Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лапароскопічна стійка
Очікувана вартість
1 025 000,00 UAH
UA-2020-05-22-001799-a e4d325b5d79143298ee5d1b20ddfedb6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломійчук Ксенія Миколаївна

+380347625034 scrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Снятинської районної ради "Снятинська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01993635
Місцезнаходження: 78300, Україна , Івано-Франківська обл., місто Снятин, Стефаника, 2
Контактна особа: Соломійчук Ксенія Миколаївна
+380347625034
scrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 16:40
Початок аукціону: 09 червня 2020 14:12
Очікувана вартість: 1 025 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Лапароскопічна стійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м.Снятин, Стефаника,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 16:36
ТД лапароскопічна стійка КНП СРР Снятинська ЦРЛ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000052 ● 8e9e3f52c3f048fba3156fb405891c38
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2020 № 29

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.06.2020 №29

Перелік процедур закупівель для моніторингу

5 UA-2020-05-22-001799-a 22.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом КНП СРР "Снятинська ЦРЛ" було розглянуто результати аналізу після проведеного моніторингу правлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області. Детально розглянуто кожне порушення статтей Закону, а саме норм частин третьої та шостої статті 17 Закону, пунктів 2, 11 та 14 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 31 Закону. Було вжито всіх необхідних заходів для усунення порушень, зокрема згідно пункту другого частини першої статті 32 Закону тендерний комітет вирішив відмінити торги, в зв'язку з неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. (Протокол додається) В майбутньому зобов'язуємось дотримуватись норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, а також більш детальніше переглядати вимоги тендерної документації та визначення переможця в відкритих торгах.

2020-07-02 14:46:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Семикрас Катерина Антонівна 1 024 200,00
UAH з ПДВ
1 024 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ДІАГНОСТИКА" 1 025 000,00
UAH з ПДВ
1 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 16:56
Ст.17
18 червня 2020 16:56
Банкрутство
18 червня 2020 16:56
Відсутність судимості
18 червня 2020 16:56
Податкова
18 червня 2020 16:56
МВС
05 червня 2020 15:45
Електронний підпис
05 червня 2020 15:25
Технічний лист СТІЙКА.pdf
05 червня 2020 15:25
Сертифiкат_SHREK.pdf
05 червня 2020 15:25
Сертифiкат_Philips.pdf
05 червня 2020 15:25
Сертифiкат_iнженера.pdf
05 червня 2020 15:25
Паспорт. Код..pdf
05 червня 2020 15:25
Оренда склада.pdf
05 червня 2020 15:25
Лист_Philips.pdf
05 червня 2020 15:25
КАТАЛОГ.pdf
05 червня 2020 15:25
Інструкція ОСВІТЛЮВАЧ.pdf
05 червня 2020 15:25
Додаток 2 ст.17.pdf
05 червня 2020 15:25
Довіреність.pdf
05 червня 2020 15:25
Декларацiя_Philips.pdf
05 червня 2020 15:25
Декларацiя SHREK - Ножицi.pdf
05 червня 2020 15:25
Гарантійний лист.pdf
05 червня 2020 15:25
Виписка.Витяг..pdf
05 червня 2020 15:25
Авторизацiя_Philips.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 11:28
Електронний підпис
03 червня 2020 11:27
5 Проект договору.pdf
03 червня 2020 11:27
4 Інші документи.pdf
03 червня 2020 11:27
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Семикрас Катерина Антонівна

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ДІАГНОСТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Семикрас Катерина Антонівна
#2642520486
Переможець 1 024 200,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Семикрас Катерина Антонівна
#2642520486
1 024 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 26 червня 2020 15:50
Кінець періоду оскарження: 07 липня 2020 00:00
Дата відміни: 07 липня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених під час моніторингу порушень законодавства у тендерній документації та у визнанні переможця.
Документи:
26 червня 2020 15:49
Електронний підпис
26 червня 2020 15:29
протокол відміна 3.jpg
26 червня 2020 15:29
протокол відміна 2.jpg
26 червня 2020 15:29
протокол відміна 1.jpg