Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1. Комплекти одномісні (стіл+стілець) для початкових класів “Нової української школи”, стіл комп’ютерний кутовий серія «Бумеранг», тумба до столу, шафа для одягу дитяча 1-місна, шафа офісна для педагогічних посібників з відкритим верхом, стілець ІСО, дошка магнітно-крейдова (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 39160000-1 Шкільні меблі); Лот 2. Стінка дитяча з пластиковими ящиками, стелаж для іграшок, дитячий спортивний куточок, стінка дитяча з 5-ти елементів, стільці для учнів 5-9 класів, стіл учнівський антисколіозний 1-місний з регулюванням висоти (з полицею), стілець ФГ учнівський антисколіозний 1-місний з регулюванням висоти, дошка магнітно-маркерна біла, крісло мішок-груша, дошка магнітно-крейдова, офісна шафа для паперів, крісло мішок-груша, дитяча шведська спортивна стінка, дошка аудиторна крейдова і маркерна 5 поверхонь, полиця книжна, тумба з пластиковими шухлядами, кришка до столу, дошка аудиторна крейдова і маркерна 5 поверхонь, дошка аудиторна крейдова і маркерна 5 поверхонь (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 39160000-1 Шкільні меблі)
Очікувана вартість
912 174,00 UAH
UA-2020-07-07-005012-c b5017e0f9c71413fa2dbcd2b0f8520bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Григорівна Дейкало

+380535631245 lohvrn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лохвицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145561
Місцезнаходження: 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. Героїв України, 2
Контактна особа: Оксана Григорівна Дейкало
+380535631245
lohvrn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 912 174,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Тендерна документація додається (ТД_Меблi). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація».

Тендерна документація

07 липня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:03
ТД_Меблi.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Комплекти одномісні (стіл+стілець) для початкових класів “Нової української школи”, стіл комп’ютерний кутовий серія «Бумеранг», тумба до столу, шафа для одягу дитяча 1-місна, шафа офісна для педагогічних посібників з відкритим верхом, стілець ІСО, дошка магнітно-крейдова (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 39160000-1 Шкільні меблі)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 807 050,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 070,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 липня 2020 12:30
Закінчення: 23 липня 2020 13:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

210 комп
Комплекти одномісні (стіл+стілець) для початкових класів “Нової української школи”
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику.
Дата доставки: 21 серпня 2020
18 од
стіл комп’ютерний кутовий серія «Бумеранг»
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику.
Дата доставки: 21 серпня 2020
18 од
тумба до столу
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику.
Дата доставки: 21 серпня 2020
210 од
шафа для одягу дитяча 1-місна
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику.
Дата доставки: 21 серпня 2020
18 од
шафа офісна для педагогічних посібників з відкритим верхом
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику.
Дата доставки: 21 серпня 2020
18 од
стілець ІСО
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику.
Дата доставки: 21 серпня 2020
18 од
дошка магнітно-крейдова
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику.
Дата доставки: 21 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на підставі накладної на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 37200, Полтавська обл., Лохвицький район, місто Лохвиця, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 2. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУРЯК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 560 000,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 560 280,96
UAH з ПДВ
552 210,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон" 665 400,00
UAH з ПДВ
665 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 698 000,00
UAH з ПДВ
698 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП" 785 050,00
UAH з ПДВ
785 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 08:55
Електронний підпис
22 липня 2020 08:55
Технічний опис.pdf
21 липня 2020 17:23
Електронний підпис
21 липня 2020 17:23
Цінова пропозиція.pdf
21 липня 2020 17:23
Технічна інформація.pdf
21 липня 2020 17:23
субпідрядник.pdf
21 липня 2020 17:23
ст 17 повна нов. зак..pdf
21 липня 2020 17:22
Ст 16- МТБ.pdf
21 липня 2020 17:22
ст 16 аналог договір 1.pdf
21 липня 2020 17:22
ст 16 аналог дог 2.pdf
21 липня 2020 17:22
ст 16 - працівники.pdf
21 липня 2020 17:22
Проект договора.pdf
21 липня 2020 17:22
ПОДАТКОВІ документи.pdf
21 липня 2020 17:22
згода.pdf
21 липня 2020 17:22
Довідка про санкції.pdf
21 липня 2020 17:22
ГЛ щодо транспорту.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 16:58
Електронний підпис
21 липня 2020 16:57
ВисновокДСЕЕ.pdf
21 липня 2020 16:57
Частина №1 ТП_вер.2.pdf.p7s
21 липня 2020 16:57
ВисновокДСЕЕ.pdf.p7s
21 липня 2020 16:56
Частина №1 ТП_вер.2.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 16:32
Електронний підпис
22 липня 2020 16:27
42.СЕС 2004-2004(ИСО 5970-79).pdf
22 липня 2020 16:27
41.СЕС 4414-2005.pdf
22 липня 2020 16:27
40.CЕС доски.pdf
22 липня 2020 16:27
39.Висновки 2017СЕС.pdf
22 липня 2020 16:27
25,Проект договору.pdf
22 липня 2020 16:27
24,ГЛ щодо монтажу.pdf
22 липня 2020 16:27
22.ІД щодо ліцензії.pdf
22 липня 2020 16:27
19.ІД щодост 17_.pdf
22 липня 2020 16:27
18.Відгук ).pdf
22 липня 2020 16:27
16.Відгук №2 ( .pdf
22 липня 2020 16:27
11.ІД щодо досвіду.pdf
22 липня 2020 16:27
5. .ІД щодо матбази.pdf
22 липня 2020 16:27
4.ІД щодо ТЗ.pdf
22 липня 2020 16:27
3.Копія Статуту (1).pdf
22 липня 2020 16:27
2.Протоколи, накази.pdf
22 липня 2020 16:27
1.ІД щодо підпису.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 23:47
Електронний підпис
22 липня 2020 23:42
Витяг ПДВ.pdf
22 липня 2020 23:42
Установчі документи.pdf
22 липня 2020 23:42
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУРЯК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ Розком

ТОВ "ІДЗ "Редукціон"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУРЯК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2749322472
Переможець 550 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БУРЯК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2749322472
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 21:11
ДУ 1 меблі розірвання.pdf укладений
16 грудня 2020 21:10
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 17:14
Договір меблі.pdf укладений
10 серпня 2020 17:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 550 000,00
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 16.12.2020 року.