Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 454 Дніпровського району м. Києва» на вул. Березняківській, 26-А у Дніпровському районі».(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
56 517 900,00 UAH
UA-2020-06-24-010151-a 2c5a578b54674f4b9ee816e30bc09080
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 13:25
Очікувана вартість: 56 517 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 282 589,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 454 Дніпровського району м. Києва» на вул. Березняківській, 26-А у Дніпровському районі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 454 Дніпровського району м. Києва» на вул. Березняківській, 26-А у Дніпровському районі».(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Березняківська, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 червня 2020 16:35
Електронний цифровий підпис
24 червня 2020 16:34
Скан_ТД_ДНЗ № 454_ясла-садок.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000032 ● 022e5b3685204190b24857a780cfdf10
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-08-06
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-08-06 18:03:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2020-06-24-010151-a 24.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 55 266 738,81
UAH з ПДВ
55 266 738,81
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 56 381 757,62
UAH з ПДВ
56 381 757,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 12:30
sign.p7s
09 липня 2020 17:13
sign.p7s
09 липня 2020 17:13
Технічні вимоги.rar
09 липня 2020 17:13
Інші документи.rar

Публічні документи

09 липня 2020 17:44
sign.p7s
09 липня 2020 17:41
35. Кошторис. word.rar
09 липня 2020 17:41
33. Лист відгук.pdf
09 липня 2020 17:41
28. Ст 17 ЗУ.pdf
09 липня 2020 17:41
26.Перевірка Статуту.pdf
09 липня 2020 17:41
25. Офшорні зони.pdf
09 липня 2020 17:41
23. Інформація про МТБ.pdf
09 липня 2020 17:41
21. Захист довкілля.pdf
09 липня 2020 17:41
19. Довідка ліцензії.pdf
09 липня 2020 17:41
17. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 липня 2020 17:41
16. Корупція директор.pdf
09 липня 2020 17:41
15. Корупція ТОВ КК.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 55 266 738,81
UAH з ПДВ
17 липня 2020 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
55 266 738,81
UAH з ПДВ
Документи

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Додаткової угоди № 1 від 05.08.2020 Договір підряду № 35/20-502 від 05.08.2020 доповнити Додатком 7 "План фінансування" робіт з капітального ремонту та у зв`язку з цим доповненням пункт 17.3 Договору викласти відповідно в новій редакції . Також в новій редакції викласти пункти 3.4 та 3.5 Договору. Сума за Договором та інше залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-502
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку