Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 код 33760000-5 — Папір туалетний, носові хусточки, рушники для витирання рук і серветки (рушники паперові)»
Очікувана вартість
198 400,00 UAH
UA-2020-05-22-003366-b c010e5bccd84411abbab996102a806aa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 15:37
Очікувана вартість: 198 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 992,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6200 упаковка
«ДК 021:2015 код 33760000-5 — Папір туалетний, носові хусточки, рушники для витирання рук і серветки (рушники паперові)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 26 травня 2020 17:32
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:14
Доброго дня. Просимо дозволити запропонувати рушник паперовий Диво, який має розмір 23*22 см з кількістю відривів 50 шт. Що складе похибку не 5% а 10%. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Розглядаємо товар відповідно до показників зазначених в документації.
Уточнення
Дата подання: 26 травня 2020 17:40
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:14
Добрий день. Просимо дозволити запропонувати аналог іншої торгової марки з аналогічними параметрами (відриви, розмір і т.д.).
Відповідь: Доброго дня. Розглядаємо товар відповідно до показників зазначених в документації.
Нісенітниця
Дата подання: 27 травня 2020 13:53
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:50
Доброго дня. Власники ТМ ProServise навіть не мають власних виробничих потужностей. Натомість - їм під замовлення різні виробники виготовляють продукт по їх замовленю. Відповідно - навіть виробник не має права запропонувати свій вирів, так як ТМ є не його власністю. Відповідно - власник ТМ ProServise надасть цінову пропозицію Вам по максимально наближеній ціні до очікуваної вартості. А де прозорість закупівлі та головні принципи державних закупівель? Внесіть зміни, приберіть ТМ і залиште виключно параметри
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо різні виробники виготовляють продукт під замовлення ТМ, то такий товар не міститься в одного конкретного учасника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-003366-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЕМБІКС", Код ЄДРПОУ:39518480
Дата подання: 27 травня 2020 15:23
Щодо дискримінаційних умов
Шановний Замовнику!
Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» - технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Також, згідно ч. 4. ст. 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» - технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вами в Умовах проведення спрощеної закупівлі у Додатку 1 «Технічна специфікація» вказано посилання на конкретну торгову марку, при цьому Вами не обґрунтовано необхідність закупівлі Рушників паперових на гільзі саме ТМ «PROservice».
Крім того, відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі» - Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вище викладене, вимагаємо: Внести зміни до Умов проведення спрощеної закупівлі та усунути вимоги, які є дискримінаційними та не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в спрощеній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2020 17:51
Шановний учаснику відповідно до п.4 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Окрім цього в вашій вимозі відсутні документальні підстави яким чином вас дискримінують в участі.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 146 196,00
UAH з ПДВ
146 196,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 194 556,00
UAH з ПДВ
194 556,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ “МІКОНТ” 198 276,00
UAH з ПДВ
198 276,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 17:47
Статутні документи.7z
29 травня 2020 17:47
Паспорт директора.pdf
29 травня 2020 17:47
Лист.pdf
29 травня 2020 17:47
Лист -договір - згода.pdf
29 травня 2020 17:47
Додаток № 2 - КП.pdf
29 травня 2020 17:47
Додаток 4.pdf
29 травня 2020 17:47
Додаток 1.pdf
29 травня 2020 17:47
Довідка.pdf
29 травня 2020 17:47
Довідка ст.17.pdf
29 травня 2020 17:47
Довідка -працівники.pdf
29 травня 2020 17:47
Довідка МТБ.pdf
29 травня 2020 17:47
Довідка 3.pdf
29 травня 2020 17:47
Гарантійний лист.pdf
29 травня 2020 17:47
Відгук.pdf
29 травня 2020 17:47
Видаткова накладна 1.pdf
29 травня 2020 17:47
Аналогічний договір3.pdf
29 травня 2020 17:47
Аналогічний договір 2.pdf
29 травня 2020 17:47
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 12:47
Електронний підпис
29 травня 2020 12:40
цінова пропозиція.pdf
29 травня 2020 12:40
установчі документи.pdf
29 травня 2020 12:40
технічні вимоги.pdf
29 травня 2020 12:40
проект договору.pdf
29 травня 2020 12:40
лист-відгук1.pdf
29 травня 2020 12:40
лист-відгук 2.jpg
29 травня 2020 12:40
Лист дистрибуція.pdf
29 травня 2020 12:40
Лист відгук 3.pdf
29 травня 2020 12:40
документи якості.pdf
29 травня 2020 12:40
додаток 3 лист-згода.pdf
29 травня 2020 12:40
довіреність.pdf
29 травня 2020 12:40
Довідка ст 17.pdf
29 травня 2020 12:40
Аналогічний договір 3.pdf
29 травня 2020 12:40
Аналогічний договір 2.pdf
29 травня 2020 12:40
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 14:15
Електронний підпис
29 травня 2020 13:51
2 2 Витяг.pdf
29 травня 2020 13:51
3,4,5 Листи.pdf
29 травня 2020 13:51
7. Договір підписаний.pdf
29 травня 2020 13:51
8. Довідка коррупція.pdf
29 травня 2020 13:51
8. Сертефікат ISO.pdf
29 травня 2020 13:51
Інформація.pdf
29 травня 2020 13:51
Специфікація.pdf
29 травня 2020 13:51
1 Паспорт.pdf
29 травня 2020 13:50
Довідка.pdf
29 травня 2020 13:50
2 1 Висновок.pdf
29 травня 2020 13:50
55. ст. 17.pdf
29 травня 2020 13:50
56. Лист про ціну.pdf
29 травня 2020 13:50
53. Лист фіз особи.pdf
29 травня 2020 13:50
54. лист-гарантія ст.17.pdf
29 травня 2020 13:50
41. Статут.pdf
29 травня 2020 13:50
41. копія Статут.pdf
29 травня 2020 13:50
4. копія Видаткові 4.PDF
29 травня 2020 13:50
4. копія Лист відгук 2.PDF
29 травня 2020 13:50
43. копія Баланс за 2019.pdf
29 травня 2020 13:50
4. копія Лист відгук 1.pdf
29 травня 2020 13:50
49. Лист єдиний податок.pdf
29 травня 2020 13:50
48. Лист нерезиденти.pdf
29 травня 2020 13:50
47. копія Виписка ЄДР.pdf
29 травня 2020 13:50
42. Баланс за 2019.pdf
29 травня 2020 13:50
40. копія Рішення №30-01.pdf
29 травня 2020 13:50
46. Виписка ЄДР.pdf
29 травня 2020 13:50
38. Протокол №2-П.pdf
29 травня 2020 13:50
39. копія Протокол №3-П.pdf
29 травня 2020 13:50
40. Рішення №30-01.pdf
29 травня 2020 13:50
39. Протокол №3-П.pdf
29 травня 2020 13:50
38. копія Протокол №2-П.pdf
29 травня 2020 13:50
37. Протокол №1-П.pdf
29 травня 2020 13:50
37. копія Протокол №1-П.pdf
29 травня 2020 13:50
34. Наказ №01К19-2П.pdf
29 травня 2020 13:50
34. копія Наказ №01К19-2П.pdf
29 травня 2020 13:50
33. копія Наказ №01К19-2.pdf
29 травня 2020 13:50
33. Наказ №01К19-2.pdf
29 травня 2020 13:50
44. Витяг ЄДР 30.04.2020.pdf
29 травня 2020 13:50
29. Опис 2.pdf
29 травня 2020 13:50
30. Опис 3.pdf
29 травня 2020 13:50
29. копія Опис 2.pdf
29 травня 2020 13:50
28. Опис 1.pdf
29 травня 2020 13:50
27. копія Витяг ПДВ.pdf
29 травня 2020 13:50
30. копія Опис 3.pdf
29 травня 2020 13:50
26. Витяг ПДВ.pdf
29 травня 2020 13:50
28. копія Опис 1.pdf
29 травня 2020 13:50
6. Контактні данні.pdf
29 травня 2020 13:50
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
29 травня 2020 13:50
4. Лист відгук 3.pdf
29 травня 2020 13:50
4. Лист відгук 1.pdf
29 травня 2020 13:50
4. Лист відгук 4.pdf
29 травня 2020 13:50
4. копія Видаткові 2.PDF
29 травня 2020 13:50
4. Лист відгук 2.PDF
29 травня 2020 13:50
4. копія Лист відгук 3.PDF
29 травня 2020 13:50
4. копія Лист відгук 4.pdf
29 травня 2020 13:50
4. копія Видаткові 3.PDF
29 травня 2020 13:50
4. Видаткові 2.PDF
29 травня 2020 13:50
4. копія Видаткові 1.PDF
29 травня 2020 13:50
4. Видаткові 3.PDF
29 травня 2020 13:50
4. Видаткові 1.PDF
29 травня 2020 13:50
4. Видаткові 4.PDF
29 травня 2020 13:50
2. Довідка договір.pdf
29 травня 2020 13:50
3. Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "БЕМБІКС"

ТОВ “МІКОНТ”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Відхилено 146 196,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 16:52
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
Відхилено 194 556,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 16:57
ТОВ “МІКОНТ”
#40653457
Переможець 198 276,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 16:13

Документи

05 червня 2020 16:52
28.pdf

Документи

10 червня 2020 16:57
відхилен.pdf

Документи

11 червня 2020 16:13
30 протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ “МІКОНТ”
#40653457
198 276,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2020 16:13
30 протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 16:30
дод стор.pdf зміни до договору
17 липня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 10:42
234.pdf укладений
19 червня 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 276,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 046,00 UAH)