України» підпадають наступні адміністративно-територіальні одиниці (області):
«Автономна Республіка Крим, Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська області, міста Київ та Севастополь.»
Учасник, у складі тендерної пропозиції, надав документи, які підтверджують наявність мережі АЗС у наступних регіонах України:
«Волинська область, Дніпропетровська область, Запорізька область, Івано-Франківська область, Київська область, Кіровоградська область, Львівська область, Миколаївська область, Херсонська область, Полтавська область, Донецька область, Харківська область».
Тобто, мережа АЗС Учасника не розповсюджується на регіони України, а лиш на їх частину.
Також хочемо зазначити, що вимога Замовника щодо наявності мережі АЗС в інших (усіх) регіонах України обґрунтована умовами діяльності Служби автомобільних доріг у Запорізькій області, зокрема робочими відрядження по всій території України. Як наслідок, наявність повсюдної та повсякчасної можливості заправки транспортних засобів є необхідною умовою для виконання Службою поставлених перед нею завдань.
Отже, згідно із рішенням Тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області, було визначено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" не відповідає вимогам Тендерної документації і підлягає відхиленню. (Протокол засідання Тендерного комітету № 5 від 26.08.2020 року).
Своє рішення вважаємо неупередженим і прийнятим виключно в рамках законодавства України.
Скарги до процедури
Дата подання: 02 вересня 2020 17:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-02-000007 ● 40b87c2079e64d06af891ee1edc387e1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2020 11:07 |
НАКАЗ
02.09.2020 № 175
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедури закупівлі UA-2020-08-03-005286-c, ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, яка проводиться Службою автомобільних доріг у Запорізькій області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
1 038 600,00
UAH з ПДВ
|
1 019 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
1 044 480,00
UAH з ПДВ
|
1 022 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" |
1 054 320,00
UAH з ПДВ
|
1 024 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
1 087 480,00
UAH з ПДВ
|
1 043 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Рішення скасоване |
1 019 880,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 13:17
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Рішення скасоване |
1 022 640,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 13:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" #42032841 |
Рішення скасоване |
1 024 080,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 13:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Рішення скасоване |
1 043 160,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 13:17
|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Відхилено |
1 019 880,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 13:21
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Переможець |
1 022 640,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2020 15:31
|
843-20.pdf | укладений |
02 жовтня 2020 15:31
|