Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92 (відповідний код - 09132000-3 Бензин), за кодом ЄЗС ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
655 800,00 UAH
UA-2020-08-03-004856-a 04fa291ab7944065b0174b06364c080e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Мірошник

+380617642445
+380612244350
krsp.zs.yur@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД"
Код ЄДРПОУ: 05398390
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Базарна, буд. 7
Контактна особа: Олеся Мірошник
+380617642445,+380612244350
krsp.zs.yur@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 23:59
Початок аукціону: 20 серпня 2020 11:26
Очікувана вартість: 655 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 279,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13116 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства, кошти місцевого бюджету
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 літр
Бензин А-92 (відповідний код - 09132000-3 Бензин), за кодом ЄЗС ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару В частині проведення розрахунків за кошти місцевого бюджету, розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 90 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 90 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. В частині проведення розрахунків за власні кошти Покупця, розрахунки за отриманий Товар проводяться на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, протягом 90 банківських днів з дати поставки Товару, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений в Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку -фактури та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 14:02
Зміни до ТД Бензин А-92.doc
06 серпня 2020 14:02
ТД _92_25_НР.doc
03 серпня 2020 17:04
Проект договору_Бензин А92_25.doc
06 серпня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 14:02
Зміни до ТД Бензин А-92.doc
06 серпня 2020 14:02
ТД _92_25_НР.doc
03 серпня 2020 17:06
ТД _92_25.doc
03 серпня 2020 17:04
ТД _92_25.doc
03 серпня 2020 17:04
Проект договору_Бензин А92_25.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

пропонуємо внести зміни
Дата подання: 08 серпня 2020 21:35
Дата відповіді: 11 серпня 2020 16:06
Викласти пункти договору в наступній редакції: 4.2. В частині проведення розрахунків за кошти місцевого бюджету, розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Покупцем бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 90 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, сплата за поставлений Товар здійснюється з урахуванням встановлених строків розрахунків за Товар, першочергово здійснюється оплата за Товар строк оплати за який фактично сплив. 6.2.6. Відмовитися від здійснення оплати, в разі поставки неякісних ПММ та повернути Товар Постачальнику. 6.3.6. При відправленні письмового звернення від Покупця, Постачальник, протягом 3-х годин, від часу направлення на його електронну пошту (зазначену в інформаційній довідці про підприємство к тендерній пропозиції) відповідного листа та обов’язковим направлення телефонограми на телефонні номери зазначені в інформаційній довідці про підприємство до тендерної пропозиції, повинен прибути на вказану адресу та забезпечити відбір проб з АЗС або транспортного засобу. В разі неприбуття представника постачальника представниками Покупця складається акт, в якому зазначається факт неприбуття представника Постачальника, який підписується комісією в складі трьох осіб представників Покупця з обов’язковим зазначенням даних відправлення повідомлення про відбір проб на електронну пошту Постачальника та даних особи від Постачальника, що прийняла телефонограму. Відбір проб в цьому випадку здійснюється без присутності представника Постачальника, про що зазначається у складеному акті комісії. В разі відмови представника Постачальника від підпису про це зазначається у складеному акті комісії. В разі неможливості здійснити відбір проб у зв’язку з відповідними діями представників Постачальника (оператора АЗС, водіїв та інших), а саме не допуск до роздавальної апаратури, ємкостей, цистерн, блокування, або інші дії, які унеможливлюють відбір проб про це також зазначається у зазначеному акті комісії. 6.3.7. У разі поставки товару неналежної якості (товару, який не відповідає сертифікату відповідності та/або паспорту якості заводу виробника, які було надано в складі тендерної пропозиції), Постачальник зобов’язується: - протягом 2-х робочих днів провести поставку товару, який відповідає умовам договору в тому обсязі, в якому було поставлено неякісний товар; - відшкодувати Покупцю видатки на проведення експертизи; - за вмотивованою вимогою Покупця відшкодувати йому вартість відновлюваного ремонту автомобільної техніки, яка вийшла з ладу внаслідок заправки пальним неналежної якості, при умові документального підтвердження пошкодження транспорту в результаті використання нафтопродуктів поставлених Постачальником. 6.3.8. Виключити. 6.4. Постачальник має право: 6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар відповідно до умов даного договору. 6.4.2. На дострокову поставку Товару за письмовим погодженням Замовника. 6.4.3. Залучати необхідну кількість третіх осіб - підприємств, які мають право на виконання договірних відносин з Постачальником, з метою належного виконання своїх зобов’язань щодо фактичної передачі (видачі) Товару Покупцю зі зберігання. 6.4.4. У разі отримання від Покупця повідомлення про зміну ціни на товар в бік зменшення та підтвердження такої зміни ціни компетентним органом, укласти із Покупцем відповідну додаткову угоду протягом 7 днів з моменту отримання відповідного повідомлення. 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товару за бюджетні кошти (невмотивована відмова у заправці пальним на АЗС тощо), Постачальник сплачує Покупцю штрафні санкції (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такого невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань. 7.3. Покупець звільняється від відповідальності за недотримання строків оплати у разі відсутності фінансування предмету закупівлі при умові неможливості розірвати або призупинити дію договору згідно п. 11.6 Договору та документального підтвердження відсутності такого фінансування. 7.6. У разі поставки товару неналежної якості Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 20% вартості партії товару, що визнана атестованою лабораторією неналежної якості. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити товар належної якості в повному обсязі. 7.7. Виключити. 7.8. У разі відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами та/або скетч-картками Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 5% вартості тієї кількості Товару, що зазначена в талонах та/або скретч-картках, яку Покупець мав намір отримати на АЗС. (Відмова АЗС у відпуску пального підтверджується актом Покупця за підписом не менше трьох осіб представників Покупця). До відмови АЗС у відпуску пального не відносяться ситуації непередбачуваного характеру, такі як технічні збої програмного забезпечення, відсутність електроенергії, тимчасова відсутність виду товару, що зазначений в талоні та/або скретч картці, чи інших обставин, що об’єктивно унеможливлюють видачу товару на даній АЗС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо Вам за небайдужість до закупівель КРБП "Зеленбуд". Тендерним комітетом уважно розглянуті запропоновані зміни до проекту договору та нажаль вимушені відмовити з наступних підстав: тендерним комітетом Замовника прийнята тендерна документація в даній закупівлі, у складі якої є проект договору, проект договору розроблено у відповідності Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог цивільного й господарського законодавства. Проект договору повністю відповідає умовам закупівлі та спрямований на досягнення кінцевого результату- поставки якісного пального, передбачає ефективний захист Замовника від сумнівних постачальників, тому запропоновані зміни на жаль не будуть внесені.
Дискриминационные условия
Дата подання: 09 серпня 2020 23:06
Дата відповіді: 11 серпня 2020 16:06
Тендерная документация содержит дискриминационные условия, ограничивающие количество потенциальных участников. Таким условием является требование о месторасположении АЗС на расстоянии не больше 2 км от каждого участка Заказчика -Приложение 1 ( аналогичного мнения придерживается и коллегия АМКУ, что отражено не только в обязательных рекомендациях данных Министерству развития экономики, торговли и сельского хозяйства Украины, но и в принятых решениях, например -UA-2020-04-15-005300-b.b1 ). Учитывая вышеизложенное, требуем внести соответствующие изменения и исключить требования о месторасположении АЗС на расстоянии не больше 2 км от каждого участка Заказчика.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо Вам за небайдужість до закупівель КРБП "Зеленбуд". Замовником уважно розглянуті запропоновані зміни та вимушені відмовити з наступних підстав: комунальне ремонтно-будівельне підприємство «Зеленбуд» за бюджетні кошти виконує роботи з благоустрою міста Запоріжжя на підставі договорів, укладених з районними адміністраціями міста Запоріжжя та Департаментом інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради. Метою підприємства є забезпечення благоустрою міста з мінімальними грошовими витратами для підприємства, зокрема щодо придбання ПММ. У свою чергу відстань від автозаправних станцій до виробничих дільниць підприємства повинна бути, як умога меншою, такою, що забезпечуватиме можливість щоденної заправки автотранспорту з мінімальними затратами кількості використаного палива, та як наслідок економії бюджетних коштів, а також з мінімальними затратами часу. На нашу думку всі вимоги, викладені в тендерній документації не суперечать діючому чинному Законодавству України та є необхідними для успішного проведення Закупівлі. Враховуючи викладене, запропоновані зміні на жаль не можуть бути внесені

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000025 ● 9da09b50cca84438aaf8544c7dbbf588
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020 13:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.09.2020 № 177

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-03-004856-a, ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, яка проводиться комунальним ремонтно-будівельним підприємством «Зеленбуд».

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-14 13:54:13

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі

Тендерним комітетом комунального ремонтно-будівельного підприємства «Зеленбуд» (далі – Замовник) детально опрацьовано висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області №UA-M-2020-09-04-000025 ● 9da09b50cca84438aaf8544c7dbbf588, який оприлюднено по закупівлі «Бензин А-92 (відповідний код - 09132000-3 Бензин), за кодом ЄЗС ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти», ідентифікатор закупівлі №UA-2020-08-03-004856-a. За результатами проведеного аналізу Висновку та інформації, яка оприлюднена в даній закупівлі, вважаємо Висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (далі – Управління) не обґрунтованим та безпідставним, з урахуванням наступного:
Щодо порушення Замовником, на думку Управління, правильності заповнення форм документів - порушення частини 2 статті 21 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон), зі змінами, так Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 затверджено «ПОРЯДОК розміщення інформації про публічні закупівлі» (набрання чинності 17.07.2020року), яким визнані такими, що втратили чинність: наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577 (зі змінами) та наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (зі змінами). Отже, на теперішній час наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яким затверджено форми документів, які повинен замовник заповнювати під час публікації інформації в електронній системі закупівель, втратив чинність, тому поняття правильності заповнення форм документів на законодавчому рівні не існує. так Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 затверджено «ПОРЯДОК розміщення інформації про публічні закупівлі», пунктом 3 даного Порядку встановлено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, на час публікації оголошення про проведення процедури відкритих торгів (03.08.2020 року) та на теперішній час відсутнє спеціальне електронне поле щодо заповнення інформації про умови надання тендерного забезпечення, тобто даний функціонал не реалізований електронною системою, що підтверджується листом ТОВ "ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА" (вих. № 1232/09 від 10.09.2020 (додається). Таким чином, замовником не порушено вимоги діючого законодавства України щодо публікації оголошення про проведення процедури відкриті торги.
Щодо порушення Замовником, на думку Управління, дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 16 Закону, згідно ст. 1 Закону «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку», інформація щодо предмета закупівлі передбачена також у відповідних статтях Закону, зокрема зазначається у річному плані закупівель, оголошенні про проведення закупівель, в яких має міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником, згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, яким затверджений «ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі», відповідно якого для товарів за показником четвертого знаку. Предметом закупівлі процедури відкриті торги за номером UA-2020-08-03-004856-a є Бензин А-92 із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником за кодом 09130000-9 Нафта і дистиляти. Замовником у тендерній документації передбачено, що учасник повинен надати згідно Додатку 1 тендерної документації «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), які укладені та виконані за останні 3 роки (2018-2020 р.р.)*», а з метою правильного розуміння умов тендерної документації та розширенням потенційного кругу учасників, а також дотримання принципів, встановлених ст. 5 Закону, у примітках тендерної документації встановлено роз’яснення/уточнення для учасників, тобто учасники можуть подавати аналогічні договори, як за предметом закупівлі, про що свідчить «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), які укладені та виконані за останні 3 роки (2018-2020 р.р.)*», так й за якими було постачання бензину, чим виконано вимоги ст. 16 Закону.
Щодо відміни процедури закупівлі з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, враховуючи, що Замовником дотримано та виконано норми Закону України «Про публічні закупівлі», відміна процедури закупівлі за номером UA-2020-08-03-004856-a є неможливою. У відповідності до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону, оприлюднюємо такі заперечення на веб-порталі Уповноваженого органу. Просимо врахувати вказані заперечення при їх розгляді та здійснити дії щодо скасування Висновку. Врахуємо, що Закон не передбачає скасування Висновку, зокрема його скасування технічно, однак і не забороняє проведення вдруге моніторингу та викладення відповідного Висновку з констатуючою частиною: «Порушень не встановлено». У разі не врахування вказаних заперечень, Замовник залишає за собою право передбачене частиною 10 статті 7-1 Закону для звернення до суду шляхом оскарження такого Висновку».

