Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту через р.Лазещина км 200+990 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів, Закарпатська область
Очікувана вартість
43 291 000,00 UAH
UA-2020-07-29-009114-c d8a33d46a87b4b1382e97081d3a62392
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 16:30
Початок аукціону: 20 серпня 2020 12:34
Очікувана вартість: 43 291 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 216 455,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мосту через р.Лазещина км 200+990 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування державний бюджет України. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Календарного плану робіт перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 15:52
Перелік змін.doc
12 серпня 2020 15:52
ТД Н-09 Капітальний Нова редакція.doc
12 серпня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 15:52
Перелік змін.doc
12 серпня 2020 15:52
ТД Н-09 Капітальний Нова редакція.doc
29 липня 2020 18:08
ТД Н-09 Капітальний.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-20-000004 ● 42ce86690d754e58bc5c78d501ae62cb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020 11:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.11.2020 №68
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.11.2020 №68
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-07-29-009114-c 29.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-27 09:08:19

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту мосту через р.Лазещина км 200+990 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів, Закарпатська область (ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-29-009114-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1.Яким чином учасником ТОВ «ШБУ-77», якого обрано переможцем відкритих торгів, виконано вимоги пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема в частині оформлення його у вигляді банківської гарантії; внесення - не пізніше дати укладання договору; строку дії - дорівнює або перевищує строк виконання робіт згідно з тендерною пропозицією; розміру - 3% вартості договору та продовження його дії, у разі продовження строку виконання робіт, на відповідний строк?
2.Зазначте підстави для укладання додаткової угоди від 06 жовтня 2020 року №37/1 щодо продовження строку дії договору від 15 вересня 2020 року №37 та об’єктивні обставини, виникнення яких вплинуло на продовження строку дії договору, та надайте їх документальне підтвердження?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-02 15:05:33

Пояснення на запит

Розглянувши ваші запитання зазначаємо, що учасником ТОВ «ШБУ-77», якого обрано переможцем відкритих торгів, виконано вимоги пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема в частині оформлення його у вигляді банківської гарантії № 204031/125-9 від 10 вересня 2020 року, яка внесена не пізніше дати укладання договору, так як договір №37 укладено 15.09.2020 року. Строк дії вище наведеної банківської гарантії – до 31.12.2021 року. Розмір банківської гарантії 3% вартості договору, що дорівнює 1 281 000,00 грн.
Стосовно підстав для укладання додаткової угоди від 06 жовтня 2020 року №37/1 щодо продовження строку дії договору від 15 вересня 2020 року №37, зазначаємо, що відповідно до п.4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Об’єктивними обставинами, які вплинули на продовження строку дії договору являється затримка фінансування витрат замовника, документальним підтвердженням якого є Постанова Кабінету Міністрів України за №890 від 23.09.2020 року, згідно якої на даний об’єкт виділено 10 000 000,00 грн. та Постанова Кабінету Міністрів України за № 1150 від 23.11.2020 року згідно якої, на даний об’єкт зменшено суму до 1 000 000,00 грн., при сумі договору в 42 700 000,00 грн.
Дані постанови розміщені на сайті kmu.gov.ua та є у вільному доступі.
Додатково надаємо Банківську гарантію №204031/125-9 від 10.09.2020 року.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 42 925 000,00
UAH з ПДВ
42 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 43 000 000,00
UAH з ПДВ
42 783 545,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 20:56
Електронний підпис
28 серпня 2020 20:55
ст 17.PDF
28 серпня 2020 20:54
Соловйов СКАН.pdf
19 серпня 2020 12:14
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:12
64 Копія балансу 2019 рік.PDF
19 серпня 2020 12:12
62. Технічне завдання.PDF
19 серпня 2020 12:12
53 Листи Шляховик -97.pdf
19 серпня 2020 12:12
53 Лист підтвердження.PDF
19 серпня 2020 12:12
59. Проект договору .PDF
19 серпня 2020 12:12
44. Лист пояснення .PDF
19 серпня 2020 12:12
58. Маршрут перевезення.PDF
19 серпня 2020 12:12
52. Копії договорів.zip
19 серпня 2020 12:11
57. Транспортна схема.PDF
19 серпня 2020 12:11
56. Технічний паспорт.zip
19 серпня 2020 12:11
50 Лист Н09 дог 26 від 170820.pdf
19 серпня 2020 12:11
49 КБ2В_ КБ3 ч2.pdf
19 серпня 2020 12:11
38. Повірка обладнання.zip
19 серпня 2020 12:11
49 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
19 серпня 2020 12:11
48 Копія дог._26 з ДУ.pdf
19 серпня 2020 12:11
37. Гарантійний лист .PDF
19 серпня 2020 12:10
16 Оригінал ліцензії.pdf
19 серпня 2020 12:10
16 Ліцензія (копія ) .PDF
19 серпня 2020 12:10
15. Гарантійний лист.PDF
19 серпня 2020 12:10
26 Копії свідоцтв та ІК.zip
19 серпня 2020 12:10
24.PDF
19 серпня 2020 12:10
21. Лист (и) зобов_язання.PDF
19 серпня 2020 12:10
7. Доручення.PDF
19 серпня 2020 12:10
6. Копія Статуту.PDF
19 серпня 2020 12:10
5. Виписки з протоколу .PDF
19 серпня 2020 12:10
_Гарантія 200 000 (009114-c).zip

Публічні документи

19 серпня 2020 10:22
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:15
sign (5).p7s
19 серпня 2020 10:15
Проект договору.pdf
19 серпня 2020 10:15
Дипломи працівників.pdf
19 серпня 2020 10:15
Ліцензія ПБС.PDF
19 серпня 2020 10:15
Інформація про АБЗ.pdf
19 серпня 2020 10:15
18.Технічне завдання.pdf
19 серпня 2020 10:15
Довідка про досвід М-19.pdf
19 серпня 2020 10:15
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 10:15
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 10:15
19.Довідка про учасника.pdf
19 серпня 2020 10:15
4.Інформація до 17ст.pdf
19 серпня 2020 10:14
13.Гарантійний лист.pdf
19 серпня 2020 10:14
9.Довідка про санкції.pdf
19 серпня 2020 10:14
12.Довідка про підпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 42 700 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
42 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 16:31
Дод.угода №37-10.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 16:30
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2023 16:53
д.у.№37.9 від 28.03.23.pdf зміни до договору
28 березня 2023 16:52
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2023 10:06
Дод.угода №37-7 від 15.09.20р..pdf зміни до договору
27 січня 2023 10:05
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2022 12:58
д.у.№37.6 від 03.08.22 до дог.№37 від 15.09.20.pdf зміни до договору
03 серпня 2022 12:56
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2022 11:15
Дод.угода №37-5.pdf зміни до договору
17 лютого 2022 11:14
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 10:34
Дод.угода №37-4.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 12:41
37-3.pdf зміни до договору
19 березня 2021 12:40
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 09:47
Дод.угода №37-2.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 09:46
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 11:55
Дод.угода №37-1.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 09:11
Договір №37.pdf укладений
16 вересня 2020 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, продовження строку дії договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, зміна в банківських реквізитів, продовження терміну виконання робіт та дії договору до 31.03.2023 року
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: №37/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт та дії договору до 31.12.2024 року, зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML