Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2020-05-27-008081-b e1d40c09f0f348f6ac5bbd266f1ec069
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Костюк

+380412462620 t.kostiuk@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: https://likar.center/
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Костюк
+380412462620
t.kostiuk@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 15:33
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 16:10
Зміни до тендерної документації 03.06.2020.pdf
03 червня 2020 16:10
Тендерна документація V.3.pdf
29 травня 2020 16:21
Тендерна документація V.2.pdf
29 травня 2020 16:21
Зміни до тендерної документації.pdf
27 травня 2020 17:52
Тендерна документація.pdf
27 травня 2020 17:52
Форма пропозиції.xlsx
03 червня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 16:10
Зміни до тендерної документації 03.06.2020.pdf
03 червня 2020 16:10
Тендерна документація V.3.pdf
29 травня 2020 16:21
Тендерна документація V.2.pdf
29 травня 2020 16:21
Зміни до тендерної документації.pdf
27 травня 2020 17:52
Тендерна документація.pdf
27 травня 2020 17:52
Форма пропозиції.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

термін оприлюднення Перемоцем документів , що підтверджують відповідність ст.17
Дата подання: 29 травня 2020 15:05
Дата відповіді: 29 травня 2020 16:34
Шановний Замовник! Вами в п.5.1.1. тендерної документації зазначено: 5.1.2. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен додати до своєї тендерної пропозиції в електронній системі закупівель електронні копії документів, виданих компетентними державними органами, які відповідно до законодавства засвідчують відсутність підстав, визначених п. 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що закупівля оголошена 27.05.2020. Тобто після вступу в силу змін до Закону України "Про публічні закупівлі". п.6 ст.17 якого встановлено: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує ДЕСЯТИ днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Таким чинном Ваша вимога про надання документів переможця у строк що не перевищує 5-ти днів з дати оприлюднення наміру про укладення договору, суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо Вас привести у відповідність вимоги тендерної доументації та викласти поислання Розділу наступним чинном: Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен додати до своєї тендерної пропозиції в електронній системі закупівель електронні копії документів, виданих компетентними державними органами, які відповідно до законодавства засвідчують відсутність підстав, визначених п. 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за зауваження, дану вимогу тендерної документації було замінено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-008081-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Техніка для бізнесу”, Код ЄДРПОУ:22396671
Дата подання: 07 червня 2020 19:30
термін поставик
Шановний Замовник! Вами оголошено відкриті торги UA-2020-05-27-008081-b на закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки) (код -30210000-4 ДК 021:2015)
Проте тендерна документації містить дискримінаційні вимоги в частині термінів поставки товару, а саме: П.3.6. Тендерної документації, встановлений строк поставки товарів з моменту укладання договору до 31.12.2020року. Дане термін знайшов своє відображення вже і у п.3.1. проекту Договору. Проте п. 3.3. проекту договору визначено: Постачальник зобов’язаний передати товар Покупцю впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту одержання замовлення. Цим ж пунктом передбачено наступна відповідальність Постачальника: У разі недодержання вимоги щодо строку передачі товару Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 10% (десять відсотків) вартості непоставленого товару.
Предмет закупівлі Є Ноутбуки у кількості 115 шт.
Ноутбуки у відповідності до встановлених Вами параметрів виготовляються на території іноземних країн. Мінімальний терміни їх виготовлення встановлені виробником становлять 30 днів. Проте необхідно враховувати не лише строки виготовлення, але й строки здійснення вантажного транспортного сполучення, митного оформлення, які збільшують загальний мінімальний строк поставки товару. Таким чином, встановлення Замовником терміну поставки впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту одержання замовлення унеможливлює участь у процедурі закупівлі добросовісних постачальників, які співпрацюють із офіційними виробниками та здійснюють поставку офіційно ввезеного на територію України та декларованого товару. Адже точний термін поставки не визначено, чи надійде заявка одразу після укладення договору чи в кінці 2020 року. Що не дає можливість визначити можливість дотримання договірних зобов’язань.
Відповідно до п.5. Розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації та ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити (п.2): 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; п. 4. Цієї ж статті: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А принципи публічних закупівель встановлюють наступне: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.Та ч.4 ст. 5 говорить: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Оскаржуване положення тендерної документації встановлює необґрунтовані часові та, як наслідок, територіальні обмеження кола учасників, унеможливлює участь постачальників на рівних умовах, та може свідчити про відомість окремим постачальникам наперед про предмет закупівлі. Внаслідок чого Замовником порушено вищезазначені принципи публічних закупівль.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо Вас усунути вищенаведені дискримінаційні вимоги шляхом встановлення реальних термінів поставки товару іноземного виробництва, а саме викласти п.3.3. проекту договору в наступному порядку: Постачальник зобов’язаний передати товар Покупцю впродовж 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту одержання замовлення, та дотримуватися основних принципів та метати законодавства про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2020 09:17
Доброго дня! Такий термін поставки зумовлений виробничою необхідністю на підприємстві.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-27-008081-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 03 липня 2020 14:40
неправомірне відхилення
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» (далі – Скаржник) прийняло участь у процедурі відкритих торгів щодо закупівлі: Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки), оприлюднених Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради (далі — Замовник) на веб-сайті https://prozorro.gov.ua/, відповідно до оголошення UA-2020-05-27-008081-b «24» червня 2020 року Замовник оприлюднив протокол розгляду тендерних пропозицій №436, згідно з яким відхилив пропозицію ТОВ «Технології для бізнесу», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, та визнав переможцем ТОВ «КОМЕЛ. Проте дане рішення не є правомірним, оскільки тендерна пропозиція ТОВ " Технології для бізнесу ", повністю відповідає вимогам тендерної документації (надалі - Тендерна документація). Скаржник вважає рішення Замовника щодо відхилення ТОВ «Технології для бізнесу» в даних торгах таким, що не відповідає нормам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, Тендерній документації та порушує права нашого підприємства закріплені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) щодо об’єктивної та неупередженої оцінки Замовником тендерних пропозицій; максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Обгрунтування наявних порушень наведені в тексті скарги
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 липня 2020 11:58
рішення від 07.07.2020 № 13136 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 11:57
рішення від 22.07.2020 № 14189 .pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 11:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: У зв'язку із задоволенням скарги уповноваженою особою комунального підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" та рішення про визначення ТОВ "КОМЕЛ" переможцем процедури закупівлі UA-2020-05-27-008081-b. Було здійснено повторний розгляд тендерних пропозицій, в ході якого було прийнято рішення визнати учасника ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" (19331194) переможцем процедури закупівлі та повідомлено про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" (19331194).
Дата виконання рішення замовником: 31 липня 2020 09:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 1 645 029,00
UAH з ПДВ
1 559 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович 1 698 000,00
UAH з ПДВ
1 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 1 685 785,00
UAH з ПДВ
1 685 785,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 10:24
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:23
Миколайчук 28.07.2020.rar
03 серпня 2020 10:23
Довідка (7).zip
03 серпня 2020 10:23
Довідка (6).zip
03 серпня 2020 10:23
pdf.pdf
16 червня 2020 15:37
Електронний підпис
16 червня 2020 15:35
Форма пропозиції.pdf
16 червня 2020 15:35
Форма пропозиції (1).xlsx.p7s
16 червня 2020 15:35
Форма пропозиції (1).xlsx
16 червня 2020 15:35
технічна специфікація.pdf
16 червня 2020 15:35
проект договору.pdf
16 червня 2020 15:35
копія Статуту_2020.pdf
16 червня 2020 15:35
копія витягу ЄДР.pdf
16 червня 2020 15:35
ВПВ ст.17.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 18:12
УстановчіДокументи.pdf
17 червня 2020 18:12
Форма пропозиції.xlsx

Публічні документи

15 серпня 2020 10:27
Електронний підпис
26 червня 2020 23:45
Електронний підпис
26 червня 2020 23:35
Довідка МВС 24.06.2020.jpg
17 червня 2020 23:47
Електронний підпис
17 червня 2020 23:44
Доручення ЕЦП.pdf
17 червня 2020 23:44
Витяг Комел 21.04.2020.pdf
17 червня 2020 23:44
Накладна ноутбуки.pdf
17 червня 2020 23:44
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
17 червня 2020 23:44
250 G7 HP TR RED (TPN-C135) 23_11_2018.pdf
17 червня 2020 23:44
06 Згода з договором.pdf
17 червня 2020 23:44
Форма пропозиції.xlsx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ФОП Поліщук Ігор Анатолійович

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Рішення скасоване 1 559 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 15:48
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович
#2262412999
Рішення скасоване 1 560 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 15:48
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Рішення скасоване 1 685 785,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 15:48
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Рішення скасоване 1 559 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 09:54
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Відхилено 1 559 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 09:58
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович
#2262412999
Відхилено 1 560 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 09:59
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 1 685 785,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 10:00

Документи

24 червня 2020 09:23
Електронний підпис
24 червня 2020 09:19
Протокол 24.06.2020 436.docx.pdf

Документи

24 червня 2020 09:26
Електронний підпис
24 червня 2020 09:24
Протокол 24.06.2020 436.docx.pdf

Документи

13 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:59
Протокол 13.08.2020 543.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 10:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
1 685 785,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 16:44
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:58
Договір поставки 27.08.2020 316.pdf укладений
27 серпня 2020 16:40
Договір поставки 27.08.2020 316 з електронними підписами.zip укладений
27 серпня 2020 16:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 685 785,00
UAH (в тому числі ПДВ 280 964,17 UAH)