Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за капітальним ремонтом на об’єкті: «Капітальний ремонт мосту через р. Серет на автомобільній дорозі державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 103+602 у Тернопільській області» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
948 582,00 UAH
UA-2020-05-22-002431-b 1b0311c617d048039b162d72856f0ecf
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілецька Марія Василівна

380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Контактна особа: Стрілецька Марія Василівна
380967204911
SAD-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 948 582,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 742,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Технічний нагляд за капітальним ремонтом на об’єкті: «Капітальний ремонт мосту через р. Серет на автомобільній дорозі державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 103+602 у Тернопільській області»
(71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі актів здачі – приймання виконаних робіт підписаними Сторонами Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:44
Тендерна документація тех нагляд нова редакція.docx
24 червня 2020 16:48
Тендерна документація тех нагляд нова редакція.docx
05 червня 2020 15:39
Тендерна документація тех нагляд нова редакція.docx
22 травня 2020 14:47
Тендерна документація тех нагляд.docx
24 червня 2020 16:48
Додаток 2 нова редакція.docx
05 червня 2020 15:39
Додаток 2 нова редакція.docx
22 травня 2020 14:47
Додаток 2.docx
24 червня 2020 16:48
перелік змін до тендерної документації № 3.pdf
05 червня 2020 15:39
перелік змін до тендерної документації № 2.pdf
05 червня 2020 15:39
Додаток 1 нова редакція.docx
22 травня 2020 14:47
Додаток 1.docx
29 травня 2020 14:25
перелік змін до тендерної документації.pdf
22 травня 2020 14:47
Додаток 6.docx
22 травня 2020 14:47
Додаток 4 Проект договору.docx
22 травня 2020 14:47
Додаток 5.docx
22 травня 2020 14:47
Додаток 3 технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 12 червня 2020 11:11
Дата відповіді: 17 червня 2020 09:27
Відповідно до змін до ТД (Додаток 2) "Учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого(их) працівника(ків) для здійснення технічного нагляду за предметом закупівлі – інженера(ів) технічного нагляду (технічний нагляд за будівництвом, капітальним ремонтом автомобільних доріг, штучних споруд щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3)". Зазначена редакція змін не відповідає вимогам чинного законодавства. Зокрема, відповідно до до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», Зміни № 11 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 08.08.2017 р. № 192 та рішення Атестаційної архітектурно-будівельної комісії від 17.09.2016 р., Протокол № 19 відповідальні виконавці, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, виконують ті види робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. Зокрема: Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд та Технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг. Таким чином, законодавстовм не передбачено сертифікатів "технічний нагляд за ремонтом автомобільних доріг, штучних споруд" Просимо внести зміни до ТД та усунути порушення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо про те, що за результатами розгляду вашого звернення, буде внесено зміни до тендерної документації, зокрема в Додаток 2 до тенденрної документації.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 12 червня 2020 11:30
Дата відповіді: 17 червня 2020 09:28
Відповідно до Додатку 2 (у новій редакції) "виконаного Учасником аналогічного договору (копія договору про надання послуг (виконання робіт) технічного нагляду за будівництвом, реконструкцією поточним або капітальним ремонтом автодоріг загального користування та штучних споруд на автодорогах загального користування в період 2016 - 2020 рр." Відповідно до оголошення про закупівлю предметом закупівлі є Технічний нагляд за капітальним ремонтом на об’єкті: «Капітальний ремонт мосту через р. Серет на автомобільній дорозі державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 103+602 у Тернопільській області» Таким чином, аналогічним є договір про надання послуг (виконання робіт) технічного нагляду за будівництвом, реконструкцією та капітальним ремонтом ремонтом мосту Просимо внести відповідні зміни до Додатку 2
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо про те, що за результатами розгляду вашого звернення, буде внесено зміни до тендерної документації, зокрема в Додаток 2 до тенденрної документації.
Досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 12 червня 2020 11:38
Дата відповіді: 17 червня 2020 09:28
Відповідно до вимог додатку 2 Досвід виконання аналогічного договору повинен бути не менше двох років. Така вимога суперечить вимогам ЗУ Про публічні закупівлі оскільки законом не передбачено можливість замовника встановлювати додаткові квалфлікаційні вимоги до учасників, крім тих, що встановлені Законом. така вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників оскільки в процедурі не можуть взяти учасники, які мають виконані аналогічні договори, термін виконання яких складає менше 2 років, але які виконані учасниками в повному обсязі. Крім того, зазначена вимога не відповідає вимогам закупілві, оскільки послуги, що закуповуються мають бути надані до 31.12.2020р, тобто, на протязі приблизно 6 місяців. Просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо про те, що за результатами розгляду вашого звернення, буде внесено зміни до тендерної документації, зокрема в Додаток 2 до тенденрної документації.
підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 12 червня 2020 11:44
Дата відповіді: 17 червня 2020 09:29
Замовник вимагає надати підтвердження наявності досвіду виконаного Учасником аналогічного договору Вважаємо, що належним підтвердженням того, що такий договір був виконаний в повному обсязі (поруч з листом-відгуком) є сертифікат про готовність об'єкту до експлуатації, виданий органом ДАБІ.
Відповідь: Повідомляємо про те, що за результатами розгляду вашого звернення, зазначена вами інформація буде взята до уваги.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-22-002431-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Незалежна інжинірингова компанія, Код ЄДРПОУ:42163379
Дата подання: 03 червня 2020 15:03
скарга на дискримінаційні вимоги
скарга на дискримінаційні вимоги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 червня 2020 20:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель, тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації, затверджені протоколом тендерного комітету від 24.06.2020 р. Внесено зміни в Додаток 2 до тендерної документації та викладено в редакції, яку зазначав скаржник, чим повністю задоволено його вимоги та виконано рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель № 12035-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 02 липня 2020 15:01

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-02-000011 ● 56406074403046aba973ab6baf3f4557
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2020 11:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

02.07.2020 №47
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 02.07.2020 №47
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-05-22-002431-b від 22.05.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У звязку з неможливістю усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель, дана закупівля буде відмінена.

2020-07-02 17:06:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини другої статті 24 Закону частини першої статті 10 Закону Замовник разом із змінами до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднив перелік змін)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини другої статті 24 Закону частини першої статті 10 Закону Замовник разом із змінами до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднив перелік змін) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

порушення усунуто

2020-07-22 16:14:21

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 02 липня 2020 17:15
Кінець періоду оскарження: 13 липня 2020 00:00
Дата відміни: 13 липня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: При проведенні даної закупівлі Замовником внесено зміни до тендерної документації та не оприлюднено в окремому документі перелік змін до тендерної документації чим порушено вимоги ч. 2 ст. 24 Закону.
Документи:
02 липня 2020 17:15
Електронний підпис
02 липня 2020 17:14
протокол відміни.pdf