Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021:2015 код 33760000-5 — Папір туалетний, носові хусточки, рушники для витирання рук і серветки (рушники паперові)»
Очікувана вартість
198 400,00 UAH
UA-2020-05-22-003366-b ● c010e5bccd84411abbab996102a806aa
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 15:37 |
Очікувана вартість: | 198 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 992,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6200 упаковка
«ДК 021:2015 код 33760000-5 — Папір туалетний, носові хусточки, рушники для витирання рук і серветки (рушники паперові)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 10:33 |
умови закуп рушники зміни.docx |
26 травня 2020 10:32 |
перелік зм серветки.docx |
26 травня 2020 10:33 |
умови закуп рушники зміни.docx
|
||
26 травня 2020 10:32 |
перелік зм серветки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 26 травня 2020 17:32
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:14
Доброго дня. Просимо дозволити запропонувати рушник паперовий Диво, який має розмір 23*22 см з кількістю відривів 50 шт. Що складе похибку не 5% а 10%. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Розглядаємо товар відповідно до показників зазначених в документації.
Уточнення
Дата подання: 26 травня 2020 17:40
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:14
Добрий день. Просимо дозволити запропонувати аналог іншої торгової марки з аналогічними параметрами (відриви, розмір і т.д.).
Відповідь: Доброго дня. Розглядаємо товар відповідно до показників зазначених в документації.
Нісенітниця
Дата подання: 27 травня 2020 13:53
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:50
Доброго дня. Власники ТМ ProServise навіть не мають власних виробничих потужностей. Натомість - їм під замовлення різні виробники виготовляють продукт по їх замовленю. Відповідно - навіть виробник не має права запропонувати свій вирів, так як ТМ є не його власністю. Відповідно - власник ТМ ProServise надасть цінову пропозицію Вам по максимально наближеній ціні до очікуваної вартості. А де прозорість закупівлі та головні принципи державних закупівель? Внесіть зміни, приберіть ТМ і залиште виключно параметри
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо різні виробники виготовляють продукт під замовлення ТМ, то такий товар не міститься в одного конкретного учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-22-003366-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЕМБІКС", Код ЄДРПОУ:39518480
Дата подання: 27 травня 2020 15:23
Щодо дискримінаційних умов
Шановний Замовнику!
Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» - технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Також, згідно ч. 4. ст. 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» - технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вами в Умовах проведення спрощеної закупівлі у Додатку 1 «Технічна специфікація» вказано посилання на конкретну торгову марку, при цьому Вами не обґрунтовано необхідність закупівлі Рушників паперових на гільзі саме ТМ «PROservice».
Крім того, відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі» - Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вище викладене, вимагаємо: Внести зміни до Умов проведення спрощеної закупівлі та усунути вимоги, які є дискримінаційними та не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в спрощеній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» - технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Також, згідно ч. 4. ст. 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» - технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вами в Умовах проведення спрощеної закупівлі у Додатку 1 «Технічна специфікація» вказано посилання на конкретну торгову марку, при цьому Вами не обґрунтовано необхідність закупівлі Рушників паперових на гільзі саме ТМ «PROservice».
Крім того, відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі» - Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вище викладене, вимагаємо: Внести зміни до Умов проведення спрощеної закупівлі та усунути вимоги, які є дискримінаційними та не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в спрощеній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2020 17:51
Шановний учаснику відповідно до п.4 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Окрім цього в вашій вимозі відсутні документальні підстави яким чином вас дискримінують в участі.
Розгорнути
Згорнути
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Окрім цього в вашій вимозі відсутні документальні підстави яким чином вас дискримінують в участі.
Вимога/скарга не задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2020 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
146 196,00
UAH з ПДВ
|
146 196,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕМБІКС" |
194 556,00
UAH з ПДВ
|
194 556,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ “МІКОНТ” |
198 276,00
UAH з ПДВ
|
198 276,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Відхилено |
146 196,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 16:52
|
ТОВ "БЕМБІКС" #39518480 |
Відхилено |
194 556,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 16:57
|
ТОВ “МІКОНТ” #40653457 |
Переможець |
198 276,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2020 16:30
|
дод стор.pdf | зміни до договору |
17 липня 2020 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 10:42
|
234.pdf | укладений |
19 червня 2020 10:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |