Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 - км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use M-07 Kiev - Kovel - Yagodin (in Lublin) on the section of km 91+459 - km 116+459, Zhytomyr region (45233142-6. Repair of roads)
Очікувана вартість
80 108 582,60 UAH
UA-2020-07-24-001136-c 3a914e6edffe4e38af52f47d5fe13522
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 липня 2020 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 11:28
Очікувана вартість: 80 108 582,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 542,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 801085.83 UAH
Publication date: 24 липня 2020 10:59
Enquiries until: 22 серпня 2020 09:00
Complaints submission until: до 28 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 вересня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 80 108 583 UAH including VAT
Minimal lowering step: 400 543 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 - км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 - км 116+459, _____
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use M-07 Kiev - Kovel - Yagodin (in Lublin) on the section of km 91+459 - km 116+459, Zhytomyr region (45233142-6. Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі, що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об'єкт. Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 12:17
Проект договору зі змінами.doc
21 серпня 2020 12:17
ТД пот.сер. М-07 км 91+459 - км 116+459 зі змінами.doc
21 серпня 2020 12:17
Додатки до ТД зі змінами.doc
21 серпня 2020 12:16
перелік змін до ТД М-07.pdf
21 серпня 2020 12:16
Оголошення М-07.pdf
24 липня 2020 11:20
Підсумкова відомість ресурсів М-07 км 91+459 - км 116+459.rtf
24 липня 2020 11:18
Проект договору.doc
24 липня 2020 11:18
ТД пот.сер. М-07 км 91+459 - км 116+459.doc
24 липня 2020 11:18
Додатки до ТД.doc
24 липня 2020 11:03
оголошення М-07 2.pdf
21 серпня 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 12:17
Проект договору зі змінами.doc
21 серпня 2020 12:17
ТД пот.сер. М-07 км 91+459 - км 116+459 зі змінами.doc
21 серпня 2020 12:17
Додатки до ТД зі змінами.doc
21 серпня 2020 12:16
перелік змін до ТД М-07.pdf
21 серпня 2020 12:16
Оголошення М-07.pdf
24 липня 2020 11:20
Підсумкова відомість ресурсів М-07 км 91+459 - км 116+459.rtf
24 липня 2020 11:18
Проект договору.doc
24 липня 2020 11:18
ТД пот.сер. М-07 км 91+459 - км 116+459.doc
24 липня 2020 11:18
Додатки до ТД.doc
24 липня 2020 11:03
оголошення М-07 2.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 вересня 2020
UA-2020-07-24-001136-c3a914e6edffe4e38af52f47d5fe13522
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 16:19
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт співвиконавцем ТОВ «Уніпром»: - п.1, п. 3, п. 4, п. 5, п. 6 гр. 4 – не вказано спеціальність; - п. 11, п. 21 гр. 4 – не зазначено інформацію по ІТР. 2) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт Учасником в розділі «Дорожні робітники», п. 5 – не вірно зазначено посаду працівника згідно наданих підтверджуючих документів. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1), 2) Згідно розділу III част. 8 ТД, у разі залучення до надання послуг співвиконавця, до змісту тендерної пропозиції Учасника додаються: - документально підтверджена інформація про: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (п.1. Додатку 3 ТД); наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (п. 4 Додатку 3 ТД). Згідно пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/ спеціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/цивільно-правова угода Примітка Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) на виконання вимог розділу III част. 8 ТД необхідно надати відкориговану довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт співвиконавцем ТОВ «Уніпром»; 2) на виконання вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації необхідно надати відкориговану довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт Учасником.

Документи

01 вересня 2020 09:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2020 14:31
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:31
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:28
довідка з виправленням
31 серпня 2020 12:21
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:21
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:20
Довідки Уніпром.pdf
31 серпня 2020 12:19
Технічне завдання.pdf
31 серпня 2020 12:19
Уст.Документи.pdf
31 серпня 2020 12:19
проєкт договору.pdf
31 серпня 2020 12:19
Д-ка про субпідрядника.pdf
31 серпня 2020 12:19
Унідор ISO.pdf
31 серпня 2020 12:19
Гарантійний лист.pdf
31 серпня 2020 12:19
Банківська гарантія.rar
31 серпня 2020 12:19
ст 17.pdf
31 серпня 2020 12:19
лабораторія.pdf
31 серпня 2020 12:19
тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 12:19
Реєстр.pdf