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок Управління Східного офісу Дераудитслужби від 08.09.2020 року оскаржено Замовником до Запорізького окружного адміністративного суду з підстав зазначених у адміністративному позові
Дата публікації: 21 вересня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД" 655 000,00
UAH з ПДВ
563 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 624 600,00
UAH з ПДВ
624 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" 655 200,00
UAH з ПДВ
655 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 12:14
Цінова проп.pdf
18 серпня 2020 12:14
Укрсиббанк 18.11.2019.pdf
18 серпня 2020 12:14
Тех паспорти ДТК (2).pdf
18 серпня 2020 12:14
Статут.pdf
18 серпня 2020 12:14
Сертифікат А-92-Євро-Е5.pdf
18 серпня 2020 12:14
серт.+паспорт ДТ_Л.pdf
18 серпня 2020 12:14
Рішення ЗУ про ТОВ (4).pdf
18 серпня 2020 12:14
Протокол №1.pdf
18 серпня 2020 12:14
Протокол (5).pdf
18 серпня 2020 12:14
Пропозиція .pdf
18 серпня 2020 12:14
Проектт договору.pdf
18 серпня 2020 12:14
Про ІНН директора.pdf
18 серпня 2020 12:14
Паспорт Кононенко.pdf
18 серпня 2020 12:14
Паспорт А-92-Євро5-Е5.pdf
18 серпня 2020 12:14
Наказ (3).pdf
18 серпня 2020 12:14
ліцензія этс (2).pdf
18 серпня 2020 12:14
Ліц на перевозку ДТК.pdf
18 серпня 2020 12:14
Лист-відгук ПОХ.pdf
18 серпня 2020 12:14
лист відгук ЧЕРНІВЦІ.pdf
18 серпня 2020 12:14
Договір Юстиція 224-Т.pdf
18 серпня 2020 12:14
Дог ДТК-трейдинг.pdf
18 серпня 2020 12:14
Відомості з ЄДР (6).pdf
18 серпня 2020 12:14
Витяг ПДВ (2).pdf
18 серпня 2020 12:14
ВИТЯГ ЕТС 18.11.19.pdf
18 серпня 2020 12:14
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
18 серпня 2020 12:14
банкрутство 4.11.19.pdf
18 серпня 2020 12:14
Альфа-Банк 19.11.19 .pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
28 серпня 2020 10:13
лист пояснення.pdf
28 серпня 2020 10:12
додаток1. досвід.pdf
28 серпня 2020 10:12
договір ЦПМСД 9.PDF
19 серпня 2020 19:08
Електронний підпис
19 серпня 2020 19:07
статутні документи.rar
19 серпня 2020 19:07
ст.17.rar
19 серпня 2020 19:07
сертифікати паспорти.rar
19 серпня 2020 19:07
Протокол НР.7Z
19 серпня 2020 19:07
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 серпня 2020 19:07
мат тех база 2.rar
19 серпня 2020 19:07
мат тех база 1.rar
19 серпня 2020 19:07
Лист для клієнті1.7z
19 серпня 2020 19:07
довідки.rar
19 серпня 2020 19:07
Гарантія 7288-20.7z
19 серпня 2020 19:07
Витяг із Статуту.7z
19 серпня 2020 19:07
Банківська ліцензі1.7z
19 серпня 2020 19:07
аналогічні договори.rar

Публічні документи

10 вересня 2020 11:38
Електронний підпис
10 вересня 2020 11:37
Рішення учасника А-92.pdf.p7s
10 вересня 2020 11:37
Рішення учасника А-92.pdf
04 вересня 2020 14:28
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:28
Ліцензія ФОРПОСТ.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:28
Ліцензія ФОРПОСТ.pdf
04 вересня 2020 14:28
2. Баланс.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:28
2. Баланс.pdf
04 вересня 2020 14:28
Рішення учасника А92.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:28
Рішення учасника А92.pdf
04 вересня 2020 14:28
довідка ДФС.pdf (1).p7s
04 вересня 2020 14:27
довідка ДФС (1).pdf
04 вересня 2020 14:27
Довідка МВС.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:27
Довідка МВС.pdf
19 серпня 2020 17:17
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:16
oledata (1).mso
19 серпня 2020 17:16
image001 (1).emz
19 серпня 2020 17:16
Протокол НР.7Z
19 серпня 2020 17:16
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 серпня 2020 17:16
Лист для клієнті1.7z
19 серпня 2020 17:16
Гарантія 7232-20.7z
19 серпня 2020 17:16
Витяг із Статуту.7z
19 серпня 2020 17:16
Банківська ліцензі1.7z
19 серпня 2020 17:16
Додаток 1 ч.6 Відгуки.pdf.p7s
19 серпня 2020 17:16
Додаток 1 ч.6 Відгуки.pdf
19 серпня 2020 17:16
2. Баланс.pdf.p7s
19 серпня 2020 17:16
2. Баланс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД"

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД"
#41253424
Відхилено 563 400,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 15:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 11:25
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Відхилено 624 600,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 13:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 10:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
Переможець 655 200,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 18:24

