Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) №34 «Оріяна» Деснянського району міста Києва, вул. Марини Цвєтаєвої, 14-А
Очікувана вартість
1 347 174,00 UAH
UA-2020-05-22-005707-c 43870d5cae7d4880b30824c6d25c1d39
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баценко Сергій Вікторович

+380445474261 uo_ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua/
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Баценко Сергій Вікторович
+380445474261
uo_ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 17:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 17:05
Початок аукціону: 02 червня 2020 11:33
Очікувана вартість: 1 347 174,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 736,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт харчоблоку в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) №34 «Оріяна» Деснянського району міста Києва, вул. Марини Цвєтаєвої, 14-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт, зазначених в п. 1.1. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 17:01
Тех.вимоги.docx
22 травня 2020 17:01
Проєкт Договору.docx
22 травня 2020 17:01
Оголошення 34.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОНТ 1 156 975,20
UAH з ПДВ
1 150 239,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 155 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АДВЕНТУМ БУД 1 275 674,66
UAH з ПДВ
1 155 674,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 18:00
цінова пропозиція
01 червня 2020 16:05
Електронний підпис
29 травня 2020 19:43
кошторис.pdf
29 травня 2020 19:35
лист без авансу.pdf
29 травня 2020 19:35
звіти.pdf
29 травня 2020 19:35
дозвіл.pdf
29 травня 2020 19:35
ліцензія.pdf
29 травня 2020 19:35
медичні книжки.pdf
29 травня 2020 19:35
довідка обладнання.pdf
29 травня 2020 19:35
сертифікати 2.pdf
29 травня 2020 19:35
сертифікати 1.pdf
29 травня 2020 19:35
договір оренди складу.pdf
29 травня 2020 19:35
договір оренди офісу.pdf
29 травня 2020 19:35
тех завдання.pdf
29 травня 2020 19:35
записка.pdf
29 травня 2020 19:35
довідка.pdf
29 травня 2020 19:35
ан догов акти.pdf
29 травня 2020 19:35
листи згоди.pdf
29 травня 2020 19:35
відомість з єдр.pdf
29 травня 2020 19:35
цінова пропозиція.pdf
29 травня 2020 19:35
лист негативна ознака.pdf
29 травня 2020 19:35
довідки з банку.pdf
29 травня 2020 19:35
проект договору.pdf
29 травня 2020 19:35
наказ ох праці.pdf
29 травня 2020 19:35
довідка робітники.pdf
29 травня 2020 19:35
довідка ітр.pdf
29 травня 2020 19:35
витяг з ПДВ.pdf
29 травня 2020 19:35
витяг з ЄДР.pdf
29 травня 2020 19:35
ан договір.pdf
29 травня 2020 19:35
довідка статут.pdf
29 травня 2020 19:35
відгук (1).pdf
29 травня 2020 19:35
довідка ан договір.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 09:40
Електронний підпис
09 червня 2020 09:37
Електронний підпис
05 червня 2020 18:26
Електронний підпис
01 червня 2020 15:34
КД ДНЗ № 34.pdf
01 червня 2020 12:26
п.22 Пропозиція ДНЗ № 34.pdf
01 червня 2020 11:54
Сертифікати.pdf
01 червня 2020 11:46
Інші довідки.pdf
01 червня 2020 11:35
КД ДНЗ №34.pdf
01 червня 2020 11:16
п. 23 Лист згода.pdf
01 червня 2020 10:48
п. 24 Дов Довкілля.pdf
01 червня 2020 10:33
Пропозиція ДНЗ №34.pdf
01 червня 2020 10:24
21. Лист.pdf
01 червня 2020 10:24
20. Довідка Банку.pdf
01 червня 2020 10:24
19. Проект договору.pdf
01 червня 2020 10:24
17 Лист підтвердження.pdf
01 червня 2020 10:23
12. Дозволи.rar
01 червня 2020 10:22
10. Ліцензія.rar
01 червня 2020 10:22
9. Фінзвіт.rar
01 червня 2020 10:22
7. МТБ.rar
01 червня 2020 10:21
5. 4-ОПП, ПДВ.rar
01 червня 2020 10:21
4. Витяг з реєстру.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 14:13
Кошторис 34.rar
01 червня 2020 13:50
ТОВ АДВЕНТУМ БУД.rar
01 червня 2020 13:50
Пропозиція.pdf
01 червня 2020 13:50
Проєкт Договору.pdf
01 червня 2020 13:50
кошторис 34.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕМКОНТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"

ТОВ АДВЕНТУМ БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
Відхилено 1 150 239,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 15:08
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"
#38872495
Переможець 1 155 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 15:42

Документи

05 червня 2020 15:08
прот 38.pdf

Документи

09 червня 2020 15:42
прот 40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"
#38872495
1 155 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2020 15:42
прот 40.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 17:38
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 14:27
ДУ 4 до Дог. 109.PDF зміни до договору
18 листопада 2020 14:24
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 16:41
ДУ _3 до Дог. _109.PDF зміни до договору
17 серпня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 14:11
ДУ 2 до Дог. 109.PDF зміни до договору
29 липня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 12:28
ДУ 1 до Дог. 109.PDF зміни до договору
16 червня 2020 12:27
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 12:25
Дог. 109.PDF укладений
16 червня 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток №3) та складає: 1 122 515 грн. 52 коп. (один мільйон сто двадцять дві тисячі п’ятсот п’ятнадцять грн. 52 коп.) в тому числі ПДВ 20% 187 085 грн. 92 коп. (сто вісімдесят сім тисяч вісімдесят п’ять грн. 92 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.8 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.8. Якщо у Замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, які не передбачені основним Договором, така закупівля здійснюється укладанням Договору без проведення спрощеної процедури з урахуванням цін експертного звіту протягом трьох років, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного Договору про закупівлю.»
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.2. Договору та викласти його в наступній редакції : "2.2.1Сторони вирішили викласти Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" в новій редакції, що додається.. 2. Інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою залишаються чинними і Сторони підтверджуються щодо них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 59 610 грн. 89 коп. (п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот десять грн. 89 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 9 935 грн. 15 коп. (дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять п’ять грн. 15 коп.) 2. Внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток № 3) та складає 1062904 грн. 63 коп. (один мільйон шістдесят дві тисячі дев’ятсот чотири грн. шістдесят три коп.), в тому числі ПДВ 20% - 177 150 грн. 77 коп. (сто сімдесят сім тисяч сто п’ятдесят грн. 77 коп.)». 3. Викласти Додаток № 1 до Договору «Зведений кошторисний розрахунок» та Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 062 904,63
UAH (в тому числі ПДВ 177 150,77 UAH)