Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги з поверхневого вогнезахисного просочування)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-05-27-008075-b 3e833b9541ce4d479681b66a5829a8df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 14:45
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поверхневого вогнезахисного просочування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 21:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 21:09
Тендерна документація нова редакція 4.docx
14 липня 2020 15:55
Тендерна документація нова редакція 3.docx
07 червня 2020 16:45
Тендерна документація нова редакція 2.docx
07 червня 2020 16:25
Тендерна документація нова редакція.docx
27 травня 2020 17:51
Тендерна документація.docx
20 липня 2020 21:09
Перелік змін 4.pdf
20 липня 2020 21:09
Протокол 151 зміни.pdf
20 липня 2020 21:09
Додаток 6 - Проект договору нова редакція 3.doc
14 липня 2020 15:55
Додаток 6 - Проект договору нова редакція 2.doc
07 червня 2020 16:25
Додаток 6 - Проект договору нова редакція.doc
27 травня 2020 17:51
Додаток 6 - Проект договору.doc
14 липня 2020 15:55
Перелік змін 3.pdf
14 липня 2020 15:55
Протокол 138 зміни.pdf
14 липня 2020 15:55
Протокол 138 зміни.pdf
14 липня 2020 15:55
Додаток_3 технічна специфікація до предмета закупівлі нова редакція.docx
27 травня 2020 17:51
Додаток_3 технічна специфікація до предмета закупівлі.docx
07 червня 2020 16:45
Перелік змін 2.pdf
07 червня 2020 16:45
Протокол 91 зміни.pdf
07 червня 2020 16:25
Перелік змін.pdf
07 червня 2020 16:25
Протокол 90 зміни.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до ТЗ
Дата подання: 28 травня 2020 09:13
Дата відповіді: 01 червня 2020 18:15
Доброго дня! В зв’язку з тим, що на ринку України почастішали випадки продажу вогнезахисних речовин, які не мають всіх належних документів згідно норм і законів України, або взагалі до тендеру додаються підроблені документи та як наслідок обробляння цими неякісними речовинами важливих державних об’єктів та щоб унеможливити потрапляння цих неякісних речовин до тендеру, просимо вас внести уточнення до ТД. Ми пропонуємо Замовнику, на підтвердження якості вогнезахисної речовини якою Виконавець буде обробляти об’єкти, додати до ТД такі вимоги: «Вогнезахисна речовина ,що використовуються при наданні Послуг, та якість оброблених нею об’єктів, повинні відповідати вимогам будівельних норм ДБН В.1.1.7-2016 "Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги", ДСТУ 4479:2005, ГОСТ 16363-98, п. 3.5.9 ГОСТ 30219-95» Для підтвердження якості складу суміші та на підтвердження відповідності вимогам будівельних норм ДБН В.1.1.7-2016 "Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги", ДСТУ 4479:2005, ГОСТ 16363-98, п. 3.5.9 ГОСТ 30219-95 Учасник зобов'язаний надати в складі тендерної документації протоколи випробувань на групу вогнезахисної ефективності (І група ефективності), індексу поширення полум’я (І=0, не розповсюджує полум'я), Корозійну активність, Строк експлуатації покриття, Токсичність. Окремо зауважуємо що підтвердити гарантійний строк експлуатації вогнезахисного покриву (просочування) вимагає така норма - Згідно Розділу IV п. 2 п. п. 2 Наказу № 1064 чітко зазначено що «…строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (результати випробувань додаються до Регламенту);» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0259-19). Тому згідно цього Наказу Виробник вогнезахисної речовини на підтвердження гарантійного строку служби повинен надати Учаснику, для завантаження до тендеру, затверджену копію протоколу відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань, виданий акредитованої випробувальною лабораторією. Додавання цих вимоги до ТД та контроль їх виконання унеможливлять потрапляння до тендеру неякісних вогнезахисних речовин або покриттів. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Згідно з Правилами з вогнезахисту №1064 від 26.12.2018 року виробник вогнезахисної суміші не зобов'язаний надавати копії протоколів випробувань. Всі необхідні результати випробувань вказані в Регламенті. Згідно P.IV п.2 п.п.2 Правил з вогнезахисту№1064 від 26.12.2018р. Регламент складається окрім іншого з технічних характеристик вогнезахисного засобу до яких входить «…строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (результати випробувань додаються до Регламенту)». Іншого вищезгаданими Правилами не передбачено.
площя просочення дерев'яних конструкцій
Дата подання: 29 травня 2020 17:42
Дата відповіді: 02 червня 2020 14:21
Доброго дня шановний замовнику! 1) Яким чином вами розрахована площя обробляння дерев'яних конструкцій, та розрахована кількість речовини для просочення?
Відповідь: Площа обробляння дерев'яних конструкцій надана орієнтовно. Згідно технічного завдання для точного розрахунку площі та кількості речовини для просочення, Виконавець під час надання послуг з протипожежного захисту зобов’язаний провести обстеження об’єктів інженером-проектувальником для розробки проектно-кошторисної документації. Вартість розробки проектно-кошторисної документації входить до ціни тендерної пропозиції
щодо експертизи проектів
Дата подання: 29 травня 2020 18:27
Дата відповіді: 02 червня 2020 14:22
Добрий день! Відповідно до "Правил з вогнезахисту" (Наказ МВСУ №1064) зобов'язує виконувати роботи з вогнезахисту на підставі проекту виконання робіт (ПВР), який повинен пройти експертизу в експертних організаціях (що включені до переліку Мінрегіону) та отримати позитивний експертний висновок! Просимо Організатора дозавантажити сановані копії всіх експертних висновіків. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виконавець під час надання послуг з протипожежного захисту зобов’язаний провести обстеження об’єктів інженером-проектувальником для розробки проектно-кошторисної документації. Вартість розробки проектно-кошторисної документації входить до ціни тендерної пропозиції.
щодо сумнівних повноважень ДСНС
Дата подання: 29 травня 2020 18:31
Дата відповіді: 02 червня 2020 14:23
Добрий день! Чи Організатор не знає, що ДСНС не має повноважень на проведення експертизи проекту виконання робіт та проектної документації взагалі? Чи Організатор не знає, що ДСНС не має повноважень на приймання в експлуатацію вогнезахисного обробляння? Що тільки Органи з оцінки відповідності має на це право та повноваження?
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено проведення експертизи. Згідно п. 2 розділу IХ Правил з вогнезахисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 26 грудня 2018 року № 1064, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 березня 2019 р. за № 259/33230, для перевірки відповідності вогнезахисту замовник робіт створює комісію та визначає її склад. До складу комісії входять представники замовника (голова комісії) та виконавця робіт, а також можуть залучатися (за згодою) представники проектної організації; виробника або уповноваженого представника; центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки; органу з оцінки відповідності, який має атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України (далі - орган з оцінки відповідності). Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, яке затверджено постановою КМУ від 16.12.2015р. № 1052, Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-27-008075-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 09 червня 2020 17:32
На дискримінаційні умови
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" має намір взяти участь у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 – 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги з поверхневого вогнезахисного просочування)) за оголошенням № UA-2020-05-27-008075-b (надалі – Процедура закупівлі), що здійснюється Замовником. При цьому, Замовником у тендерній документації встановлені вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону (зокрема, – недискримінація учасників,), положення частини четвертої статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства. ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" вважає, що дискримінаційними (по відношенню до суб'єкта оскарження) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація). 1.У тендерній документації міститься вимога: Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку), що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (заповнюється Учасником відповідно до предмету, що закуповується). Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2016 року. На підтвердження виконання аналогічного договору надається:Не менше двох копій, завірених належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаних аналогічних договорів. Аналогічні договори мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічними договорами на підтвердження їх виконання учасники зобов’язані надати акти здачі-приймання робіт (надання послуг). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. Позитивні листи-відгуки по наданим копіям договорів з підписом та відтиском печатки Замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмета договору (не менше одного). ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» вважає цю вимогу дискримінаційною, та такою що порушує його права та зменшує коло потенційних учасників. Скаржник має досвід виконання аналогічного договору, про те не має 2-ох аналогічних договорів та не зобов’язаний іх мати. У відповідності до ст. 16 Закону п. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ( аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів) . В законі не вказано що цих договорів має бути не менше 2. Не зрозуміло, чого Замовник бере на себе законодавчі функції та встановлює межу – що не менше 2-ох договорів. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати вимогу про надання 2-х аналогічних договорів, або замінити цю вимогу на не менше 1-го договору. 2. У тендерній документації ( Додаток 3 до тендерної документації) міститься вимога: Надання послуг з обробки вогнезахисними речовинами повинно здійснювати спеціалізоване підприємство, яке має ліцензію (-її) на право виконання робіт по проектуванню, монтажу, вогнезахисному просочуванню (поверхневе), в штат якого входять спеціалісти, фахівці, що застосовують сучасні технічні засоби, спеціальне устаткування та інструмент. Данна вимога суперечить чинному законодавству. Відповідно до ст. 7 Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» роботи про проектуванню не входять в перелік видів господарською діяльності що підлягають ліцензуванню. Тобто ліцензія на проектування взагалі відсутня та не видається. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» не має ліцензії на проектування та не зобов’язаний її мати. Данна вимога для нас є дискримінаційною. У зв'язку з викладеним вище, вважаємо, що необхідно зобов'язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог, у тому числі по відношенню до суб'єкта оскарження. 3. У тендерній документації міститься вимога: Учасник повинен мати у своєму штаті не менш ніж 2 інженера-проектувальника (один з них з можливістю проектування об'єктів з класом наслідків відповідальності СС-3) та не менш 1 кошторисника. Для нас дана вимога є дискримінаційною. Не зрозуміло, звідки Замовник, без розрахунку класу наслідків у складі тендерної документації визначив, що його обєкт підпадає під клас наслідків СС3. Відповідно до ст. 32 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності До значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти: пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини"; об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки"; житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті. Відповідно до пункту 29 Вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 р ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено перелік працівників які обовязково повинен мати Учасник для надання послуг. Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”); стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 30. Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати: для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду; для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду. Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб. Не зрозуміло, чому Замовник вимагає додаткових працівників. Для нас вимога про наявність у своєму штаті не менш ніж 2 інженера-проектувальника (один з них з можливістю проектування об'єктів з класом наслідків відповідальності СС-3) та не менш 1 кошторисника є дискримінаційною. Просимо зобовязати Замовника прибрати дану вимогу. 4. У тендерній документації міститься вимога: У складі своєї пропозиції Учасник надає медична довідка від нарколога, психіатра та висновок психофізіологічної експертизи на малярів. Для нас данна вимога є дискримінаційна. Перелік професій та видів діяльності, для яких є обов'язковим первинний і періодичний наркологічний огляд, та Порядок проведення обов'язкового профілактичного наркологічного огляду громадян затверджено постановою КМУ від 06.11.97 р. № 1238. Відповідно Перелік медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих, та Порядок проведення обов'язкових психіатричних оглядів затверджено постановою КМУ від 27.09.2000 р. № 1465. Наркологічні і психіатричні огляди проводять до попереднього (періодичного) оглядів. В зазначеному переліку відсутня посада маляр – тобто маляри не зобовязані проходити вищезазначений огляд. Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині. 5. У тендерній документації міститься вимога: Обов’язкова наявність в Учасника: Вантажного автомобіля, вантажопідйомністю не менш ніж 1 т. для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на власний транспорт або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та договори оренди / користування / надання послуг терміном оренди / користування / надання послуг не менше, ніж до 31.12.2020р. Ми маємо в наявності автомобіль, вантажепілйомністю менше 1 тони та договір на автомобільні (транспортні перевезення), кур’єрську доставку. Не розуміло чому замовник дає вичерпний перелік документів та зазначає що повинен бути саме автомобіль. Ринок перевезень є конкурентним, тому ми додатково можемо скористатися послугами служб доставки, такими як НоваПошта, ДЕлівері або іншою службою. Просимо зобов’язати замовника внести зміни в цій частині та доповнити перелік документів про можливість доставки також іншими документами. Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника. 6. У тендерній документації міститься вимога: Виконавець повинен розробити проектно-кошторисну документацію окремо для кожного об'єкту, з подальшим погодженням в Державній службі надзвичайних ситуацій України у Дніпропетровській області (далі - ДСНС України у Дніпропетровській області) – дана вимога є неправомірною та суперечить чинному законодавству. До повноважень ДСНС не входить погодження проектів. Раніше був наказ № 38 від 02.09.2004 року МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ в якому боло вказано що що проекти з надання послуг протипожежного призначення повинні погоджуватись в ДСНС. Зараз цей наказ втратив чинність. Тобто проекти не погоджуються в ДСНС. Просимо зобов’язати Замовника прибрати дану вимогу. Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону Скаржник просить: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 червня 2020 00:16
рішення від 12.06.2020 № 11604 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 червня 2020 00:16
рішення від 25.06.2020 № 12625.pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 20:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12625-р/пк-пз від 25.06.2020 прийнято рішення внести зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 14 липня 2020 15:59

Документи подані скаржником

09 червня 2020 17:21
Скарга

Документи подані замовником

17 червня 2020 17:43
ПОЯСНЕННЯ АМКУ.docx
17 червня 2020 18:13
ПОЯСНЕННЯ АМКУ.doc
17 червня 2020 18:14
ПОЯСНЕННЯ АМКУ.pdf
24 червня 2020 16:27
Пояснення АМКУ 2.pdf
24 червня 2020 16:27
ПОЯСНЕННЯ АМКУ 2.doc
24 червня 2020 16:33
Протокол 90 зміни.pdf
14 липня 2020 15:59
Протокол 138 зміни.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 1 969 214,15
UAH з ПДВ
1 969 214,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" 1 999 000,00
UAH з ПДВ
1 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 18:32
Електронний підпис
06 серпня 2020 18:32
Dovidka_20218593580790568204.pdf.p7s
06 серпня 2020 18:32
Dovidka_20218593580790568204.pdf
06 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
31 липня 2020 20:09
Електронний підпис
31 липня 2020 20:08
Реестр.pdf
31 липня 2020 20:08
67 Ліцензія ДСНС.pdf
31 липня 2020 20:08
66 Копія Витягу ПДВ.pdf
31 липня 2020 20:08
65 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2020 20:08
64 Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2020 20:08
63 Статут.pdf
31 липня 2020 20:07
50 Трудові книжки.pdf
31 липня 2020 20:07
48 Медичні довідки.pdf
31 липня 2020 20:07
43 Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
31 липня 2020 20:06
12 Медичні книжки.pdf
31 липня 2020 20:06
02 Специфікація.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 11:52
Електронний підпис
12 червня 2020 11:51
Протоколи нові.pdf
12 червня 2020 11:51
Протокол ПТА.pdf
12 червня 2020 11:51
Опис.pdf
12 червня 2020 11:51
Нові посвідчення.pdf
12 червня 2020 11:51
Наказ про призначення.pdf
12 червня 2020 11:51
Наказ про Ліцензію.pdf
12 червня 2020 11:51
Довідки.pdf
12 червня 2020 11:51
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Переможець 1 969 214,15
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 16:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 15:27

Вимога про усунення невідповідностей

1. У документі Довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази зазначити інформацію про наявність транспорту. (вимога розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
1 969 214,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:56
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:52
Локальний кошторис.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:52
Розрахунок до локального кошторису.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:52
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 19:45
Дод 1.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 19:42
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 16:29
Договор 18 08-1.pdf укладений
21 серпня 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18/08-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 18/08-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 873 941,66
UAH (в тому числі ПДВ 312 323,61 UAH)