Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Васищівського селищного клубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області
Очікувана вартість
19 247 062,80 UAH
UA-2020-05-26-008129-b 4675e84a3b444a3eaf87ec506a947142
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Євгенівна

+380577490387 vasichevskiy_ps@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Васищівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04396584
Місцезнаходження: 62495, Україна , Харківська обл., Харківський район, смт Васищеве, вул. Орєшкова, 49
Контактна особа: Тетяна Євгенівна
+380577490387
vasichevskiy_ps@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:29
Очікувана вартість: 19 247 062,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96 235,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 96235 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція Васищівського селищного клубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Васищівського селищного клубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62495, Україна, Харківська область, смт. Васищеве, вул. Орєшкова, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право сплатити Підряднику аванс для закупівлі матеріалів у сумі до 30% від вартості робіт (суми бюджетних призначень на рік згідно Додатку 3 План фінансування робіт) за цим договором (згідно рахунку-фактури) протягом 120 ти календарних днів з дня підписання договору Аванс 120 Календарні 30
Виконання робіт Оплaтa викoнaних poбiт здiйснюється нa пiдстaвi aкту викoнaних пiдpядних poбiт, склaдeнoгo зa фopмoю КБ 2в i дoвiдки пpo вapтiсть викoнaних пiдpядних poбiт, склaдeнoї зa фopмoю КБ 3, шляхoм пepepaхувaння кoштiв на poзpaхункoвий paхунoк «Пiдpядникa», протягом 20 банківських днів Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 17:09
Ведомост_работ.pdf
26 травня 2020 17:09
ТД.docx
26 травня 2020 17:09
Перелiк_устаткування.pdf
26 травня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 17:09
Ведомост_работ.pdf
26 травня 2020 17:09
ТД.docx
26 травня 2020 17:09
Перелiк_устаткування.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про корупційну сладову документації
Дата подання: 27 травня 2020 20:24
Дата відповіді: 01 червня 2020 14:30
Замовник вимагє за результатом проведення електронного аукціону учасник-переможець надсилає замовнику на електронну пошту: vasichevskiy_ps@ukr.net документи, перелік яких передбачений в п. 6.4. частини 6 розділу 3 ТД протягом 10 днів з дня аукціону зазначене суперечить принципу прозорості відкриторсті та ст.12 Закону, а саме: Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога п. 6.5. розділу ІІІ Тендерної документації не стосується надання інформації у паперовому вигляді: Учасник учасник-переможець надсилає замовнику на ЕЛЕКТРОННУ пошту: vasichevskiy_ps@ukr.net документи, перелік яких передбачений в п. 6.4. частини 6 розділу 3 ТД протягом 10 днів з дня аукціону
порушення закону щодо відкритих даних
Дата подання: 27 травня 2020 20:42
Дата відповіді: 01 червня 2020 14:32
замовник вимагає надання копії витягу з реєстру платників податку (ПДВ чи єдиного) або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного), виданого у 2020 році зазначена вимога суперечить ст.22 Закону де вказано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про платників чи єдиного розміщено у відкритій частині електронного кабінету платника податків доступ до якого є вільним
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запитаний документ може отримати кожна особа, тому не можливо тулмачити дану вимогу як дискримінаційною. Також, запитаний документ не оприлюднений у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
щодо ліцензії
Дата подання: 27 травня 2020 21:31
Дата відповіді: 01 червня 2020 14:43
ст.41 Закону передбачено, надання лише переможцем .ліцензії, а саме: переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а в Тендерній документації вимагаєте від учасників надання ліцензії, що є порушенням вимог ст.41 Закону
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога, щодо подання в тендерній документації ліцензії Учасника на право займатися певним видом діяльності не є порушенням ст.41 Закону, тому що ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ під час укладення договору про закупівлю ПОВИНЕН надати ці документи.
Учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка ПОДАЛА ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ/ПРОПОЗИЦІЮ або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Тому Замовником вимагається від УЧАСНИКА процедури закупівлі подання документів передбачених тендерною документацією, у тому числі ліцензії.
про дискримінаційну вимогу щодо підтвердження розуміння Закону
Дата подання: 27 травня 2020 21:51
Дата відповіді: 01 червня 2020 14:44
ст.31 Закону передбачена норма, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо....і далі перелік випадків. Однак, Замовник вимагає від учасника надання довідки щодо розуміння вимог Закону, що не передбачено ст.22 склад тендерної документації. Так, замовник вимагає надати віл Учасника довідку у довільній формі в якій повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав згідно статті 31 Закону. Тобто, Замовник перевіряє розумові здібності учасника щодо розуміння вимог закону, що найменше є не повагою до учасника та порушенням вимог ст.22 Закону
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не перевіряє розумові здібності учасника щодо розуміння вимог закону. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
щодо забезпечення виконання договору
Дата подання: 27 травня 2020 22:04
Дата відповіді: 01 червня 2020 14:45
тендерною документацією передбачено, що Замовник має право вимагати від учасника-переможця надання ним забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2 відсоткам вартості договору, що буде укладено з учасником у формі банківської гарантії, про згоду з чим у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист. З зазначеного тексту не зрозуміло коли і як Учасник має узнати, що йому необхідно внести забезпечення виконаня договору, чи не буде створено щтучних переваг для відхилення шляхом не повідомлення про необхідність внесення забезпечення і за рахунок чого не підписання договору з переможцем
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю може містити іншу інформацію, також стосовно надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможцю процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі направляється інформація про переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі із зазначенням його найменування та місцезнаходження. Тому Учасник своєчасно отримує всю необхідну інформацію, що і передбачено ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі».
яке обладнання є основним
Дата подання: 27 травня 2020 22:19
Дата відповіді: 01 червня 2020 14:51
В додатку 2 до тендерної документації на підтвердження ст.16 вказано, що учасник повинен мати власне, орендоване або залучене за договором надання послуг основне обладнання, необхідне для виконання робіт. В звязку з чим просимо надати перелік обладнання яке для даної закупівлі є основним.
Відповідь: Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за динамічною договірною ціною згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку Учасник зобов’язується виконати всі види робіт, передбачених проектною документацією.
Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції.
Таким чином Учасник САМОСТІЙНО розраховує власні можливості, ресурси, та необхідне основне обладнання для виконання робіт.
щодо окремих видів робіт
Дата подання: 27 травня 2020 22:24
Дата відповіді: 01 червня 2020 14:53
В додатку 2 до тендерної документації на підтвердження ст.16 передбачено, що у випадку відсутності в учасника окремих видів техніки і обладнання він повинен мати чинні договори з іншими організаціями про надання послуг з виконання окремих вантажно-транспортних чи інших допоміжних робіт. Просимо надати розяснення які самі окремі вантажно - транспортні чи допоміжні роботи маються на увазі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник САМОСТІЙНО розраховує власні можливості, ресурси, та необхідне обладнання для виконання робіт згідно технічного Завдання Замовника.
щодо втручання в діяльність третіх осіб
Дата подання: 27 травня 2020 22:31
Дата відповіді: 01 червня 2020 15:24
В додатку 2 до тендерної документації на підтвердження вимог ст.16 передбачено, надання листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, що вказані у довідці, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт з посиланням на предмет закупівлі. В звязку з тим, що орендодавець, лізингодавець або інша особа не є учасником закупівлі зазначена вимога є втручанням в діяльність третіх осіб та порушенням витмог ст.16 Закону
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ст.16 Закону встановлює кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, та Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Орендодавець, лізингодавець або інша особа є стороною ДОГОВОРУ вже УКЛАДЕНОГО з Учасником процедури закупівлі, тому зазначена вимога не є втручанням в діяльність третіх осіб а також порушенням вимог ст.16 Закону, а надання листа-підтвердження є ДІЄЮ Учасника щодо відповідності кваліфікаційному критерію, а саме можливості використання обладнання, матеріально-технічної бази, що вказані у довідці, для виконання робіт.
щодо постійних трудових відносин
Дата подання: 27 травня 2020 22:34
Дата відповіді: 01 червня 2020 15:24
В додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності ст.16 передбачено, що підтвердженням відповідності учасника закупівлі критерію є: а) існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин з працівниками – професіоналами та/або фахівцями будь-яких будівельних професій; б) існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин з працівниками - робітниками будь-яких будівельних спеціальностей. Просимо розяснити через якій проміжок часу ви будете зараховувати трудові відносини до постійних.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дане питання регулюється чинним законодавством України. Замовник не є стороною, яка зараховує трудові відносини з працівниками до постійних.
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 27 травня 2020 22:40
Дата відповіді: 01 червня 2020 15:25
ст.16 Закону передбачено, що Замовник має право устанавлювати такий критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Однак, в тендерній документації в порушення вимог зазначеної статті Закону Замовник вимагає підтверджений досвід повного виконання як мінімум одного аналогічного договору. Тобто, Закон передбачає досвід виконання тобто договір може бути ще не виконаний, тоді як Замовник штучно звужує коло потенційних учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ст.16 Закону встановлює кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, та Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник вимагає від учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – що повністю відповідає вимогам ст.16 Закону.
щодо наявності грошових коштів
Дата подання: 27 травня 2020 22:55
Дата відповіді: 01 червня 2020 15:33
ст.16 Закону передбачено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Тоді як, Замовником в тендерній документації передбачено, що Учасник повинен мати достатньо власних оборотних коштів для виконання робіт. Достатність оборотних коштів в розмірі не менше 1 000 000,00 грн підтверджується довідкою з банку про наявність коштів на розрахунковому або депозитному рахунку, видану не раніше 20 днів відносно дати її подання. Поясніть будь ласка чому саме 1 млн. грн. і чому саме на рахунку в банку...бо до укладання договору зазначені кошти можуть бути витрачені
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен мати достатньо власних оборотних коштів для виконання робіт. Достатність оборотних коштів в розмірі не менше 1 000 000,00 грн є розрахунковою та дозволить доброчесному Переможцю процедури закупівлі розпочати роботи у строки передбачені договором, без надання попереднього авансу.
не зрозуміла вимога щодо сплати збитків
Дата подання: 27 травня 2020 23:03
Дата відповіді: 01 червня 2020 15:33
Закон України "Про публічні закупівлі" в новій редакції вступив в дію з 19.04.2020 в звязку з чим не зрозуміла вимога щодо того, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника. Поясніть сплату яких штрафів та/або збитків повинен гарантувати Учасник в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно частини 2 статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, має надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.
щодо належного оформлення відгуків
Дата подання: 27 травня 2020 23:07
Дата відповіді: 01 червня 2020 15:34
в Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження ст.16 передбачено, що відгуки повинні бути належно оформленими, містити вихідний номер та дату видачі такого документа не раніше 30 днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій. просимо пояснити для для даної тендерної документації, що буде належним оформленням.
Відповідь: Бути належним для даної тендерної документації означає, що тендерна пропозиція Учасника відповідає всім вимогам та строкам тендерної документації Замовника.
щодо страхування ризиків
Дата подання: 27 травня 2020 23:15
Дата відповіді: 01 червня 2020 15:45
Тендерною документацією передбачено, що істотними умовами договору про закупівлю, що будуть включені до нього є в тому числі страхування ризиків, фінансові гарантії. Однак, в проекті договору не має ні чого про страхування ризиків та фінансові гарантії, одночасно вказано що він не є останочним. Просимо надати розяснення в якому розмірі до договору будуть включені страхування ризиків та фінансові гарантії
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділ VІІ. Відповідальність сторін Проекту Договору, передбачає, що у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством та цим Договором. Страхування ризиків та фінансові гарантії визначаються у межах розміру, передбаченого чинним законодавством України.
щодо надання документів про вартість чистих активів
Дата подання: 27 травня 2020 23:20
Дата відповіді: 01 червня 2020 15:45
Тендерною документацією передбачено, що якщо учасником є Товариство з обмеженою (або додатковою) відповідальністю, якщо сума пропозиції учасника перевищує 50% і більше чистих активів підприємства надається протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. Просимо надати розяснення чи необхідно надавати якийсь документ щодо підтвердження вартості чистих активів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасником є Товариство з обмеженою (або додатковою) відповідальністю, якщо сума пропозиції учасника перевищує 50% і більше чистих активів підприємства надається протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-008129-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39485251
Дата подання: 19 червня 2020 11:30
Вимога Замовнику про скасування рішення про визначення переможця торгів
вих. № 1/1 від 19.06.2020р.

Голові
Васищівської селищної ради
С.Л. Двойнікову.


Вимога Замовнику
про скасування рішення про визначення переможця торгів.

Учасник ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» вимагає від Васищівської селищної ради - Замовника процедури закупівлі робіт «Реконструкція Васищівського селищного клубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)» згідно оголошення на веб порталі уповноваженого органу про проведення процедури відкритих торгів №UA-2020-05-26-008129-b скасувати рішення про визначення переможцем зазначених торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕГІОНБУД», яке затверджене у Протоколі засідання тендерного комітету Васищівської селищної ради від 17.06.2020р. та продовжити розгляд пропозицій інших учасників процедури закупівлі у зв’язку з настуним:

1). На підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, на вимогу п.2.1.4. розділу 1 Додатку 2 «Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі» Тендерної документації Замовника, Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції копії податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останні 2 звітні (квартальні) періоди (з квитанціями про прийняття) та копію штатного розпису.
Учасник ТОВ «ЛЕГІОНБУД» у складі своєї пропозиції не надав копії податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останні 2 звітні (квартальні) періоди (з квитанціями про прийняття), а замість цих документів надав файли з назвами «8Копія 1ДФ 2019» та «9Копія 1ДФ І кв 2020» у сканованому та електронному вигляді з накладеними електронними цифровими підписами.
Аналізуючи ці файли, можна переконатися, що це не копії податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останні 2 звітні (квартальні) періоди (з квитанціями про прийняття), а набір окремих сторінок різних документів, в яких не збігаються суми нарахованих доходів, суми виплаченого доходу, суми утриманого податку, звітні дати та періоди документів, дати подання та звітні періоди квитанцій про прийняття. Тим не менш, учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» ці файли підписані як окремі документи з накладанням електронних цифрових підписів. Тобто, надані недостовірні дані.
Таким чином, учасник ТОВ «ЛЕГІОНБУД» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, не підтвердив відповідність своєї пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п.1. статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» повинна бути відхилена Замовником.

2). На підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, на вимогу п.2.1.1. розділу 1 Додатку 2 «Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі» Тендерної документації Замовника, Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, рівень освіти, досвід роботи. Для робітників – посада, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
Учасник ТОВ «ЛЕГІОНБУД» у складі своєї пропозиції надав довідку про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення за вих.№1006/6 від 10.06.2020р. У зазначеній довідці учасник ТОВ «ЛЕГІОНБУД» надав відомості, що в нього, наявні робітники тільки наступних будівельних професій: дорожні робітники, підсобні робітники. Також, учасник зазначив дані про нормативну потребу по кожній спеціальності робітників будівельних професій, наявність власних та необхідність залучення додатково, згідно яких при загальній нормативній потребі 44673,25 людино-годин, учасник вбачає необхідність залучити до робіт не власних робітників на пусконалагоджувальні роботи з нормативною потребою 553,6 людино-годин, а інші роботи виконає власними робітниками.
Згідно з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64. Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. Розділ 2), затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України № 32 від 21.02.2000р., погодженого Міністерством праці та соціальної політики України, та який введено в дію з 1 квітня 2000 року (зі змінами), зазначені учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» наявні власні робітники будівельних професій виконують роботи під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг, штучних споруд на них та тротуарів. А у технічному завданні Замовника щодо предмету закупівлі перелік будівельно-монтажних робіт значно більший, ніж будівництво, ремонт та утримання автомобільних доріг, штучних споруд на них та тротуарів. Тобто, кваліфікація наявних власних робітників учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» недостатня для виконання більшості будівельних робіт, залучати робітників додатково учасник планує тільки на пусконалагоджувальні роботи, і незрозуміло як учасник зможе виконати роботи по предмету закупівлі. На додачу, учасник ТОВ «ЛЕГІОНБУД» у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність аналогічних договорів, виконаних учасником, за вих.№1006/7 від 10.06.2020р., згідно якої він має тільки досвід виконання робіт, пов’язаних з ремонтом дорожнього покриття та реконструкцією майданчика зі штучним покриттям, а досвіду виконання робіт з реконструкції будівель не має.
Таким чином, учасник ТОВ «ЛЕГІОНБУД» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п.1. статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» повинна бути відхилена Замовником.

3). У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД», у завантажених файлах «11Накази кадрові-1ч» та «11Накази кадрові-2ч», містяться персональні дані 32-х працівників учасника. Згідно п.2.4. розділу V тендерної документації, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Пояснення щодо ненадання письмових згод на обробку наявних персональних даних працівників відсутні у складі пропозиції учасника, письмові згоди на обробку наявних персональних даних працівників відсутні у складі пропозиції учасника, що є порушенням Закону України «Про захист персональних даних».
Згідно п.1. статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником.

У зв’язку з наведеними вище фактами, учасник ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» вимагає від Замовника скасувати рішення про визначення переможцем зазначених торгів учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД», яке затверджене у Протоколі засідання тендерного комітету Васищівської селищної ради від 17.06.2020р. та продовжити розгляд пропозицій інших учасників процедури закупівлі.


Директор
ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» Стасюк С.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 09:29
Більш детально у супроводному листі

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-31-000014 ● a26ef92ac6664f3ba87cb8be1ccb5d58
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020 12:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.07.2020 №158
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.07.2020 року.


В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.07.2020 №158

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2020-05-26-008129-b 26.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИпро результатимоніторингузакупівлі UA-2020-05-26-008129-b,оприлюдненого в електроннійсистемізакупівель 13.08.2020 р. Згідно чинного законодавства надаємо інформацію через електронну систему закупівель на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.08.2020 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-26-008129-b; за процедурою: відкриті торги; по предмету: «Реконструкція Васищівського селищногоклубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)». Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі щодо виявлення за наслідками моніторингу порушень вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, Васищівськаселищна радаповідомляє наступне. 1. «Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушеннямЗамовникомвимог пункту 8 частинидругоїстатті 21 Закону.» На час публікації оголошення про проведення відкритих торгів, на авторизованих майданчиках, через котрі Замовники публікують інформацію про закупівлю, відсутнє поле «інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції», що в свою чергу унеможливлює виконання вимог п. 8 ч. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, зазначаємо, що у п. 7 розділу І Загальні положення Тендерної документації зазначено Інформаціюпро мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. 2. «Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» умовам тендерної документації, а саме: згідно пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі, для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям повинні надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Критерієм оцінки відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника є те, що учасник повинен мати власне, орендоване або залучене за договором надання послуг основне обладнання, необхідне для виконання робіт та у випадку відсутності в учасника окремих видів техніки і обладнання він повинен мати чинні договори з іншими організаціями про надання послуг з виконання окремих вантажно-транспортних чи інших допоміжних робіт. Однак, ТОВ «ЛЕГІОНБУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку про обладнання та матеріально-технічну базу від 10.06.2020 №1006/5, в якій дані про наявність бульдозера (потужність 59 кВт), екскаватора («зворотня лопата» або «драглайн») та автомобіля – самоскида відсутні.» Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не містить конкретної вимоги щодо обов’язкової наявності в учасника«бульдозера (потужність 59 кВт), екскаватора («зворотня лопата» або «драглайн») та автомобіля – самоскида», а критерієм відповідності є наявність «основного обладнання». Також, учаснику не заборонено залучати субпідрядні організації в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору. Тобто, кожен із учасників може плануватизалучення, як одного так і декількох субпідрядних організацій, що в свою чергу не суперечить діючому законодавству. Крім того, учасник-переможець у листіВих. № 1006/5 від 10.06.2020 р. у складі тендерної пропозиції вказав, що у разі необхідності ним буде додатково залучено обладнання та матеріально-технічну базу для виконання робіт. 3. «Крім того, згідно пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі, для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям повинні надати інформаційну довідку, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення. Однак, надана у складі тендерної пропозиції учасника-переможця довідка про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення від 10.06.2020 №1006/6 не містить даних про наявність працівників, які б виконували роботи з мурування та фарбування зовнішніх та внутрішніх стін, електромонтажні, сантехнічні та зварні роботи та інші.» Учасник-переможець на виконання вимог Тендерної документації надав довідку листом Вих. № 1006/6 від 10.06.2020 р., в якій вказані посади працівників, а не будівельні професії, що також підтверджується наказами, наданими ним у файлах «11Накази кадрові-1ч.pdf» та «11Накази кадрові-2ч.pdf» тендерної пропозиції. Також, цим листом він надав інформацію про нормативну потребу по кожній спеціальності робітників будівельних професій, наявність власних та необхідність залучення додатково і вказав, що у разі необхідності ним буде додатково залучено працівників або робітників відповідної спеціальності кваліфікації для виконання робіт. 4. «Такожмоніторингомвстановлено, щодлядокументальногопідтвердженнянаявностідосвідувиконанняаналогічного (их) запредметомзакупівлідоговору (ів) учасникипроцедуризакупівлі, відповіднодовимогпункту 3 таблиці 1 Додатку 2 дотендерноїдокументаціїповиннінадатидовідкуудовільнійформіпронаявністьаналогічнихдоговорів, виконанихучасником, якаповиннавключатиінформаціющодозамовників (покупців) (іззазначеннямїхнайменувань, адрес, таконтактнихтелефонів) предметівзакупівель, обсягу (укількісномуабовартісномувиразі) тастроківвиконання. ЗгіднокритеріюоцінкивідповідностіЗамовникаучасник повинен володітиуспішнимдосвідомвиконаннядоговорівпідрядупротягом 2019-2020 років, в тому числі, мати документально підтвердженийдосвідповноговиконання як мінімум одного аналогічного договору. (Аналогічним договором в розуміннітендерноїдокументації є договірпідряду на капітальний ремонт абореконструкціюоб’єктів). Однак, учасником-переможцемнаданодовідку про наявністьаналогічнихдоговорів, виконанихучасникомвід 10.06.2020 №1006/7, яка міститьінформацію про виконанняучасником-переможцемреконструкціїмайданчиказіштучнимпокриттям та капітального ремонту дорожньогопокриття, що не підтверджуєуспішневиконаннядоговорівпідряду з капітального ремонту абореконструкціїоб’єкту.» Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Згідно з п. 3.9 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Лінійний об’єкт інженерно-транспортної інфраструктури це наземні, надземні або підземні лінійні об’єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо. Відповідно до п. 3.22 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Споруда це штучно створений об’ємний, площинний або лінійний об’єкт, що має природні або штучні просторові межі, призначений для досягнення певних цілей. Тобто, листом від 10.06.2020 №1006/7, який містить інформацію про виконання учасником-переможцем реконструкції майданчика зі штучним покриттям та капітального ремонту дорожнього покриття підтверджено досвід повного виконання як мінімум одного аналогічного договору(Аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір підряду на капітальний ремонт або реконструкцію об’єктів). З огляду на вищевикладене, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведену інформацію, тендерний комітет Васищівської селищної радивважає, що проведення процедури відкритих торгів за предметом: «Реконструкція Васищівського селищногоклубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)» було законним і правомірним з відсутністю порушень чинного законодавства України, а рішення щодо визначення переможцем цієї процедури відкритих торгів учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» є правомірним і не суперечить діючому законодавству та принципам здійснення публічних закупівель.

2020-08-19 19:20:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛЕГІОНБУД 17 080 000,00
UAH з ПДВ
17 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" 18 498 144,00
UAH з ПДВ
18 498 144,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД-ІНВЕСТ" 19 187 424,00
UAH з ПДВ
19 187 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 18:41
Електронний підпис
19 червня 2020 18:38
Копія Довідка ДФС
19 червня 2020 18:38
Довідка МВС
16 червня 2020 14:21
Електронний підпис
16 червня 2020 14:19
Фін звіт 2019 рік
10 червня 2020 17:41
Електронний підпис
10 червня 2020 17:40
Паспорт.rar
10 червня 2020 15:29
Електронний підпис
10 червня 2020 15:28
Документи 2ч.rar
10 червня 2020 15:28
Документи 1 ч.rar
10 червня 2020 15:28
Гарантія.rar
10 червня 2020 15:28
Реєстри.rar

Публічні документи

10 червня 2020 20:30
Електронний підпис
10 червня 2020 20:30
Банківська гарантія.rar
10 червня 2020 20:30
Проект Договору.pdf
10 червня 2020 20:30
Інші документи.pdf
10 червня 2020 20:30
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
10 червня 2020 20:30
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:55
Електронний підпис
09 червня 2020 17:54
Гарантія_1456.rar
09 червня 2020 17:54
Технічне завдання.pdf.p7s
09 червня 2020 17:54
Технічне завдання.pdf
09 червня 2020 17:54
Проект договору.pdf
09 червня 2020 17:54
Документи згідно ТД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛЕГІОНБУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЛЕГІОНБУД
#42901715
Переможець 17 080 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 15:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 13:47

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 4 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасниками надається: – копія форми № 1 (1-м; 1-мс) «Баланс» за останній звітній період; − копія форми № 2 (2-м; 2-мс) «Звіт про фінансові результати» за останній звітній період; Згідно ч. 1 ст. 13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» , звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. В супереч вимогам п.4 табл.1 Додатку 2 Учасник ТОВ ЛЕГІОНБУД (ЄДРПОУ 42901715) надав проміжну фінансову звітність за результатами першого кварталу 2020 року форми № 1 (1-м; 1-мс) «Баланс», та проміжну фінансову звітність за результатами першого кварталу 2020 року форми № 2 (2-м; 2-мс) «Звіт про фінансові результати», що не відповідають зазначеним вимогам. Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-26-008129-b). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, пропозиція ТОВ ЛЕГІОНБУД (ЄДРПОУ 42901715) буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛЕГІОНБУД
#42901715
17 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 10:18
Додаткова угода № 7 від 29.12.22.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:12
Протокол №52 від 29.12.22.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:12
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2022 08:55
Дод.угода № 6 від 25.05.22.pdf зміни до договору
25 травня 2022 08:51
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2022 12:30
Додаткова угода №5 від 09.03.2022р. до Договору №24-06-02 від 03.07.2020р..pdf зміни до договору
09 березня 2022 12:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:12
Протокол №94 від 29.12.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:09
Додаткова угода №4 від 29.12.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:09
Лист ТОВ Легіонбуд.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 15:48
Додаткова угода №3 від 26.04.2021р..pdf зміни до договору
26 квітня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 12:04
Доп угода №2.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 10:47
доп угода № 1.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 11:04
24-06-02 03.07.20.pdf укладений
03 липня 2020 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін: зазначено у вкладеному файлі. Сума та обсяг - не змінилися.
Номер договору про закупівлю: 24-06-02
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін: зазначено у вкладеному файлі. Сума та обсяг - не змінилися.
Номер договору про закупівлю: 24-06-02
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Зміни викладені у Додатковій угоді №3 від 26.04.2021р.
Номер договору про закупівлю: 24-06-02
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 24-06-02
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Доп.угода №5 від 09.03.2022
Номер договору про закупівлю: 24-06-02
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №5 від 09.03.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Додаткова угода №6 від 25.05.2022.
Номер договору про закупівлю: 24-06-02
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Додаткова угода №7 від 29.12.22.
Номер договору про закупівлю: 24-06-02
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML