Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення ГУ ДПС у Вінницькій області за адресою: м.Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, контрольно-пропускний режим)
Очікувана вартість
662 400,00 UAH
UA-2020-06-01-008040-b 24dd95f112fd41c58ab15e670bcfdfd7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Вернигора

+380432660187 dps_vin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43142454
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 7
Контактна особа: Вадим Вернигора
+380432660187
dps_vin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 12:27
Очікувана вартість: 662 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 624,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4416 година
Послуги з охорони адміністративного приміщення ГУ ДПС у Вінницькій області за адресою: м.Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, контрольно-пропускний режим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21028, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 17:20
ТД Охорона фізична ДПС 05-20.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-008040-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 02 червня 2020 16:28
Зброя
Шановний Замовнику, в Додатку 3 до Документації конкурсних торгів міститься вимога щодо забезпечення працівників учасника, що будуть задіяні при наданні послуг охорони, нарізною вогнепальною зброєю, в тому числі автоматичною вогнепальною зброєю. Дана вимога є суто дискримінаційною по відношенню до учасників даної закупівлі з наступних причин: Ми як приватна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише (а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії (б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*. Як Ви можете побачити, ми не наділені правом мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ. Прописуючи вимогу щодо наявності автоматичної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи або військові формування, так як лише вони мають право мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ. Що стосується питання озброєння охоронників нарізною вогнепальною зброєю, то відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 "Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів", п.п. 9.6 - Кількість і вид вогнепальної зброї, бойових припасів до неї, пристроїв, необхідних для озброєння працівників, які використовуються ними в процесі виконання покладених на них обов’язків, залежно від характеру здійснюваної охоронної діяльності, штатної чисельності зазначених працівників встановлюються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та Національного банку України за погодженням з Національною поліцією України згідно з нормами зброї і боєприпасів до неї, що передбачаються для озброєння воєнізованої охорони і особового складу міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.
Тобто, нарізною вогнепальною зброєю, а тим більше автоматичною вогнепальною зброєю можуть бути озброєні, згідно з законодавством, охоронці воєнізованої охорони і особового складу центральних органів виконавчої влади - поліції, наприклад.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО, виключити вимогу Тендерної документації щодо забезпечення працівників учасника, що будуть задіяні при наданні послуг охорони, нарізною вогнепальною зброєю, в тому числі автоматичною вогнепальною зброєю, як таку, що не відповідає чинному законодавству. У випадку необґрунтованого відхилення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до відповідних контролюючих органів щодо перевірки замовника на предмет змови з учасником торгів та створення замовником умов для недобросовісної конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 16:30
Згідно ч.3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даній закупівлі замовником визначено наявність нарізної вогнепальної зброї.
Так, при розробленні тендерної документації замовник керувався чинним законодавством України, в т.ч. Постановою КМ України від 21.11.2018 року №975 «Про затвердження категорій об'єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» та «Порядком організації та забезпечення режиму секретності в державних організаціях, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затвердженим постановою КМУ від 18.12.2013 р. №939.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-008040-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 02 червня 2020 16:45
Дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію
Шановний Замовнику!
В Додатку 3 до тендерної документації в Технічних вимогах до предмету закупівлі Вами вимагається Довідка про працівників, які, зокрема "будуть забезпечені нарізною вогнепальною зброєю;" та в складі нарядів реагування мати «працівників, забезпечених вогнепальною зброєю (старший наряду – автоматичною, …)».
Згідно з частиною 1 статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» суб’єкт охоронної діяльності має право для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України (Далі КМУ).
Нарізна, зокрема автоматична зброя, не входить до переліку спеціальних засобів, затверджених Постановою КМУ від 11 лютого 2013 №97 « Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». Працівники суб’єктів охоронної діяльності – учасників закупівлі не мають права використовувати нарізну, зокрема автоматичну зброю при виконання службових обов’язків під час здійснення охоронної діяльності, з огляду на Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 №622, відповідно до пункту 9.1 глави 9.
Вважаємо, що Замовник зазначив в тендерної документації умови, які суттєво обмежують конкуренцію, та є такими, що суперечать законодавству України.
У зв’язку з вищенаведеним, вимагаємо виключити з тендерної документації Замовника вимоги щодо вогнепальної, зокрема автоматичної зброї.
З повагою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 16:31
Згідно ч.3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даній закупівлі замовником визначено наявність нарізної вогнепальної зброї.
Так, при розробленні тендерної документації замовник керувався чинним законодавством України, в т.ч. Постановою КМ України від 21.11.2018 року №975 «Про затвердження категорій об'єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» та «Порядком організації та забезпечення режиму секретності в державних організаціях, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затвердженим постановою КМУ від 18.12.2013 р. №939.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-008040-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Явір-2000", Код ЄДРПОУ:31175036
Дата подання: 03 червня 2020 11:19
Дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію
Шановний Замовнику!

В доповнення до зауважень до Тендерної документації, які вже подані іншими суб’єктами охоронної діяльності, відносно суттєвого обмеження конкуренції або фактичного її виключення через наявність в Тендерній документації (Додаток № 3) вимоги щодо озброєння працівників охорони нарізною вогнепальною зброєю у тому числі автоматичною, необхідно також зауважити, що такі послуги на комерційних засадах можуть фактично надавати тільки підрозділи поліції охорони.
Крім цього Головне управління ДПС у Вінницькій області не відноситься до об’єктів, які підлягають обов’язковій охороні органами поліції охорони на договірних засадах згідно Постанови Кабміну України від 21.11.2018 року № 975 “Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах” .
Таким чином вважаємо надуманою та на наш погляд незаконною вимогу Замовника щодо озброєння працівників охорони вогнепальною нарізною зброєю та вимагаємо виключити її з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 16:31
Згідно ч.3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даній закупівлі замовником визначено наявність нарізної вогнепальної зброї.
Так, при розробленні тендерної документації замовник керувався чинним законодавством України, в т.ч. Постановою КМ України від 21.11.2018 року №975 «Про затвердження категорій об'єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» та «Порядком організації та забезпечення режиму секретності в державних організаціях, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затвердженим постановою КМУ від 18.12.2013 р. №939.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони у Вінницькій області 660 192,00
UAH з ПДВ
660 192,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в Хмельницькій області 662 400,00
UAH з ПДВ
662 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 14:03
Електронний підпис
22 червня 2020 13:56
Довідка УПО банкрутство
22 червня 2020 13:56
Довідка корупція УПО
22 червня 2020 13:56
Довідка ГУ ДПС
16 червня 2020 17:33
Електронний підпис
16 червня 2020 17:29
ліцензія.PDF
16 червня 2020 17:29
лист гарантія.PDF
16 червня 2020 17:29
договір.PDF
16 червня 2020 17:29
УПО (корупція).PDF
16 червня 2020 17:29
технічна вимога.PDF
16 червня 2020 17:29
положення.PDF
16 червня 2020 17:29
довідка ГУ ДПС.PDF
16 червня 2020 17:29
витяг з ЄДР.PDF
16 червня 2020 17:29
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

16 червня 2020 15:38
Електронний підпис
16 червня 2020 15:08
Антикор_прогр.PDF
16 червня 2020 15:08
Наказ_признач.PDF
16 червня 2020 15:08
Л1ценз1я.PDF
16 червня 2020 15:08
1177-4_1 Накази_по_ос.PDF
16 червня 2020 15:08
1177-2_1 Аналог_догов.PDF
16 червня 2020 15:08
1177-6_16.06.2020.PDF
16 червня 2020 15:08
1177-5_16.06.2020.PDF
16 червня 2020 15:08
1177-4_16.06.2020.PDF
16 червня 2020 15:08
1177-3_16.06.2020.PDF
16 червня 2020 15:08
1177-2_16.06.2020.PDF
16 червня 2020 15:08
1177-1_16.06.2020.PDF
16 червня 2020 15:08
1177_16.06.2020.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони у Вінницькій області

Управління поліції охорони в Хмельницькій області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони у Вінницькій області
#40109131
Переможець 660 192,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони у Вінницькій області
#40109131
660 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:33
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 10:29
ДУ_УПО.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 15:01
ДУ 4 УПО физ.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 14:59
ДУ 3 УПО физ.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 14:58
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:09
ДУ 2 УПО физ.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 14:14
дод.1.pdf зміни до договору
09 липня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 13:20
Договір Охорона.pdf укладений
01 липня 2020 13:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1799
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку договору, 111228,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 1799
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна правонаступника ГУ ДПС у Вінницькій області
Номер договору про закупівлю: 1799
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1799
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1799
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 771 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 128 570,00 UAH)