Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплект для початкових класів "Нової української школи" (ноутбук, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом, комплект кріплення)
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-05-27-001843-a 3a52ce31e78d4cb88777a54c1bdb1149
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фисина Наталія Павлівна

+380954099989 natfin57@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хрестівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Код ЄДРПОУ: 24751231
Місцезнаходження: 75225, Україна , Херсонська обл., село Хрестівка, с.Хрестівка вул. Шкільна ,11 Чаплинського району
Контактна особа: Фисина Наталія Павлівна
+380954099989
natfin57@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 17:08
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 17:08
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:53
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплекти
Мультимедійний комплект для початкових класів "Нової української школи" (ноутбук, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом, комплект кріплення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75225, Україна, Херсонська область, с.Хрестівка, вул.Шкільна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 17:04
додаток 4.docx
27 травня 2020 17:04
Додаток 3.docx
27 травня 2020 17:04
Додаток 2.docx
27 травня 2020 17:04
Додаток 1.docx
27 травня 2020 17:04
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристики проектора
Дата подання: 29 травня 2020 10:20
Дата відповіді: 01 червня 2020 11:11
Шановний Замовнику, у Додатку 2 Ви зазначаєте, що технологія проектора має бути не гірше LCD: 3 х 0.55" P-Si TFT. Чи будете Ви розглядати проектори з DLP технологією, оскільки вона є не гіршою за технологію LCD: 3 х 0.55" P-Si TFT, а по деяким характеристикам навіть кращою? Якщо ні, то просимо Вас вказати проектори з якою технологією будуть вважатися еквівалентними або не гіршими?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, Ваше питання було розглянуто. Повідомляємо, що пропозиція учасника має відповідати вимогам встановленим тендерною документацією, яка, власне, заради цього і розроблялася. Проектор має відповідати характеристикам технології LCD: 3 х 0.55. У разі не відповідності тендерної пропозиції вимогам встановленим тендерною документацією пропозиція такого учасника відхиляється у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-001843-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 28 травня 2020 20:15
Неправомірність визначення «ІНТЕРАКТИВНІ КОМПЛЕКСИ»
Шановний Замовник, у п.1 Додатку 2 до тендерної документації ви вказали, що учасники повинні надати «Авторизаційний
лист наданий виробником інтерактивних комплексів». Інтерактивний навчальний комлекс в силу визначення та опису в ТД — це сукупність взаємоповязаного
інтерактивного та компютерного обладнання, функціонування якого забезпечується відповідним
програмним забезпечення (ПЗ), що включає в себе: інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з
короткофокусним об’єктивом, ноутбук та інші складові. Тому вимогу щодо авторизаційних листів
доцільніше та правомірніше викласти у наступній редакції: “Авторизаційний лист наданий виробником
інтерактивних навчальних комплексів АБО ОКРЕМИХ ЙОГО СКЛАДОВИХ із зазначенням даних
конкретної закупівлі”. Вимагаємо викласти умови ТЗ у вищезазначеній редакції.

Зазначимо,що у Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів
початкової школи, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України №143 від 07.02.2020 р.
ВІДСУТНІ «ІНТЕРАКТИВНІ КОМПЛЕКСИ». Відповідно, включення «Інтерактивного комплексу» до
технічних умов тендерної документації є порушенням вимог, викладених в Наказі.

З метою дотримання основних принципи державних закупівель та дотримання вимог нормативних
актів просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 11:11
Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо наступне:

Вимога щодо надання авторизаційного листа встановлена у зв'язку із тим, що відповідно до додатку 2 тендерної документації встановлені технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі та передбачено закупівлю інтерактивних комплексів, які складаються з певних компонентів, але є одним цілим, тобто одиницею товару. Вказані компоненти, з яких складається інтерактивний комплекс, повинні бути сумісні між собою і в результаті утворювати одиницю товару, таку як інтерактивний комплекс. У зв’язку з цим учасник, який переможе у закупівлі, повинен буде їх встановити та налаштувати у місці користування обладнанням. Саме тому мова йде про комплекс, а не про окремі його складові. Тому порушення у вимогах до учасників відсутні. Оскільки мова йде про закупівлю інтерактивних комплексів, то й вимоги встановлені щодо надання сертифікатів та авторизаційних листів саме на інтерактивний комплекс, а не на його складові.
Відповідно до зазначеного, тендерна документація не містить дискримінаційні вимоги та відсутня необхідність внесення змін.
Додатково зазначаємо, що тендерна пропозиція учасника має відповідати вимогам, встановленим в тендерній документації, пропозиції учасників, які не відповідають зазначеним вимогам, підлягають відхиленню відповідно до норм Закону України «Про публічні Закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-05-27-001843-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 29 травня 2020 10:30
Неправомірні вимоги
Шановний Замовнику, у Додатку 2 до Тендерної документації Вами встановлено вимогу щодо необхідності надання Копії чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів, Авторизаційного листа наданого виробником інтерактивних комплексів, Копії чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс. Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу інтерактивного комплексу (ноутбук, дошка, проектор) виготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб (інтерактивний комплекс), тому кожен з цих виробників має свій Сертифікат ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво ОКРЕМО ноутбуків, дошок, проекторів, а також Висновок СЕС на них видається окремо. Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу (ноутбуків, дошок, проекторів), тому об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ). Виходячи з цього, надання зазначених Вами документів на інтерактивний комплекс не є можливим. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та викласти вимогу щодо надання документів в наступній редакції: «Учасник в складі пропозиції має надати копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів / або на кожну з його складових, Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних комплексів / або його складових, Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс / або на кожну з його складових. Учасник повинен надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2020 10:31
Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо наступне:

Вимога щодо надання авторизаційного листа, сертифікатів на інтерактивний комплекс встановлена у зв'язку із тим, що відповідно до додатку 2 тендерної документації встановлені технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі та передбачено закупівлю інтерактивних комплексів, які складаються з певних компонентів, але є одним цілим, тобто одиницею товару (для прикладу зазначимо, що при закупівлі персонального комп’ютеру було б не доцільно вимагати сертифікати на кожну його складову) Вказані компоненти з яких складається інтерактивний комплекс повинні бути сумісні між собою. Саме тому мова йде про комплекс, а не про окремі його складові. Отже порушення у вимогах до учасників відсутні. Оскільки мова йде про закупівлю інтерактивних комплексів, то й вимоги встановлені щодо надання сертифікатів та авторизаційних листів саме на інтерактивний комплекс, а не на його складові.
Відповідно до зазначеного, тендерна документація не містить дискримінаційні вимоги та відсутня необхідність внесення змін.
Номер вимоги: UA-2020-05-27-001843-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 29 травня 2020 10:35
Технічні характеристики
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 2 до Тендерної документації вимагається наявність вбудованого динаміка проектора потужністю не менше 16 Вт. Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №704 передбачає, що до інтерактивного комплексу може входити акустична система для збільшення потужності звуку. Такий варіант є досить практичним, оскільки акустична система зможе бути використана і для інших цілей, а також може мати більшу потужність звуку. Просимо Вас внести зміни до Додатку 2 та надати можливість Учасникам пропонувати проектори з вбудованими динаміками або зовнішньою акустичною системою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2020 10:33
Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо наступне:

Дійсно, додатком 2 до тендерної документації встановлені вимоги до «Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом», які передбачають «Наявність вбудованого динаміка потужністю не менше 16 Вт». Дана вимога встановлена відповідно до потреб навчального закладу, оскільки на сьогоднішній день відсутня потреба закупівлі окремої позиції – Акустична система. Також вбудовані динаміки надають можливість більш ефективно використовувати простір навчального класу, не навантажуючи його зайвим обладнанням.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.3, ч.2, ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник в тендерній документації має повне право встановлювати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САХАРУК ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА" 304 000,00
UAH з ПДВ
304 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 309 000,00
UAH з ПДВ
309 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 16:54
ДФС.pdf
15 червня 2020 16:54
Dovidka_20157378620200634074.pdf.p7s
15 червня 2020 16:54
Dovidka_20157378620200634074.pdf
10 червня 2020 10:25
Електронний підпис
10 червня 2020 10:24
цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 10:24
стаття 17.pdf
10 червня 2020 10:24
Сертифікати.pdf
10 червня 2020 10:24
проект договору.pdf
10 червня 2020 10:24
про транспорт.pdf
10 червня 2020 10:24
про договір.pdf
10 червня 2020 10:24
про гарантію.pdf
10 червня 2020 10:24
працівники.pdf
10 червня 2020 10:24
пояснювальна записка.pdf
10 червня 2020 10:24
Порівняння.pdf
10 червня 2020 10:24
матеріальна база.pdf
10 червня 2020 10:24
Копія паспорту.pdf
10 червня 2020 10:24
Копія коду.pdf
10 червня 2020 10:24
Згода - ОПД.pdf
10 червня 2020 10:24
захист довкілля.pdf
10 червня 2020 10:24
доставка та мотаж.pdf
10 червня 2020 10:24
довкілля.pdf
10 червня 2020 10:24
дія пропозиції.pdf
10 червня 2020 10:24
Гриф Epson.pdf
10 червня 2020 10:24
відсутність підстав.pdf
10 червня 2020 10:24
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2020 10:24
Авторизація.pdf
10 червня 2020 10:24
Авторизація дошка.pdf
10 червня 2020 10:24
lifelike.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 09:55
Електронний підпис
11 червня 2020 09:53
Кваліфікація.pdf
11 червня 2020 09:53
Технічна частина.pdf
11 червня 2020 09:53
Техопис.pdf
11 червня 2020 09:53
КП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САХАРУК ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САХАРУК ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3513308742
Переможець 304 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САХАРУК ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3513308742
304 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2021 22:29
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 15:08
Договір укладений
02 липня 2020 16:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 304 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 666,67 UAH)