Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пляжний інвентар (Шезлонги поліпропіленові, столик, стілець)
Очікувана вартість
120 253,50 UAH
UA-2020-05-25-000011-c 17277180156b4633913d9062aa5f5541
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ія Яценко

+380675954142 iyayatcenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Ія Яценко
+380675954142
iyayatcenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 07:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 12:00
Очікувана вартість: 120 253,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 202,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Шезлонги поліпропіленові, столик, стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться наступним чином: оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасну оплату, якщо це спричинено затримкою бюджетного фінансування Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 07:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 07:47
Спрощена пляжний інвентар.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що до поставки товару
Дата подання: 26 травня 2020 10:35
Дата відповіді: 26 травня 2020 10:41
Добрий день. Пункт 5 - поставка окремими партіями. Скільки цих партій може бути, бо це впливатиме в подальшому на остаточну ціну? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Замовник не може спрогнозувати кількість поставок, оскільки поставки здійснюються в залежності від фізичного зносу наявного обладнання та потреб Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМАНДОР 2000" 120 253,50
UAH з ПДВ
120 253,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 11:00
Статистика_2.jpg
04 червня 2020 11:00
Статистика_1.jpg
04 червня 2020 11:00
Протокол_1.jpg
04 червня 2020 11:00
Приказ_о_назн.дир.jpg
04 червня 2020 11:00
НДС.JPG
04 червня 2020 11:00
Свидетельство_ЕДРПОУ_2.jpg
04 червня 2020 11:00
Свидетельство_ЕДРПОУ_1.jpg
04 червня 2020 10:54
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМАНДОР 2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМАНДОР 2000"
#32487451
Відхилено 120 253,50
UAH з ПДВ
04 червня 2020 16:07

Документи

04 червня 2020 16:07
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій