Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Термомодернізація хірургічного корпусу КП «Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради» по вул. Шевченка, 23 в м.Полтава. Капітальний ремонт. Коригування»
Очікувана вартість
22 251 661,00 UAH
UA-2020-05-22-005457-c bf4c2f90f09c48f69909eeef4f81bb34
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 23:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 11:33
Очікувана вартість: 22 251 661,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 111 258,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція повинна бути підготовлена мовою відповідно до умов тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Термомодернізація хірургічного корпусу КП «Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради» по вул. Шевченка, 23 в м.Полтава. Капітальний ремонт. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 20
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку за рахунок фінансування місцевого бюджету. Аванс 335 Календарні 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 18:53
Таблиця змiн 03.06.2020.doc
03 червня 2020 18:53
Термо скліф нова редакція.docx
22 травня 2020 16:17
Термо скліф.docx
03 червня 2020 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 18:53
Таблиця змiн 03.06.2020.doc
03 червня 2020 18:53
Термо скліф нова редакція.docx
22 травня 2020 16:17
Термо скліф.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про уточнення розміру авансу
Дата подання: 22 травня 2020 22:14
Дата відповіді: 27 травня 2020 21:56
Умовами проекту договору визначено наступне «Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку за рахунок фінансування місцевого бюджету». Умовами оголошення передбачено, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку за рахунок фінансування місцевого бюджету та визначено 80 % авансу (на 335 календарних дні). Поясність, будь ласка, механізм отримання авансового платежу, в разі укладення договору про закупівлю та розмір авансу, тобто, це 30, 80 чи 100 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Крім того, надайте інформацію про вартість річного обсягу робіт на 2020 рік та джерела фінансування об'єкту, адже згідно умов оголошення у випадку фінансування з місцевого бюджету аванс може бути наданий у розмірі до 100 відсотків. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Порядок надання авансу є правом замовника (не обов'язком). Сума авансу визначається згідно постанови № 1070 від 04.12.2019 р. «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у разі фінансування з місцевого бюджету до 100% від річного обсягу, у разі фінансування за рахунок державних чи змішаних капітальних вкладень до 30% річного обсягу, відповідно до постанови № 1764 від 27.12.2001 р «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва». Тобто, фіксована сума авансу, яку зобов'язаний надати замовник не передбачена вищезгаданими постановами КМУ. Вартість річного обсягу робіт буде залежати від виділеного річного фінансування рішеннями Полтавської обласної ради.
Щодо підпису документів тендерної пропозиції
Дата подання: 27 травня 2020 16:58
Дата відповіді: 01 червня 2020 15:31
Умовами тендерної документації передбачено: "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Чи необхідно учаснику накладати ЕЦП на кожен документ, що надається у складі пропозиції чи достатньо лише накласти ЕЦП на тендерну пропозицію вцілому?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Достатньо накласти ЕЦП в цілому.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000043 ● 198cee368a814b3aa76abd6c9dbfcb38
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020 14:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.06.2020 № 33
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 11.06.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-05-22-005457-c, 22.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надано обгрунтоване заперечення щодо висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області.

2020-07-06 13:11:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газонафтовий промисловий комплекс" 20 537 287,20
UAH з ПДВ
19 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРА БУД ГРУП" 21 065 000,00
UAH з ПДВ
20 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агроімпульc 2016" 21 903 170,70
UAH з ПДВ
20 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГНПК"

ТОВ "ЕКСТРА БУД ГРУП"

ТОВ "Агроімпульc 2016"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газонафтовий промисловий комплекс"
#39625400
Відхилено 19 999 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 16:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРА БУД ГРУП"
#42978002
Переможець 20 000 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 16:37

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Газонафтовий промисловий комплекс" #39625400

№ рішення у справі

70/32-р/к

Дата рішення у справі

12.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

19 червня 2020 16:41
Електронний підпис
19 червня 2020 16:40
34.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРА БУД ГРУП"
#42978002
20 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 13:41
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2022 13:00
ду 14.pdf зміни до договору
24 травня 2022 12:56
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 09:19
ду 12.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 09:18
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 10:32
ду 10.PDF зміни до договору
30 червня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 10:30
ду 9.PDF зміни до договору
30 червня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 11:05
Термомодернізація Скліф.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 16:43
52.PDF укладений
14 липня 2020 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 2.1.
Номер договору про закупівлю: 03-20/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 5.2. Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 5.2. Розділу 5 та п. 14.1. Розділу 14 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 2.1. Розділу 2 та п. 5.2. Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 18 346 947,27
UAH (в тому числі ПДВ 3 057 824,54 UAH)