Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2020-07-29-007840-c 073d097e08164de7a5015ad925b1f39f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Людмила

380661344231 ekonomnefro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42751893
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Контактна особа: Ляшенко Людмила
380661344231
ekonomnefro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 11:18
Очікувана вартість: 40 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 0.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го поверху , 5-го поверху , терапевтичного корпусу літара Л вул.П.Запорожця,26 у Дніпровському районі м.Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, Петра Запорожця ,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 16:09
Кап ремонт 40 млн.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000026 ● e16d725e80b142d98026a4a0cff24aa2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 16:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-07-29-007840-c 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-24 09:48:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонт і реставрації (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-29-007840-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (документів) стосовно внесення змін від 16.09.2020 до договору підряду від 09.09.2020 № ПЗ-40-0/20/228/3210, укладеного за результатами торгів, а саме: чи не призвели вказані зміни до збільшення суми договору (загальна сума зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва від 09.09.2020, оприлюдненого в електронній системі закупівель 22.09.2020 є відмінною від суми укладеного договору).
Крім цього, до інформації надати додаткову угоду якою вносились зміни до зазначеного договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-28 17:45:51

ВІДПОВІДЬ

У КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» розглянуто запит про надання пояснень щодо внесення змін до договору підряду від 09.09.2020 року № ПЗ-40-09/20/228/3210 та на підставі частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
До Договору підряду від 09.09.2020 року № ПЗ-40-09/20/228/3210 на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва» не вносились жодні зміни, а відтак не укладались додаткові угоди.
Разом з тим, оприлюднення в електронній системі «Prozorro» 22.09.2020 зведеного кошторисного розрахунку вартості вищевказаного об’єкта будівництва від 09.09.2020 року не призвело до збільшення суми Договору підряду від 09.09.2020 року № ПЗ-40-09/20/228/3210 та Договірної ціни, оскільки зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва – це документ, що визначає повну кошторисну вартість будівництва всього об'єкту (включаючи кошторисну вартість будівельних і монтажних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів і інвентарю, проєктні роботи, а також інші витрати).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Абсолют-Клімат 39 381 146,80
UAH з ПДВ
39 381 146,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 39 991 312,80
UAH з ПДВ
39 991 312,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 20:18
Електронний підпис
25 серпня 2020 20:16
довідка дитяча праця
13 серпня 2020 17:23
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:45
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:43
38 Свідоцтво ПДВ.pdf
13 серпня 2020 15:43
37 Витяг з ПДВ.pdf
13 серпня 2020 15:43
36 Статут та Опис.pdf
13 серпня 2020 15:43
35 лист персональні.pdf
13 серпня 2020 15:42
34 повноваження.rar
13 серпня 2020 15:42
31 Фінзвітність за 2019.pdf
13 серпня 2020 15:42
27 документи ОП.rar
13 серпня 2020 15:42
51 субпідряд.pdf
13 серпня 2020 15:42
26 форма 1ДФ 2кв..pdf
13 серпня 2020 15:42
50 довкілля.pdf
13 серпня 2020 15:42
25 накази працівники.rar
13 серпня 2020 15:42
49 обладнання.rar
13 серпня 2020 15:42
48 персональні санкції.pdf
13 серпня 2020 15:42
23 довідка працівники.pdf
13 серпня 2020 15:42
47 Договір ліц на АВК.pdf
13 серпня 2020 15:42
45 Акт обстеження.pdf
13 серпня 2020 15:42
44 Банківські довідки.pdf
13 серпня 2020 15:42
18 довідка МТБ.pdf
13 серпня 2020 15:42
42 цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 15:42
16 лист санкції.pdf
13 серпня 2020 15:42
40 довідка ст17.pdf
13 серпня 2020 15:42
15 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 серпня 2020 15:42
14 сфера.pdf
13 серпня 2020 15:42
13 Сертифікат ISO.PDF
13 серпня 2020 15:42
11 ДЕКЛАРАЦІЯ про МТБ.pdf
13 серпня 2020 15:42
10 Дозвіл.pdf
13 серпня 2020 15:42
9 Ліцензія.pdf
13 серпня 2020 15:42
8 лист додаток 7.pdf
13 серпня 2020 15:42
7 календарний графік.pdf
13 серпня 2020 15:42
5 розрахунок ДЦ.zip
13 серпня 2020 15:42
2 забезпечення.zip
13 серпня 2020 15:42
1 довідка умови.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 10:26
Фінзвітність.pdf
12 серпня 2020 10:26
Трудові.pdf
12 серпня 2020 10:26
про дозвіл.pdf
12 серпня 2020 10:26
працівники.pdf
12 серпня 2020 10:26
Оренда ТЗ.pdf
12 серпня 2020 10:26
Наказ №1 директор.pdf
12 серпня 2020 10:26
мтб.pdf
12 серпня 2020 10:26
Ліцензія.pdf
12 серпня 2020 10:26
забезпечення.zip
12 серпня 2020 10:26
Довідка з банку 27.03.pdf
12 серпня 2020 10:26
Диплом.pdf
12 серпня 2020 10:26
Відомості ЄДРПОУ.pdf
12 серпня 2020 10:26
Витяг ПДВ.pdf
12 серпня 2020 10:26
Акт обстеження ІНТЕР.pdf
12 серпня 2020 10:26
АВК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Абсолют-Клімат

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
Переможець 39 381 146,80
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
39 381 146,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 12:27
Додаткова угода.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:25
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 16:44
Дод угода 1 з дод.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 16:43
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 09:30
зведений.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 12:52
додаток.pdf укладений
11 вересня 2020 12:50
договір кап.pdf укладений
11 вересня 2020 12:00
додаток до дог.pdf укладений
10 вересня 2020 14:05
додаток форма 1.pdf укладений
10 вересня 2020 13:27
договір кап.pdf укладений
10 вересня 2020 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: ПЗ -40-09/20/228/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: зведений кошторис
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: ПЗ -40-09/20/228/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: ПЗ -40-09/20/228/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 272 597,87
UAH (в тому числі ПДВ 1 454 975,54 UAH)