Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко
Очікувана вартість
409 500,00 UAH
UA-2020-05-27-001956-a 6154851a96194e1e8dc7f077b0f2e824
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Арсеній Сергій Васильович

+380373350988 novmeria@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоселицька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062050
Вебсайт: https://www.novoselica.cv.ua/
Місцезнаходження: 60300, Україна , Чернівецька обл., місто Новоселиця, вул. Чкалова, 3
Контактна особа: Арсеній Сергій Васильович
+380373350988
novmeria@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 19:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 19:05
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 19:05
Початок аукціону: 12 червня 2020 13:21
Очікувана вартість: 409 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 047,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19500 літр
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60300, Україна, Чернівецька область, м. Новоселиця (Новоселицька ОТГ), вул. Чкалова (пыдвыдомчы навчальны заклади)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після підписання видаткових накладних Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 19:02
тендерна документація молоко.docx
27 травня 2020 19:01
проект договору молоко.docx
27 травня 2020 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 19:02
тендерна документація молоко.docx
27 травня 2020 19:01
тендерна документація молоко.docx
27 травня 2020 19:01
проект договору молоко.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" 366 600,00
UAH з ПДВ
283 139,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мокрієнко Віталій Андрійович 397 800,00
UAH з ПДВ
283 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вектор-трейд-захід" 399 750,00
UAH з ПДВ
399 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 19:07
Електронний підпис
19 червня 2020 19:06
Довідки ст.17.pdf
19 червня 2020 18:38
Електронний підпис
19 червня 2020 18:37
Довідка МВС від 17.06.20р..pdf
17 червня 2020 11:42
Електронний підпис
17 червня 2020 11:26
Додатковий.pdf
11 червня 2020 13:30
Електронний підпис
11 червня 2020 13:30
Договір оренди.pdf
11 червня 2020 13:30
Статут.pdf
11 червня 2020 13:30
Сертифікат HACCP.pdf
11 червня 2020 13:30
Витяг з ЄДР.pdf
11 червня 2020 13:30
Довідка про довкілля.pdf
11 червня 2020 13:30
Лист -відгук.pdf
11 червня 2020 13:30
Перелік ДНЗ.pdf
11 червня 2020 13:30
Медичні книжки .pdf
11 червня 2020 13:30
Гарантійний лист (ГМО).pdf
11 червня 2020 13:30
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 13:30
Наказ на керівника.pdf
11 червня 2020 13:30
Стаття 17.pdf
11 червня 2020 13:30
Довідка (працівники).pdf
11 червня 2020 13:30
Паспорт Салітра.pdf
11 червня 2020 13:30
Проєкт договору.pdf
11 червня 2020 13:30
Наказ на дезінфекцію.pdf
11 червня 2020 13:30
Ветеренарна довідка.pdf
11 червня 2020 13:30
Наказ на підписанта.pdf
11 червня 2020 13:30
Гарантійний лист (ТЗ).pdf
11 червня 2020 13:30
Акт дезінфекції ТЗ.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 12:20
Тендерна пропозиція.PDF
02 червня 2020 12:20
Техпаспорта.PDF
02 червня 2020 12:20
Статут.PDF
02 червня 2020 12:20
Проект договору.PDF
02 червня 2020 12:20
Медичні книжки.PDF
02 червня 2020 12:20
Лист відгук молоко.pdf
02 червня 2020 12:20
Копія витягу з ЄДР.PDF
02 червня 2020 12:20
Інформаційні довідки.PDF
02 червня 2020 12:19
Довідка банк.PDF
02 червня 2020 12:19
Декларація виробника.PDF
02 червня 2020 12:19
Гарантійні листи.PDF
02 червня 2020 12:19
Виписка Вектор-Трейд.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"

ФОП Мокрієнко Віталій Андрійович

ТОВ "Вектор-трейд-захід"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"
#00445676
Переможець 283 139,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 10:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 14:23

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону У Договорі оренди приміщень та обладнання від 12 грудня 2017 р.№01/017, укладеного між ТОВ «Арсенал Фуд» та ТДВ «Івано-Франківський міськмолокозавод» зазначено, що даний Договір діє до «11» грудня 2020 року. Згідно з пунктом 5,розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій»тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи відповідно до Додатку №1 до цієї тендерної документації де вказано, що учасник обов’язково надає у складі тендерної пропозиції копії документів, що засвідчують право власності на складське приміщення (сховища), зазначених учасником у довідці та/або копії договорів оренди (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2020 року) та/або інші документи, що засвідчують наявність в учасника такого(их) складського(их) приміщення (приміщень) (сховищ). Для усунення виявленої невідповідності просимо завантажити скан-копію документу, який може засвідчити виконання вищезазначеного кваліфікаційного критерію.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"
#00445676
283 139,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 19:00
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 18:58
додаткова на зменшення.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:54
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 09:08
додаткова угода 1 молоко.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 09:06
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 14:17
договір по молоку.pdf зміни до договору
07 липня 2020 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність подальшої потреби
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 082,44
UAH (в тому числі ПДВ 5 847,07 UAH)