Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №94 по вул. Севастопольській, 43А у м.Миколаєві. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
22 177 612,00 UAH
UA-2020-07-29-000213-c 7f13bfdc3dc84aa08f40245d622414f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Артюх

+380502503451 y.artiukh@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Артюх
+380502503451
y.artiukh@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 08:35
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 11:21
Очікувана вартість: 22 177 612,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 888,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №94 по вул. Севастопольській, 43А у м.Миколаєві. Коригування
(ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Севастопольська, 43А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Аванс 14 Банківські 50
Iнша подія після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 08:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 08:35
Екз.звіт ДНЗ 94.pdf
29 липня 2020 08:35
Оголошення відкриті торги.doc
29 липня 2020 08:35
Додаток 5 Гарантії.docx
29 липня 2020 08:35
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
29 липня 2020 08:35
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
29 липня 2020 08:35
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
29 липня 2020 08:35
Додаток 4 Проект договору.docx
29 липня 2020 08:35
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" 21 068 731,40
UAH з ПДВ
21 068 731,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АТЛАНТБУДІНВЕСТ" 22 177 612,00
UAH з ПДВ
22 177 612,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 09:07
банкрутство.pdf
25 серпня 2020 09:04
довідки.pdf
25 серпня 2020 08:58
довідка від МВС.pdf
25 серпня 2020 08:58
банкруцтво.pdf
25 серпня 2020 08:58
Довідка на ФО.zip
25 серпня 2020 08:58
Довідка на ЮО.zip
25 серпня 2020 08:58
Довідка від ДПС.pdf
07 серпня 2020 13:23
Електронний підпис
29 липня 2020 11:05
Протокол на участь.pdf
29 липня 2020 08:37
статут.pdf
29 липня 2020 08:37
відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 липня 2020 08:37
Витяг на 30.06.19.rtf
29 липня 2020 08:37
виписка.pdf
29 липня 2020 08:37
антикорупция.pdf
29 липня 2020 08:37
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 15:01
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:01
тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2020 17:21
Електронний підпис
31 липня 2020 17:17
оренда обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АТЛАНТБУДІНВЕСТ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"
#34511098
21 068 731,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2024 17:21
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 17:54
ДУ3_до_дог_16Т_ДНЗ_94.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 17:53
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 16:42
ДУ 2 від 21.10.2021 до дог.16Т_ДНЗ 94 Кориг..pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 16:41
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 14:52
ДУ 1 від 23.04.2021 до дог.16Т_ДНЗ 94.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 15:48
Додаток 4 до дог.16Т від 07.09.2020.pdf укладений
07 вересня 2020 15:47
Дог.16Т від 07.09.2020_ДНЗ 94 Кориг..pdf укладений
07 вересня 2020 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 21 068 731,40 грн. (двадцять один мільйон шістдесят вісім тисяч сімсот тридцять одна гривня сорок копійок), у тому числі ПДВ 3 511 455,23 грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 666 390,00 грн, з ПДВ, на 2021 рік становить 2 903 136,41 грн у тому числі ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.2. Внести зміни у п.10.1 розділу 10 та викласти його у новій редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором». Строк дії договору продовжено, на підставі п.5.4. статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі. 1.3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 2, 3 (які додаються) та викласти їх у новій редакції 2. У зв’язку із зміною реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 15 Договору «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» у наступній редакції: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135, р/р UA128201720344261031100099423 в ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ 41271134 тел. (0512) 53-31-22
Номер договору про закупівлю: 16Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2021 рік на 320 104,79 грн. 1.2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 21 068 731,40 грн. (двадцять один мільйон шістдесят вісім тисяч сімсот тридцять одна гривня сорок копійок), у тому числі ПДВ 3 511 455,23 грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 666 390,00 грн, з ПДВ, на 2021 рік становить 2 583 031,62 грн. з ПДВ, на 2022 рік становить 17 819 309,78 грн у тому числі ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. Внести зміни до Додаток № 2 (який додається) та викласти його у новій редакції 1.4. Доповнити п.4.2 розділу 4 наступним абзацем: «На період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, управління капітального будівництва Миколаївської міської ради у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти може передбачати попередню оплату у розмірі до 30% вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців»
Номер договору про закупівлю: 16Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2022 рік на 17 819 309,78 грн. 1.2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 21 068 731,40 грн. (двадцять один мільйон шістдесят вісім тисяч сімсот тридцять одна гривня сорок копійок), у тому числі ПДВ 3 511 455,23 грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 666 390,00 грн., на 2021 рік - 2 583 031,62 грн., на 2022 рік – 0,00 грн., на 2023 рік - 17 819 309,78 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. Внести зміни до Додатків 2, 3 (які додаються) та викласти їх у новій редакції. 1.4. Внести зміни у п.10.1 розділу 10 Договору та викласти його у новій редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2023, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» Строк дії договору продовжено, на підставі п.5.4. статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі. 2. У зв’язку із зміною реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі Договору «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 16Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 985 934,46
UAH (в тому числі ПДВ 497 655,74 UAH)