Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо та кури
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2020-07-08-004076-c 9b1981d306a14ccc9e80536a3da24be3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Попова

+380567409680
+380567409648
tenders@rdc.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985370
Місцезнаходження: 49070, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, буд. 28
Контактна особа: Наталія Попова
+380567409680,+380567409648
tenders@rdc.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 14:02
Очікувана вартість: 245 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3738 кілограми
М’ясо та кури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49070, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Князя Володимира Великого,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти НСЗУ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:20
ТД із змінами.docx
09 липня 2020 11:20
ЗМІНИ.docx
08 липня 2020 13:17
ТД.docx
09 липня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:20
ТД із змінами.docx
09 липня 2020 11:20
ЗМІНИ.docx
08 липня 2020 13:17
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної пропозиції
Дата подання: 08 липня 2020 15:20
Дата відповіді: 08 липня 2020 15:52
Доброго дня. Просимо надати роз'яснення який орган в Україні є компетентним та уповноваженим державою Україна на видачу санітарних паспортів на спеціалізований автотранспорт? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Обов'язок мати санітарний паспорт автомобіля, призначеного для перевезення харчових продуктів, передбачено підзаконним актом - Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363.
Так, згідно з пунктом 12.3 вказаних Правил, забороняється використання рухомого складу, призначеного для перевезення харчових продуктів, для перевезення інших вантажів.
Рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо).
Отже, санітарний паспорт на рухомий склад згідно пункту 12.3 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні фактично є дозвільним документом, оскільки без цього документа забороняється використання рухомого складу, призначеного для перевезення харчових продуктів.
Статтею 1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" у редакції Закону України від 26.11.2015 №835-VIII передбачено, що документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Статтею 4 названого Закону визначено, що виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру, встановлюються: необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види; дозвільний орган, уповноважений видавати документ дозвільного характеру.
Крім того, частинами шостою - восьмою цієї статті визначено, що встановлення інших видів документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності може здійснюватися шляхом внесення відповідних змін до цього Закону.
На викладені обставини також звернуто увагу у листі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 29.06.2016 №15-1-2-6/4653.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 08 липня 2020 17:24
Дата відповіді: 09 липня 2020 08:47
Доброго дня. Дякуємо за змістовну відповідь та екскурс у захопливий світ законодавства. Перефразуємо питання : ким повинен бути виданий санітарний паспорт? Дякуємо.
Відповідь: Доброго ранку! Видачу санітраного паспорту на автотранспорт для перевезення харчових продуктів здійснює територіальний орган Держпродспоживслужби.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 09 липня 2020 09:21
Дата відповіді: 09 липня 2020 11:02
Доброго дня. Доводимо до Вашого відома, що територіальний орган Держпродспоживслужби не надає адміністративну послугу "Видача санітарного паспорту на спеціалізований автомобільний транспорт". Територіальний відділ Держпродспоживслужби може лише перевірити автотранспорт на відповідність санітарному законодавству зі складанням акту та видати інформацію щодо відповідності автотраспорту вимогам санітарного законодавства. Просимо уточнити, що вимагається Замовником - надання санітарного паспорту чи надання інформації Держпродспоживслужби про відповідність автотранспорту вимогам санітарного законодавства? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником вимагається довідка про відповідність автотранспортного засобу, що використовується для перевезення харчових продуктів та продовольчої сировини виданої територіальним управлінням Держпродспоживслужби. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД 233 100,00
UAH з ПДВ
233 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Рурко Юлія Андріївна" 244 936,00
UAH з ПДВ
244 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 07:52
Довідка.zip
06 серпня 2020 07:52
pdf.pdf
06 серпня 2020 07:52
Рурко.pdf
06 серпня 2020 07:52
U4q.KVT.pdf
06 серпня 2020 07:52
IdC.XML.pdf
23 липня 2020 08:45
Електронний підпис
23 липня 2020 08:43
опис документів.pdf
23 липня 2020 08:43
пропозиція.pdf
23 липня 2020 08:43
лист гарантія.pdf
23 липня 2020 08:43
щодо договорів.pdf
23 липня 2020 08:43
ст 17.pdf
23 липня 2020 08:43
Довідка працівники.pdf
23 липня 2020 08:43
аналогічні дог.PDF
23 липня 2020 08:43
мат тех база.pdf
23 липня 2020 08:43
щодо санкцій.pdf
23 липня 2020 08:43
щодо підпису.PDF
23 липня 2020 08:43
щодо ліцензування.PDF
23 липня 2020 08:43
Уставні Рурко.PDF
23 липня 2020 08:43
лист згода.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЬЯНС ФУД

ФОП "Рурко Юлія Андріївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЬЯНС ФУД
#40422404
Рішення скасоване 233 100,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 09:00
ТОВ АЛЬЯНС ФУД
#40422404
Відхилено 233 100,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 09:08
ФОП "Рурко Юлія Андріївна"
#3622207543
Переможець 244 936,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 09:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Рурко Юлія Андріївна"
#3622207543
244 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 08:30
м'ясо 20% з сумою.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 08:28
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:47
м'ясо 20%.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 08:25
договор2568.pdf укладений
17 серпня 2020 08:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 31/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 31/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 293 923,20
UAH