Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 454 Дніпровського району м. Києва» на вул. Березняківській, 26-А у Дніпровському районі».(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
56 517 900,00 UAH
UA-2020-06-24-010151-a 2c5a578b54674f4b9ee816e30bc09080
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 13:25
Очікувана вартість: 56 517 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 282 589,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 454 Дніпровського району м. Києва» на вул. Березняківській, 26-А у Дніпровському районі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 454 Дніпровського району м. Києва» на вул. Березняківській, 26-А у Дніпровському районі».(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Березняківська, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 16:34
Скан_ТД_ДНЗ № 454_ясла-садок.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000032 ● 022e5b3685204190b24857a780cfdf10
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 18:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2020-06-24-010151-a 24.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Шановні фахівці Держаудитслужби, ми вдячні Вам за здійснення моніторингу нашої закупівлі. Водночас прошу звернути увагу, що зазначене у Вашому Висновку порушення "На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції" не відповідає дійсності, оскільки у пункті 20. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, Розділу І Загальні положення тендерної документації зазначено наступне: "Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тобто Замовником не порушено вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону Про публічні закупівлі. .

2020-09-01 15:30:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 55 266 738,81
UAH з ПДВ
55 266 738,81
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 56 381 757,62
UAH з ПДВ
56 381 757,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 12:30
Електронний підпис
09 липня 2020 17:13
Електронний підпис
09 липня 2020 17:13
Технічні вимоги.rar
09 липня 2020 17:13
Інші документи.rar

Публічні документи

09 липня 2020 17:44
Електронний підпис
09 липня 2020 17:41
35. Кошторис. word.rar
09 липня 2020 17:41
33. Лист відгук.pdf
09 липня 2020 17:41
28. Ст 17 ЗУ.pdf
09 липня 2020 17:41
26.Перевірка Статуту.pdf
09 липня 2020 17:41
25. Офшорні зони.pdf
09 липня 2020 17:41
23. Інформація про МТБ.pdf
09 липня 2020 17:41
21. Захист довкілля.pdf
09 липня 2020 17:41
19. Довідка ліцензії.pdf
09 липня 2020 17:41
17. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 липня 2020 17:41
16. Корупція директор.pdf
09 липня 2020 17:41
15. Корупція ТОВ КК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 55 266 738,81
UAH з ПДВ
17 липня 2020 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
55 266 738,81
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 13:11
ДУ № 6 до дог № 35-20-502 від 09 12 2021_.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 12:55
ДУ 5 до дог 35-20-502_днз 454 капрем будівля.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 20:04
ДУ 4 до Дог 35-20-502_ будівля ДНЗ № 454 ясла-садок.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:04
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 12:09
ДУ 3 до дог 35-20-502_КР будівлі ДНЗ 454.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 12:02
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 18:51
ДУ № 2 _до осн Дог. № 35-20-502_ тендер_будівля ДНЗ 454 ясла-садок .pdf зміни до договору
17 вересня 2020 18:49
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 21:21
скан_ДУ №1 від 05 серпня 2020_ до Договору № 35-20-502 від 05 серпня 2020.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 21:20
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 20:41
скан_тендерний Договір 35-20-502_КР будівлі ясла-садок №454_ТОВ Мега Стайл _Ч.2..pdf укладений
05 серпня 2020 20:35
скан_тендерний Договір 35-20-502_КР будівлі ясла-садок №454_ТОВ Мега Стайл _Ч.1..pdf укладений
05 серпня 2020 20:35
скан_тендерний Договір 35-20-502_КР будівлі ясла-садок №454_ТОВ Мега Стайл _Ч.1..pdf укладений
05 серпня 2020 20:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Додаткової угоди № 1 від 05.08.2020 Договір підряду № 35/20-502 від 05.08.2020 доповнити Додатком 7 "План фінансування" робіт з капітального ремонту та у зв`язку з цим доповненням пункт 17.3 Договору викласти відповідно в новій редакції . Також в новій редакції викласти пункти 3.4 та 3.5 Договору. Сума за Договором та інше залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-502
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Додаткової угоди № 2 від 16.09.2020 до Договору підряду № 35/20-502 від 05.08.2020 викладено в новій редакції окремі пункти Договору, в саме: - п. 3.1 щодо зміни ціни Договору на 2020 рік, яка за новою редакцією становить 16 805 600,00 грн , при цьому загальна ціна по Договору залишається без змін - 55 266 738 грн 81 коп; - Додаток 7 "План фінансування" робіт з капітального ремонту викладено в новій редакції що додається. Зміст інших пунктів Договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-502
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ №3 від 04.12.2020 щодо перерозподілу ціни договору № 35/20-502 від 05.08.2020 та збільшення в частині на 2020 рік , яка тепер становить 26 352 600,00 грн. (в т. ч. ПДВ 20%-4 392 100,00 грн). Загальна сума по Договору залишається без змін. Відповідно викладено в новій редакції п.3.1 Договору № 35/20-502 та Додаток до договору № 7 "План фінансування". Зміст інших пунктів Договору 35/20-502 від 05.08.2020 залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-502
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 4 від 29.12.2020 до Договору № 35/20-502 від 05.08.2020 щодо викладення в новій редакції пункту 3.1 , що згідно нової редакції ціна Договору на 2020 рік становить 26 352 223,56 грн (в т.ч. ПДВ 20%- 4 392 037,26 грн). Загальна сума по Договору залишається без змін. Також викладено в новій редакції додаток 7. Зміст інших пунктів Договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-502
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 5 від 10.02.2021 до Договору № 35/20-502 від 05.08.2020. Пункт 3.1 доповнено підпунктом 3.1.1 згідно якого ціна Договору на 2021 рік становить 28 914 515,25 грн (в т.ч. ПДВ 20%- 4 819 085,87 грн). Також викладено в новій редакції додаток 2. Зміст інших пунктів Договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-502
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 6 від 09.12.2021 до договору № 35/20-502 від 05.08.2020 щодо узгодженого зменшення загальної суми по дог. № 35/20-502 яка відтепер становить 49 648 143,85 грн (ПДВ 20%-8274690,64) . В тому числі ціна Договору на 2021 рік відтепер становить 23 295 920,29 грн (ПДВ 20%-3882653,38).
Номер договору про закупівлю: 35/20-502
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 454 Дніпровського району м. Києва» на вул. Березняківській, 26-А у Дніпровському районі».(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. 1 роботи 49 648 143,85
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 648 143,85
UAH (в тому числі ПДВ 8 274 690,64 UAH)