Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень південного блоку будівлі Комунального закладу "Інклюзивно-ресурсний центр "Світ дитинства" Кам`янської міської ради" за адресою: вул. Дунайська, 35, м. Кам`янське Дніпропетровської області
Очікувана вартість
1 998 513,00 UAH
UA-2020-05-27-004964-b 587c9eb0a5574d2695ab71f73c690bf1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Юркевич

+380673980644 svit.dutunstva2019@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "СВІТ ДИТИНСТВА" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 43089773
Місцезнаходження: 51906, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Дунайська, буд. 35
Контактна особа: Альона Юркевич
+380673980644
svit.dutunstva2019@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:41
Очікувана вартість: 1 998 513,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 992,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» -
«Капітальний ремонт приміщень південного блоку будівлі Комунального закладу "Інклюзивно-ресурсний центр "Світ дитинства" Кам`янської міської ради" за адресою: вул. Дунайська, 35, м. Кам`янське Дніпропетровської області»
(Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт).

Категорія замовника. Згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті.
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.

Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій:
Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів), зокрема вимогам Постанови НБУ №639 від 15.12.2004р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі та складає:
9 000,00 грн. (Дев'ять тисяч гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з дня розкриття тендерної пропозиції.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень південного блоку будівлі Комунального закладу "Інклюзивно-ресурсний центр "Світ дитинства" Кам`янської міської ради" за адресою: вул. Дунайська, 35, м. Кам`янське Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51906, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:35
ТД 2020.docx
27 травня 2020 14:35
Додаток 2.docx
27 травня 2020 14:35
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ" 1 876 121,51
UAH з ПДВ
1 876 121,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДЦЕНТР ГРУП" 1 963 553,57
UAH з ПДВ
1 963 553,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 11:43
Електронний підпис
25 червня 2020 11:42
Договірна ціна.pdf
25 червня 2020 11:42
Довідки_-_ст 17.pdf
25 червня 2020 11:42
Довідка - Шкуренко.pdf
11 червня 2020 01:56
Електронний підпис
11 червня 2020 01:55
Підписаний_G0620-7844-GL_tender.pdf
11 червня 2020 01:55
9 Інші документи+.pdf
11 червня 2020 01:55
8 Договірна ціна +.pdf
11 червня 2020 01:55
2 Довідки_-_ст 17+.pdf
11 червня 2020 01:55
10 Додаткові документи+.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 02:01
Електронний підпис
11 червня 2020 02:01
Квал критерії -1.pdf
11 червня 2020 02:01
Інше-9.pdf
11 червня 2020 02:01
ДЦ БЦГ-8.pdf
11 червня 2020 02:01
Додатково-10.pdf
11 червня 2020 02:01
Довідки ст17 - 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДСМ"

ТОВ "БУДЦЕНТР ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДСМ"
#35042552
Переможець 1 876 121,51
UAH з ПДВ
18 червня 2020 10:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ"
#35042552
1 876 121,51
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 12:57
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 12:01
Д.угода 4.jpeg зміни до договору
12 березня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:11
ДУ3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:38
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 09:16
ДУ2.PDF зміни до договору
17 липня 2020 09:14
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 15:43
ДУ 1.pdf зміни до договору
15 липня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 12:28
Договір 2 від 06.07.20.pdf укладений
08 липня 2020 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Змінити п.2.2, п.2.4 Договору і викласти їх у новій редакції, реквізити сторін викласти у новій редакції. Виключити 5.3.10 Договору, Додатки 1, 2, 3, 4, 5 викласти у новій редакції. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Змінити п. 3.2 та 8.1 Договору та викласти їх в новій редакції. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в договір. Викласти календарний графік в новій редакції. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 876 121,51
UAH (в тому числі ПДВ 312 686,91 UAH)