Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)»
DK 021: 2015 "90910000-9 Cleaning services (Cleaning services)"
Очікувана вартість
8 900 000,00 UAH
UA-2020-05-27-007542-b 61c108be17f44da3a379085adcd7c448
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наташа

+380443515925 shchyra_nv@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Наташа
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero
Додаткові контактні особи: Шекун Іван Валерійович
+3803516581
Shekun_IV@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE
National ID: 19477064
Contact point: Natasha
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero
Additional contacts: Шекун Іван Валерійович
+3803516581
Shekun_IV@uksatse.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 травня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:16
Очікувана вартість: 8 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,90%
Publication date: 27 травня 2020 16:49
Enquiries until: 20 червня 2020 15:00
Complaints submission until: до 26 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 червня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 8 900 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 80 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,90 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції:
Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tenders should be drawn up:
All documents prepared by the customer are presented in Ukrainian.
Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to the goods, works or services purchased, provided by existing international or national standards, norms and regulations, are set out in the language of their common application.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
If there are documents in another language in the tender offer, there must be a translation into Ukrainian. The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer and may be certified by the Bidder's seal, if used, or may be notarized or legalized in the prescribed manner. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Copies of documents in Russian drawn up by the participant in previous periods or provided by third parties or institutions, such as: appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, letters of response, technical specifications, certificates, quality passports, employment records, etc.
Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to purchased goods, works or services are provided by existing international or national standards, norms and rules, cases when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion ( in particular, but not exclusively, Internet addresses, e-mail addresses, trademarks (trademarks for goods and services), are set out in the language of their generally accepted application.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015 «90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

DK 021: 2015 "90910000-9 Cleaning services (Cleaning services)"
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 31 жовтня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги щомісячно не пізніше двадцяти банківських днів після отримання від Виконавця рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідний період. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 15:33
Зміни_1 до ТД_прибирання.pdf
18 червня 2020 15:33
ТД нова редакція зміни _1 послуги з прибирання.doc
18 червня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 15:33
Зміни_1 до ТД_прибирання.pdf
18 червня 2020 15:33
ТД нова редакція зміни _1 послуги з прибирання.doc
27 травня 2020 16:49
ТД послуги з прибирання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 28 травня 2020 10:20
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:17
Додатком 1 до Тендерної документації встановлені вимоги до документів, що підтверджують кваліфікацію учасників. Один з таких критеріїв зазначено наявність матеріально-технічної бази. Питання відносно документів - "документальне підтвердження наявності в Учасника приміщень (офісних та складських) . Надати копії відповідних підтверджуючих документів;" Такі документи подаються на Один офіс та Одне складське приміщення, або на не менше Двох офісів та Двох складських приміщень?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання надаємо відповідь:
Документація не містить окремих вимог щодо надання документів на підтвердження наявності саме двох складських приміщень та двох офісних, оскільки, встановлення даних кількісних обмежень є необґрунтованим. Достатньо надання документів підтвердження наявності 1 офісного та 1 складського приміщення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-007542-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 28 липня 2020 10:21
Дискримінаційне ставлення до учасників
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" відхилено зокрема та не виключено на підставі "учасником в довідці про наявність МТБ зазначено без визначення власна або залучена техніка наявність снігоприбирачів в кількості 3 одиниці та снігоприбиральні машини в кількості 2 одиниці, але не надано підтверджуючих документів згідно вимог замовника на кожну зазначену ним в переліку одиницю.", в той же час ТОВ Інвайт п. 80 довідки про анявність МТБ зазначив снігоприбиральна ручна машина та не надав технічного паспорта на таку машину, але їх пропозиція допущена до аукціону. Вимагаємо пояснення відносно такого дискримінаційного ставлення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 15:06
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" було відхилено у зв’язку з тим, що учасником на вимогу замовника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника не надано підтверджуючі документи на наявну техніку для прибирання снігу (власну або залучену): снігоприбирачі 3 одиниці (п. 16 довідки учасника про наявність МТБ від 30.06.2020 № UA-2020-05-27-007542-b/1). Учасником не надано підтвердження комплектації відвалом снігоприбирання спеціального вантажного піскорозкидувача – С.
Учасником ТОВ «І Н В А Й Т» було надано описову довідку учасника про наявність 2-х тракторів (власного та залученого). На підтвердження наявності техніки для прибирання снігу надано договір фінансового лізингу за яким передано лізингоутримувачу предмет лізингу трактор Беларус 320.4 з комплектацією бульдозерним обладнанням та описова довідка учасника містить п. 81 де вказано наявність в учасника «ковш для трактора».
Номер вимоги: UA-2020-05-27-007542-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 28 липня 2020 10:26
Дискримінація
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" відхилено зокрема та не виключено на підставі "Учасником надано договір оренди на спеціальний вантажний піскорозкидувач - С без підтвердження комплектації його відвалом снігоприбирання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: в п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпунктом 4) передбачено надання «інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, сформовані відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації», а саме: «підтверджуючі документи на наявність техніки для прибирання снігу (власної або залученої): - на підтвердження наявності власної техніки надається свідоцтво про державну реєстрацію та/або технічний паспорт". Учасник ТОВ Інвайт надано Документи на 2 трактори, але підтвердження щодо наявності на них навісного обладнання є лише на один трактор. Тобто Замовник вчиняє дискримінацію відносно учасників, допускаючи одних та відхиляючи інших. Вимагаємо надати пояснення щодо допуску ТОВ Інвайт до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 15:06
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" було відхилено у зв’язку з тим, що учасником на вимогу замовника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника не надано підтверджуючі документи на наявну техніку для прибирання снігу (власну або залучену): снігоприбирачі 3 одиниці (п. 16 довідки учасника про наявність МТБ від 30.06.2020 № UA-2020-05-27-007542-b/1). Учасником не надано підтвердження комплектації відвалом снігоприбирання спеціального вантажного піскорозкидувача – С.
Учасником ТОВ «І Н В А Й Т» було надано описову довідку учасника про наявність 2-х тракторів (власного та залученого). На підтвердження наявності техніки для прибирання снігу надано договір фінансового лізингу за яким передано лізингоутримувачу предмет лізингу трактор Беларус 320.4 з комплектацією бульдозерним обладнанням та описова довідка учасника містить п. 81 де вказано наявність в учасника «ковш для трактора».
Номер вимоги: UA-2020-05-27-007542-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 31 липня 2020 15:54
Дискримінація
Вами двічі надано одну й ту ж відповідь на два різні питання. В той же час відповіді відносно п. 80 довідки про наявність МТБ допущеного учасника ТОВ Інвайт Вами не надано. Враховуючи викладене, Вимагаємо відхилити учасника ТОВ Інвайт за невиконання вимог тендерної документації, на тих же підставах , що й ТОВ Імпел Гріффін Сервіс та ТОВ Клінінг Про! Окрім всього зауважуємо на тому, що як вимагав Замовник у тендерній документації у технічному паспорті на трактори не зазначено, що вони мають снігоприбиральне обладнання, а також в довідці про МТБ ТОВ Інвайт не зазначено, що ковш для трактора може використовуватись, як снігоприбиральний відвал.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 16:44
Шановний учасник! учасником ТОВ "Інвайт" повністю виконано вимоги тендерної документації щодо підтвердження наявність техніки для прибирання снігу:
- на підтвердження наявності власної техніки надано свідоцтво про державну реєстрацію ;
- на підтвердження наявності залученої техніки надано копію діючого на дату подання договору лізингу та технічний паспорт.
Натомість відхилення Вашої тендерної пропозиції з підстави не підтвердження техніки з прибирання снігу, що на вашу думку, повинно застосовуватись і до ТОВ "Інвайт" не є у вашому розумінні правильним, адже Ваша пропозиція відхилена у зв'язку з непідтвердженням техніки для прибирання снігу. Більш того Вами й не усунуто порушення з цього приводу протягом 24 годин, яке вимагав замовник, а натомість взагалі в довідці про наявність МТБ внесено зміни в найменування техніки та видалено техніку для прибирання снігу (снігоприбирачі 3 одиниці), яку Замовник у своїй вимозі просив підтвердити.
Номер вимоги: UA-2020-05-27-007542-b.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 31 липня 2020 20:38
П. 80 ДОВІДКИ ТОВ ІНВАЙТ
згідно вимог замовника на кожну зазначену ним в переліку одиницю.", в той же час ТОВ Інвайт п. 80 довідки про наявність МТБ зазначив снігоприбиральна ручна машина та не надав технічного паспорта на таку машину, але їх пропозиція допущена до аукціону. Вимагаємо пояснення відносно такого дискримінаційного ставлення.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

31 липня 2020 15:54
p.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-05-000006 ● 881478a9f4fe4c24b375be0d5c167d3a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 17:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ


Про початок моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-05-27-007542-b 27.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризику


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок про результати моніторингу. ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ (далі Замовник, Украерорух) розглянуто висновок Держаудитслужби про результати моніторингу (UA-M-2020-08-05-000006) який оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу щодо закупівлі згідно ДК 021:2015:90910000-9 — Послуги з прибирання (ідентифікатор UA-2020-05-27-007542-b). Так, за результатами проведеного моніторингу Держаудитслужбою встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – в частині відсутності в річному плані інформації про місцезнаходження Замовника, а також норм частини першої статті 24 Закону – в частині не оприлюднення роз’яснення щодо тендерної документації. З виявленими порушеннями Замовник не може погодитись, беручи до уваги наступне. Щодо відсутності в річному плані інформації про місцезнаходження Замовника Річний план вказаної закупівлі (ідентифікатор плану UA-P-2020-03-23-006143-b) оприлюднений на веб-порталі уповноваженого органу 23.03.2020 о 15:52. Слід врахувати, що з 19.04.2020 введено в дію нову редакцію Закону України «Про публічні закупівлі», яка поміж іншого, встановлює вимоги до інформації в річному плані закупівель, які повинні бути обов’язково включені до нього, зокрема і інформація про місцезнаходження Замовника. Водночас, до введення в дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» при заповнені форми річного плану закупівель Замовники керувались наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 №490, який зокрема, не передбачав заповнення інформації про місцезнаходження Замовника. Як ви знаєте закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи (стаття 58 Конституції України). Беручи до уваги викладене, Замовник публікуючи річний план закупівель 23.03.2020 (ідентифікатор плану UA-P-2020-03-23-006143-b) не мав по-перше, законодавчих підстав заповнення інформації про місцезнаходження Замовника, по-друге, технічних можливостей їх заповнення, бо на дату його публікації діяла інша норма Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, при публікації річного плану закупівель Замовник діяв виключно в рамках чинного законодавства, а тому порушень вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону не вбачається. Щодо не оприлюднення роз’яснення щодо тендерної документації По-перше, під час проведення закупівлі згідно ДК 021:2015:90910000-9 — Послуги з прибирання (ідентифікатор UA-2020-05-27-007542-b) звернення за роз’ясненнями закінчились 20.06.2020 о 15:00, до цього часу подано лише одне запитання до процедури (дата подання 28.05.2020 о 10:20) на яке надано відповідь у встановлені Законом строки (дата відповіді 02.06.2020 о 11:17). Тому, Замовником не порушено норми частини першої статті 24 Закону в частині не оприлюднення роз’яснення щодо тендерної документації. По-друге, подана 31.07.2020 вимога ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», яка подана у порядку передбаченому частини 3 статті 31 Закону, та не відповідь на неї Замовником, цілком логічно не стосується порушення вимог частини першої статті 24 Закону. Водночас, слід все ж таки звернути увагу, що дійсно 31.07.2020 о 20:38 год. в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс». Відповідно до частини 3 статті 31 Закону замовник зобов'язаний надати відповідь на вимогу не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тобто, відповідно до частини 3 статті 31 Закону строк надання замовником відповіді на вимогу – до 05.08.2020. Натомість в наступний робочий день після оприлюднення вимоги в електронній системі закупівель - 03.08.2020 Замовник уже не мав технічної можливості надати відповідь через майданчик zakupki.prom.ua у зв’язку із закінченням строку оскарження результатів прекваліфікації 02.08.2020 о 00:00 год. З приводу вказаного, 04.08.2020 було надіслано запит на майданчик zakupki.prom.ua, а в подальшому і на ДП «ПРОЗОРО з наданням роз’яснень (запити та відповіді на запити додаються). Враховуючи викладене, на підставі абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону заперечуємо щодо встановлених порушень у висновку беручи до уваги вищезазначене.

2020-09-09 15:00:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 липня 2020
UA-2020-05-27-007542-b61c108be17f44da3a379085adcd7c448
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "І Н В А Й Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Клінінг-Про" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 13:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 13:42
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 13:44

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 10:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:51
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:08
Довідка про договори.pdf
07 серпня 2020 11:08
Довідка МВС.pdf
07 серпня 2020 11:06
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 11:06
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 11:05
Цінова пропозиція.pdf
26 червня 2020 16:27
Електронний підпис
26 червня 2020 16:26
Електронний підпис
26 червня 2020 16:26
Електронний підпис
26 червня 2020 16:25
34. Цінова пропозиція.pdf
26 червня 2020 16:25
15. Договір склад.pdf
26 червня 2020 16:25
23. Аналогічний договір.pdf
26 червня 2020 16:25
14. Договір офіс 2.pdf
26 червня 2020 16:25
27. Технічне завдання.pdf
26 червня 2020 16:25
1. Статут Інвайт 02.09.19.pdf
26 червня 2020 16:25
33. Баланс.pdf
26 червня 2020 16:25
25. Довідка ст 17 повна.pdf
26 червня 2020 16:25
28. Захист довкілля.pdf
26 червня 2020 16:25
26. Стаття 17.pdf
26 червня 2020 16:25
24. Лист відгук.pdf
26 червня 2020 16:25
12. Довідка маттех база.pdf
26 червня 2020 16:25
18. Довідка працівники.pdf
26 червня 2020 16:25
21. Довідка верхолази.pdf
26 червня 2020 16:25
13. Договір офіс 1.pdf
26 червня 2020 16:25
6. Протокол.pdf
26 червня 2020 16:25
10. ISO 14001 2015 Екологія.pdf
26 червня 2020 16:25
11. ISO 45001.pdf
26 червня 2020 16:25
5. Витяг ПДВ.pdf
26 червня 2020 16:25
3. Наказ 14-К.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПП "Клінінг-Про": 1) Перелік виявлених невідповідностей на наявність техніки для прибирання снігу (власної або залученої): учасником надано довідку про наявність техніки для прибирання снігу та відповідні підтверджуючі документи наявності власної техніки на одну одиницю: свідоцтво про державну реєстрацію техніки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: в п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпунктом 4) передбачено надання «інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, сформовані відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації», а саме: «підтверджуючі документи на наявність техніки для прибирання снігу (власної або залученої): - на підтвердження наявності власної техніки надається свідоцтво про державну реєстрацію та/або технічний паспорт; - на підтвердження наявності залученої техніки надається на кожну зазначену в переліку одиницю: копію діючого на дату подання договору оренди, лізингу або договору про надання послуг». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати відповідні підтверджуючі документи на наявну техніку для прибирання снігу (власну або залучену) не менше ніж дві одиниці згідно вимог замовника. 2) Перелік виявлених невідповідностей на підтвердження про наявність працівників (свої або інших осіб на підставі правочинів) відповідної кваліфікації, що виконуватимуть верхолазні роботи на висоті: у довідці учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, що виконуватимуть верхолазні роботи на висоті, у робітника з комплексного обслуговування і ремонту будівель Шевченко О.В., що виконуватиме верхолазні роботи на висоті, надано посвідчення працівника від 07.03.2019, яке є протермінованим відповідно до нормативних документів з охорони праці під час виконання робіт на висоті (Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: в п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпунктом 4) передбачено надання «інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, сформовані відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації», а саме: «документальне підтвердження про наявність працівників (свої або інших осіб на підставі правочинів) відповідної кваліфікації, що виконуватимуть верхолазні роботи на висоті для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) (такими документами є довідка учасника або субпідрядної організації з кількістю та переліком висотників, з зазначенням ПІБ та досвіду роботи та копії посвідчень працівників, що зазначені в довідці)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати посвідчення відповідно до нормативних документів з охорони праці під час виконання робіт на висоті по працівнику відповідної кваліфікації Шевченко О.В., що виконуватиме верхолазні роботи на висоті, яке не є протермінованим на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 09:42
Електронний підпис
22 липня 2020 09:38
лист-пояснення.pdf
30 червня 2020 14:09
Електронний підпис
30 червня 2020 13:41
Електронний підпис
30 червня 2020 12:00
Електронний підпис
30 червня 2020 10:26
35_сертифікати_ (5).pdf
30 червня 2020 10:26
34_сертифікати_ (1).pdf
30 червня 2020 10:26
33_сертифікати.pdf
30 червня 2020 10:26
32_Сертифікат_ISO_9001_.pdf
30 червня 2020 10:26
31_Сертифікат_ISO 45001.pdf
30 червня 2020 10:26
22_122.pdf.p7s
30 червня 2020 10:26
21_відгук нбу - Копія.pdf
30 червня 2020 10:26
20_договір_НБУ - Копія.pdf
30 червня 2020 10:26
15_Посвідчення_вис..pdf
30 червня 2020 10:26
15_довідка висотники.pdf
30 червня 2020 10:26
14_гарантія працівники.pdf
30 червня 2020 10:26
13_трактор.PDF
30 червня 2020 10:26
11_довідка мех. техніка.pdf
30 червня 2020 10:26
8_довідка обладнання .pdf
30 червня 2020 10:26
5_ПДВ витяг ПП.pdf
30 червня 2020 10:26
3_довідка код доступу.pdf
30 червня 2020 10:26
2_Опис.pdf
30 червня 2020 10:26
1_Статут _.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 10:41
Електронний підпис
30 червня 2020 10:37
Технічна частина.pdf
30 червня 2020 10:37
Проект договору.pdf
30 червня 2020 10:37
Аналогічний договір.pdf
30 червня 2020 10:37
Статут + Опис к статуту.pdf
30 червня 2020 10:37
Договір оренди офісу.pdf
30 червня 2020 10:37
Довідки.pdf
30 червня 2020 10:37
БАЛАНС 2019.pdf
30 червня 2020 10:37
Протокол повноваження.pdf
30 червня 2020 10:37
Витяг з ЄДР.pdf
30 червня 2020 10:37
ISO 45001.pdf
30 червня 2020 10:37
Виписка з ЄДР.pdf
30 червня 2020 10:37
БАЛАНС 2019 с кв..pdf
30 червня 2020 10:37
Витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 10:37
ISO 14001 2015 ДСТУ.pdf
30 червня 2020 10:37
ISO 9001 укр верс.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 13:42
Електронний підпис
30 червня 2020 13:42
Електронний підпис
30 червня 2020 10:40
Сертифікати ІСО.pdf
30 червня 2020 10:40
Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 10:40
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
30 червня 2020 10:40
СТАТУТ.pdf
30 червня 2020 10:40
СТАТТЯ 17.pdf
30 червня 2020 10:40
Рішення 12.pdf
30 червня 2020 10:40
Протокол №1 від 25.06.2020.pdf
30 червня 2020 10:40
ПДВ ВИТЯГ.pdf
30 червня 2020 10:40
ОПИС.pdf
30 червня 2020 10:40
НАКАЗ.pdf
30 червня 2020 10:40
Мінеральне добриво.pdf
30 червня 2020 10:40
ЗВІТ.pdf
30 червня 2020 10:40
ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
30 червня 2020 10:40
ДОГОВІР ОРЕНДИ СКЛАДУ.pdf
30 червня 2020 10:40
ДОГОВІР ОРЕНДИ ОФІСУ.pdf
30 червня 2020 10:40
ДОВІДКА СУБПІДРЯД.pdf
30 червня 2020 10:40
ДОВІДКА МАТТЕХ БАЗА.pdf
30 червня 2020 10:40
ДОВІДКА ДОДАТОК 6.pdf
30 червня 2020 10:40
ВІДОМОСТІ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ»: 1) Перелік виявлених невідповідностей на наявність техніки для прибирання снігу (власної або залученої): учасником не надано свідоцтво про державну реєстрацію та/або технічний паспорт на машину для чистки снігу ручна (п. 5 довідки учасника про наявність матеріально-технічної бази). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: в п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпунктом 4) передбачено надання «інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, сформовані відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації», а саме: «підтверджуючі документи на наявність техніки для прибирання снігу (власної або залученої): - на підтвердження наявності власної техніки надається свідоцтво про державну реєстрацію та/або технічний паспорт; - на підтвердження наявності залученої техніки надається на кожну зазначену в переліку одиницю: копію діючого на дату подання договору оренди, лізингу або договору про надання послуг». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати свідоцтво про державну реєстрацію та/або технічний паспорт на машину для чистки снігу ручна (п. 5 довідки учасника про наявність матеріально-технічної бази). 2) Перелік виявлених невідповідностей на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації: - По працівнику п. 5 у довідці учасника Шкуро О.В. в трудовій книжці - старший адміністратор, а у довідці учасника - адміністратор; - По працівнику п. 25 у довідці учасника Багінська Н.В. в трудовій книжці - прибиральник виробничих приміщень, а у довідці учасника - прибиральник службових приміщень; - По працівнику п. 51 у довідці учасника Васильєва Є.Л в трудовій книжці прізвище Васильова. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: в п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпунктом 4) передбачено надання «інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, сформовані відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації», а саме: «документальне підтвердження про наявність працівників (такими документами повинні бути довідка учасника з переліком працівників, зазначенням їх ПІБ, посади та досвіду роботи з підтверджуючими документами щодо вказаних у довідці працівників (копії відповідних аркушів трудових книжок або інших документів, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - усунути виявлені невідповідності по працівнику Шкуро О.В.; - усунути виявлені невідповідності по працівнику Багінська Н.В.; - усунути виявлені невідповідності по працівнику Васильєва Є.Л.. 3) Перелік виявлених невідповідностей на підтвердження про наявність працівників (свої або інших осіб на підставі правочинів) відповідної кваліфікації, що виконуватимуть верхолазні роботи на висоті: у довідках учасника та субпідрядної організації про наявність працівників відповідної кваліфікації, що виконуватимуть верхолазні роботи на висоті, відсутні дані про досвід роботи працівників, що зазначені в довідці. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: в п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпунктом 4) передбачено надання «інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, сформовані відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації», а саме: «документальне підтвердження про наявність працівників (свої або інших осіб на підставі правочинів) відповідної кваліфікації, що виконуватимуть верхолазні роботи на висоті для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) (такими документами є довідка учасника або субпідрядної організації з кількістю та переліком висотників, з зазначенням ПІБ та досвіду роботи та копії посвідчень працівників, що зазначені в довідці)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунути виявлені невідповідності у довідках учасника або субпідрядної організації про досвід роботи працівників, що зазначені в довідках.

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 13:29
Електронний підпис
30 червня 2020 14:22
Електронний підпис
30 червня 2020 13:13
Електронний підпис
30 червня 2020 13:08
24_Витяг НДС Клининг 2020.pdf
30 червня 2020 13:08
20_ISO 14001.pdf
30 червня 2020 13:08
19_ISO 9001.pdf
30 червня 2020 13:08
18_ISO 45001.pdf
30 червня 2020 13:08
10_Аналогічний_договір.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»: 1) Перелік виявлених невідповідностей на наявність техніки для прибирання снігу (власної або залученої): учасником в довідці про наявність МТБ зазначено без визначення власна або залучена техніка наявність снігоприбирачів в кількості 3 одиниці та снігоприбиральні машини в кількості 2 одиниці, але не надано підтверджуючих документів згідно вимог замовника на кожну зазначену ним в переліку одиницю. Учасником надано договір оренди на спеціальний вантажний піскорозкидувач - С без підтвердження комплектації його відвалом снігоприбирання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: в п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпунктом 4) передбачено надання «інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, сформовані відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації», а саме: «підтверджуючі документи на наявність техніки для прибирання снігу (власної або залученої): - на підтвердження наявності власної техніки надається свідоцтво про державну реєстрацію та/або технічний паспорт; - на підтвердження наявності залученої техніки надається на кожну зазначену в переліку одиницю: копію діючого на дату подання договору оренди, лізингу або договору про надання послуг». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати відповідні підтверджуючі документи на наявну техніку для прибирання снігу (власну або залучену), що зазначена в довідці про наявність МТБ, на кожну зазначену ним в переліку одиницю згідно вимог замовника. Надати підтвердження комплектації відвалом снігоприбирання спеціального вантажного піскорозкидувача - С. 2) Перелік виявлених невідповідностей у довідці про наявність працівників: - По працівнику п. 1 у довідці учасника Кук М.С. в трудовій книжці прибиральник - службових приміщень, а у довідці учасника - прибиральник виробничих приміщень; - По працівнику п. 3 у довідці учасника Прилипко О.І. в трудовій книжці - прибиральник службових приміщень, а у довідці учасника - прибиральник виробничих приміщень; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: в п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпунктом 4) передбачено надання «інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, сформовані відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації», а саме: «документальне підтвердження про наявність працівників (такими документами повинні бути довідка учасника з переліком працівників, зазначенням їх ПІБ, посади та досвіду роботи з підтверджуючими документами щодо вказаних у довідці працівників (копії відповідних аркушів трудових книжок або інших документів, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - усунути виявлені невідповідності по працівнику Кук М.С.; - усунути виявлені невідповідності по працівнику Прилипко О.І.

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 13:38
Статутні.pdf.zip
30 червня 2020 13:38
Згоди на обробку ПД.PDF.zip
30 червня 2020 13:38
Довідки додатків 5 6 8.pdf.zip
30 червня 2020 13:38
ISO оригінали ІГС.pdf.zip
30 червня 2020 13:38
Щодо працівників.pdf.zip
30 червня 2020 13:38
Підписане ТЗ.pdf.zip
30 червня 2020 13:38
Оренда офіс склад 2020.pdf.zip
30 червня 2020 13:38
ООЦЗ 2.pdf.zip
30 червня 2020 13:38
ООЦЗ 1.pdf.zip
30 червня 2020 13:38
Відгук ООЦЗ.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "І Н В А Й Т"

ПП "Клінінг-Про"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС"

ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "І Н В А Й Т" 8 875 754,63
UAH з ПДВ
8 794 890,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС" 8 895 396,77
UAH з ПДВ
8 815 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 10:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:51
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:08
Довідка про договори.pdf
07 серпня 2020 11:08
Довідка МВС.pdf
07 серпня 2020 11:06
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 11:06
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 11:05
Цінова пропозиція.pdf
26 червня 2020 16:27
Електронний підпис
26 червня 2020 16:26
Електронний підпис
26 червня 2020 16:26
Електронний підпис
26 червня 2020 16:25
34. Цінова пропозиція.pdf
26 червня 2020 16:25
15. Договір склад.pdf
26 червня 2020 16:25
23. Аналогічний договір.pdf
26 червня 2020 16:25
14. Договір офіс 2.pdf
26 червня 2020 16:25
27. Технічне завдання.pdf
26 червня 2020 16:25
1. Статут Інвайт 02.09.19.pdf
26 червня 2020 16:25
33. Баланс.pdf
26 червня 2020 16:25
25. Довідка ст 17 повна.pdf
26 червня 2020 16:25
28. Захист довкілля.pdf
26 червня 2020 16:25
26. Стаття 17.pdf
26 червня 2020 16:25
24. Лист відгук.pdf
26 червня 2020 16:25
12. Довідка маттех база.pdf
26 червня 2020 16:25
18. Довідка працівники.pdf
26 червня 2020 16:25
21. Довідка верхолази.pdf
26 червня 2020 16:25
13. Договір офіс 1.pdf
26 червня 2020 16:25
6. Протокол.pdf
26 червня 2020 16:25
10. ISO 14001 2015 Екологія.pdf
26 червня 2020 16:25
11. ISO 45001.pdf
26 червня 2020 16:25
5. Витяг ПДВ.pdf
26 червня 2020 16:25
3. Наказ 14-К.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 13:42
Електронний підпис
30 червня 2020 13:42
Електронний підпис
30 червня 2020 10:40
Сертифікати ІСО.pdf
30 червня 2020 10:40
Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 10:40
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
30 червня 2020 10:40
СТАТУТ.pdf
30 червня 2020 10:40
СТАТТЯ 17.pdf
30 червня 2020 10:40
Рішення 12.pdf
30 червня 2020 10:40
Протокол №1 від 25.06.2020.pdf
30 червня 2020 10:40
ПДВ ВИТЯГ.pdf
30 червня 2020 10:40
ОПИС.pdf
30 червня 2020 10:40
НАКАЗ.pdf
30 червня 2020 10:40
Мінеральне добриво.pdf
30 червня 2020 10:40
ЗВІТ.pdf
30 червня 2020 10:40
ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
30 червня 2020 10:40
ДОГОВІР ОРЕНДИ СКЛАДУ.pdf
30 червня 2020 10:40
ДОГОВІР ОРЕНДИ ОФІСУ.pdf
30 червня 2020 10:40
ДОВІДКА СУБПІДРЯД.pdf
30 червня 2020 10:40
ДОВІДКА МАТТЕХ БАЗА.pdf
30 червня 2020 10:40
ДОВІДКА ДОДАТОК 6.pdf
30 червня 2020 10:40
ВІДОМОСТІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "І Н В А Й Т"

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "І Н В А Й Т"
#37701437
Переможець 8 794 890,89
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "І Н В А Й Т"
#37701437
8 794 890,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 13:31
Звіт про виконання договору №4-390_2020.pdf укладений
18 жовтня 2021 13:29
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 14:58
Договір № 4-390_2020 ТОВ ІНВАЙТ.pdf укладений
18 серпня 2020 14:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 18 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 8 243 139,25
UAH (в тому числі ПДВ 1 373 856,54 UAH)