Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці – Семенівка з під’їздом до с.Баранівка на ділянці км 0 + 000 - км 37 + 300 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Current average repair of the public highway of the local value О250920 Koryukivka - Naumivka - Perelyub - Pohoriltsi - Semenivka with entrance to the v. Baranivka on the part km 0+000 - km 37+300 (DK 021:2015 – 45230000-8 «Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces»)
Очікувана вартість
21 326 033,00 UAH
UA-2020-05-27-001875-c 666c586530874d42a6bc54a1bf102030
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of capital constructure Chernihiv Regional State Administration
National ID: 04014246
Contact point: Artemenko Irina Anatolyevna
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 травня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 11:24
Очікувана вартість: 21 326 033,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 630000 UAH
Publication date: 27 травня 2020 16:43
Enquiries until: 16 червня 2020 19:00
Complaints submission until: до 22 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 червня 2020 19:00

Information

Estimated total value: 21 326 033 UAH including VAT
Minimal lowering step: 106 700 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці – Семенівка з під’їздом до с.Баранівка на ділянці км 0 + 000 - км 37 + 300 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, Корюківський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці – Семенівка з під’їздом до с.Баранівка на ділянці км 0 + 000 - км 37 + 300
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public highway of the local value О250920 Koryukivka - Naumivka - Perelyub - Pohoriltsi - Semenivka with entrance to the v. Baranivka on the part km 0+000 - km 37+300 (DK 021:2015 – 45230000-8 «Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces»). (Source of procurement financing - subvention from the state budget to local budgets for financial support of construction, reconstruction, repair and maintenance of public roads of local importance, streets and roads of communal property in settlements.)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку надання послуг може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу послуг на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання наданих будівельних послуг) та форми № КБ-3 (довідка про вартість наданих будівельних послуг та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000053 ● 353e7308d0884918a33516b7e253682b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 16:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
21.12.2020 № 79
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.12.2020 № 79
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-05-27-001875-c 27.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.



Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-27-001875-c: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці – Семенівка з під’їздом до с.Баранівка на ділянці км 0 + 000 - км 37 + 300 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У висновку моніторингу вказано, що учасник ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» у складі своєї тендерної пропозиції надав Підсумкову відомість ресурсів, відповідно до якої передбачено використання, зокрема, кущорізу та трамбівок ручних, які відсутні у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2020 № 492, чим не підтвердив наявність вищезазначеного обладнання. Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку, виходячи з наступного. Оскільки очікувана вартість закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці – Семенівка з під’їздом до с.Баранівка на ділянці км 0 + 000 - км 37 + 300 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, відповідно до ч.3 ст.10 Закону, оголошення про її проведення було додатково оприлюднено в електронній системі закупівель англійською мовою. Частиною 1 статті 28 Закону передбачено, що у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Відповідно до тендерної документації інформація про ціну тендерної пропозиції міститься у Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» та в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлені замовником у Технічному завданні (ДОДАТОК 8 до тендерної документації). Підпунктом 1.1 пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що на виконання ч. 1 ст. 28 Закону з метою не розкриття ціни учасника до аукціону в електронній системі закупівель в окремих файлах розміщуються: «Тендерна пропозиція» за формою, що наведена у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації та інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлені замовником у Технічному завданні (ДОДАТОК 8 до тендерної документації), а саме: 1) договірна ціна; 2) розрахунки до договірної ціни: • заробітної плати (розмір надбавок, доплат тощо, встановлених Галузевою, Генеральною угодами або внутрішніми документами підприємства, розмір питомої ваги робітників може бути підтверджений у вигляді довідки, складеної у довільній формі); • прибутку; • адміністративних витрат; • інших витрат (у разі наявності): - розрахунки на відрядження будівельних органiзацiй на місце надання послуг; - розрахунок на доплати працiвникам у зв'язку з втратами часу на проїзд вiд мiсця розмiщення будiвельної органiзацiї (збірного пункту) до місця надання послуг і назад; - розрахунки на перевезення робітників будiвельних органiзацiй автомобiльним транспортом; - розрахунки на перебазування будівельних організацій або їх структурних виробничих підрозділів тощо; • податку; 3) локальні кошториси; 4) розрахунок загально-виробничих витрат до локальних кошторисів; 5) підсумкова відомість ресурсів; 6) розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності) (у разі вастосування орендованої техніки вартість машино-години визначається на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машині механізмів в регіоні); 7) підтвердження вартості матеріальних ресурсів (приймаються за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку матеріалів в регіоні мінімум від двох постачальників) – прас-листи, цінові пропозиції тощо; 8) розрахунок показників вартості загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (визначається на підставі аналізу фактичних загальновиробничих витрат за попередній звітній період (рік); 9) розрахунок показників вартості на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (визначається на підставі обґрунтованих адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітній період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період за Актами КБ-2в). У підпункті 1.4 пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко зазначено, що «у зв'язку з тим, що очікувана вартість закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені у ч. 3 ст. 10 Закону, розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації здійснюється замовником до проведення електронного аукціону. На підставі цього, у відповідності до ч. 1 ст. 28 Закону – у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Враховуючи вищевикладене, в електронній системі закупівель учасником розміщуються документи в окремих файлах: - документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам до предмета закупівлі, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; - документи, що містять розрахунки згідно з технічним описом предмету закупівлі та тендерна пропозиція за формою, що наведена у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації.». Учасником ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» було виконано дану вимогу тендерної документації та на момент розгляду документів його тендерної пропозиції Замовнику були доступні для перевірки документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам до предмета закупівлі, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі. На виконання вимог Додатку №2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником було надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2020 № 492 та належним чином підтверджено всі позиції техніки, що в ній зазначені. Оскільки учасником було надано всі документи, що відповідали вимогам тендерної документації, його було допущено до аукціону. За результатами аукціону електронною системою закупівель визначено пропозицію учасника ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» найбільш економічно вигідною. Після завершення аукціону Замовнику стали доступні для перевірки документи, що містять інформацію про ціну тендерної пропозиції (розрахунки згідно з технічним описом предмету закупівлі та тендерна пропозиція за формою, що наведена у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації). На підтвердження вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» у складі своєї тендерної пропозиції надано Підсумкову відомість ресурсів, відповідно до якої передбачено використання, зокрема, кущорізу та трамбівок ручних. Зазначення даного інструменту у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2020 №492 було необов’язковим, оскільки, відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 затрати по даному інструменту відносяться до загальновиробничих витрат та вартість 1 маш/год по них складає 0 гривень. Крім того, наявність даного інструменту жодним чином не впливає на здатність учасника виконувати роботи. Враховуючи викладене, учасником ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» повністю підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, тому у Замовника були відсутні підстави для його відхилення відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Зважаючи на викладене, у діях Замовника відсутні порушення діючого законодавства про публічні закупівлі при проведенні процедури відкритих торгів: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці – Семенівка з під’їздом до с.Баранівка на ділянці км 0 + 000 - км 37 + 300 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)», оголошення UA-2020-05-27-001875-c.

2021-01-21 17:41:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2020
UA-2020-05-27-001875-c666c586530874d42a6bc54a1bf102030
Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна, Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Учасник Документи Рішення Додатково
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 12:27
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Шляхове ремонтно-будівельтне управління №82» з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці – Семенівка з під’їздом до с.Баранівка на ділянці км 0 + 000 - км 37 + 300 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)». Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації вимагає усунути виявлені невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції міститься довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (далі - довідка), у якій зазначено інформацію про виконання аналогічного договору. На підтвердження виконання аналогічного договору надано відгук від замовника, копію договору від 21.01.2016 № 16005 з додатками, копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в). Разом з тим, інформація, що міститься в наданих на підтвердження виконання аналогічного договору документах суперечить інформації зазначеній у довідці, а саме: - у довідці зазначено, що загальна вартість наданих послуг становить 96 205 000,00 грн, процент наданих послуг – 100%. Відповідно до додаткової угоди від 22.12.2017 №7 до договору - ціна договору становить 96 205 000,00 грн, у відгуку зазначено, що загальна вартість наданих послуг становить 96 205 000,00 гривень. Разом з тим, загальна вартість наданих послуг відповідно до форм №КБ-3 становить 44 286 747,80 гривень. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3 Додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 закону» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а також відгук від замовника з достовірною інформацією щодо загальної вартості наданих послуг та проценту наданих послуг; - якщо на момент подання тендерної пропозиції довідка містила достовірну інформацію - надати відповідні копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3).

Документи

Публічні документи

14 липня 2020 09:58
Електронний підпис
14 липня 2020 09:52
Документи переможця
14 липня 2020 09:52
Документи переможця
14 липня 2020 09:52
Документи переможця
14 липня 2020 09:52
Документи переможця
03 липня 2020 13:28
Електронний підпис
03 липня 2020 13:28
Електронний підпис
03 липня 2020 13:27
Відгук від замовника
25 червня 2020 15:55
Електронний підпис
25 червня 2020 15:55
Електронний підпис
25 червня 2020 15:52
14 Кор Нау Пер 0-37.imd
25 червня 2020 15:52
13 Кошторис.pdf
25 червня 2020 15:52
12 Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 15:52
10 Проект договору.pdf
25 червня 2020 15:52
6 Фінансова звітність.pdf
25 червня 2020 15:52
3 Аналогічний договір.pdf
25 червня 2020 15:52
2 Гарантія.zip

Документи

26 червня 2020 19:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

26 червня 2020 09:42
Електронний підпис
26 червня 2020 09:42
Електронний підпис
26 червня 2020 09:32
тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2020 09:32
технічне завдання.pdf
26 червня 2020 09:32
ст.17.pdf
26 червня 2020 09:32
36.imd
26 червня 2020 09:32
Розрахунки.pdf
26 червня 2020 09:32
Досвід.pdf
26 червня 2020 09:32
Гарантія.zip
26 червня 2020 09:32
Licenziya.zip
26 червня 2020 09:32
Dovirenist.zip
26 червня 2020 09:32
наявність працівників.pdf
26 червня 2020 09:32
наявність обладнання.pdf
26 червня 2020 09:32
додаткові документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"

ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" 19 837 248,00
UAH з ПДВ
19 837 248,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" 20 632 090,00
UAH з ПДВ
20 632 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 09:58
Електронний підпис
14 липня 2020 09:52
Документи переможця
14 липня 2020 09:52
Документи переможця
14 липня 2020 09:52
Документи переможця
14 липня 2020 09:52
Документи переможця
03 липня 2020 13:28
Електронний підпис
03 липня 2020 13:28
Електронний підпис
03 липня 2020 13:27
Відгук від замовника
25 червня 2020 15:55
Електронний підпис
25 червня 2020 15:55
Електронний підпис
25 червня 2020 15:52
14 Кор Нау Пер 0-37.imd
25 червня 2020 15:52
13 Кошторис.pdf
25 червня 2020 15:52
12 Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 15:52
10 Проект договору.pdf
25 червня 2020 15:52
6 Фінансова звітність.pdf
25 червня 2020 15:52
3 Аналогічний договір.pdf
25 червня 2020 15:52
2 Гарантія.zip

Публічні документи

26 червня 2020 09:42
Електронний підпис
26 червня 2020 09:42
Електронний підпис
26 червня 2020 09:32
тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2020 09:32
технічне завдання.pdf
26 червня 2020 09:32
ст.17.pdf
26 червня 2020 09:32
36.imd
26 червня 2020 09:32
Розрахунки.pdf
26 червня 2020 09:32
Досвід.pdf
26 червня 2020 09:32
Гарантія.zip
26 червня 2020 09:32
Licenziya.zip
26 червня 2020 09:32
Dovirenist.zip
26 червня 2020 09:32
наявність працівників.pdf
26 червня 2020 09:32
наявність обладнання.pdf
26 червня 2020 09:32
додаткові документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"

ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"
#03448244
Переможець 19 837 248,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 17:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"
#03448244
19 837 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 14:15
36_2.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 14:25
36_1.pdf зміни до договору
21 липня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 12:46
36 укладений
21 липня 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення суми та строку надання попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 837 243,20
UAH (в тому числі ПДВ 3 306 207,20 UAH)