Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

коригування проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 428+898 – км 446+578
Очікувана вартість
19 010 000,00 UAH
UA-2020-05-22-006052-c bcd2a564a7734f99ae49703b0d0c4c75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 20:23
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 11:58
Очікувана вартість: 19 010 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
коригування проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 428+898 – км 446+578 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2 Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси. 3.3 Замовник на протязі 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відповідь від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектно-кошторисної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 20:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 20:20
ТД ПКД М-05 428-446 21 05 20 коригування (1).docx
22 травня 2020 20:20
проект договору (2).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000019 ● d08be24156ae45c6a3b85564c2c16bb2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020 12:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
30.07.2020 №158
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.07.2020 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.07.2020 №158
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
17 UA-2020-05-22-006052-c 22.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-10 10:34:34

повідомлення про відкритття провадження

Відповідно до част.10 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Функціоналом майданчика не передбачено поля для зазначення такої інформації. Тому Замовник вимушений зазначити таку інформацію в полі, яке є доступним. Номер провадження - П/420/8540/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку по процедурі закупівлі: коригування проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 428+898 – км 446+578 1. Щодо невідповідності назв кваліфікаційних критеріїв встановлених Замовником до тендерної документації вимогам частини другої статті 16 Закону. Звертаємо увагу, що відмінність назви кожного критерію полягає в одному-двух додаткових словах, які не мають впливу ані на перелік ані на зміст запитуваних документів! Замовник не погоджується з тим, що це є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Тим паче, що ви посилаєтеся на додаток 1, який загалом не містить жодних кваліфікаційних критеріїв. 2. По-перше, Додаток 1 не містить вимог про надання довідки в довільній формі про те, що учасник зобов’язується під час виконання робіт/надання послуг, згідно предмету закупівлі, застосовувати заходи із захисту довкілля відповідно до чинного природоохоронного законодавства. По-друге, частина п’ята статті 23 Закону не містить заборони вимагати таку довідку. Нею передбачено, що Замовник МОЖЕ вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, роботи чи послуги за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам установленим у тендерній документації. Такого документу Замовник не вимагав. Жодних порушень даної статті тендерна документація не містить. 3. Вимогами част. 8, ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовникам забороняється вимагати саме від УЧАСНИКІВ подання у паперовому вигляді інформації. Натомість пунктом 3 розділу VI тендерної документації, інформація в паперовому вигляді вимагається Замовником, не від учасників, а від ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі. Відповідно до п. 18 та п.37 ч.1 , ст. 1 Закону, це є різні поняття, які неможливо між собою ототожнювати. Жодних порушень част.8, ст. 12 Закону тендерна документація не містить. 4. У складі тендерної пропозиції ДП «Укрдіпродор» в довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено 2 працівника, які згідно сертифікатів являються інженерами геологами, а саме Заступник головного інженера Черкаського ВКП ДП «Укрдіпродор» Косенко Валентин Васильович та начальник групи Івано-Франківського ВКП ДП «Укрдіпродор» Зорін Сергій Олександрович.Так у складі тендерної пропозиції надано накази на призначення та сертифікати на вищевказаних фахівців - файл пропозиції під назвою «10.Копії наказів+сертифікатів працівників». Тендерна пропозиція в цій частині повністю відповідає умовам тендерної документації. 5. Жодної вимоги щодо надання інформації про головного бухгалтера умовами тендерної документації не передбачено. Тендерна пропозиція в цій частині повністю відповідає умовам тендерної документації. 6. Звертаємо вашу увагу на те, як звучить вимога п. 3.3. частини ІІІ Додатку 3 тендерної документації. «3.3. Витяг з реєстру або свідоцтво платників єдиного податку (ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ, ЯКІ Є ПЛАТНИКАМИ ЄДИНОГО ПОДАТКУ).» І виноска з зірочкою відноситься зовсім до іншого пункту. Зірочки в пункті 3.3. відсутні!!! З огляду на все вищевказане, жодних порушень тендерна документація та тендерна пропозиція Переможця не містять. Тому Замовник не погоджується з висновком, та має намір оскаржити висновок до суду.

2020-08-20 20:49:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: позовна заява
Дата публікації: 31 серпня 2020

Документи:

31 серпня 2020 11:36
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:36
Позовна заява М-05 428-446.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 17 109 000,00
UAH з ПДВ
17 109 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 18 249 600,00
UAH з ПДВ
18 249 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 15:24
Електронний підпис
10 липня 2020 15:23
Довідки на переможця.rar
02 липня 2020 14:31
Електронний підпис
02 липня 2020 14:29
Електронний підпис
05 червня 2020 14:14
Ст.17 691-20.pdf
05 червня 2020 14:14
Тендерна пропозиція.7z

Публічні документи

07 червня 2020 23:48
Електронний підпис
07 червня 2020 23:48
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 червня 2020 23:48
3 Довідка субпідрядник.pdf
07 червня 2020 23:48
23 Статут.PDF
07 червня 2020 23:48
19 Довідка довкілля.pdf
07 червня 2020 23:48
18 Довідка санкції.pdf
07 червня 2020 23:48
14 Довідка ст.17.pdf
07 червня 2020 23:48
8 Довідка ГІП.pdf
07 червня 2020 23:48
7 Довідка працівники.pdf
07 червня 2020 23:48
6 Підтвердження МТБ.pdf
07 червня 2020 23:48
5 Довідка МТБ.pdf
07 червня 2020 23:48
1 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 17 109 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 13:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 14:43

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ДП "УКРДІПРОДОР" надано «Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі програмного забезпечення)», так в ній вказано в п. 1 «Лазерна рулетка» в кількості 2 штуки, на підтвердження надано бухгалтерську довідку, в якій вказана «Лазерна рулетка Disto Lite» лише 1 штука. 2) В «Бухгалтерській довідці» в графі «Інвентарний номер» відсутня інформація по пунктам 25-40 Довідки. 3) В «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» указано, що головним інженером проекту буде призначено Федорця Володимира Миколайовича, проте в його сертифікаті відсутня інформація щодо класу наслідків. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) відповідно до п.1.1 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу.» 2) відповідно до п.1.1 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладання/устаткування/матеріально-технчної бази із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу.» 3) відповідно до п.1.2 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД на працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації, подаються копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми, при цьому вимагається Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа. 3. Прелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) На виконання вимог пунктом 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність довідку бухгалтерську довідку, а саме: додати до довідки підтвердження на ще одну лазерну рулетку Disto Lite. 2) На виконання вимог пунктом 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі програмного забезпечення), а саме вказати інформацію, якої не вистачає в графі «інвентарний номер» по пунктам 25-40 Довідки. 3) На виконання вимог пунктом 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації надати інформацію, чи сертифікований Федорець Володимир Миколайович працювати на об’єктах класу наслідків СС3.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
17 109 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 11:54
21ПКД ДУ10 26 12 2023.PDF зміни до договору
26 грудня 2023 11:54
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 10:31
21ПКД ДУ7 М-05 428-446 Укрдіпродор 28 07 22.PDF зміни до договору
02 серпня 2022 10:31
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2022 12:09
21ПКД ДУ6 16 05 22.pdf зміни до договору
16 травня 2022 12:08
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 13:26
21ПКД ДУ4 23 12 21.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:26
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 20:11
21ПКД М-05 428-446 Укрдіпродор 23 07 20.pdf укладений
28 липня 2020 20:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 травня 2022 року, відповідно до Календарного плану (Додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 травня 2022 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання .
Номер договору про закупівлю: 21ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року, відповідно до Календарного плану. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2022 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 21ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3. Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п.4.1. Термін виконання робіт – з дати підписання договору до 31.12.2023 року, відповідно до Календарного плану (Додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 21ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 9.2. та абз.3 пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року, відповідно до Календарного плану (Додаток №1). 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2024 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання . 2. Додаток 1 «Календарний план» та додаток 2 «План фінансування» викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 21ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML