Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з охорони майна та території
Очікувана вартість
178 570,00 UAH
UA-2020-06-25-009881-a 7532a45d888d440f9bf657b7aa957f9a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Титаренко

+380977295080
+380432671138
titarenko2005@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами Вінницької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 20098691
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Монастирська, 26
Контактна особа: Татьяна Титаренко
+380977295080,+380432671138
titarenko2005@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 15:00
Очікувана вартість: 178 570,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 892,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони майна та території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22870, Україна, Вінницька область, смт Брацлав, соборна 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата суми Договору здійснюється Замовником у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Охорони у наступному порядку: Оплата проводиться згідно актів виконаних робіт в 10-х денний термін після їх підписання. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:32
Додаток квал критерії.doc
25 червня 2020 16:32
Додаток технічні умови.doc
25 червня 2020 16:32
проєкт Договору.doc
25 червня 2020 16:32
цiнова_пропозицiя.doc
25 червня 2020 16:32
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо організації охорони об"єкта.
Дата подання: 26 червня 2020 08:35
Дата відповіді: 26 червня 2020 10:07
Прошу повідомити: 1. Кількість цілодобових постів та/або кількість охоронників, які одночасно, протягом доби, повинні нести службу по охороні ? 2. Можливість організації охорони вахтовим методом, тобто наявність приміщень для відпочинку та прийняття їжі охоронниками, наявність побутових умов ? 3.Яким чином будуть погашені витрати охоронної фірми по встановленню за власний рахунок охоронно-пожежної сигналізації ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Надаємо відповідь на ваші запитання.
1 Кількість цілодобових постів та /або кількість охоронників повинна забезпечити надійну охорону обєкта, відповідно вказаної площі.
2.На обєкті охорони наявне місце для відпочинку, місця загального користування - на вулиці, наявне підведення холодної води.
3. Відповідно до технічних вимог закупівлі, обладнання приміщення складів охоронно-пожежною сигналізацією з виведенням її на власний пульт спостереження з можливістю виїзду групи швидкого реагування здійснюеться за власний рахунок охорони, що входить у вартість предмету закупівлі. Погашення витрат не передбачається.
Уточнення
Дата подання: 01 липня 2020 11:50
Дата відповіді: 02 липня 2020 08:13
Чи є примірний перелік обладнання (охороноо-пожежної сигналзації),я кі Учасник повинен встановити? Чи учасник на свій погляд передбачає обладнання, яке потрібно встановити.
Відповідь: Охоронно-пожежна сигналізація, з виведенням її на власний пульт спостереження з можливістю виїзду групи швидкого реагування, повинна забезпечувати надійний та сталий захист об’єкту охорони, та відповідати загальновстановленим нормам.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-009881-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 01 липня 2020 10:52
Досвід роботи підприємства на ринку охоронних послуг не менше 5-ти років
Шановний Замовник, Ви вимагаєте наявність "Досвіду роботи підприємства на ринку охоронних послуг не менше 5-ти років". Ця вимога суттєво обмежує можливість участі новостворенних підприємств чи тих, хто вже зарекомендував себе на ринку надання охоронних послуг, має менший досвід, а тому не зможе взяти участь через наявність даної вимоги.
Вимагаємо прибрати дану вимогу. З повагою!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2020 09:06
Вимога щодо наявності досвіду роботи підприємства на ринку охоронних послуг не менше 5-ти років є необхідною для підтвердження надійності виконавця та надає нам гарантію та впевненість у виконанні замовлених послуг.
Об’єктом охорони є єдиний комплекс будівель та споруд цивільного захисту. Територія та комплекс споруд є власністю територіальних громад Вінницької області. Захист території та збереження майна потребує високої відповідальності та наявності довготривалого досвіду роботи з метою забезпечення отримання надійних охоронних послуг.

Документи

02 липня 2020 09:06
протокол уо №4.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕКА-ГАРАНТ-1" 177 677,00
UAH з ПДВ
177 677,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 13:14
Пропозиція.pdf
06 липня 2020 12:04
Трудові книжки.pdf
06 липня 2020 12:04
Свідоцтво.pdf
06 липня 2020 12:04
Свідоцтво БГ-1.pdf
06 липня 2020 12:04
Тех. паспорт на авто.pdf
06 липня 2020 12:04
Цінова пропозиція.pdf
06 липня 2020 12:04
Свідоцтва.pdf
06 липня 2020 12:04
Протокол.pdf
06 липня 2020 12:04
Реквізити.pdf
06 липня 2020 12:04
ОПИС.pdf
06 липня 2020 12:03
Наказ.pdf
06 липня 2020 12:03
Аналог. договора.pdf
06 липня 2020 12:03
Виписка ЄДРПО.pdf
06 липня 2020 12:03
Витяг.pdf
06 липня 2020 12:03
Ліцензія.pdf
06 липня 2020 12:03
Кваліфікація.pdf
06 липня 2020 12:03
Лист згода.pdf
06 липня 2020 12:03
Довідка ПЦО.pdf
06 липня 2020 12:03
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕКА-ГАРАНТ-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕКА-ГАРАНТ-1"
#37028608
Переможець 177 677,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 15:08

Документи

09 липня 2020 15:08
Електронний підпис
09 липня 2020 14:40
ПРОТОКОЛ 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕКА-ГАРАНТ-1"
#37028608
177 677,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2020 15:08
Електронний підпис
09 липня 2020 14:40
ПРОТОКОЛ 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 10:45
додуг60.pdf зміни до договору
22 січня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:44
дот угода1 охорона.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 10:40
Договор охорона.pdf укладений
15 липня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити строк дії Договору № 60 від 13 червня 2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, а саме до 28.02.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшено суму договору в обсязі що неперевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 213 211,00
UAH