Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013 Реконструкція одноповерхової будівлі літер «В» на вул. Труханівській, 1-Г в м. Києві (код ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
6 050 000,00 UAH
UA-2020-05-27-007880-b b5bc899379d64db0b830df5db958c817
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Булик Альона Іванівна

380444823695 tendergdip@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Код ЄДРПОУ: 04013583
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 84
Контактна особа: Булик Альона Іванівна
380444823695
tendergdip@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 09:30
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:57
Очікувана вартість: 6 050 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції Учасника повинні бути складені українською або перекладені на українську.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013 Реконструкція одноповерхової будівлі літер «В»
на вул. Труханівській, 1-Г в м. Києві (код ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки з Підрядником за виконані роботи проводяться Замовником через 180 (сто вісімдесят) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3). Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 17:26
115_19-АБ.pdf
27 травня 2020 17:26
1 АІ.pdf
27 травня 2020 17:26
115_19-АБ.ПО.pdf
27 травня 2020 17:26
ОВ_Труханов остров.pdf
27 травня 2020 17:26
115_19-1Г-ЕОМ_v5.pdf
27 травня 2020 17:26
Р-ВК Готель вул. Труханівська.pdf
27 травня 2020 17:26
СС [Труханов]14.06.19.pdf
27 травня 2020 17:26
ЗВК 18.06.2019 (1).pdf
27 травня 2020 17:26
282_СД_ВОБ.xls
27 травня 2020 17:22
ТД - реконструкц.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-007880-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК КБР", Код ЄДРПОУ:40990651
Дата подання: 01 липня 2020 13:49
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "БК КБР" та неправомірне визначення переможця закупівлі
ТОВ «БК КБР» не погоджується з визначеними підставами відхилення пропозиції ТОВ «БК КБР» та підставами прийняття пропозиції ТОВ «Спеціальна наукова реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ».
Підтави для відхилення пропозиції ТОВ "БК КБР" були наступні:
1. Відсутнісь в договорі оренди обладнання від 20.01.2020 № А/2001 додатків, які є невідємною частиною договору;
2. Рівень середньомісячної кошторисної заробітої плати в розмірі 9105,01 грн. нижче рекомендованого законодавчими актами на 2020 рік (9954,78 грн);
3. Калькуляція на виробництво 1 м перил металевих не відображає витрат матеріальних, трудових ресурсів та інших статей калькулювання.
Такі підстави відхиллення пропозиції ТОВ "БК КБР" свідчать про упередженість Замовника та дискримінаціний підхід з наступних підстав:
1. Щодо надання договору не в повному обсязі. Вдповідно до ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Договір оренди підтверджував відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критерія, тому Замовник ЗОБОВЯЗАНИЙ був надати строк на усунення невідповідності, однак Замовник ігнорував право ТОВ "БК КБР" на усунення такого недоліку та не дав можливості завантажити Договір оренди з усіма додаткамии протягом 24 годин.
2. Щодо рівня середньомісячої кошторисної заробітної плати - Рівень середньомісячної кошторисної заробітої плати в розмірі 9954,78 грн є РЕКОМЕНДОВАНИМ, він не є обовязковим для УЧАСНИКА. Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року №281 «Про затвредження Порядку розрахунку розміру кошторисної зарплати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів»: «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни учасника конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється Підрядником, виходячи з середньомісячної зарплати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку підрядник планує отримувати на об’єкті будівництва!!!» Розрахунок розміру кошторисної заробітної палати вказаний був наданий нами у складі тендерної пропозиції. Відхилення Учасника ТОВ "БК КБР" з підстав, що середньомісячна кошторисна заробітна плата нижче РЕКОМЕНДОВАНОЇ суперечить чинному законодавству.
3. Щодо Калькуляції на виробництво 1 м перил металевих. По перше переможець закупівлі у складі тендерної пропозиції не надав взагалі у складі тендерної пропозиції Калькуляцію, незважаючи на те, що вона вимагалась тендерною документацією. по-друге жодним нормативним актом не вставлено форми калькуляції, яка є обовязковою для всіх субєківт господарювання. Тендерною документацією також не було встановлено вимог до калькуляції. Калькуляція - це не первинний документ, а внутрішній розрахунок собівартості продукції. ТОВ "БК КБР" надало калькуляцію відповідно до своєї собівартості виробу. Відхилення пропозиції ТОВ "БК КБР" з підстав неврахування всіх витрат в калькуляції є неправомірним, оскільки ТОВ "БК КБР" самостійно визначає собівартість виробу і самостійно формує калькуляцію.
Додатково ТОВ "БК КБР" просить звернути увагу на пропозицію переможця:
1. В складі докумнетації переможця не надано калькуляцію.
2. Керуючись п. 3.8. Перевірки знань працівників з питань охорони праці проводиться за нормативно-правовими актами з охорони праці, додержання яких входить до їхніх функціональних обов'язків, «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (далі Положення) (НПАОП 0.00-4.12-05) ТОВ «Спеціальна науково – реставраційна проектно – будівельно – виробнича майстерня «УКРАЇНА – РЕСТАВРАЦІЯ» не надала відповідних посвідчень та протоколів про навчання та перевірку знань з питань охорони праці працівників робітничих професій, які будуть задіяні при виконанні робіт (а саме: НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»).
На вимогу п. 3.16. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці, Положення, працівники робітничих професій ТОВ «Спеціальна науково – реставраційна проектно – будівельно – виробнича майстерня «УКРАЇНА – РЕСТАВРАЦІЯ» не можуть бути допущені до виконання робіт. Наданий витяг з протоколу про атестацію робітників на робочому місці ТОВ «Спеціальна науково – реставраційна проектно – будівельно – виробнича майстерня «УКРАЇНА – РЕСТАВРАЦІЯ» (Додаток 1) не має ніякого відношення до навчання та перевірки знань з питань охорони праці.
Також звертаємо увагу на те, що у працівників робітничих професій ТОВ «Спеціальна науково – реставраційна проектно – будівельно – виробнича майстерня «УКРАЇНА – РЕСТАВРАЦІЯ» відсутня професійна підготовка за наданими списками, не визначено розряд та кваліфікація даних працівників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 липня 2020 10:07
Обгрунтування замовника щодо прийнятого рішення про відхилення пропозиції ТОВ "БК КБР" надано в прикріпленому файлі - Відповідь на вимогу.pdf
Вимогу ТОВ "БК КБР" відхилено

Документи

03 липня 2020 10:00
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТБУДІНВЕСТ» 6 045 099,60
UAH з ПДВ
5 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КБР" 5 962 072,38
UAH з ПДВ
5 901 572,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" 6 011 366,40
UAH з ПДВ
5 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 15:21
Електронний підпис
11 червня 2020 15:16
локальний кошторис.pdf
11 червня 2020 15:16
Протокол_НР.7Z
11 червня 2020 15:16
паспорт директора.pdf
11 червня 2020 15:16
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 15:16
свідоцтво ПДВ.pdf
11 червня 2020 15:16
Проект договора.pdf
11 червня 2020 15:16
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
11 червня 2020 15:16
Лист_для_клieнтiв.7z
11 червня 2020 15:16
календарний графік.pdf
11 червня 2020 15:16
Витяг_iз_Статуту.7z
11 червня 2020 15:16
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
11 червня 2020 15:16
договірна ціна.pdf
11 червня 2020 15:16
Довідка про досвід.pdf
11 червня 2020 15:16
Довідка працівники.pdf
11 червня 2020 15:16
довідка обладнання.pdf
11 червня 2020 15:15
Гарантiя_4648-20.7z
11 червня 2020 15:15
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 02:20
Електронний підпис
12 червня 2020 02:18
Календарний план.pdf
12 червня 2020 02:18
Калькуляція.pdf
12 червня 2020 02:18
Інші документи.rar
12 червня 2020 02:18
ч.3 Аналогічний ВТ-20.pdf
12 червня 2020 02:18
ч.2 Аналогічний ВТ-20.pdf
12 червня 2020 02:18
ч. 1 Аналогічний ВТ-20.pdf
12 червня 2020 02:18
Проект договору.pdf
12 червня 2020 02:18
Довiдка_ст_17.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 13:30
Електронний підпис
30 червня 2020 13:06
Кошторис № 02-001-001.pdf
30 червня 2020 13:06
Кошторис № 02-001-003.pdf
30 червня 2020 13:06
Кошторис № 02-001-006.pdf
30 червня 2020 13:06
Кошторис № 02-001-005.pdf
30 червня 2020 13:06
Кошторис № 06-001-003.pdf
30 червня 2020 13:06
Кошторис № 06-001-002.pdf
30 червня 2020 13:06
Кошторис № 02-001-008.pdf
30 червня 2020 13:06
Кошторис № 06-001-001.pdf
30 червня 2020 13:06
Кошторис № 02-001-002.pdf
30 червня 2020 13:06
Кошторис № 02-001-009.pdf
30 червня 2020 13:06
Кошторис № 02-001-007.pdf
30 червня 2020 13:06
Кошторис № 02-001-004.pdf
30 червня 2020 13:06
Договірна ціна.pdf
30 червня 2020 13:06
довiдка_не_банкрут.pdf
30 червня 2020 13:06
Dovidka МВС.pdf
30 червня 2020 13:06
Довідка ДФС.pdf
11 червня 2020 13:14
Електронний підпис
11 червня 2020 13:14
Електронний підпис
11 червня 2020 13:06
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 13:06
договірна ціна.pdf
11 червня 2020 13:06
Посвідчення Кльоцко.pdf
11 червня 2020 13:06
Посвідчення Висоцький.pdf
11 червня 2020 13:06
Посвідчення Михайлюта.pdf
11 червня 2020 13:06
Посвідчення Стріха С Г.pdf
11 червня 2020 13:06
Паспорт Гайдей В.А..pdf
11 червня 2020 13:06
Проект договору Дод 4 .pdf
11 червня 2020 13:06
Технічне завдання.pdf
11 червня 2020 13:06
Ліцензія з додатками.pdf
11 червня 2020 13:06
Наказ на директора #3.pdf
11 червня 2020 13:06
виписка.pdf
11 червня 2020 13:06
дозвіл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТБУДІНВЕСТ»

ТОВ "БК КБР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТБУДІНВЕСТ»
#38418802
Відхилено 5 600 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 13:54
ТОВ "БК КБР"
#40990651
Відхилено 5 901 572,37
UAH з ПДВ
23 червня 2020 13:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"
#35962266
Переможець 5 950 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 13:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"
#35962266
5 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 10:26
223-20-2.pdf укладений
06 вересня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 09:23
223-20-1.pdf зміни до договору
28 січня 2021 09:22
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 12:24
223-20.pdf укладений
07 липня 2020 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (п.4 ч.5 ст.41)
Номер договору про закупівлю: №223/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 394 757,49
UAH (в тому числі ПДВ 732 459,58 UAH)