Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(Комплект карт прийому для Led дисплея HD – R512 з плеєром HD – A 601( 17 карт прийому з двох режимним плеєром); комплект світловипромінювальних діодів зібраних в модулі з текстоліту P10RGBO SE 32*16SMD 3535 ¼ та блоками живлення для світлодіодних модулів ( 1 комплект: блок живлення – 2; зібраний світлодіодний модуль – 10.)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-07-03-004826-a ● 115510c1b877406eabe05b37de3ac9cd
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Культурно-мистецький центр" Веселівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40258678 |
Місцезнаходження: | 72202, Україна , Запорізька обл., смт. Веселе, вул. Центральна, буд. 150А |
Контактна особа: |
Світлана Грищенко +380978168840 kult-ves@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2020 13:46 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2020 13:36 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комплект
(Комплект карт прийому для Led дисплея HD – R512 з плеєром HD – A 601( 17 карт прийому з двох режимним плеєром); комплект світловипромінювальних діодів зібраних в модулі з текстоліту P10RGBO SE 32*16SMD 3535 ¼ та блоками живлення для світлодіодних модулів ( 1 комплект: блок живлення – 2; зібраний світлодіодний модуль – 10.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72202, Україна, Запорізька область, смт Веселе, вул.Центральна, 150-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 липня 2020
—
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 10:50 |
Документація-150000,00 ГРН..doc | |
09 липня 2020 10:50 |
Проєкт ДОГОВОРУ для спрощеної закупівлі( карта прийому) 2020.doc | |
06 липня 2020 11:01 |
Проєкт ДОГОВОРУ для спрощеної закупівлі( карта прийому) 2020.doc | |
06 липня 2020 11:01 |
Документація-150000,00 ГРН..doc | |
03 липня 2020 14:05 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ, СПЕЦІФІКАЦІЇ.pdf | |
03 липня 2020 14:05 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.pdf |
09 липня 2020 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 липня 2020 10:50 |
Документація-150000,00 ГРН..doc
|
|||||||||
09 липня 2020 10:50 |
Проєкт ДОГОВОРУ для спрощеної закупівлі( карта прийому) 2020.doc
|
|||||||||
06 липня 2020 11:01 |
Проєкт ДОГОВОРУ для спрощеної закупівлі( карта прийому) 2020.doc
|
|||||||||
06 липня 2020 11:01 |
Документація-150000,00 ГРН..doc
|
|||||||||
03 липня 2020 14:05 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ, СПЕЦІФІКАЦІЇ.pdf
|
|||||||||
03 липня 2020 14:05 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Назва товару.
Дата подання: 06 липня 2020 09:53
Дата відповіді: 06 липня 2020 10:03
Вказана назва товару КАРТА ПРИЙОМУ NOVOSTAR PB336 мається на увазі Novastar MRV336 чи це інша модель?
Відповідь: Novastar MRV336, да вірно, готується уточнення.
Формат документів
Дата подання: 06 липня 2020 10:15
Дата відповіді: 06 липня 2020 10:17
Просимо викласти на майданчик проект договору та зразок цінової пропозиції в форматі Документ Microsoft Word (.docx)
Відповідь: Добрий день, дякуємо за запитання, виконуємо Ваше прохання.
Еквівалент
Дата подання: 08 липня 2020 12:57
Дата відповіді: 09 липня 2020 10:57
Карта прийому HD R501S знята з виробництва, чи можно запропонувати еквівалент?
Відповідь: 09 липня 2020 року внесені зміни до уточнення предмета закупівлі.
Ціна
Дата подання: 09 липня 2020 11:14
Дата відповіді: 09 липня 2020 14:15
В тендерній документації є вимоги подачі ціни без ПДВ. В якому вигляді повинні подавати ціну платники ПДВ?
Відповідь: 1. Замовник може оголосити закупівлю на очікувану вартість з ПДВ або без ПДВ. І при цьому в будь-якому тендері Переможцем може бути платник чи не платник ПДВ. Адже немає обмежень з приводу участі в тендерах платників чи не платників ПДВ. Інформація стосовно ПДВ відображатиметься на етапі публікації договору, у звіті про результати проведення процедури. Тобто «сума, визначена в договорі про закупівлю» вказуватиметься загальна сума договору, і в разі наявності ПДВ – його розмір (який розраховуватиметься автоматично ).
Предмет закупівлі
Дата подання: 09 липня 2020 11:16
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:52
В документах різниться інформація про предмет закупівлі. Приведіть, будь ласка, тендерну документацію у вигляд який вимагає законодавство України.
Відповідь: Тендерна документація приведена згідно вимогам законодавства України.
Сертифікація.
Дата подання: 09 липня 2020 11:33
Дата відповіді: 09 липня 2020 14:16
Даний вид товару не є предметом обов'язкової сертифікації на территорії України. Розцінюємо вимогу подачі сертифікатів як таку що ставить в нерівні умови учасників.
Відповідь: В документації зазначено, що додається або сертифікат або декларація відповідності або паспорт. Тобто, надання учасником сертифікату якості не є обовязковою умовою тендерної документації. Може бути інший документ на товар згідно переліку.
Питання що до технічного завдання
Дата подання: 10 липня 2020 19:15
Дата відповіді: 11 липня 2020 12:48
Замовник разом за картами А-601, R 512 та блоками живлення закупає модулі - P10RGBO SE 32*16SMD 3535 ¼. Згідно даним з відкритих джерел позначення модуля розшифровується так:
Р10 – позначає крок пікселя (відстань між світлодіодами)
32х16 – розширення модуля (кількість точок)
SMD 3535 – тип та розмір світлодіода
¼ - сканування модуля
Запитання: Що таке ВО та SE? Що це за характеристика, та до чого вона відноситься?
Окрема зазначаємо – посилання на конкретні марки чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – суперечить закону! Просимо Замовника внести зміни до технічних характеристик предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Р10 – тип модуля, шаг 10 мм; RGBO - где RGB де "*" - числа від 0 до 255, що позначають кількість сответствующего кольору в одержуваному. Перші 3 "*" - компоненти кольору, задающиеся в діапазоні 0 до 255, а остання "*" - рівень непрозорості, задати дробовими числами від 0 до 1.
SE - це серія модуля; SMD - тип модуля.
В документації зазначено , що додається або сертифікат або декларація відповідності або паспорт. Тобто, надання учасником сертифікату якості не є обовязковою умовою тендерної документації. Може бути інший документ на товар згідно переліку. Згідно Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропонований товар, за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам тендерній документації.
В тендерній документації містить вираз « або еквивалент» (До всіх посилань на конкретну торговельну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва застосовувати вираз «або еквівалент».).
SE - це серія модуля; SMD - тип модуля.
В документації зазначено , що додається або сертифікат або декларація відповідності або паспорт. Тобто, надання учасником сертифікату якості не є обовязковою умовою тендерної документації. Може бути інший документ на товар згідно переліку. Згідно Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропонований товар, за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам тендерній документації.
В тендерній документації містить вираз « або еквивалент» (До всіх посилань на конкретну торговельну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва застосовувати вираз «або еквівалент».).
Питання що до тендерної документації
Дата подання: 11 липня 2020 13:36
Замовник встановив строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 10 календарних днів з дати укладення договору.
В даних типах закупівель строк поставки товару встановлюється не менш двох місяців. Строк поставки в 10 днів призводить до конкурентних переваг одних постачальників та обмеження інших – що прямо суперечить закону «Про захист від недобросовісної конкуренції».
Просимо збільшити строки по ставки обладнання, принаймні, як мінімум до двох місяців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Питання що до технічного завдання
Дата подання: 11 липня 2020 13:45
Ви пишете "RGBO - где RGB де "*" - числа від 0 до 255, що позначають кількість сответствующего кольору в одержуваному. Перші 3 "*" - компоненти кольору, задающиеся в діапазоні 0 до 255, а остання "*" - рівень непрозорості, задати дробовими числами від 0 до 1."
Але навіть Вікіпедяя говорить - RGB (скорочено від англ. Red, Green, Blue — червоний, зелений, синій) — адитивна колірна модель, що описує спосіб синтезу кольору, за якою червоне, зелене та синє світло накладаються разом, змішуючись у різноманітні кольори. Широко застосовується в техніці, що відтворює зображення за допомогою випромінення світла.
Якась плутанина виходить.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-03-004826-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ЛУКАШОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2323101136
Дата подання: 22 липня 2020 16:40
Неправомірне відхилення
Шановний Замовник!
Причиною дискваліфікації ФОП "ЛУКАШОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" Ви зазначаєте: «Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі», а саме посилаєтесь на пункт 7 документації:
Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції оригінали документів та завірені в установленому порядку копії документів*:
4. свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), та/або свідоцтво платника єдиного податку або витяг з реєстру платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
6. сертифікат якості або декларація відповідності або паспорт на товар;
Вказуєте на те, що ФОП "ЛУКАШОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" не надав ці документи. Ми категорично не згодні з цим твердженням – дані документи присутні в тендерній пропозиції. Файли називаються: «ВИТЯГ з реєстру платників єдиного податку» та «Паспорт». Якщо відкрити пропозицію ФОП "ЛУКАШОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ", Ви побачите що вони завантажені, та розташовуються ці файли в порядку, 3-й файл, якщо рахувати згори, та 9-й з гори файл відповідно. Якщо Ваша ласка, подивіться на ці файли. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Причиною дискваліфікації ФОП "ЛУКАШОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" Ви зазначаєте: «Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі», а саме посилаєтесь на пункт 7 документації:
Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції оригінали документів та завірені в установленому порядку копії документів*:
4. свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), та/або свідоцтво платника єдиного податку або витяг з реєстру платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
6. сертифікат якості або декларація відповідності або паспорт на товар;
Вказуєте на те, що ФОП "ЛУКАШОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" не надав ці документи. Ми категорично не згодні з цим твердженням – дані документи присутні в тендерній пропозиції. Файли називаються: «ВИТЯГ з реєстру платників єдиного податку» та «Паспорт». Якщо відкрити пропозицію ФОП "ЛУКАШОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ", Ви побачите що вони завантажені, та розташовуються ці файли в порядку, 3-й файл, якщо рахувати згори, та 9-й з гори файл відповідно. Якщо Ваша ласка, подивіться на ці файли. Дякуємо.
Скасована
Дата: 23 липня 2020 12:21
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 липня 2020 12:17
Перевірено ще раз всі файли документів, дійсно були прощені файли, своє рішення скасовуємо про відхилення переможця ФОП "ЛУКАШОВ В.М"
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛУКАШОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" #2323101136 |
Рішення скасоване |
145 999,00
UAH
|
23 липня 2020 12:21
|
ФОП "ХАРЧЕНКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3150611842 |
Рішення скасоване |
146 000,00
UAH
|
23 липня 2020 12:21
|
ФОП "ЛУКАШОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" #2323101136 |
Переможець |
145 999,00
UAH
|
23 липня 2020 13:26
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 липня 2020 18:34 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
23 липня 2020 18:24
|
протокол 23.pdf |
23 липня 2020 18:24
|
протокол 23.jpeg |