Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
code DK 021: 2015 - 09120000-6 "Gas fuel" (natural gas (code DK 021: 2015 - 09123000-7))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Городоцької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 41932978 |
Місцезнаходження: | 32000, Україна , Хмельницька область обл., Городок, вул.Грушевського, 53 |
Контактна особа: |
Зьомок Наталія Володимирівна +380686399693 41932978@mail.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ласкевич Віктор Володимирович +380968499263 41932978@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education of Gorodok City Council of Khmelnitsky region |
National ID: | 41932978 |
Contact point: |
Lytvyn Ludmila Vladimirovna +380686399693 41932978@mail.gov.ua |
Additional contacts: |
Laskevich Victor Vladimirovich +380968499263 41932978@mail.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 14:45 |
Очікувана вартість: | 2 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 24 липня 2020 17:18 |
Enquiries until: | 15 серпня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 серпня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 2 280 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 11 400 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно умов договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2020 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 17:19 |
Додаток_2_Технiчне_завдання.docx | |
24 липня 2020 17:19 |
Додаток_1_ФП.docx | |
24 липня 2020 17:19 |
ТД_газ_Міжнародна.doc | |
24 липня 2020 17:19 |
Додаток_3_Проект_договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до вимог ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо мови (мов), якими повинні готуватись тендерні пропозиції. Оголошення формується шляхом заповнення електронних форм. На сьогодні не реалізовано функціонал Уповноваженим органом щодо зазначення інформації про мову в окремому полі, у зв’язку з чим Замовником визначено інформацію про мову в примітках оголошення. Окрім того, Замовником оприлюднено тендерну документацію, в. п. 7 розділу І якої визначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також, за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську мову. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений нотаріально.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником в межах реалізованого функціоналу Уповноваженим органом визначено всю інформацію, передбачену Законом.
Вимоги про усунення порушення
Крім того, в Додатку 2 до ТД визначено технічні, якісні характеристики товару, а також визначено, що якість Газу, що передається Споживачу, має відповідати вимогам встановленим ГОСТ 5542-87 “Газы горючие природные для промышленного и коммунально-бытового назначения. Технические условия.».
При цьому, не зобов’язано Учасників надавати чи сертифікати відповідності, чи протоколи випробувань в складі тендерної пропозиції, отже не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно, Замовником жодним чином не порушені принципи публічних закупівель та внесення змін в умови тендерної документації не є необхідним.
Дякуємо за взаєморозуміння.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Хмельницькгаз збут» є в наявності гарантійний лист про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (зведена довідка в довільній формі), що не заперечується замовником. В даному листі перелічені всі гарантії відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачені в ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (передбачені пунктами 1-13 ч. 1 ст. 17 Закону).
На рахунок не поданої в складі тендерної пропозиції довідки, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону повідомляємо, що згідно вимог тендерної документації така довідка має бути подана переможцем торгів, а не учасником. Такий порядок речей встановлено тендерною документацією замовника, а саме:
Згідно п.п. 3.5.6. п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, із урахуванням ч.5 ст.17 та ч.4 ст.22 Закону, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, а саме:
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
На стадії подачі пропозицій довідки передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону не вимагалося замовником згідно тендерної документації, тому така довідка і не була подана нами.
Виходячи з вищенаведеного, ТОВ «Хмельницькгаз збут», як учасник процедури публічної закупівлі виконав всі вимоги тендерної документації і наша тендерна пропозиція не може бути відхилена, тому вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хмельницькгаз збут» та допустити наше підприємство до участі в аукціоні.
Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації: тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: «інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону».
П. 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі».
Тому, Ваше твердження не відповідає дійсності, адже надання довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі передбачено умовами тендерної документації під час подання тендерної пропозиції усіма Учасниками процедури закупівлі, зокрема про відсутність підстав для відмови в участі в торгах, що визначені п.5,6,12,13 ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону.
Вами, при наданні довідки про відсутність підстав для відмови в участі в торгах перелічено усі підстави, які передбачені ч. 1 ст. 17 Закону та жодним чином не обумовлено відсутність підстав, передбачених ч. 2 ст. 17 Закону. Тому, враховуючи вищевикладене, Замовник вимушений був відхилити Вашу тендерну пропозицію. Дякуємо за взаєморозуміння.
На рахунок не поданої в складі тендерної пропозиції довідки, що підтверджує відсутність підстави, передбачених ч. 2 ст. 17 Закону повідомляємо, що ТОВ «Хмельницькгаз збут» ніколи не мав договірних відносин із замовником і відповідних зобов’язань з цим самим замовником, що не могло призвести до дострокового розірвання договору, і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Крім того, повідомляємо, що інформацію про наявність\відсутність договорів між відділом освіти Городоцької міської ради Хмельницької області та ТОВ «Хмельницькгаз збут» можна отримати на сайті https://prozorro.gov.ua/ у вільному доступі, така інформація є публічною.
Звертаємо увагу, що згідно ст. 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації»: публічна інформація у формі відкритих даних - це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання.
Публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення.
Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією.
ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Додатково зазначаємо, що згідно вимог тендерної документації така довідка має бути подана також переможцем торгів. Такий порядок речей встановлено тендерною документацією замовника, а саме:
Згідно п.п. 3.5.6. п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, із урахуванням ч.5 ст.17 та ч.4 ст.22 Закону, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, а саме:
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Виходячи з вищенаведеного, замовник в особі відділу освіти Городоцької міської ради, порушив норми ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» виставивши в тендерній документації вимогу надання довідок з інформацією, що міститься у відкритому доступі, оприлюднена у формі відкритих данних і є публічною. А ТОВ «Хмельницькгаз збут» у своїй тендерній пропозиції виклав усю необхідну інформацію згідно чинного законодавства.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Хмельницькгаз збут» не може бути відхилена, тому вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хмельницькгаз збут» та допустити наше підприємство до участі в аукціоні.
Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації: тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: «інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону».
П. 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі».
Вами, при наданні довідки про відсутність підстав для відмови в участі в торгах перелічено усі підстави, які передбачені ч. 1 ст. 17 Закону та жодним чином не обумовлено відсутність підстав, передбачених ч. 2 ст. 17 Закону.
Крім того, п.п. 5.3.3. п. 3 розділу 5 Тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Не подання довідки (зведеної довідки) щодо відсутності підстави для відмови в участі в торгах, передбаченої ст. 17 Закону не може бути віднесено до формальної (не суттєвої), адже наявність цієї інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу тендерної пропозиції відсутня.
Крім того, відповідно до ч. 4,5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 3304-04/2361-06 від 16.01.2020 року надано перелік відкритих єдиних державних реєстрів. При цьому не визначено, що інформація по ч. 2 ст. 17 Закону міститься в останніх.
В електронній системі наявна інформація про проведені процедури закупівлі та укладені договори та жодним чином не обумовлено не виконання зобов’язань Учасником чи застосування санкцій у вигляді штрафів або відшкодування збитків.
Тому, Замовником визначено надання вказаної інформації у вигляді довідки (зведеної довідки) у довільній формі в складі тендерної пропозиції.
Так як, Вами не підтверджено відсутність підстав по ч. 2 ст. 17 Закону, Замовник вимушений був відхилити Вашу тендерну пропозицію.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000024 ● bd2c23793bbe4bc0b0236abb4a12368e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 13:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.11.2020 №68
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 18.11.2020 № 68
Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-24-002215-a 24.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-24 10:49:52
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-07-24-002215-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» відділом освіти Городоцької міської ради Хмельницької області (далі – Замовник) оприлюднено процедуру, відповідно до якої укладено договір з товариством з обмеженою відповідальністю " ЕРНЕРІНГ" (код юридичної особи в ЄДРПОУ 39726263) про постачання природного газу для потреб непобутових споживачів (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) від 26.10.2020 за №525.
1) Згідно з пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) про коливання цін на ринку відповідної продукції.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткових угод від 27.10.2020 №1, від 30.10.2020 №2, від 04.11.2020 №3, від 06.11.2020 №5 до Договору від 26.10.2020 за №525?