Документи

01 вересня 2020 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 вересня 2020 08:18
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:15
Електронний підпис
14 вересня 2020 13:50
Електронний підпис
14 вересня 2020 13:39
Ст.17.pdf
14 вересня 2020 13:39
Довідки з МВС від 02.09.2020.pdf
14 вересня 2020 13:39
public_doc.pdf
14 вересня 2020 13:39
public_doc.p7s
31 серпня 2020 18:51
Електронний підпис
31 серпня 2020 18:51
Електронний підпис
31 серпня 2020 18:46
2. Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 18:46
16. Проект договору.pdf
31 серпня 2020 18:46
14.3. Статут.pdf
31 серпня 2020 18:46
14.1. Довіреність.pdf
31 серпня 2020 18:46
8. Довідка ст.17.pdf
31 серпня 2020 18:46
7.2. Копія листа-відгука.pdf
31 серпня 2020 18:46
6.11. Оригінал дипломів.pdf
31 серпня 2020 18:46
0. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 79 100 000,00
UAH з ПДВ
79 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" 79 708 560,00
UAH з ПДВ
79 708 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 08:18
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:15
Електронний підпис
14 вересня 2020 13:50
Електронний підпис
14 вересня 2020 13:39
Ст.17.pdf
14 вересня 2020 13:39
Довідки з МВС від 02.09.2020.pdf
14 вересня 2020 13:39
public_doc.pdf
14 вересня 2020 13:39
public_doc.p7s
31 серпня 2020 18:51
Електронний підпис
31 серпня 2020 18:51
Електронний підпис
31 серпня 2020 18:46
2. Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 18:46
16. Проект договору.pdf
31 серпня 2020 18:46
14.3. Статут.pdf
31 серпня 2020 18:46
14.1. Довіреність.pdf
31 серпня 2020 18:46
8. Довідка ст.17.pdf
31 серпня 2020 18:46
7.2. Копія листа-відгука.pdf
31 серпня 2020 18:46
6.11. Оригінал дипломів.pdf
31 серпня 2020 18:46
0. Реєстр.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 14:31
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:31
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:28
довідка з виправленням
31 серпня 2020 12:21
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:21
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:20
Довідки Уніпром.pdf
31 серпня 2020 12:19
Технічне завдання.pdf
31 серпня 2020 12:19
Уст.Документи.pdf
31 серпня 2020 12:19
проєкт договору.pdf
31 серпня 2020 12:19
Д-ка про субпідрядника.pdf
31 серпня 2020 12:19
Унідор ISO.pdf
31 серпня 2020 12:19
Гарантійний лист.pdf
31 серпня 2020 12:19
Банківська гарантія.rar
31 серпня 2020 12:19
ст 17.pdf
31 серпня 2020 12:19
лабораторія.pdf
31 серпня 2020 12:19
тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 12:19
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 79 100 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
79 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 15:01
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 13:54
ду 110_3_319 від 17.12.21 М-07 лемс.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 13:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:56
110_2_248 від 23.12.20 ЛЕМС.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 10:34
додаткова угода №110-1-125.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 09:09
договір №110 від 21.09.20 М-07 91-116 ПСР.pdf укладений
22 вересня 2020 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 79 100 000,00 грн. (сімдесят дев’ять мільйонів сто тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 13 183 333,33 грн. (тринадцять мільйонів сто вісімдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Внести зміни до календарного графіка надання послуг (Додаток №2). Внести зміни до плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 79 100 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 110/1/125
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 35 996 165,48 грн. (тридцять п’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто шість тисяч сто шістдесят п’ять гривень 48 коп.), у тому числі ПДВ 5 999 360,91 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста шістдесят гривень 91 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 35 996 165,48 грн. (тридцять п’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто шість тисяч сто шістдесят п’ять гривень 48 коп.), у тому числі ПДВ 5 999 360,91 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста шістдесят гривень 91 коп.). Внести зміни до календарного графіка надання послуг (Додаток №2). Внести зміни до плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 79 100 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 110/2/248
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору по 31 грудня 2022 року
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 110/3/319
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 35 996 165,48
UAH (в тому числі ПДВ 5 999 360,91 UAH)