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) учасником ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД" не подана довідка про наявність АЗС (матеріально-технічної бази) та документи, що вимагаються Додаток 1 «Примітки», посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 1 нової редакції тендерної документації (затверджена рішенням тендерного комітету №25-2 від 06.08.2020 року). 2) учасником ТОВ «ЕНЕРГОТЕХЗБУД ЛТД» подана довідка про наявність обладнання, але в довідці відсутня інформація про наявність «технологій», зазначена довідка датована 19.11.2019-раніше виходу оголошення, посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 1 нової редакції тендерної документації, підпункт 1.3. пункт 1, розділу 3 нової редакції тендерної документації (затверджена рішенням тендерного комітету №25-2 від 06.08.2020 року); 3) учасником ТОВ «ЕНЕРОТЕХЗБУД ЛТД» подана «довідка про виконання аналогічного договору», датована 19.11.2019р., не за формою встановленою Додатком 1 тендерної документації та датована раніше виходу оголошення, посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 1 нової редакції тендерної документації, підпункт 1.3. пункт 1, розділу 3 нової редакції тендерної документації (затверджена рішенням тендерного комітету №25-2 від 06.08.2020 року); 4) учасником ТОВ «ЕНЕРГОТЕХЗБУД ЛТД» у складі пропозиції подані відгуки до аналогічних договорів, але відгуки не відповідають пункту 3.4. «Примітки*» Додатку 1 до тендерної документації, учасником не подані до аналогічних договорів документи, які вимагаються п.3.2. «Примітки*» Додатку 1 до тендерної документації, не подані документи, що вимагаються п. 3.3, 3.5, 3.6. «Примітки*» Додатку 1 до тендерної документації, не поданий аналогічний договір з управлінням поліції охорони в Херсонській області, який зазначений у довідці про виконання аналогічних договорів (вих.140 від 19.11.2019), посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 1 нової редакції тендерної документації (затверджена рішенням тендерного комітету №25-2 від 06.08.2020 року). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. довідка про наявність АЗС (матеріально-технічної бази) та документи до довідки, що вимагаються Додаток 1 «Примітки*» 2. довідка у довільній формі з інформацією про наявність обладнання та технологій, яке використовується під час реалізації та/ або постачання товару, оформлена відповідно умов тендерної документації. 3. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), які укладені та виконані за останні 3 роки (2018-2020 р.р.) за формою встановленою додатком 1 до тендерної документації та оформлена відповідно умов тендерної документації. 4. відгуки оформлені відповідно п.3.4. Примітки* додатку 1 до тендерної документації, документи, що вимагаються п. 3.3, 3.5, 3.6. «Примітки*» Додатку 1 до тендерної документації, аналогічний договір з управлінням поліції охорони в Херсонській області, який зазначений у довідці про виконання аналогічних договорів (вих.140 від 19.11.2019).

Документи

26 серпня 2020 15:53
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) учасником ТОВ "ЗОГ-РІТЕЙЛ" надана довідка про наявність АЗС (матеріально-технічної бази), у якій подані партнерські АЗС із відстанню 3,1 км. (виробнича дільниця Замовника Поштова,2а); 3,8 км. (виробнича дільниця Замовника пр.Моторобудівників,54); 3,8 км. (виробнича дільниця Замовника вул.Сталеварів,23-б); 2,5 км. (виробнича дільниця Замовника Першотравнева,3а) до виробничих дільниць Замовника, тобто є невідповідність у поданій довідці, посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 1 нової редакції тендерної документації (затверджена рішенням тендерного комітету №25-2 від 06.08.2020 року). 2) учасником ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» у складі пропозиції наданий договір №58 від 12.06.2020 з КЗ «Запорізька обласна дитячо-юнацька спортивна школа» Запорізької обласної ради, але інформація про виконання даного договору не підтверджена на веб-порталі Уповноваженого органу ‘https://prozorro.gov.ua, посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 1 нової редакції тендерної документації (затверджена рішенням тендерного комітету №25-2 від 06.08.2020 року); 3) учасником ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» подана довідка, в якій відсутня інформація «щодо факту припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару ПММ наливом, посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 1 нової редакції тендерної документації (затверджена рішенням тендерного комітету №25-2 від 06.08.2020 року); Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оновлену довідку про наявність АЗС (матеріально-технічної бази) із зазначенням: «Адреса дільниці та відстань від дільниці Замовника до АЗС Учасника, щоб відстань від кожної виробничої дільниці Замовника була не більш 2 км від АЗС, з усіма підтверджуючими документами згідно Додатку 1 нової редакції тендерної документації. 2. Усунути невідповідність або надати оновлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), які укладені та виконані за останні 3 роки (2018-2020 р.р.)* згідно Додатку 1 нової редакції тендерної документації з документами відповідно Додатку 1 нової редакції тендерної документації. 3. Надати оновлену довідку згідно Додатку 1 нової редакції тендерної документації «Примітки: п. 3.6.

Документи

31 серпня 2020 13:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 18:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
655 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 13:42
Звіт про виконання договору№25-ВТ.pdf укладений
11 січня 2021 13:40
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 11:23
Договір №25_ВТ від 14.09.20.pdf укладений
16 вересня 2020 11:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 655 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 109 200,00 UAH)