2) Крім того, аналізом інформації та документів, які оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що до договору від 26.10.2020 за №525 укладено та оприлюднено додаткові угоди від 27.10.2020 №1, від 30.10.2020 №2, від 04.11.2020 №3, від 06.11.2020 №5. Водночас в електронній системі закупівель відсутня відповідна інформація щодо внесення змін до Договору №525 додатковою угодою №4.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору №525 додатковою угодою №4 ?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-27 10:41:21
Пояснення до моніторингу
У відповідь на Ваш запит стосовно надання пояснень, уповноважена особа Відділу освіти Городоцької міської ради Хмельницької області повідомляє наступне: Укладеним Договором №525 від 26.10.2020 року (надалі – Договір) на закупівлю «код ДК 021:2015 - 09120000-6 «Газове паливо» (природний газ (код ДК 021:2015 - 09123000-7)) з ТОВ «Ернерінг», в п. 3.1. розділу ІІІ «Ціна постачання природного газу» передбачено ціну за 1 тис. куб. м. 4199 грн.з ПДВ. В п. 3.2. розділу ІІІ Договору «Ціна постачання природного газу» визначено, що зміна ціни узгоджується шляхом підписання додаткової угоди до цього Договору.
Розділом X Договору «Інші умови» визначено, що Істотні умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону(у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Також, п. 10.3 розділу Х Договору передбачено, що Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ч. 5 ст.41 Закону.
Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону - Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
Отже, Замовником 26 жовтня 2020 року було отримано лист від ТОВ «Ернерінг», щодо зростання ціни на товар (копія листа додається). Окрім того на підтвердження відповідного зростання ціни учасником було надано довідку із Харківської торгово-промислової палати про ціну на газ природний станом на 29 вересня 2020 року, що становить 4702,90 грн. з ПДВ, тобто більше визначеної ціни в договорі про закупівлю товару (довідка №1108/20 від 01.10.2020 року). Тобто, за період серпня – вересня ціна за одиницю товару зросла на 10,95 %. На підставі вищевикладеного, уповноваженою особою Відділу освіти Городоцької міської ради Хмельницької області було підготовлено додаткову угоду, щодо відповідної зміни ціни не більше ніж на 10 відсотків з врахуванням інформації в наданій довідці 1108/20 від 01.10.2020 року (копія додається).
Тому, за згодою сторін відповідно умов договору про закупівлю товару №525 від 26.10.2020 року та п. 2.ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» між Замовником та ТОВ «Енерінг», було укладено додаткову угоду № 1, щодо зміни ціни в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. У відповідності до ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно оприлюднює через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох робочих днів з дня внесення змін, замовник дотримався вказаної норми та 27.10.2020 року опублікували відповідну додаткову угоду.
Стосовно Додаткової угоди №2, Постачальником надано лист звернення (копія листа додається) про коливання ціни на ринку, який надійшов 28.10.2020 року. На підтвердження коливання ціни було додано довідку з Харківської торгово-промислової палати станом на 07 жовтня 2020 року (копія довідки додається) у якій ціна на жовтень становила 5466,01 грн. з ПДВ, тобто значно більше визначеної ціни в договорі про закупівлю товару та ціни, визначеної в додатковій угоді № 1 (довідка №1182/20 від 08.10.2020року). За згодою сторін було вирішено укласти другу додаткову угоду про підняття ціни не більше, ніж на 10 відсотків (до 5080,79 грн. за 1 тис. м. куб.), адже знову ж таки відбулось коливання ціни на ринку (16,22 %). Додаткова угода була підписана 30 жовтня 2020 року та відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» було опубліковано повідомлення про внесення змін до договору в строки, визначені Законом.
03 листопада 2020 року надійшов наступний лист звернення від ТОВ «Ернерінг» про коливання ціни природного газу на ринку, на підтвердження постачальник надав знову довідку з Харківської торгово-промислової палати станом на 07 жовтня 2020 року у якій підтвердив коливання за період вересня – жовтня 2020 року. Сторонами було вирішено укласти додаткову угоду № 3 про підняття ціни не більше, ніж на 10 відсотків. Повідомлення про внесення змін до договору було оприлюднено протягом трьох робочих днів з дня внесення змін, а саме 04.11.2020 року.
05 листопада 2020 року Замовником було отримано лист від ТОВ «Ернерінг», щодо зростання ціни на товар (копія листа додається). Окрім того на підтвердження відповідного зростання ціни учасником було надано довідку із Харківської торгово-промислової палати про ціну на газ природний станом на 26 жовтня 2020 року, що становить 6620,84 грн. з ПДВ (зростання за період жовтня – листопада на 10,65 %), (довідка №1289/20 від 27.10.2020 року(копія додається)). На підставі вищевикладеного, за згодою сторін було укладено додаткову угоду №5 стосовно підняття ціни на 10 відсотків. Повідомлення про внесення змін до договору було оприлюднено протягом трьох робочих днів з дня внесення змін, а саме 09.11.2020 року.
Крім того, пояснюємо стосовно Додаткової угоди №4. Вказана додаткова угода не стосувалась зміни істотних умов договору, а лише реквізитів Сторін, у зв’язку з чим не оприлюднена в системі публічних закупівель (Додається).
Відповідно до п. 10.4. розділу Х – Сторони дійшли до взаємної згоди про те, що відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі», істотними (основними) умовами договору є: - Предмет договору; - Обсяг природного газу та умови його постачання; - Ціна постачання природного газу; - Порядок та строки проведення розрахунків; - Права та обов'язки Сторін; - Відповідальність Сторін; - Порядок припинення (обмеження) та відновлення газопостачання; - Порядок зміни постачальника; - Строк дії Договору та інші умови; - Місце та строк поставки товарів; п. 11.3. Договору: Зміна істотних (основних) умов договору може здійснюватися за згодою сторін у випадках, які передбачені ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», про що укладається відповідна додаткова угода, яка оприлюднюється відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». п. 11.4. Договору: Інші зміни, що не стосуються істотних (основних) умов договору, згідно ЦКУ, ГКУ та ЗУ «Про публічні закупівлі», вносяться шляхом укладання додаткової угоди без оприлюднення таких змін відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки на 13арк.:
1. Лист ТОВ «Ернерінг»№114-Б від 19.10.2020р. про зміну ціни за одиницю до Додаткової угоди № 1.
2. Довідка Харківської торгово-промислової палати №1108/20 від 01.10.2020р
3.Лист ТОВ «Ернерінг» №113-Б від 26.10.2020р про зміну ціни за одиницю до Додаткової угоди № 2.
4. Довідка Харківської торгово-промислової палати №1182/20 від 08.10.2020р
5. Лист ТОВ «Ернерінг» №115-Б від 30.10.2020р про зміну ціни за одиницю до Додаткової угоди № 3.
6. Довідка Харківської торгово-промислової палати №1182/20 від 08.10.2020р
7. Додаткова угода № 4 від 05 листопада 2020 року.
8. Лист ТОВ «Ернерінг» №114-Б від 03.11.2020р про зміну ціни за одиницю до Додаткової угоди № 5.
9. Довідка Харківської торгово-промислової палати №1189/20 від 27.10.2020р
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок від 10.12.2020 року стосовно зобов’язання привести у відповідність до Закону істотні умови договору № 525 від 26.10.2020 року та оприлюднити їх у встановлені законом строки повідомляємо наступне. Замовником було надіслано постачальнику ТОВ «ЕРНЕРІНГ» лист про результати моніторингу, та про висновок Держаудитслужби стосовно усунення порушень шляхом розірвання додаткових угод №1,2,3,(лист №1143 від 10.12.2020 додається) приведення істотних умов договору у відповідність до початкової редакції. На наше звернення ТОВ «ЕРНЕРІНГ» повідомило про розгляд результатів моніторингу та своє рішення стосовно усунення порушень (лист №027-Б від 14.12.2020р додається), а саме ТОВ «ЕРНЕРІНГ» вважає, що ним було дотримано усіх умов по зміні ціни за одиницю товару, які зазначені як у договорі так і у законодавстві, було надано обґрунтоване документально підтверджене коливання ціни такого товару на ринку, а саме довідки з Торгово-промислової палати України. Відповідно до розділу 9 «Строк дії Договору та інші умови» та розділу 10 «Інші умови» Договору № 525 від 26.10.2020 року визначено наступні умови: «9.2. Припинення чи розірвання Договору можливе за взаємною згодою Сторін шляхом підписання додаткової угоди до Договору або за рішенням суду на вимогу однієї із Сторін на підставі та в порядку, встановлених чинним законодавством України та Договором». «9.3. Усі зміни та доповнення до Договору оформлюються письмово, підписуються уповноваженими представниками Сторін та скріплюються їх печатками (за наявності)». «10.5. Зміна істотних (основних) умов договору може здійснюватися за згодою сторін у випадках, які передбачені ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», про що укладається відповідна додаткова угода, яка оприлюднюється відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». «10.6. Інші зміни, що не стосуються істотних (основних) умов договору, згідно ЦКУ, ГКУ та ЗУ «Про публічні закупівлі», вносяться шляхом укладання додаткової угоди без оприлюднення таких змін відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, Замовник самостійно не може в односторонньому порядку внести зміни до договору, або ж розірвати його. Обов’язковим є наявність згоди для укладення додаткових угод, двосторонніх підписів, завірення печатками сторін. Крім того, відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України «1. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Так як, укладеним Договором № 525 від 26.10.2020 року та чинним законодавством не передбачено можливість розірвання Договору в односторонньому порядку чи внесення змін до істотних умов договору, на вимогу Висновку повідомляємо про неможливість усунення виявлених порушень в односторонньому порядку. А також, неможливо виконати вимоги Висновку в двосторонньому порядку, оскільки ТОВ «ЕРНЕРІНГ» не погоджується на розірвання додаткових угод та вважає, що додаткові угоди були укладені згідно з умовами договору та законодавства, а відтак зазначені порушення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області вважають безпідставними. Враховуючи вищевикладене, просимо звернути Вашу увагу, що ціни згідно укладених угод не перевищують середні ціни по Хмельницькій області, адже середня ціна ТОВ ГК "Нафтогаз України" - 6,33000 грн., а у ТОВ "Хмельницькгаз збут" - 8,87555 грн. станом на 01.12.2020 року, а ціна на газ згідно укладених додаткових угод 1,2,3,5 становить 6,14774 за м.куб., що свідчить про економію бюджетних коштів Замовником торгів. Крім того, як наслідок - розірвання договору в опалювальний сезон буде мати незворотні негативні наслідки, зокрема підвищення соціальної напруги, зриву освітнього процесу та не забезпечення належних умов навчання дітей, перебування працівників в закладах Замовника, забезпечення заходів охорони здоров’я . Зобов’язуємось в подальшому дотримуватись рекомендацій, що визначені у Вашому висновку та неухильно дотримуватись норм чинного законодавства. Додатки на 4 арк.: 1. Лист директору ТОВ "ЕРНЕРІНГ". 2. Лист від ТОВ "ЕРНЕРІНГ".
2020-12-17 17:03:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Відділ освіти Городоцької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 41932978 |
Місцезнаходження: | 32000, Україна, Хмельницька область обл., Городок, вул.Грушевського, 53 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ЮГ-ГАЗ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" |
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЮГ-ГАЗ |
1 295 792,40
UAH з ПДВ
|
1 295 792,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
1 341 780,00
UAH з ПДВ
|
1 341 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
1 542 800,00
UAH з ПДВ
|
1 542 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" |
1 595 620,00
UAH з ПДВ
|
1 595 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 618 800,00
UAH з ПДВ
|
1 618 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА» |
1 698 600,00
UAH з ПДВ
|
1 698 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" #41087491 |
Рішення скасоване |
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2020 14:13
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" #41087491 |
Відхилено |
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2020 14:19
|
|
ТОВ ЮГ-ГАЗ #30194498 |
Рішення скасоване |
1 295 792,40
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 12:21
|
|
ТОВ ЮГ-ГАЗ #30194498 |
Відхилено |
1 295 792,40
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 12:25
|
|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Рішення скасоване |
1 341 780,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 10:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Відхилено |
1 341 780,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 10:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Рішення скасоване |
1 542 800,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 10:28
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Відхилено |
1 542 800,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 10:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" #39726263 |
Переможець |
1 595 620,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 11:15
|
ДУ 8 по газу.PDF | зміни до договору |
06 січня 2021 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:46
|
ДУ _7 на підняття ціни 10_.PDF | зміни до договору |
04 січня 2021 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:30
|
ДУ на 20_ Ернерінг.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 15:12
|
ДУ 5 ГАЗ.PDF | зміни до договору |
09 листопада 2020 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 15:05
|
ДУ 3 газ Городок.PDF | зміни до договору |
05 листопада 2020 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 13:07
|
ДУ по газу 2.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2020 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 15:04
|
ДУ по газу 1.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2020 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2020 14:24
|
Договір | укладений |
26 жовтня 2020 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 2 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 525 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 525 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 525 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 525 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 8 ч. 5, ч. 6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 525 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 525 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 525 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |