Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-09 /Т-03-08/ - Дубечне - Стара Вижівка -/М-07/ - Турійськ - Рожище - Ківерці - Піддубці - /Н-22/ на ділянці км 30+270 - км 41+197, Волинська область (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Services on current average repair of the highway of the state value T-03-09 / T-03-08 / - Dubechne - Stara Vyzhivka - / M-07 / - Turiysk - Rozhysche - Kivertsi - Piddubtsi - / Н-22 / on the section km 30 + 270 - km 41 + 197, Volyn region (45233142-6 Road repair)
Очікувана вартість
52 300 847,00 UAH
UA-2020-07-09-000099-b 66d5d7e54d0048a4bddc39acd09dffd8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 08:30
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:29
Очікувана вартість: 52 300 847,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 523 008,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1569025.41 UAH
Publication date: 09 липня 2020 08:30
Enquiries until: 29 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 04 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 52 300 847 UAH including VAT
Minimal lowering step: 523 008 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-09 /Т-03-08/ - Дубечне - Стара Вижівка -/М-07/ - Турійськ - Рожище - Ківерці - Піддубці - /Н-22/ на ділянці км 30+270 - км 41+197, Волинська область (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Services on current average repair of the highway of the state value T-03-09 / T-03-08 / - Dubechne - Stara Vyzhivka - / M-07 / - Turiysk - Rozhysche - Kivertsi - Piddubtsi - / Н-22 / on the section km 30 + 270 - km 41 + 197, Volyn region (45233142-6 Road repair)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 7 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 10:34
Перелік ЗМІН.doc
22 липня 2020 10:34
Тендерна документація із змінами ПСР Т-03-09.doc
22 липня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 10:34
Перелік ЗМІН.doc
22 липня 2020 10:34
Тендерна документація із змінами ПСР Т-03-09.doc
09 липня 2020 08:27
Тендерна документація ПСР Т-03-09.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-26-000011 ● d1bd31087cbb4562804e74742681f582
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2020 № 39-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 26.08.2020 № 39-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-09-000099-b від 09.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 серпня 2020
UA-2020-07-09-000099-b66d5d7e54d0048a4bddc39acd09dffd8
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 11:45
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:42
Договірна ціна
18 серпня 2020 18:20
Електронний підпис
18 серпня 2020 18:17
Довідка по ч.2 ст.17
18 серпня 2020 18:17
Довідка ДПС
18 серпня 2020 18:17
Довідка МВС
07 серпня 2020 17:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:22
Транспортна схема.pdf
07 серпня 2020 16:22
Банківська гарантія.7z
07 серпня 2020 16:22
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
07 серпня 2020 16:21
Сертифікат ISO 9001.pdf
07 серпня 2020 16:21
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 16:21
Пояснювальна записка.pdf
07 серпня 2020 16:21
Ліцензія ПБС.PDF
07 серпня 2020 16:21
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
07 серпня 2020 16:21
Витяг ЄДР (копія).pdf
07 серпня 2020 16:20
Довідка про санкції.pdf

Документи

08 серпня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

07 серпня 2020 20:14
Електронний підпис
07 серпня 2020 20:14
Електронний підпис
07 серпня 2020 20:13
9.Банківська гарантія.rar
07 серпня 2020 20:13
4. Виписка з ЄДР.pdf
07 серпня 2020 20:13
13.Проєкт договору Д.pdf
07 серпня 2020 20:12
1.Гарантійний лист Д.pdf
07 серпня 2020 20:12
2.6. Таб. 5.6.Тр. схема Д.pdf

Документи

Публічні документи

08 серпня 2020 09:22
Електронний підпис
08 серпня 2020 01:35
Електронний підпис
08 серпня 2020 01:33
Субпідряд.PDF
08 серпня 2020 01:33
Розахунок зп.pdf
08 серпня 2020 01:33
Повноваження.PDF
08 серпня 2020 01:33
Ліцензія_ЗМІНИ.PDF
08 серпня 2020 01:33
Додаток 2.Стаття 17.PDF
08 серпня 2020 01:33
Додаток 2.Працівники(3).pdf
08 серпня 2020 01:33
Додаток 2.Працівники (1).pdf
08 серпня 2020 01:33
Додаток 2.Обладнання.pdf
08 серпня 2020 01:33
Додаток 2.АБЗ.pdf
08 серпня 2020 01:33
Додаток 2. МТБ.PDF
08 серпня 2020 01:33
Додаток 2. Лабораторія.PDF
08 серпня 2020 01:33
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 51 249 769,20
UAH з ПДВ
50 203 752,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 51 460 926,01
UAH з ПДВ
50 414 908,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 11:45
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:42
Договірна ціна
18 серпня 2020 18:20
Електронний підпис
18 серпня 2020 18:17
Довідка по ч.2 ст.17
18 серпня 2020 18:17
Довідка ДПС
18 серпня 2020 18:17
Довідка МВС
07 серпня 2020 17:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:22
Транспортна схема.pdf
07 серпня 2020 16:22
Банківська гарантія.7z
07 серпня 2020 16:22
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
07 серпня 2020 16:21
Сертифікат ISO 9001.pdf
07 серпня 2020 16:21
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 16:21
Пояснювальна записка.pdf
07 серпня 2020 16:21
Ліцензія ПБС.PDF
07 серпня 2020 16:21
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
07 серпня 2020 16:21
Витяг ЄДР (копія).pdf
07 серпня 2020 16:20
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 20:14
Електронний підпис
07 серпня 2020 20:14
Електронний підпис
07 серпня 2020 20:13
9.Банківська гарантія.rar
07 серпня 2020 20:13
4. Виписка з ЄДР.pdf
07 серпня 2020 20:13
13.Проєкт договору Д.pdf
07 серпня 2020 20:12
1.Гарантійний лист Д.pdf
07 серпня 2020 20:12
2.6. Таб. 5.6.Тр. схема Д.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 50 203 752,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
50 203 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:35
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2021 09:37
Додаткова угода №356-21.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 12:16
Додаткова угода №145-21 (1).pdf зміни до договору
28 травня 2021 12:16
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 12:57
Додаткова угода №18-21 (1).pdf зміни до договору
18 лютого 2021 12:56
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 08:17
ду 268-20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 08:16
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 10:04
Додаткова угода №184-20 (1).pdf зміни до договору
23 листопада 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 09:27
Додаткова угода №179-20 (1).pdf зміни до договору
23 листопада 2020 09:27
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 11:40
Додаткова угода №106-20 (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 10:55
Договір №01.3-21-20.pdf укладений
31 серпня 2020 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у пункти 13.4, 13.8 договору. Зміна додатку 2 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.3/21/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 106/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у пункт 13.4 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.3/21/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 179/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у пункт 13.4 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.3/21/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 184/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 01.3/21/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 268/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.3/21/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У тексті Договору та додатках до нього слово "роботи", замінити словом "послуги"; словосполучення "виконання робіт" та" виконання послуг" замінити словосполученням "надання послуг"; слово "Виконавець" замінити словом "Підрядник". Внесення змін в пункти 1.1, 1.2 Договору. Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/21/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 145/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/21/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 356/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 48 359 691,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 059 948,50 UAH)