Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-05 Нововолинськ - Іваничі - Павлівка - Локачі км 0+000 - км 14+900 (окремими ділянками) на ділянці км 0+070 - км 7+300 (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Services for the current average repair of the state road T-03-05 Novovolynsk - Ivanychi - Pavlivka - Lokachi km 0 + 000 - km 14 + 900 (separate sections) on the section km 0 + 070 - км 7 + 300 (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
58 710 313,00 UAH
UA-2020-07-24-001227-c 3e6c7d3948ef4df98d02743530ca3adf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 липня 2020 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:46
Очікувана вартість: 58 710 313,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 587 103,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1761309.39 UAH
Publication date: 24 липня 2020 11:12
Enquiries until: 13 серпня 2020 13:00
Complaints submission until: до 19 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 серпня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 58 710 313 UAH including VAT
Minimal lowering step: 587 103 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-05 Нововолинськ - Іваничі - Павлівка - Локачі км 0+000 - км 14+900 (окремими ділянками) на ділянці км 0+070 - км 7+300 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Services for the current average repair of the state road T-03-05 Novovolynsk - Ivanychi - Pavlivka - Lokachi km 0 + 000 - km 14 + 900 (separate sections) on the section km 0 + 070 - км 7 + 300 (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 7 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 11:09
Тендерна документація ПСР Т-03-05 км 0+000 - км 7+830.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000030 ● 1a269fd151444b4286954c1f65d1e69a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020 13:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

29.09.2020 № 195

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

Почати на підставі інформації, виявлених за результатами даних автоматичних індикаторів ризиків, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-07-24-001227-c, ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-05 Нововолинськ - Іваничі - Павлівка - Локачі км 0+000 - км 14+900 (окремими ділянками) на ділянці км 0+070 - км 7+300 (45233142-6 Ремонт доріг), яка проводиться СЛУЖБОЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Підпунктом 1.6. пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів у форматі PDF, серед яких підпунктом 1.1.11. передбачено надання розрахунків вартості (ціни) тендерної пропозиції. Частиною 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції Закону №114-ІХ від 19.12.2019 року передбачено, що «У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції». Тобто, Замовник до початку аукціону має можливість приймати до розгляду тільки ті документи, що оприлюднені у системі PROZORRO. Враховуючи наявність в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБС» усіх документів, що вимагались тендерною документацією саме на цьому етапі, та враховуючи їх відповідність, Замовником прийнято рішення про допущення до аукціону даного Учасника. Керуючись частиною 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції Закону №114-ІХ від 19.12.2019 року, Служба автомобільних доріг у Волинській області, як Замовник розглядав на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, а саме, пропозицію ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень», в складі якої були наявні усі документи, що стають доступними до вивчення після проведення аукціону. В той же день, перевіривши на відповідність розрахунки договірної ціни учасника ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень», тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір. Враховуючи вищевикладене, Замовник не мав права розглядати документи в частині розрахунків договірної ціни учасника ТОВ «ПБС». Таким чином, висновки Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області є безпідставними та передчасними. Підстав для розторгнення договору з переможцем тендеру – товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагiстраль-Пiвдень» не встановлено.

2020-11-02 15:45:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 серпня 2020
UA-2020-07-24-001227-c3e6c7d3948ef4df98d02743530ca3adf
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:51
Договірна ціна.pdf
21 серпня 2020 16:51
Документи банку.zip
21 серпня 2020 16:51
довіреність Калина (1).pdf
21 серпня 2020 16:51
Гарантія_765.zip
21 серпня 2020 16:51
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 16:51
Ст.17.pdf
21 серпня 2020 16:51
Транспортна схема.pdf
21 серпня 2020 16:51
Пояснювальна записка.pdf
21 серпня 2020 16:51
Довідка_санкції.pdf
21 серпня 2020 16:51
Довідка_повноваження.pdf
21 серпня 2020 16:51
Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 16:51
Трудові книжки_ІТП _1.pdf
21 серпня 2020 16:51
Трудові книжки_водії_4.pdf
21 серпня 2020 16:51
Трудові книжки_водії_3.pdf
21 серпня 2020 16:50
Трудові книжки_водії_5.pdf
21 серпня 2020 16:50
Трудові книжки_водії_2.pdf
21 серпня 2020 16:50
Трудові книжи_ ІТП_2.pdf
21 серпня 2020 16:50
Трудові книжки_водії_1.pdf
21 серпня 2020 16:50
Сертифікат ISO 9001.pdf
21 серпня 2020 16:50
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
21 серпня 2020 16:50
Ліцензія ПБС.PDF
21 серпня 2020 16:50
Витяг ЄДР (копія).pdf
21 серпня 2020 16:50
Відомості з ЄДРПОУ.PDF

Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 19:39
Електронний підпис
08 вересня 2020 17:21
Документи переможця.7z
08 вересня 2020 17:15
Розрахунок ДЦ Т-03-05.imd
08 вересня 2020 17:15
Розрахунок ДЦ Т-03-05.pdf
08 вересня 2020 16:28
Документи переможця.7z
22 серпня 2020 13:02
Електронний підпис
22 серпня 2020 13:02
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:28
4. Банківська гарантія.rar
21 серпня 2020 18:28
1. Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 18:28
9. Розрахунок ДЦ Т-03-05.pdf
21 серпня 2020 18:28
9. Розрахунок ДЦ Т-03-05.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 58 001 267,00
UAH з ПДВ
57 414 160,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 58 310 482,80
UAH з ПДВ
57 723 379,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 19:39
Електронний підпис
08 вересня 2020 17:21
Документи переможця.7z
08 вересня 2020 17:15
Розрахунок ДЦ Т-03-05.imd
08 вересня 2020 17:15
Розрахунок ДЦ Т-03-05.pdf
08 вересня 2020 16:28
Документи переможця.7z
22 серпня 2020 13:02
Електронний підпис
22 серпня 2020 13:02
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:28
4. Банківська гарантія.rar
21 серпня 2020 18:28
1. Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 18:28
9. Розрахунок ДЦ Т-03-05.pdf
21 серпня 2020 18:28
9. Розрахунок ДЦ Т-03-05.imd

Публічні документи

21 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:51
Договірна ціна.pdf
21 серпня 2020 16:51
Документи банку.zip
21 серпня 2020 16:51
довіреність Калина (1).pdf
21 серпня 2020 16:51
Гарантія_765.zip
21 серпня 2020 16:51
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 16:51
Ст.17.pdf
21 серпня 2020 16:51
Транспортна схема.pdf
21 серпня 2020 16:51
Пояснювальна записка.pdf
21 серпня 2020 16:51
Довідка_санкції.pdf
21 серпня 2020 16:51
Довідка_повноваження.pdf
21 серпня 2020 16:51
Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 16:51
Трудові книжки_ІТП _1.pdf
21 серпня 2020 16:51
Трудові книжки_водії_4.pdf
21 серпня 2020 16:51
Трудові книжки_водії_3.pdf
21 серпня 2020 16:50
Трудові книжки_водії_5.pdf
21 серпня 2020 16:50
Трудові книжки_водії_2.pdf
21 серпня 2020 16:50
Трудові книжи_ ІТП_2.pdf
21 серпня 2020 16:50
Трудові книжки_водії_1.pdf
21 серпня 2020 16:50
Сертифікат ISO 9001.pdf
21 серпня 2020 16:50
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
21 серпня 2020 16:50
Ліцензія ПБС.PDF
21 серпня 2020 16:50
Витяг ЄДР (копія).pdf
21 серпня 2020 16:50
Відомості з ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 57 414 160,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
57 414 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:56
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 09:28
Додаткова угода №428-21.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 09:27
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 10:07
Додаткова угода №33-21 (1).pdf зміни до договору
04 березня 2021 10:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:53
Додаткова угода №320-20 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 10:17
Додаткова угода №174-20 (1).pdf зміни до договору
19 листопада 2020 10:16
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 10:09
Додаткова угода №169-20 (1).pdf зміни до договору
18 листопада 2020 10:09
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 09:21
Додаткова угода №141-20 (1).pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 09:20
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 15:16
Додаткова угода №122-20 (1).pdf зміни до договору
23 вересня 2020 15:16
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 10:13
Договір №01.3-27-20.pdf укладений
16 вересня 2020 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 13.4 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.3/27/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 122/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змір в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/27/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 141/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у пункт 13.4 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.3/27/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 169/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/27/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 174/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/27/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 320/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.3/27/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 33/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/27/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 428/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 48 709 864,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 118 310,67 UAH)