Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт місць загального користування в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 768 Деснянського району міста Києва, вул. Архітектора Ніколаєва, 5-А
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-05-29-003144-b fb9f92cdff504b8a9b2bd01633fde400
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баценко Сергій Вікторович

+380445474261 uo_ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua/
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Баценко Сергій Вікторович
+380445474261
uo_ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 14:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 14:01
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт місць загального користування в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 768 Деснянського району міста Києва, вул. Архітектора Ніколаєва, 5-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт, зазначених в п. 1.1. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:57
Проєкт Договору.docx
29 травня 2020 13:57
Тех.вимоги.docx
29 травня 2020 13:57
Оголошення 768 МЗК.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ" 449 811,60
UAH з ПДВ
449 811,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 12:35
Електронний підпис
11 червня 2020 11:46
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 11:46
Статут.pdf
11 червня 2020 11:46
Сертифікат коштор.pdf
11 червня 2020 11:46
Проект договору.pdf
11 червня 2020 11:46
Пояснювальна записка.pdf
11 червня 2020 11:46
Посвідчення робітники.pdf
11 червня 2020 11:46
Ліцензія, Дозвіл.pdf
11 червня 2020 11:46
Копія Сертифікату ISO.pdf
11 червня 2020 11:46
Копія паспорта та код.pdf
11 червня 2020 11:46
Копії медичних книжок.pdf
11 червня 2020 11:46
ІТП.pdf
11 червня 2020 11:46
Інформаційна довідка.pdf
11 червня 2020 11:46
Допуск робітники.pdf
11 червня 2020 11:46
Довідки працівники.pdf
11 червня 2020 11:46
Довідки банк.pdf
11 червня 2020 11:46
Довідка офшорні зони.pdf
11 червня 2020 11:46
Довідка мат.база.pdf
11 червня 2020 11:46
Довідка аванс.pdf
11 червня 2020 11:46
Довідка 34-опп.pdf
11 червня 2020 11:46
Гарантійний лист док.pdf
11 червня 2020 11:46
Витяг з ПДВ.pdf
11 червня 2020 11:46
Витяг з ЄДР.pdf
11 червня 2020 11:46
Виписка з ЄДР.pdf
11 червня 2020 11:46
Виконроб.pdf
11 червня 2020 11:46
243_ДЦ_ССР_5.rtf
11 червня 2020 11:46
243_ДЦ_ССР_5.pdf
11 червня 2020 11:46
243_ДЦ_ССР_4.rtf
11 червня 2020 11:46
243_ДЦ_ССР_4.pdf
11 червня 2020 11:46
243_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
11 червня 2020 11:46
243_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
11 червня 2020 11:46
243_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
11 червня 2020 11:46
243_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
11 червня 2020 11:46
243_ДЦ_ДЦ_3.rtf
11 червня 2020 11:46
243_ДЦ_ДЦ_3.pdf
11 червня 2020 11:46
243_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
11 червня 2020 11:46
243_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ"
#35806367
Переможець 449 811,60
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:22

Документи

18 червня 2020 16:21
прот 68.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ"
#35806367
449 811,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2020 16:21
прот 68.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 17:58
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 17:21
ДУ 3 до Дог. 124.PDF зміни до договору
08 грудня 2020 17:18
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 14:39
ДУ 2 до Дог. 124.PDF зміни до договору
21 липня 2020 14:37
ДУ 1 до Дог. 124.PDF зміни до договору
03 липня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 11:27
Дог. 124.PDF укладений
03 липня 2020 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток №3) та складає: 439 348 грн 80 коп. (чотириста тридцять дев’ять тисяч триста сорок вісім грн 80 коп.) в тому числі ПДВ 20% 73 224 грн 80 коп. (сімдесят три тисячі двісті двадцять чотири грн 80 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 25298 грн. 40 коп., в тому числі ПДВ 20% - 4216 грн. 40 коп. 2.Внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток№ 3 ) та складає: 414 050 грн. 40 коп. в тому числі ПДВ 20% - 69008 грн. 40 коп.». 2. Викласти Додаток №1 до Договору «Зведений кошторисний розрахунок» та Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 414 050,40
UAH (в тому числі ПДВ 69 008,40 UAH)