Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з охорони майна та території
Очікувана вартість
178 570,00 UAH
UA-2020-06-25-009881-a ● 7532a45d888d440f9bf657b7aa957f9a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами Вінницької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 20098691 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Монастирська, 26 |
Контактна особа: |
Татьяна Титаренко +380977295080,+380432671138 titarenko2005@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 178 570,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 892,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони майна та території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22870, Україна, Вінницька область, смт Брацлав, соборна 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата суми Договору здійснюється Замовником у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Охорони у наступному порядку: Оплата проводиться згідно актів виконаних робіт в 10-х денний термін після їх підписання. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 16:32 |
Додаток квал критерії.doc | |
25 червня 2020 16:32 |
Додаток технічні умови.doc | |
25 червня 2020 16:32 |
проєкт Договору.doc | |
25 червня 2020 16:32 |
цiнова_пропозицiя.doc | |
25 червня 2020 16:32 |
оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо організації охорони об"єкта.
Дата подання: 26 червня 2020 08:35
Дата відповіді: 26 червня 2020 10:07
Прошу повідомити:
1. Кількість цілодобових постів та/або кількість охоронників, які одночасно, протягом доби, повинні нести службу по охороні ?
2. Можливість організації охорони вахтовим методом, тобто наявність приміщень для відпочинку та прийняття їжі охоронниками, наявність побутових умов ?
3.Яким чином будуть погашені витрати охоронної фірми по встановленню за власний рахунок охоронно-пожежної сигналізації ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Надаємо відповідь на ваші запитання.
1 Кількість цілодобових постів та /або кількість охоронників повинна забезпечити надійну охорону обєкта, відповідно вказаної площі.
2.На обєкті охорони наявне місце для відпочинку, місця загального користування - на вулиці, наявне підведення холодної води.
3. Відповідно до технічних вимог закупівлі, обладнання приміщення складів охоронно-пожежною сигналізацією з виведенням її на власний пульт спостереження з можливістю виїзду групи швидкого реагування здійснюеться за власний рахунок охорони, що входить у вартість предмету закупівлі. Погашення витрат не передбачається.
1 Кількість цілодобових постів та /або кількість охоронників повинна забезпечити надійну охорону обєкта, відповідно вказаної площі.
2.На обєкті охорони наявне місце для відпочинку, місця загального користування - на вулиці, наявне підведення холодної води.
3. Відповідно до технічних вимог закупівлі, обладнання приміщення складів охоронно-пожежною сигналізацією з виведенням її на власний пульт спостереження з можливістю виїзду групи швидкого реагування здійснюеться за власний рахунок охорони, що входить у вартість предмету закупівлі. Погашення витрат не передбачається.
Уточнення
Дата подання: 01 липня 2020 11:50
Дата відповіді: 02 липня 2020 08:13
Чи є примірний перелік обладнання (охороноо-пожежної сигналзації),я кі Учасник повинен встановити? Чи учасник на свій погляд передбачає обладнання, яке потрібно встановити.
Відповідь: Охоронно-пожежна сигналізація, з виведенням її на власний пульт спостереження з можливістю виїзду групи швидкого реагування, повинна забезпечувати надійний та сталий захист об’єкту охорони, та відповідати загальновстановленим нормам.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-25-009881-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 01 липня 2020 10:52
Досвід роботи підприємства на ринку охоронних послуг не менше 5-ти років
Шановний Замовник, Ви вимагаєте наявність "Досвіду роботи підприємства на ринку охоронних послуг не менше 5-ти років". Ця вимога суттєво обмежує можливість участі новостворенних підприємств чи тих, хто вже зарекомендував себе на ринку надання охоронних послуг, має менший досвід, а тому не зможе взяти участь через наявність даної вимоги.
Вимагаємо прибрати дану вимогу. З повагою!
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо прибрати дану вимогу. З повагою!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2020 09:06
Вимога щодо наявності досвіду роботи підприємства на ринку охоронних послуг не менше 5-ти років є необхідною для підтвердження надійності виконавця та надає нам гарантію та впевненість у виконанні замовлених послуг.
Об’єктом охорони є єдиний комплекс будівель та споруд цивільного захисту. Територія та комплекс споруд є власністю територіальних громад Вінницької області. Захист території та збереження майна потребує високої відповідальності та наявності довготривалого досвіду роботи з метою забезпечення отримання надійних охоронних послуг.
Об’єктом охорони є єдиний комплекс будівель та споруд цивільного захисту. Територія та комплекс споруд є власністю територіальних громад Вінницької області. Захист території та збереження майна потребує високої відповідальності та наявності довготривалого досвіду роботи з метою забезпечення отримання надійних охоронних послуг.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕКА-ГАРАНТ-1" #37028608 |
Переможець |
177 677,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 10:45
|
додуг60.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:44
|
дот угода1 охорона.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 10:40
|
Договор охорона.pdf | укладений |
15 липня 2020 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжити строк дії Договору № 60 від 13 червня 2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, а саме до 28.02.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшено суму договору в обсязі що неперевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |