Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Васищівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04396584 |
Місцезнаходження: | 62495, Україна , Харківська обл., Харківський район, смт Васищеве, вул. Орєшкова, 49 |
Контактна особа: |
Тетяна Євгенівна +380577490387 vasichevskiy_ps@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 14:29 |
Очікувана вартість: | 19 247 062,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 235,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 96235 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право сплатити Підряднику аванс для закупівлі матеріалів у сумі до 30% від вартості робіт (суми бюджетних призначень на рік згідно Додатку 3 План фінансування робіт) за цим договором (згідно рахунку-фактури) протягом 120 ти календарних днів з дня підписання договору | Аванс | 120 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплaтa викoнaних poбiт здiйснюється нa пiдстaвi aкту викoнaних пiдpядних poбiт, склaдeнoгo зa фopмoю КБ 2в i дoвiдки пpo вapтiсть викoнaних пiдpядних poбiт, склaдeнoї зa фopмoю КБ 3, шляхoм пepepaхувaння кoштiв на poзpaхункoвий paхунoк «Пiдpядникa», протягом 20 банківських днів | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 17:09 |
Ведомост_работ.pdf | |
26 травня 2020 17:09 |
ТД.docx | |
26 травня 2020 17:09 |
Перелiк_устаткування.pdf |
26 травня 2020 17:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2020 17:09 |
Ведомост_работ.pdf
|
|||
26 травня 2020 17:09 |
ТД.docx
|
|||
26 травня 2020 17:09 |
Перелiк_устаткування.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка ПОДАЛА ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ/ПРОПОЗИЦІЮ або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Тому Замовником вимагається від УЧАСНИКА процедури закупівлі подання документів передбачених тендерною документацією, у тому числі ліцензії.
Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку Учасник зобов’язується виконати всі види робіт, передбачених проектною документацією.
Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції.
Таким чином Учасник САМОСТІЙНО розраховує власні можливості, ресурси, та необхідне основне обладнання для виконання робіт.
Орендодавець, лізингодавець або інша особа є стороною ДОГОВОРУ вже УКЛАДЕНОГО з Учасником процедури закупівлі, тому зазначена вимога не є втручанням в діяльність третіх осіб а також порушенням вимог ст.16 Закону, а надання листа-підтвердження є ДІЄЮ Учасника щодо відповідності кваліфікаційному критерію, а саме можливості використання обладнання, матеріально-технічної бази, що вказані у довідці, для виконання робіт.
На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.
Вимоги про усунення порушення
Голові
Васищівської селищної ради
С.Л. Двойнікову.
Вимога Замовнику
про скасування рішення про визначення переможця торгів.
Учасник ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» вимагає від Васищівської селищної ради - Замовника процедури закупівлі робіт «Реконструкція Васищівського селищного клубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)» згідно оголошення на веб порталі уповноваженого органу про проведення процедури відкритих торгів №UA-2020-05-26-008129-b скасувати рішення про визначення переможцем зазначених торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕГІОНБУД», яке затверджене у Протоколі засідання тендерного комітету Васищівської селищної ради від 17.06.2020р. та продовжити розгляд пропозицій інших учасників процедури закупівлі у зв’язку з настуним:
1). На підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, на вимогу п.2.1.4. розділу 1 Додатку 2 «Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі» Тендерної документації Замовника, Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції копії податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останні 2 звітні (квартальні) періоди (з квитанціями про прийняття) та копію штатного розпису.
Учасник ТОВ «ЛЕГІОНБУД» у складі своєї пропозиції не надав копії податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останні 2 звітні (квартальні) періоди (з квитанціями про прийняття), а замість цих документів надав файли з назвами «8Копія 1ДФ 2019» та «9Копія 1ДФ І кв 2020» у сканованому та електронному вигляді з накладеними електронними цифровими підписами.
Аналізуючи ці файли, можна переконатися, що це не копії податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останні 2 звітні (квартальні) періоди (з квитанціями про прийняття), а набір окремих сторінок різних документів, в яких не збігаються суми нарахованих доходів, суми виплаченого доходу, суми утриманого податку, звітні дати та періоди документів, дати подання та звітні періоди квитанцій про прийняття. Тим не менш, учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» ці файли підписані як окремі документи з накладанням електронних цифрових підписів. Тобто, надані недостовірні дані.
Таким чином, учасник ТОВ «ЛЕГІОНБУД» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, не підтвердив відповідність своєї пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п.1. статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» повинна бути відхилена Замовником.
2). На підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, на вимогу п.2.1.1. розділу 1 Додатку 2 «Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі» Тендерної документації Замовника, Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, рівень освіти, досвід роботи. Для робітників – посада, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково.
Учасник ТОВ «ЛЕГІОНБУД» у складі своєї пропозиції надав довідку про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення за вих.№1006/6 від 10.06.2020р. У зазначеній довідці учасник ТОВ «ЛЕГІОНБУД» надав відомості, що в нього, наявні робітники тільки наступних будівельних професій: дорожні робітники, підсобні робітники. Також, учасник зазначив дані про нормативну потребу по кожній спеціальності робітників будівельних професій, наявність власних та необхідність залучення додатково, згідно яких при загальній нормативній потребі 44673,25 людино-годин, учасник вбачає необхідність залучити до робіт не власних робітників на пусконалагоджувальні роботи з нормативною потребою 553,6 людино-годин, а інші роботи виконає власними робітниками.
Згідно з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64. Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. Розділ 2), затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України № 32 від 21.02.2000р., погодженого Міністерством праці та соціальної політики України, та який введено в дію з 1 квітня 2000 року (зі змінами), зазначені учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» наявні власні робітники будівельних професій виконують роботи під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг, штучних споруд на них та тротуарів. А у технічному завданні Замовника щодо предмету закупівлі перелік будівельно-монтажних робіт значно більший, ніж будівництво, ремонт та утримання автомобільних доріг, штучних споруд на них та тротуарів. Тобто, кваліфікація наявних власних робітників учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» недостатня для виконання більшості будівельних робіт, залучати робітників додатково учасник планує тільки на пусконалагоджувальні роботи, і незрозуміло як учасник зможе виконати роботи по предмету закупівлі. На додачу, учасник ТОВ «ЛЕГІОНБУД» у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність аналогічних договорів, виконаних учасником, за вих.№1006/7 від 10.06.2020р., згідно якої він має тільки досвід виконання робіт, пов’язаних з ремонтом дорожнього покриття та реконструкцією майданчика зі штучним покриттям, а досвіду виконання робіт з реконструкції будівель не має.
Таким чином, учасник ТОВ «ЛЕГІОНБУД» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п.1. статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» повинна бути відхилена Замовником.
3). У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД», у завантажених файлах «11Накази кадрові-1ч» та «11Накази кадрові-2ч», містяться персональні дані 32-х працівників учасника. Згідно п.2.4. розділу V тендерної документації, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Пояснення щодо ненадання письмових згод на обробку наявних персональних даних працівників відсутні у складі пропозиції учасника, письмові згоди на обробку наявних персональних даних працівників відсутні у складі пропозиції учасника, що є порушенням Закону України «Про захист персональних даних».
Згідно п.1. статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником.
У зв’язку з наведеними вище фактами, учасник ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» вимагає від Замовника скасувати рішення про визначення переможцем зазначених торгів учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД», яке затверджене у Протоколі засідання тендерного комітету Васищівської селищної ради від 17.06.2020р. та продовжити розгляд пропозицій інших учасників процедури закупівлі.
Директор
ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» Стасюк С.О.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-31-000014 ● a26ef92ac6664f3ba87cb8be1ccb5d58
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2020 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.07.2020 №158
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.07.2020 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.07.2020 №158
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2020-05-26-008129-b 26.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИпро результатимоніторингузакупівлі UA-2020-05-26-008129-b,оприлюдненого в електроннійсистемізакупівель 13.08.2020 р. Згідно чинного законодавства надаємо інформацію через електронну систему закупівель на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.08.2020 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-26-008129-b; за процедурою: відкриті торги; по предмету: «Реконструкція Васищівського селищногоклубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)». Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі щодо виявлення за наслідками моніторингу порушень вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, Васищівськаселищна радаповідомляє наступне. 1. «Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушеннямЗамовникомвимог пункту 8 частинидругоїстатті 21 Закону.» На час публікації оголошення про проведення відкритих торгів, на авторизованих майданчиках, через котрі Замовники публікують інформацію про закупівлю, відсутнє поле «інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції», що в свою чергу унеможливлює виконання вимог п. 8 ч. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, зазначаємо, що у п. 7 розділу І Загальні положення Тендерної документації зазначено Інформаціюпро мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. 2. «Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» умовам тендерної документації, а саме: згідно пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі, для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям повинні надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Критерієм оцінки відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника є те, що учасник повинен мати власне, орендоване або залучене за договором надання послуг основне обладнання, необхідне для виконання робіт та у випадку відсутності в учасника окремих видів техніки і обладнання він повинен мати чинні договори з іншими організаціями про надання послуг з виконання окремих вантажно-транспортних чи інших допоміжних робіт. Однак, ТОВ «ЛЕГІОНБУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку про обладнання та матеріально-технічну базу від 10.06.2020 №1006/5, в якій дані про наявність бульдозера (потужність 59 кВт), екскаватора («зворотня лопата» або «драглайн») та автомобіля – самоскида відсутні.» Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не містить конкретної вимоги щодо обов’язкової наявності в учасника«бульдозера (потужність 59 кВт), екскаватора («зворотня лопата» або «драглайн») та автомобіля – самоскида», а критерієм відповідності є наявність «основного обладнання». Також, учаснику не заборонено залучати субпідрядні організації в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору. Тобто, кожен із учасників може плануватизалучення, як одного так і декількох субпідрядних організацій, що в свою чергу не суперечить діючому законодавству. Крім того, учасник-переможець у листіВих. № 1006/5 від 10.06.2020 р. у складі тендерної пропозиції вказав, що у разі необхідності ним буде додатково залучено обладнання та матеріально-технічну базу для виконання робіт. 3. «Крім того, згідно пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі, для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям повинні надати інформаційну довідку, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення. Однак, надана у складі тендерної пропозиції учасника-переможця довідка про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення від 10.06.2020 №1006/6 не містить даних про наявність працівників, які б виконували роботи з мурування та фарбування зовнішніх та внутрішніх стін, електромонтажні, сантехнічні та зварні роботи та інші.» Учасник-переможець на виконання вимог Тендерної документації надав довідку листом Вих. № 1006/6 від 10.06.2020 р., в якій вказані посади працівників, а не будівельні професії, що також підтверджується наказами, наданими ним у файлах «11Накази кадрові-1ч.pdf» та «11Накази кадрові-2ч.pdf» тендерної пропозиції. Також, цим листом він надав інформацію про нормативну потребу по кожній спеціальності робітників будівельних професій, наявність власних та необхідність залучення додатково і вказав, що у разі необхідності ним буде додатково залучено працівників або робітників відповідної спеціальності кваліфікації для виконання робіт. 4. «Такожмоніторингомвстановлено, щодлядокументальногопідтвердженнянаявностідосвідувиконанняаналогічного (их) запредметомзакупівлідоговору (ів) учасникипроцедуризакупівлі, відповіднодовимогпункту 3 таблиці 1 Додатку 2 дотендерноїдокументаціїповиннінадатидовідкуудовільнійформіпронаявністьаналогічнихдоговорів, виконанихучасником, якаповиннавключатиінформаціющодозамовників (покупців) (іззазначеннямїхнайменувань, адрес, таконтактнихтелефонів) предметівзакупівель, обсягу (укількісномуабовартісномувиразі) тастроківвиконання. ЗгіднокритеріюоцінкивідповідностіЗамовникаучасник повинен володітиуспішнимдосвідомвиконаннядоговорівпідрядупротягом 2019-2020 років, в тому числі, мати документально підтвердженийдосвідповноговиконання як мінімум одного аналогічного договору. (Аналогічним договором в розуміннітендерноїдокументації є договірпідряду на капітальний ремонт абореконструкціюоб’єктів). Однак, учасником-переможцемнаданодовідку про наявністьаналогічнихдоговорів, виконанихучасникомвід 10.06.2020 №1006/7, яка міститьінформацію про виконанняучасником-переможцемреконструкціїмайданчиказіштучнимпокриттям та капітального ремонту дорожньогопокриття, що не підтверджуєуспішневиконаннядоговорівпідряду з капітального ремонту абореконструкціїоб’єкту.» Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Згідно з п. 3.9 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Лінійний об’єкт інженерно-транспортної інфраструктури це наземні, надземні або підземні лінійні об’єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо. Відповідно до п. 3.22 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Споруда це штучно створений об’ємний, площинний або лінійний об’єкт, що має природні або штучні просторові межі, призначений для досягнення певних цілей. Тобто, листом від 10.06.2020 №1006/7, який містить інформацію про виконання учасником-переможцем реконструкції майданчика зі штучним покриттям та капітального ремонту дорожнього покриття підтверджено досвід повного виконання як мінімум одного аналогічного договору(Аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір підряду на капітальний ремонт або реконструкцію об’єктів). З огляду на вищевикладене, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведену інформацію, тендерний комітет Васищівської селищної радивважає, що проведення процедури відкритих торгів за предметом: «Реконструкція Васищівського селищногоклубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)» було законним і правомірним з відсутністю порушень чинного законодавства України, а рішення щодо визначення переможцем цієї процедури відкритих торгів учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» є правомірним і не суперечить діючому законодавству та принципам здійснення публічних закупівель.
2020-08-19 19:20:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЛЕГІОНБУД |
17 080 000,00
UAH з ПДВ
|
17 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" |
18 498 144,00
UAH з ПДВ
|
18 498 144,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД-ІНВЕСТ" |
19 187 424,00
UAH з ПДВ
|
19 187 424,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЛЕГІОНБУД #42901715 |
Переможець |
17 080 000,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:18
|
Додаткова угода № 7 від 29.12.22.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:12
|
Протокол №52 від 29.12.22.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2022 08:55
|
Дод.угода № 6 від 25.05.22.pdf | зміни до договору |
25 травня 2022 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2022 12:30
|
Додаткова угода №5 від 09.03.2022р. до Договору №24-06-02 від 03.07.2020р..pdf | зміни до договору |
09 березня 2022 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:12
|
Протокол №94 від 29.12.2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:09
|
Додаткова угода №4 від 29.12.2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:09
|
Лист ТОВ Легіонбуд.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2021 15:48
|
Додаткова угода №3 від 26.04.2021р..pdf | зміни до договору |
26 квітня 2021 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2020 12:04
|
Доп угода №2.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2020 10:47
|
доп угода № 1.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2020 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 11:04
|
24-06-02 03.07.20.pdf | укладений |
03 липня 2020 11:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін: зазначено у вкладеному файлі. Сума та обсяг - не змінилися. |
Номер договору про закупівлю: | 24-06-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін: зазначено у вкладеному файлі. Сума та обсяг - не змінилися. |
Номер договору про закупівлю: | 24-06-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Зміни викладені у Додатковій угоді №3 від 26.04.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 24-06-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 24-06-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Доп.угода №5 від 09.03.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 24-06-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №5 від 09.03.2022 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Додаткова угода №6 від 25.05.2022. |
Номер договору про закупівлю: | 24-06-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Додаткова угода №7 від 29.12.22. |
Номер договору про закупівлю: | 24-06-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |