Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво очисних споруд по технології «BIOTAL» продуктивністю 300 м3/добу з введенням першої черги потужністю150 м3/добу в с. Поліське Коростенського району Житомирської області. Зміни до проекту. Коригування» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
8 027 612,00 UAH
UA-2020-05-26-006960-b 5ee3440b664f41afbc432a196f2b2c13
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мала Людмила

+380414269231
+380414269242
tayisak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ушомирська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348131
Місцезнаходження: 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15
Контактна особа: Мала Людмила
+380414269231,+380414269242
tayisak@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:56
Очікувана вартість: 8 027 612,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 138,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (п.1 ч.4 ст.2 Закону). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво очисних споруд по технології «BIOTAL» продуктивністю 300 м3/добу з введенням першої черги потужністю150 м3/добу в с. Поліське Коростенського району Житомирської області. Зміни до проекту. Коригування» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11555, Україна, Житомирська область, Коростенський район, с. Ушомир
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 15:55
2.4. Додаток 3 Проект договору (2).doc
26 травня 2020 15:55
2.6. Додаток_5_Iнформацiя (1).doc
26 травня 2020 15:55
2.1. ТД ОЧИСНІ (2).docx
26 травня 2020 15:55
2.5. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
26 травня 2020 15:55
2.3. Додаток 2 Технічне завдання.doc
26 травня 2020 15:54
2.2. Додаток 1 Пропозиція (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРБІОТАЛ-МОНТАЖ" 7 987 410,00
UAH з ПДВ
7 987 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" 8 027 610,00
UAH з ПДВ
8 027 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 13:01
Електронний підпис
11 червня 2020 16:55
Електронний підпис
11 червня 2020 15:21
Електронний підпис
11 червня 2020 15:17
12. Аналогічний договір.pdf
10 червня 2020 16:38
4. Гарантійні листи.pdf
10 червня 2020 16:29
Електронний підпис
10 червня 2020 16:27
2. Договірна ціна.pdf
10 червня 2020 16:27
3. Проект Договору.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 15:52
Електронний підпис
10 червня 2020 15:50
7- Копія_Статуту.pdf
10 червня 2020 15:50
17.2 Відгук Поділ-фасади.pdf
10 червня 2020 15:50
18- Сертифікат ISO.pdf
10 червня 2020 15:50
19. Копія фін.звітності.pdf
10 червня 2020 15:50
14- Проект договору.pdf
10 червня 2020 15:50
9-Довідка ст.17.pdf
10 червня 2020 15:50
11-Лист-згода.pdf
10 червня 2020 15:50
9- Ліцензія ориг+копія.pdf
10 червня 2020 15:49
1- Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 15:49
1.1-Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "УКРБІОТАЛ-МОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРБІОТАЛ-МОНТАЖ"
#35842075
Переможець 7 987 410,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 11:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРБІОТАЛ-МОНТАЖ"
#35842075
7 987 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 16:13
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 09:50
sndt6e87 ДУ біотал №7 від 19.02.2021 р..pdf зміни до договору
19 лютого 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:11
sndt36f3 ДУ 6 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 09:05
sndt262 ДУ №5 біотал.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 09:04
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 15:45
дод.угода 4.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 16:07
дод.угода №3 від 14.09.2020.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 08:52
sndta681 №2 від 25.08.20 Д.У..pdf зміни до договору
25 серпня 2020 08:48
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 14:32
sndt1ad0 д.угода біотал.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 12:03
договір №1 від 01.07.2020.pdf укладений
01 липня 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору №01 від 01.07.2020 року в частині визначення строку дії договору, таким чином в пункт 10.1. Договору внести зміни та викласти в такій редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 30.11.2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору №01 від 01.07.2020 року в частині визначення суми договору та строку виконання робіт, таким чином в пункт 3.1. та 5.1. Договору внести зміни та викласти в такій редакції: «3.1. Договірна ціна (ціна Договору) є твердою та визначається на підставі Додатку № 1, що є невід’ємною частиною Договору (Договірна ціна), враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі та і становить 7 987 410,00 (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят сім тисяч чотириста десять гривень 00 копійок) гривень, в тому числі податок на додану вартість (ПДВ). Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік складає 1 000 000,00 (Один мільйон гривень 00 копійок) грн. з ПДВ, сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 6 987 410,00 (шість мільйонів дев’ятсот вісімдесят сім тисяч чотириста десять гривень 00 копійок) грн. з ПДВ, але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Фінансування робіт в наступних роках буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. Фінансування робіт проводиться за планом, який є невід’ємною частинною цього Договору (Додаток № 3).» «5.1. Строк виконання робіт - до 31.12.2020 року.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердити та викласти у новій редакції Додаток № 2- Календарний графік виконання робіт, що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди та Договору №01 від 01.07.2020р..
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною обсягів робіт, а саме необхідністю виконанням додаткових робіт,які виникли внаслідок тривалої перерви в будівництві, невідворотних природних явищ та перешкоджають виконанню основних будівельних робіт: 1. Затвердити обсяги додаткових робіт Додаток № 4- Розрахунок додаткових робіт, що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди та Договору №01 від 01,07.2020р. 2. Додаткові роботи здійснюються Підрядником за рахунок коштів на покриття ризиків та додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами в межах ціни Договору 7 987 410,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з проведенням експертизи проекту будівництва, згідно п. 3.3. Договору №01 від 01.07.2020 р. Затвердити нову Договірну ціну (Додаток № 1) без збільшення загальної ціни Договору в межах суми ціни Договору 7 987 410,00 (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят сім тисяч чотириста десять гривень 00 копійок) грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору №01 від 01.07.2020 року в частині визначення строку дії договору, таким чином в пункт 10.1. Договору внести зміни та викласти в такій редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору №01 від 01.07.2020 року в частині визначення суми договору, таким чином в пункт 3.1. Договору внести зміни та викласти в такій редакції: «3.1. Договірна ціна (ціна Договору) є твердою та визначається на підставі Додатку № 1, що є невід’ємною частиною Договору (Договірна ціна), враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі та і становить 7 987 410,00 (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят сім тисяч чотириста десять гривень 00 копійок) гривень, в тому числі податок на додану вартість (ПДВ). Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік складає 1 000 000,00 (Один мільйон гривень 00 копійок) грн. з ПДВ, сума бюджетних асигнувань до 31.06.2021 рік складає 3 388 525,00 (три мільйони триста вісімдесят вісім тисяч п’ятсот двадцять п’ять гривень 00 копійок) грн. з ПДВ, сума бюджетних асигнувань до 31.12.2021 рік становить 3 598 885,00 (три мільйони п’ятсот дев’яносто вісім тисяч вісімсот вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) грн. з ПДВ, але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника.».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 388 525,00
UAH (в тому числі ПДВ 731 420,83 UAH)