Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
3 656 549,00 UAH
UA-2020-05-22-003503-b 2dbdda6bc1f34f41b4894a3c6b697ee1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логацька Світлана Ігорівна

380363425404 vololikbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Володимирецька центральна районна лікарня" Володимирецької районної ради
Код ЄДРПОУ: 01999804
Місцезнаходження: 34300, Україна , Рівненська обл., смт.Володимирець, вулиця Грушевського, 39
Контактна особа: Логацька Світлана Ігорівна
380363425404
vololikbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 19:30
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 10:00
Очікувана вартість: 3 656 549,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

28 травня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 17:09
ТД витратні з уточненнями 3.docx
28 травня 2020 17:09
перелік змін 3.doc
27 травня 2020 12:06
ТД витратні з уточненнями 2.docx
25 травня 2020 16:43
перелік змін.doc
25 травня 2020 10:22
ТД витратні.docx
28 травня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 17:09
ТД витратні з уточненнями 3.docx
27 травня 2020 12:07
ТД витратні з уточненнями 2.docx
25 травня 2020 16:43
ТД витратні з уточненнями.docx
28 травня 2020 17:09
перелік змін 3.doc
27 травня 2020 12:07
перелік змін 2.doc
27 травня 2020 12:06
ТД витратні з уточненнями 2.docx
25 травня 2020 16:43
перелік змін.doc
25 травня 2020 10:22
ТД витратні.docx
22 травня 2020 19:30
ТД витратні.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-003503-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗІНЧЕНКО ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2287403072
Дата подання: 16 червня 2020 12:51
Вимога про скасування незаконного рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції Зінченка Віктора Миколайовича
Відповідно до Протоколу засідання Тендерного комітету КНП «Володимирецька ЦРЛ» від 15.06.2020 р. мою, фоп Зінченко В.М., тендерну пропозицію відхилено.
Причинами відхилення вказано:
1) «У зв’язку зі специфікою закупівлі, а саме закупівля медичних матеріалів (Лот 2 Шовні матеріали) учасник повинен володіти належною кваліфікацією та досвідом роботи саме з медичними матеріалами що дає змогу правильно визначити кожну окрему позицію закупівлі та підтверджує володіння відповідними знаннями у цій сфері загалом»;
2) «Учасником в складі пропозиції на виконання п. 1 розділу ІІІ ТД надано документ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf», в якому починаючи з 7 по 14 позиції учасником пропонується товар, що не відповідає медико-технічним вимогам до позицій 7-14 за Лотом 2 Шовні матеріали Додатку 4 до Тендерної документації. Проте, учасником не надано жодних документів, де йдеться мова про те, що останній пропонує еквівалент, у зв’язку з чим пропонується заміна та міститься пояснення та порівняння характеристик товарів не надано. Хоча пропозиція учасника ФОП Зінченко електронною системою закупівель автоматично була визнана найбільш економічно вигідною, однак, замовник повинен з особливою увагою ставитися до розгляду пропозицій на предмет якості запропонованого товару, оскільки шовні матеріали використовуються при безпосередньому проведенні оперативних втручань, тому якість товару, його властивості мають визначальне значення безпечності ті успішності лікування пацієнтів. Виходячи з цього, наданих учасником документів недостатньо, щоб зробити однозначний висновок про еквівалентність пропонованого товару до закуповуваного».
Тобто, замовник при відхиленні вказав, що я, фоп Зінченко В.М.: 1) не володію досвідом роботи з медичними матеріалами; 2) пропозиція за п. 7-14 не відповідає медико-технічним вимогам, тому що надано недостатньо документів про еквівалентність.
Повідомляю, що таке відхилення є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», яке я, ФОП Зінченко В.М. не залишу без наслідків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 12:30
Розглянувши вимогу ФОП Зінченко Віктора Миколайовича по закупівлі UA-2020-05-22-003503-b Медичні матеріали за Лотом 2 Шовні матеріали КНП «Володимирецька ЦРЛ» повідомляє наступне.
Відповідно до п.2 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
П. 1 та п. 1 Розділу ІІ Тендерної документації містить вимогу надання підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію. Відповідно у додатку 1 до Тендерної документації міститься інформація про спосіб документального підтвердження відповідності цьому критерію. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – це критерій, який встановлювався безпосередньо до цієї закупівлі, тобто логічно співвідноситься з предметом цієї закупівлі, а не будь-якої іншої. Замовник не мав права встановлювати необхідність для учасника мати якусь одну конкретну освіту (медичну, фармацевтичну, тощо), оскільки введення такої вимоги могло б вважатися як дискримінація, однак у розумних межах кваліфікація повинна хоча б частково стосуватися медичної сфери чи сфери, пов’язаної зі предметом закупівлі. Отже, замовник вважає, що учасником не підтверджено цей кваліфікаційний критерій.
Крім того, наголошуємо, що учасникам у будь-якому випадку слід розрізняти критерії наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), які є окремими самостійними критеріями та не є взаємозамінними та взаємопідтверджуючими. Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно з Додатком 1 до тендерної документації необхідно надати довідку в довільній формі, тому посилання на те, що підтвердженням відповідності цьому критерію можуть слугувати аналогічні договори чи інформація з Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є неприйнятним.
Також, слід зауважити, що згідно з положенням ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тобто, ця норма стосується виправлення невідповідностей в інформації, що вже наявна в тендерній пропозиції, а не внесення нових відомостей, яких раніше надано не було.
Зауваження учасника викладені у вимозі щодо еквівалентності були прийняті замовником до уваги та прийняття подальшого рішення.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-003503-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна", Код ЄДРПОУ:3043618347
Дата подання: 23 липня 2020 18:40
Вимога про надання інформації щодо порушень законодавства
Згідно пояснень від 03.07.2020 р. вих. № 894/01-20/20, наданих Комунальним некомерційним підприємством «Володимирецька центральна районна лікарня» Володимирецької районної ради до Постійно діючої адміністративна колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у відповідь на скаргу фоп Зінченко В.М.: «Щодо надання учасником еквівалентного товару, то після розгляду пропозиції ФОП Зінченко Віктор Миколайович та отримання вимоги учасника про усунення порушення було виявлено те, що у Тендерній документації за Лотом 2 Шовні матеріали містяться посилання на конкретного виробника, а саме «ETHICON part of the JONSON&JONSON family of companies», однак випадково та неумисно, через людський фактор, замовник упустив вираз «або еквівалент». Згідно із ч. 3 ст. 23 Закону у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Тому, у частині вимоги щодо еквівалентності нами надано таку відповідь «Зауваження учасника викладені у вимозі щодо еквівалентності були прийняті замовником до уваги та прийняття подальшого рішення». Замовник таким чином лише намагався вирішити, як правильно діяти надалі, виявивши порушення, які неможливо усунути».
Тобто, згідно даної відповіді, замовник випадково порушив законодавство і ненавмисно упустив слова в тендерній документації «або еквівалент», тобто мав намір належним чином розглядати запропоновані еквіваленти.
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету КНП «Володимирецька ЦРЛ» від 20.07.2020р., яким відхилено мою тендерну пропозицію: «Ми, як замовники, хочемо отримати товар, в якості якого ми впевнені і з яким працюємо роками. Шовний матеріал є важливою складовою успішного оперативного втручання. Вікрил, матеріал визнаний у світі і досить успішно використовується в нашому медичному закладі, тому на торги був виставлений саме він, хоча ми – лікарня, постійно займаємось розвитком своїх спеціалістів і знаємо, що у світі є величезна кількість шовного матеріалу – зупинились саме на ньому, це важлива складова надання якісної медичної допомоги».
Тобто, згідно даної відповіді, замовник умисно порушив законодавство і не вказав у тендерній документації слова «або еквівалент», тобто не мав намір розглядати еквіваленти.
У зв’язку з цим прошу надати зрозумілі відповіді на запитання:
1. Якщо замовник випадково та неумисно допустив помилку в тендерній документації, то на якій підставі не розглядає запропоновані еквіваленти? На якій підставі не усуває допущену помилку?
2. Якщо замовник свідомо допустив порушення законодавства і не вказав «або еквівалент», то на підставі якого законодавства замовник порушує вимоги ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»?

Також, згідно Протоколу засідання тендерного комітету КНП «Володимирецька ЦРЛ» від 20.07.2020р., яким відхилено мою тендерну пропозицію: «ФОП Степаненко Іриною Федорівною в складі пропозиції на виконання п. 1 розділу ІІІ ТД надано документ «Дод.3 Пропозиція.pdf», в якому починаючи з 7 по 14 позиції учасником пропонується товар, що не відповідає медико-технічним вимогам до позицій 7-14 за Лотом 2 Шовні матеріали Додатку 4 до Тендерної документації».
Однак, всі характеристики голок, ниток, матеріал ниток (поліглактін 910), запропоновані мною за позиціями 7-14, ПОВНІСТЮ відповідають медико-технічним вимогам до позицій 7-14 за Лотом 2 Шовні матеріали Додатку 4 до Тендерної документації. Різниця лише в торговій назві, яка не є медико-технічною характеристикою.
Крім того, пропонування і поставка поліглактіну 910 при закупці вікрилу є нормальною практикою, по всій Україні і в інших закупівлях. Особисто я зустрічала це в закупівлях:
№ UA-2020-05-19-005521-c, яку проводило Комунальне некомерційне підприємство "Чортківська центральна комунальна районна лікарня" Чортківської районної ради;
№ UA-2020-02-24-002384-c, лот 7, яку проводило Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Сумської міської ради;
№ UA-2020-05-07-000816-b, лот 2, яку проводило КНП "Чугуївська ЦРЛ ім.М.І.Кононенка";
№ UA-2020-04-08-001968-b, яку проводило Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївський обласний центр онкології" Миколаївської обласної ради;.
Навіть особисто я у 2020 році в закупівлі Комунального некомерційного підприємства "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради № UA-2020-04-13-004697-b пропонувала поліглактін 910, коли у тендерній документації замовника було написано «вікрил», перемогла у закупівлі і жодних зауважень від замовника ні щодо еквівалентності пропозиції, ні щодо якості пропозиції не отримала.
Сподіваюся, що КНП «Володимирецька центральна районна лікарня» не буде стверджувати, що вказані лікарні не піклуються про якість надання медичної допомоги, про життя та здоров’я пацієнтів, про якість матеріалу, що закуповують.
Відповідно до «Плану заходів із застосування Технічного регламенту щодо медичних виробів», затвердженого Постановою КМУ № 753 від 02.10.2013 р., та п. 9 цього Технічного регламенту № 753 в Україні на даний момент обов’язкове застосування Технічного регламенту № 753: «9. Введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням.
Медичні вироби, що відповідають вимогам національних стандартів, включених до переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам цього Технічного регламенту, вважаються такими, що відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
До переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам цього Технічного регламенту, включаються монографії (фармакопейні статті) Державної фармакопеї України, зокрема стосовно хірургічного шовного матеріалу та взаємодії між лікарськими засобами і матеріалами, що застосовуються у виробах, які містять такі лікарські засоби».
Наказом № 495 від 17.12.2018 р. Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») (яке наділене повноваженнями Розпорядженням КМУ від 26.11.2014 № 1163-р «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації») з 01.01.2019 року були прийняті обов’язкові національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, зокрема ДСТУ EN ISO 13485:2018 (EN ISO 13485:2016, IDT; ISO 13485:2016, IDT) «Медичні вироби. Система управління якістю».
Тобто, медичні вироби можуть реалізовуватися в Україні лише якщо вони пройшли оцінку відповідності згідно міжнародними виробничими стандартами. Тобто, не може бути зауважень до якості запропонованих мною виробів лише через те, що вони вироблені в Україні, оскільки вони відповідають міжнародній якості.
У зв’язку з цим прошу надати зрозумілу відповідь на запитання:
3. Які саме медико-технічні характеристики запропонованих мною товарів не відповідають яким саме медико-технічним характеристикам товарів під торговою назвою «вікрил», що закуповуються?
4. Які саме підстави у замовника вважати, що медико-технічні характеристики запропонованого мною шовного матеріалу поліглактін 910 не відповідають по якості шовному матеріалу поліглактін 910 під торговою назвою «вікрил»?

Також, 22.07.2020 р. замовник вже визначив переможцем закупівлі ПП «Фірма Фармікс».
Відповідно до п. 2 Додатку 4 до тендерної документації: «На підтвердження Учасник повинен надати завірені належним чином копії Свідоцтв про державну реєстрацію (видане не раніше 2014 року відповідно до Постанови КМУ від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів») або Декларації (Сертифікат) про відповідність регламенту на кожне найменування з переліку виробів медичного призначення, що підтверджують можливість ЗАСТОСУВАННЯ ТОВАРУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОХОДЖЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ».
При ознайомленні з документами даного учасника виявилося, що на запропонований ним товар торгової марки «Голнит» учасник надав сертифікати перевірки проекту № UA.TR.114/123.ПП/1-2017 та сертифікат відповідності № UA.TR.114/124-2017, які вже СКАСОВАНІ, а сертифікат відповідності PR.49-19 від 04.04.2019р. – це сертифікат системи управління якістю, а не відповідності регламенту медичних виробів.
Про це написано в наданому сертифікаті на самому початку: «Призначений орган з оцінки відповідності Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМПРУВ МЕДІКЕЛ» (ідентифікаційний номер UA.TR.120) ПІДТВЕРДЖУЄ, ЩО ЗАЗНАЧЕНИЙ ВИРОБНИК ВПРОВАДИВ СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ (СУЯ) щодо процесів розроблення, виробництва та остаточної перевірки стосовно вказаних груп виробів у відповідності до пунктів 3-7 Додатка 3 ТР та яка є об’єктом періодичних наглядових аудитів згідно пунктів 12-15 Додатка 3 ТР. ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ІІІ КЛАСУ РИЗИКУ ДОДАТКОВО МАЄ БУТИ НАЯВНИЙ СЕРТИФІКАТ ПЕРЕВІРКИ ПРОЕКТУ ЗА ПУНКТАМИ 8-11 ДОДАТКУ 3 ТР». Такого обов’язкового сертифікату перевірки проекту, без якого даний сертифікат не дійсний, в складі документів тендерної пропозиції теж немає.
При цьому, згідно умов Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою КМУ № 753 від 02.10.2013 р., декларація про відповідність без сертифіката відповідності не діє, оскільки саме сертифікат підтверджує проходження процедури оцінки відповідності в акредитованому органі сертифікації.
Тобто, надані ПП «Фірма Фармікс» документи є недостовірними і не підтверджують проходження оцінки відповідності, яка запитувалася.
Крім того, Декларація про відповідність від 08.11.2018 р. на запропонований учасником товар торгової марки «Igar» (шовк) теж надана нечинна. На даний момент у виробника «Igar» чинна Декларація від 21.06.2019р. про що оприлюднена інформація на сайті даного виробника.
А сертифікати якості на кетгут і шовк торгової марки «Igar», надані учасником, свідчать, що учасник буде поставляти товар з залишковим терміном придатності 0% і близько 60%, а не 75%, як вимагалося тендерною документацією.

У зв’язку з цим прошу надати зрозумілу відповідь на запитання:
5. На якій підставі переможцем закупівлі визнано учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, медико-технічні характеристики товару якого не відповідають вимогам замовника, надані документи якого є недостовірними?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 липня 2020 16:49
Щодо декларації відповідності, то вона є чинною до кінця терміну придатності відповідного товару, незалежно від поновленої декларації. На кожну відповідну партію від поставленого товару, виробник «ІГАР» має право надавати нову декларацію відповідності та сертифікати якості. ПП «Фірмою Фармікс» був наданий гарантійний лист.
Щодо сертифікатів перевірки проекту № UA.TR/114/123.ПП/1-2017 та сертифікату відповідності № UA.TR/114/124.ПП/1-2017, ТОВ «ГОЛНИТ» надав нам відповідь:

Відповідь ТОВ «ГОЛНИТ»:

Раніше в нас були сертифікати видані компанією Політотокс, але з 19,02,2019р ми отримали сертифікати від компанії ТОВ "Імпрув Медикел".
Сертифікат PR.149-19 та Сертифікат PR.148-19, які можна знайти в реєстрі сертифікатів ТОВ "Імпрув Медикел" (п 133та 134) за посиланням https://improvemed.com.ua/ua/reiestr-sertifikativ/
В додатку наші діючі Сертифікати

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-22-003503-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ЗІНЧЕНКО ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2287403072
Дата подання: 25 червня 2020 11:25
СКАРГА про усунення порушення законодавства у закупівлі UA-2020-05-22-003503-b за предметом закупівлі «Медичні матеріали код ДК 021:2015 33140000-3» (Лот № 2) та скасування рішення Тендерного комітету про відхилення учасника фоп Зінченко В.М. (Протокол засідання тендерного комітету КНП «Володимирецька ЦРЛ» від 15.06.2020 р.)
Комунальним некомерційним підприємством «Володимирецька центральна районна лікарня» Володимирецької районної ради проведена закупівля UA-2020-05-22-003503-b за предметом закупівлі «Медичні матеріали код ДК 021:2015 33140000-3». Я, фоп Зінченко Віктор Миколайович, приймав участь у даній закупівлі за Лотом № 2 «Шовний матеріал». Однак, Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Володимирецька центральна районна лікарня» Володимирецької районної ради 15.06.2020 року прийнято рішення про відхилення моєї пропозиції. Не погоджуючись з рішенням замовника від 15.06.2020 р., вважаю, що рішення про відхилення моєї пропозиції було прийняте з порушенням Тендерної документації та чинного законодавства про публічні закупівлі, грубо порушує мої права учасника та повинно бути скасоване, тому звертаюся до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з проханням усунути порушення.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 червня 2020 20:29

Документи подані скаржником

25 червня 2020 10:42
Відповідь замовника.docx
25 червня 2020 10:42
Вікрил інструкція (1).doc
25 червня 2020 11:50
Платіжка.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-30-000002 ● 3231b6eec3674ca59d398479e604fb06
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020 15:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.07.2020 Одеса № 245

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначені у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.07.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.07.2020 № 245
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2020-05-22-003503-b 22.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків та інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Перев'язувальні матеріали
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 388 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 880,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 червня 2020 11:09
Закінчення: 09 червня 2020 11:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

900 шт
Бинт гіпсовий - матеріал для накладання гіпсової пов'язки, розмір 15 см*2,7м; код 33056 НК 024:2019
ДК 021:2015: 33141110-4 — Перев’язувальні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт.Володимирець, вул.Грушевського,39
Дата доставки: 31 грудня 2020
600 шт
Бинт гіпсовий - матеріал для накладання гіпсової пов'язки, розмір 20 см*2,7м; код 33056 НК 024:2019
ДК 021:2015: 33141110-4 — Перев’язувальні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт.Володимирець, вул.Грушевського,39
Дата доставки: 31 грудня 2020
1200 шт
Підкладка ортопедична, стрічкова, бавовняно-віскозна, розмір 15*4,6 см; код 59049 НК 024:2019
ДК 021:2015: 33141110-4 — Перев’язувальні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт. Володимирець, вул.Грушевського,39
Дата доставки: 31 грудня 2020
9000 шт
Бинт марлевий медичний нестерильний, 7м * 14 см; код 48127 НК 024:2019
ДК 021:2015: 33141110-4 — Перев’язувальні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт. Володимирець, вул. Грушевського, 39
Дата доставки: 31 грудня 2020
4000 шт
Бинт марлевий медичний нестерильний, 5м * 10 см; код 48127 НК 024:2019
ДК 021:2015: 33141110-4 — Перев’язувальні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт.Володимирець, вул.Грушевського,39
Дата доставки: 31 грудня 2020
2500 шт
Медична марля, відріз , 10 м * 90 см; код 34655 НК 024:2019
ДК 021:2015: 33141110-4 — Перев’язувальні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт.Володимирець, вул.Грушевська,39
Дата доставки: 31 грудня 2020
5000 шт
Медична вата гігроскопічна гігієнічна нестерильна, 200 г; код 58232 НК 024:2019
ДК 021:2015: 33141110-4 — Перев’язувальні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт.Володимирець, вул.Грушевського,39
Дата доставки: 31 грудня 2020
2000 шт
Пластир медичний на тканинній основі 2 см х5 м; код 58986 НК 024:2019
ДК 021:2015: 33141110-4 — Перев’язувальні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт.Володимирець, вул.Грушевського,39
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 296 867,00
UAH з ПДВ
296 867,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма Фармікс" 387 026,49
UAH з ПДВ
387 026,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 12:14
Тех_p241-269.pdf
04 червня 2020 12:14
Тех_p181-240.pdf
04 червня 2020 12:14
Тех_p121-180_p31-60_p16-30.pdf
04 червня 2020 12:14
Тех_p121-180_p31-60_p01-15.pdf
04 червня 2020 12:14
Тех_p121-180_p01-30.pdf
04 червня 2020 12:14
Тех_p061-120.pdf
04 червня 2020 12:14
Тех_p001-060.pdf
04 червня 2020 12:14
Ком_p085-167_p43-83.pdf
04 червня 2020 12:14
Ком_p085-167_p01-42.pdf
04 червня 2020 12:14
Ком_p001-084.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 13:44
Електронний підпис
22 липня 2020 13:43
Установчі.7z
22 липня 2020 13:43
НОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 червня 2020 16:20
Електронний підпис
03 червня 2020 16:10
Електронний підпис
03 червня 2020 16:01
Електронний підпис
03 червня 2020 15:49
Електронний підпис
03 червня 2020 15:41
Електронний підпис
03 червня 2020 15:32
Електронний підпис
03 червня 2020 15:31
Установчі дод№1.7z
03 червня 2020 15:31
Тех.паспорта на авто.7z
03 червня 2020 15:31
Проект договору дод№7 .pdf
03 червня 2020 15:31
ЛИСТ ГАРАНТІЯ 75%.pdf
03 червня 2020 15:31
Інформаційна довідка.pdf
03 червня 2020 15:31
ДОВІДКИ дод№1,2.7z
03 червня 2020 15:31
Гарантійний лист МОЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ПП "Фірма Фармікс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 296 867,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
296 867,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:30
ДУ №1 до дог.308.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 14:22
скан-договір №308.pdf укладений
30 червня 2020 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.9.3.1 Договору та п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 308
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 136 247,51
UAH (в тому числі ПДВ 8 903,39 UAH)