Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39140000-5 Меблі для дому (Меблі та обладнання для їдальні, шафи комбіновані)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-05-29-003982-b 08e723ceb3504dd08a0bafe12b170884
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сидорук

+380612862324
+380660457694
sidorukirina7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради
Код ЄДРПОУ: 37611438
Вебсайт: http://shevchtvo.ucoz.ru
Місцезнаходження: 69071, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 145-А
Контактна особа: Ірина Сидорук
+380612862324,+380660457694
sidorukirina7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 13:37
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Додаток до річного плану (депутатський фонд) (Запорізький академічний ліцей "Вибір" Запорізької міської ради Запорізької області; Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №95)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 штуки
Меблі та обладнання для їдальні, шафи комбіновані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69071, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, заклади ТВО Шевченківського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 11:23
Внесення змін .docx
10 червня 2020 11:23
1-ТД_меблі та обладнання.docx
09 червня 2020 14:59
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
29 травня 2020 15:04
Додаток_4_місцезнаходження.docx
29 травня 2020 15:04
Додаток 5 технічні вимоги.docx
29 травня 2020 15:04
Додаток 2 проект договору .docx
29 травня 2020 15:04
Додаток_3_лист-згода.docx
10 червня 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 11:23
Внесення змін .docx
10 червня 2020 11:23
1-ТД_меблі та обладнання.docx
09 червня 2020 14:59
1-ТД_меблі та обладнання.docx
29 травня 2020 15:04
1-ТД_меблі та обладнання.docx
09 червня 2020 14:59
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
29 травня 2020 15:04
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
29 травня 2020 15:04
Додаток_4_місцезнаходження.docx
29 травня 2020 15:04
Додаток 5 технічні вимоги.docx
29 травня 2020 15:04
Додаток 2 проект договору .docx
29 травня 2020 15:04
Додаток_3_лист-згода.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000034 ● 09f2e8f290c2441fbaea30e2c7cae898
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 14:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

01.06.2020 № 103

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель зазначених у Переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 01.06.2020 №103


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

UA-2020-05-29-003982-b, яка проводиться Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради, код ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Внесення змін в тендерну документацію, а саме: - частину 3 розділу 5 доповнити пунктами11,12 та 13; - додати пункт 7 в таблицю 2 додатку 2; - змінити частину 1 таблиці 4 додатку 2 "що не перевищує десяти днів визначених пунктами 2,3,5,6,8,12,13 частини 2 статті 17.

2020-06-09 14:45:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Cтімекс 60 000,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТЕРЕНТЬЄВА ІННА ПАВЛІВНА" 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 15:43
Стимэкс уст док 3.pdf
10 червня 2020 15:43
СТАТУТ_2019 Стимекс.pdf
10 червня 2020 15:43
Наказ Антикор.Стимэкс.pdf
10 червня 2020 15:43
Комм.предложение..pdf
10 червня 2020 15:43
Додаток_3_лист-згода.pdf
10 червня 2020 15:43
Відгук від замовника.pdf
10 червня 2020 15:43
Антикор.прогр.Стимэкс.pdf
10 червня 2020 15:43
Анкета участника.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 15:48
3.rar
18 червня 2020 15:48
2.rar
18 червня 2020 15:48
1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Cтімекс

ФОП "ТЕРЕНТЬЄВА ІННА ПАВЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Cтімекс
#23848543
Відхилено
60 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 13:33
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 червня 2020 13:58
ФОП "ТЕРЕНТЬЄВА ІННА ПАВЛІВНА"
#2871307341
Відхилено 260 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 13:36

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

25 червня 2020 13:33
Електронний підпис
25 червня 2020 13:31
протокол №62.pdf

Документи

25 червня 2020 13:36
Електронний підпис
25 червня 2020 13:34
протокол №62.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
25 червня 2020 13:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі